Skoči na vsebino

Predelava Pure Jeta ali DiTecha


Red Arrow

Priporočene objave

Tko je:

Imam Gilero Runner Pure Jet, kupil sem jo 1.8.2003 in sm do danes nardil že 18 000 kilometrov. Z njim sm popolnoma zadovoljen, saj je... ok... dovolj bluzenja...gremo k stvari!

Blokada, ki jo ima Gilera Runner Pure Jet na variomatu (servis) se odstrani z lahkoto (servis)... :afro1: ... torej.... skuter takrat leti približno 83 kilometrov na uro... tenutn naj bi blo to... to! AMPAK, PureJet in Ditech (za Ditecha ne vem najbolj) pridobi na odstranitvi 1. blokade (če tko rečete) zelo, zelo veliko, še največ od vseh skuterjev...ampak kako dalje???

Kako dalje? To sem se spraševal skoz in skoz, dokler nism našu zaključek, da predelava PureJeta brez kita 70cc ne gre...menju sm auspuh...boljši so bili samo pospeški... torej skuter pride hitrej do obratov, kjer vbrizg ne more več... tu ni nobena blokada, kriv je vbrizg, saj je prešvohn, da bi vbrizgaval bencin hitreje, kot pa z obrati za 83 kmh (50ccm). Na motor je nameščen računalnik, ki meri, kako deluje vbrizg, kakšni so obrati...ragulira, da se obrati ne povečajo, saj bi škodovali motorju... :S

Gruntu sm in gruntu in najdu sm najbolj primeren kit za PureJeta (in DiTech oz. NRG PureJet)... Malossi Cilinder kit SPORT 70cc (M3112044) ... največ 5% manj moči ima pa Polini Cilinder kit SPORT 70cc (P140.0203) ... razlika je v tem da lahko pri Polini kitu razmerje gorivo/zrak skalibriraš sam pri menjavi ostalih

delov, pri Malossi kitu pa je potrebno preprogramiranje elektronike

(servis). Sicer je možna tudi predelava agregata na uplinjač, pri tem lahko

uporabite običajne dele za Piaggio/Gilera Hiper2Pro.

Najbolje razvit kit 70ccm za PureJeta ima Malossi, kjer dobiš popoln nov računalnik, ki ti odpre "blokado" na obratih in ti jo prestavi do limita (torej ti motor lahko na koncu dobeseno explodira.. sam do sm je vlka pot) ;)

Še cene:

M3112044 Cilinder kit SPORT 70cc ... ... 72.740,00* sit

P140.0203 Cilinder kit SPORT 70cc ... ... 45.930,00* sit

*v ceno je vštet DDV

Po takšni ceni dobiš kit na spletni strani ScooterKit.com

To je moj načrt...kupu bom kit 70cc (najverjetneje Malossijev) in bom vidu, kaj bo, pa bo, na bi imel skuter potem 9,6 + 0,5 (izpuh Leo ZX) konjev... okrog 10 konjev... bomo vidl, kaj bo iz tega, bom poročal, sam morm dnar našparat... :) :) :)

Še nekaj zanimivosti...

Za tiste, ki ne veste (vsega) o Runnerju (nwem, če ma to sam PureJet al še kter)...

če stisneš u prazno gas, pa daš kontakt in potem, ko ugasne in se spet nažge kontrolna lučka (rumena) spustiš gas in ti začne lučka utripat in s številom utripanj lahko prepoznaš del, kjer je napaka, kjer je potrebno popravilo...obstajajo pa 3 vrste napake:

- 1. vrsta: To so najmanjše napake, ki vožni ne ovirajo, pri katerih se kontrolna lučka med vožnjo ne nažge, če pa probaš kontrolo (gas...kontakt...gas...opisano zgori) pa pokaže, da je nekje napaka...

- 2. vrsta: To so srednje napake, ki lahko vožnjo ovirajo, pri katerih se kontrolna lučka med vožnjo nažge in gori nekaj časa (15-25 sek) in nato ugasne... užig po ugasnitviji motorja je težji... sledi servis (priporočljivo)

- 3. vrsta: To so velike napake, pri katerih se motor sploh ne nažge, saj bi ogrožale vožnjo (varovalo)...med pritiskom na gumb za vžig se kontrolna lučka NE ugasne...sledi servis (obvezno!)

--- Še nekaj napotkov:::

- Če kontrolo pustite do konca, se spomin v računalniku o napakah zbriše...

- Kontrolna lučka je tista lučka, ki gori RUMENO (upam, da bo gorela čim manj...samo pred vžigom, kar naj bi bilo tud prav)

...

...

Mislim, da imajo glede kontrole vsi Runnerji, ki imajo to lučko to možnost... probite...

