Skoči na vsebino

Motor z največ prevoženimi kilometri


bajsi

Priporočene objave

750ccm pa 60km bo pa ja laufal

//////

Jebiga! Jaz sem dal norijo skozi. Pa vseeno nisem med "mazači". Sedaj mi je pa bolj pomembno, kako dolgo motor laufa, kot to, kako hitro se vrti. Pa ne mi zamerit, če tako razmišljam.

Je pa fajn, če ti pri skoraj sto tisoč kilometrih, dela kakor ur'ca, a ne!?

Ta vikend smo zamenjali še "ket'ce, pa šponarje in vse potrebno, da bo za naslednjih sto jurčkov mir. Potem se pa spet slišimo.

V bistvu je hudič, če mi "cajt" ostaja, potem se pa pasem po tem'le forumu.

Pa je kljub temu zabavno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se je že slišalo ketnco?

Jaz bi jo pri svoji makini tudi moral zamenjat verjetno, ker ima že kar nekaj križev na grbi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se je že slišalo ketnco?

Jaz bi jo pri svoji makini tudi moral zamenjat verjetno, ker ima že kar nekaj križev na grbi.

***

Hojla!

S tem je tako. Ko jo enkrat slišiš, je ponavadi že malo pozno. Vsak stroj ima po navodilih proizvajalca točno določen period servisov in točno določeno, kaj je potrebno narediti na določenem številu kilometrov.

Npr., pri vozilih Honda (avto), je to nekje pri 100.000 kilometrih. (zavisi od modela), pri motorjih, ker so nekoliko bolj nabrušeni, je to nekoliko preje.

Ko sem kupoval (na AS-u) "verižico & šponarje" so rekli: "Saj to nihče ne kupuje".

Mehanik pa je imel v kotu "podrtijo" v prafaktorjih. Ko sem ga vprašal, kaj je temu razlog, je gladko odgovoril:

"Ketn'ca se mu je strgala"!

Torej... Na točno določene kilometre je potrebno narediti TAVELIK SERVIS in potem ni takšnega problema.

Ponavadi pa se "delajo servisi" tako, da se števec zavrti za nekaj dest tisoč kilometrov nazaj in se motor proda. Naslednji lastnik ponovi vajo in tako se pri vnovičnem lastniku razleti motor na "25.622 kilometrov"!!!

Tako nekako izgleda "motoristična folklora". Ni pa pravilo, da se razume. To je le načrnejši scenarij, ki pa običajno ni osamljen primer.

Sedaj pa pljuvajte po meni kolikor vas je volja. (Sem se že pokril s palerino).

motorist

P.S

Simonsi - Malo me je zaneslo, ampak, tako pač je. Če si prvi lastnik, veš koliko kilometrov ima motor. Če nisi, bodi previden, povprašaj pooblaščenega serviserja na koliko km ima "tavelik servis" in, če je potrebno zadevo uredi. Boš vsaj vedel pri čem si in s tem boš bistveno podalšal življenjsko dobo motocikla.

Pa še nekaj. Ko sem prav žalostno gledal podrtijo v kotu, ki se je razletela, mi je mehanik rekel:

"Če bi vsak naredil to, kar si ti sedaj, nebi bilo takšnih pizdarij". Pa ne misliti, da sem jaz kaj posebnega. Samo v nepotrebne stroške se ne spuščam.

Pa še nekaj je. Če ti "kurbelvela" pogleda skozi blok pod Nanosom, zakolneš, pokličeš kolega s prikolico in zadeva teče svojo ustaljeno pot. Če se ti sesuje agregat nekje bogu za hrbtom, pa to ni dobro za ljudi s slabim srcem. Posebno, če si sam. (Ene par jih je, ki bodo tole potrdili)!

Ma, dost imaš, a ne?!

Želim ti brezhibno delovanje motorja in veliko srečnih kilometrov. In z dobrim oljem ga odžejaj!

Zagotovo si na pravi poti, ker si se sploh vprašal: "Kaj pa če je...??" To je dobro!

Sedaj pa lahko noč. Jutri bodo zopet šefi tečni!

Čao

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdele imam dobrih 60k km, pa mi je mehanik rekel, da bi bilo fajn kentno zamenat, ker ziher je ziher. Kako naj bi se pa slišalo, ker laufa ko strela :)

In meni se tudi čudno zdi, da ima kakšen 10 let star motor že par let iste kilometre, kljub redni uporabi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

prejšnji vikend sem se peljal v pulo z starejšim možakarjem, ki vozi suzukija gs 850, 80. letnik in je z njim že trikrat obrnil števec, pravi da ima še vedno prve bate in cilindre.. :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Da ne pozabmo na temo...

moja DT125,2T ma 21.600km,mojih točno 18.000km v dveh letih,brez kakršnih koli problemov in nerednih,nenačrtovanih servisov,ma da laufa do 100k :worship: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1992 kupil novo shadow 600 C, v dveh letih naredil ca. 33k km, nobenih problemov.

je pa res, da sem se na tem motorju ucil tako voznje kot vijacenja.