LP...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da imajo glede kontrole vsi Runnerji, ki imajo to lučko to možnost... probite...

Včeraj sem izvedel, da imajo samo Runnerji PureJet in NRGji PureJet to lučko, navadni pa ne.

LP...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Za vse purejete: Če vam kdaj kontrolna lučka začne utripati zaradi napake (ko preverite), štejte utripe in si zapomnite številko, potem pa poglejte v "handbook", ki ste jo dobili poleg motorja in na strani 27 imate vse dele označene s številkami...

mimogrede, lahko vam tudi pokaže več napak...med napakami lučka delj gori... ;)

Užiwite

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Evo, nabau sm kit za novo sezono in ga imam že not, sam še elektroniko mormo spreprogramirat... pisu sm na scooterkit.com, o prenosih in free map-u (preprogramiranje računalnika) in čakam na odgovor, bom tle objavu, pa če koga zanima, nj pogleda... to sezono nameravam purejeta sprefukat do konca, da vidmo, kolk u bistvu sploh leti...ne pričakujem neki velik, bomo pa nardil 100% najhitrejši skuter z vbrizgom v sloveniji... ;)

ja, res je biu kit drag, ampak se mi zdi, da se mi bo splačalo...menju bom torej še prenose in glavni feder na sklopki, pa verjetno po možnosti tudi variomat...

zdj je pa trenutno skuter tako tuniran:

- Malossi Sport Kit 70cc, Injection

- Malossi Kevlar Belt

- LeoVince 4,0 gr valjčki

- LeoVince "trde" fedrce

- LeoVince ZX Chrome

- Stage 6 filter (TNT) - bom ga menju, ker ni dobr - bljek

- pobrana blokada iz variomata (edina mehanska)

- povečan dovod olja in boljša mešanca

tko je pa stiliran:

- DMF Quattro optik Karbon (sprednje luči)

- odrezan zadnji blatnik

- športne ročke za balanco

- podložke za bremze :)

- polno sponzorskih nalepk (seveda v stilu)

tolk je o tem, mislu sm, da bom menju tut števc, da bi dou unga z obrati gor, pozabu kera firma že, ampak stane 30 čukov in bom za ta dnar raje menju primarne in sekundarne prenose... pa še mi bo ostal ;)

bom sliko motorja v kratkem priložil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Odgovor scooterkit.com:

Pozdravljeni!

Free map (resetiranje) je potreben zaradi piggyback sistema, ki modificira

senzorične signale, ki gredo v CPU. Po resetiranju računalnika na default

vrednosti, se le-ta od takrat dalje prilagaja nastavljenim faktorjem

vbrizgavanja (v nasprotnem primeru v spominu ostanejo še prejšnje

korekcije). Konkretno velja le za PureJet in TSDI, ki uporabljata piggyback,

Ditech ima kompleten CPU. V kolikor montirate pri pooblaščenem Piaggio

serviserju, bi moral imeti dostop do vmesnika za upload korekcijskih map, s

katerim je možno freemapat CPU. Tudi sicer je upload korekcijskih map

priporočljiv, vam na splošno kaj trokira zadeva?

Glede ostalih delov: priporočljivi so prenosi do cca. +15%, variomat vam

izboljša pospeške (bolj linearno pospeševanje). Povratna vzmet je v setu,

vzmeti sklopke so priporočljive +20%.

Lp

Ja, bo treba na servis, da si CPU resetiram, pol pa bo... :D

Aja...tu je pa stran, kjer se da nabavt adaptorje, da CPU prklopš na računalnik... zanimive zadevce

KLiK

Popravljeno . Popravil Red Arrow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, pred kitom mi je šou 83, pa brez auspuha, ker auspuh mi itk ni nč pomagu, zdj, ko mam pa kit pa računam, da bo šou okol 100-105, potem menjam prenose in nove fedre za sklopko, pa računam, da bo šou okol 110-120, odvisno kakšne prenose bom kupu...to govorim realne kilometrine, ker morm povdart, da gilere naprimer letniki pred 2003 ful lažejo, enmu frendu kaže na letniku 2001 93 km/h, men pa 80 km/h.

aja, konc tedna grem na servis, ka je reku majstor, da dobi nek tester al neko stvar, da mi ga prklop na kompjuter in bomo elektroniko spedenal... pa nove korekcijske mape si bom gor naložu na čip in potem bo mogu vlečt ko pra****. ;) več o tem ko bo vikend... poročam zadevco ;)

ker letnik pa maš runnerja? pa kaka predelavca? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

noben skuter z vbrizgom ne bo šeu 120 pa če ga še tko predelaš, no vsaj diteh ni šeu več ko 90 sam z kitom, pa tut če prenose menaš ne bo šeu tok ker kit nima tolko moči (govorimo o max 9 al pa 10km)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, kolega, potem si pa v zmoti, na žalost in če je to forum na katerem se pomaga, ti bom pomagu, da boš razumel, da bo ta skuter, torej moj skuter šou 120 realnih kilometrov na uro. ni važno serijskih 9-10 konjev, to se da vse spedenat, no, pa sj ni važno, bom objavu kak filmčk, ko bo šou tolk, a vela? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

težka bo ampak če maš dnar pa veselje zakaj pa ne :OK: ko bo ti kar uploadaj film, če ne drugače ga daj na mobisux al nekam in potem link do filma, ker direktno uploadat ga ne moreš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf, mam jst svoj server :P ;) :OK:

zaenkrat še mam dnara, sm ene delnice prodou :D :OK:

ej, kolega, a se ti ne zdi, da je ta zigacar mal nagjen satanizmu... lej, same šestice ma u št. člana :D

omg...hudiča mam na forumu!!! :D :D :D :D :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej jst ti sam povem, da ne boš kej velik prčakovau, ta kit ni uno res kit v pravem pomenu besede (da leti) ampak za večjo moč (10km), še bolj pa se pozna na navoru :kva2: jst sm meu kit na ditehu...sej je šlo dobr dokler je :blush: enih 1000km pa nič več (odletel košček cilinndra pri pretočnem kanalu, go odneslo gor pod kapo, bat je to stisnil med sabo in kapo, posledično dobesedno zdrobilo ležaja na gredi, še sreča da je gred cela-nova namreč pride 90k) tk d mal pazi kak boš delu s tem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, ne bi vedu, da bi cela gred pršla 90k, a to mislš MHR? še ta ti ni 90k ampak je kukr jst vem okol 50k, pa je najdražja skor v razredu... drgač pa... to tko govoriš, ko da mi bo cilinder raznesl, ko se bom pelu, buh ne dej... :D a mislš, da bo zdj vsak brizgač sfukal ko bo meu kit, če ga je teb? lej... bomo vidl, ko bomo vidl... ;) jst ne pričakujem velik od kita, jst vem, da bo šeu realnih 95 z njem, ampak mam druge plane u zvezi s tem in bom tut zrihtu, da bo šeu 120... če ne druzga bom dou brust cilinder na 80 kubikov in večji bat notr...sam to bo že ekstrem... ;)

kolega, kokr pravm, bomo vidl, kwa se bo zgodil, sicer pa itk drug let kupujem neki večjega, lohk bi meu že 125 ampak bom raj preskoču, pa bom mal uložu u skutiča...sj kapiraš... drug let pa mende rs 250, sam z njim so stroški, bom še vidu, serviser mi je pa reku, da se da u Nemčiji dobit zx-6 ninjo, ki ima serijsko 24 kW in lohk peleš pr 18-ih, pa baje pol sam elektroniko odkodiraš...nwem...ve kdo kj o tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, ne bi vedu, da bi cela gred pršla 90k, a to mislš MHR? še ta ti ni 90k ampak je kukr jst vem okol 50k, pa je najdražja skor v razredu... drgač pa... to tko govoriš, ko da mi bo cilinder raznesl, ko se bom pelu, buh ne dej... :D a mislš, da bo zdj vsak brizgač sfukal ko bo meu kit, če ga je teb? lej... bomo vidl, ko bomo vidl... ;) jst ne pričakujem velik od kita, jst vem, da bo šeu realnih 95 z njem, ampak mam druge plane u zvezi s tem in bom tut zrihtu, da bo šeu 120... če ne druzga bom dou brust cilinder na 80 kubikov in večji bat notr...sam to bo že ekstrem... ;)

ne sej nism reku d bo tut teb sam povedu sm kaj je blo z mojim :cry: tistih 80cc bo pa res težko izvedljivo...pa men je svečo zjebavalo na 2 tedna. nevem zakaj, mogoče prevelka kompresija :? :? nimam pojma

kolega, kokr pravm, bomo vidl, kwa se bo zgodil, sicer pa itk drug let kupujem neki večjega, lohk bi meu že 125 ampak bom raj preskoču, pa bom mal uložu u skutiča...sj kapiraš... drug let pa mende rs 250, sam z njim so stroški, bom še vidu, serviser mi je pa reku, da se da u Nemčiji dobit zx-6 ninjo, ki ima serijsko 24 kW in lohk peleš pr 18-ih, pa baje pol sam elektroniko odkodiraš...nwem...ve kdo kj o tem?

to je res ja, lahk pa kupš ker koli motor, ne sme biti premočan pa prestar ( kakih 120 km še gre) in pokličeš na uradni servis ter vprašaš za blokado, vgradiš, koper-homologacija, nazaj domov, blokado ven in.... :devil: :devil: :devil: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

em, poznam enga, k uvaža motorje iz nemčije in ima doma delavnico, pa tut za elektroniko pa to, pa on sam zrihta, da zaper motor...

on bi men lohk zrihtu kawasaki zx-6r ninjo z 24 kW, da nardim homologacijo in ostalo, potem pa samo odpremo... ;) že razmišlam o tej varijanti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje...ma kdo za prodat elektriko za runnerja al pa nrg-ja, torej za piaggio mašino

pa da ne bo :topic: : predelujem ditecha :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...predelujem ditecha :P

kwa zde, a ti boš predelu ditecha al dou gor drug blok :)

kwa pa mislš nardit z njem? boš dou kit gor? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kit sm meu do zdy pa ga je hudič vzeu, zdej bom dau pa piaggio (furgazor) blok gor pa natunau na midrace :OK:

in pol bom styling dele kupvau za aprilio, tuning pa za gilero :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no fajni... jst bom pa kr ta agregat predelu, ker me res, tko kot mislm da še nekatere zanima, kolk in kako se da vbrizg predelat, spustu se bom v vsako situacijo... ni mi važn kolk bo šeu, predelu ga bom, pa bomo vidl, ker dvomim, da se je že kdo spustil v tako hudo predelavo pure jeta al pa ditecha, zaradi financ... mam srečo ;)

drgač ga pa drug let prodajam, si kupim gsx-600r

kupi kdo? :) :D :lol1:

pa verjetn ga nbom prodou, ga bom meu za furat okol, do trgovine pa nazaj :D (čez cesto) :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

noben skuter z vbrizgom ne bo šeu 120 pa če ga še tko predelaš, no vsaj diteh ni šeu več ko 90 sam z kitom, pa tut če prenose menaš ne bo šeu tok ker kit nima tolko moči (govorimo o max 9 al pa 10km)

Slišal sem. da imajo v MB na AUTOCOMMERCU na APRILIJI hudo spedinan SR 50 FACTORY z MALOSSI predelavo. Motor leti noro. Bodo tudi na skuter meatingu 27.4. So zastopniki za MALOSSI V SLO in si to lahko privoščijo.

Pure jeta in di techa lahko predelaš na uplinjač. Pri Malossiju se že dobi kit za predelavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pure jeta in di techa lahko predelaš na uplinjač. Pri Malossiju se že dobi kit za predelavo.

Ja, to je res, ampak to ni poanta, to ti je potem bolje, da si nisi kupil PureJeta ali Ditecha. Jst nočem nobenga vplinjača, ker bom predelu vbrizg... dou bom not večjo sesalno loputo (30mm+)... nato bom tudi squish območje malo postružil... :devil: ...teoretično bi lahko dobil vse skupaj 18 KM, ampak to samo teoretično, praktični izvedeno bo sigurno malo slabše... po mojem se bom lahko prilezu nekje do 16KM+, drugače pa je tudi tžko glede vbrizga, saj način vbrizga Orbital nad 10 000 oz. 9 500 obrati na minuto ne dohaja več, saj je treba modificirati tudi tlačni regulator, da se pridobi na nekaj 500 obrati, tko bi lahko izluščil maksimum iz purejeta... nato pa res računam na 120 km/h... to bo pa že praktično potem možno...

prenosi in fedri so že na poti, pridejo v ponedeljek... elektronika bo zrihtana verjetno po počitnicah... loputa pride v sredini maja ali že prej, brusu squish območje bom pa konec maja... glede tlaka bom pa na konuc vidu...upam samo, da mi ne bo raznesl vztrajnika... :kva2:

aja, pa ne smem pozabit, da je še vedno to gus kit... :D če bo treba bomo pa cilinder brusli na kake D.50 ali pa 49,5 zdj je normalno na 47,6.

Popravljeno . Popravil Red Arrow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups.... pozabu sm še omenit, da si auspuh definitivno en bom menjal, ker je ZX itk narjen nekje do 10 000 obratov če se ne motm... high end auspuh mi ne bo nič pomenil, saj sama predelava ni high end, je nekakšna high end različica purejeta :D

je pa sigurn res, da edini problem za predelavo vbrizga je, da še ni tolk delov, ki bi bili primerni, Malossi in Polini sta prva začela razvijat ampak vse to ne gre kaj hitro, se grem pa stavit, da bodo vbrizgi kmalu prišli na dirkališče...v roku 5 let... sigurno ;)

aja...problem je tudi dražji deli... na žalost :) zato raje ne gledam računa, ko kj naročim...razn če ga res morm :D

Popravljeno . Popravil Red Arrow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še novička... kit za predelavo iz PureJeta ali DiTecha v fergazarja stane celih 52 čukov... em... ljudje, če mislte met frgazar si na začetku kupte, če ne pa bodte tih :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!