problemi edini katere so naredili na pooblascenem servisu (niso menjali olja, sveck, filtra itd., racunali pa seveda na veliko. in to najvecji honda dealer na AUT-stajerskem!). zamenjal za

novo magno (VF 750 C) 1994. leta in do oktobra 1998 naredil z njo ca. 92.000 km.

popravil nobenih, problemov nobenih. redna menjava mineralnega olja in filtra na 10.000 km.

svecke menjal 2x, verigo in zobnike menjal povprecno na 35.000 km, masina nikoli odprta - ni bilo potrebe.

pri ca. 55-60.000 km je bila narejena vecja modifikacija izpusnega sistema (4-2) z istocasno montazo K&N filtrom za orig. airbox in dynojet stage I. ispuhi so bili speljani v paru spredaj-vzadaj na vsaki strani z istocasnim povecanjem izpusne odprtine pri izhodu iz zadnjega cilindra za ca. 120% - tukaj je magna namrec najbolj omejena na moci. po posegu je imela 88 KM na zadnjem kolesu, pred tem 64 KM - izmerjeno isti dan v razmiku ca. 3 ur pri 27°C v senci, sonce in rel. vlaga ca. 75%.

(imam printan izpisek).

1998 je bila prodana v ljutomer. ce je kdo tukaj in jo slucajno ima naj se javi.

karakteristicna sta oba izpusna lonca, katera sta od laverde (650), kar tudi pise na njih.

1998 presedlal na rabljeno FJ 1200, 1990 letnik in z njo naredil ca. 35.000 km (ob prodaji nazaj prejsnjemu lastniku je imela 73.000 km). edini problem je bil kontakt benc. pumpe, ki je malenkostno korodiral - WE-40 in smirek delata cudeze.

ta jo je tudi pred 3 leti dokoncal (totalka).

od dezembra 2000 lastnik novega GSF 1200 S, trenutno ca. 55.000 km.

problemov nobenih. redna menjava olja in fltra na 10.000 km, veriga in verizniki zdrzijo ca. 30k km (original), prvi komplet regina 18k km (bil presvoh za navor), sedaj 3. komplet (spet regina gold, mocnejsa izvedba) drzi ze od 48k km, napenjal sem jo enkrat.

Sam sem tud ponosen lastnik MAGNE 1999 letnik in v letošnjem letu z njo prejadral nekje 7k. Z eno besedo odlično in skupno jih nese 26k. Nikakor ni na prodaj in užival bom še z njo. Pa odločil, sem se da jo ohranjam v povsem originalni obliki, tko da jo bom lahko občudoval tudi ko bo imela 100k. Res motor za kupit in uživat v njegovem stilu.

Srečno vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ne, ni moja, vem pa, da obstaja in kje se prodaja.....CBR 900rr z 190.000km, l.97 :grim

MAKINA SPORTIVA :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

In koliko mehaničnega truda (če sploh kaj) je bilo treba, da sta zdržala toliko.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja tdr 125 ko sem jo prodal je mela 46000km in to 2T. Za 2T je ze 20000 velik in je potrebna generalna.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred časom sem govoril s Hrvatom DR... Endura. Pogledala sva števc:

Preko 200.000 kilometorv. Rekel je: "Radi ko šus"!

Jst sem mu pa kar verjel. (Razen, če se mi je števc lagal)? :hmm: :hmm:

Moj ima pa sto jurčkov! Ampak ga tud slučajno ne prodam... Me je prosil, - ker lepo skrbim zanj...

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

[attachmentid=73675]

Hoyla

Honda cbr 600 f, letnik 98 prvic bil registriran 99' do zdaj smo napravili malenkost cez 50000km, motor laufa ko urica, nikoli ni blo nic narobe, razen potrosnega materiala, nekje pri 45000km sem menjal prednji zobnik z manj zobi, z motorjem sem bil zelo zadovoljen, smo ga pa na zalost mesec dni nazaj prodali. Bom pa ga verjetno za par let nazaj kupo.

Lp, Joc

post-11732-1151010210_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

sem na kurentih darka iz varazdina spet srecal. njegova FJ 1100 ima 758.000 km prevozenih. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem na kurentih darka iz varazdina spet srecal. njegova FJ 1100 ima 758.000 km prevozenih. :blink:

:o :hmm:

Ice a je tale mogoče prvoaprilska

Z Darkom se poznava dolga leta in vem, da kleplje kilometre kot za stavo.

Pred dvemi, tremi leti mi je prišepnil na uho; "Četristoosamdesetpet tisuča kilometara" (485.000km). Rekel pa je, da je na njem naredil "malo generalno".

Ne vem kaj je počel v času ko se nisva videla. Da je "utrgan", mi pa ni potrebno govoriti

Če gre na potovanje, ti ne bo potem govoril o doživetjih z ljudmi, muzejih, freskah in nacionalnih parkih, ampak koliko "se jih je obrnilo" na kolesu. Takšen je in zdi se mi, da ga ne bo nič na svetu spremenilo...

To je Darko z Varaždina. Suh, blond, neopazen in naokoli hodi kakor duh... :o :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice a je tale mogoče prvoaprilska

nope. :grrr

mi je pred leti (ca. 6-7) "sapnil" (podobno kot ficeku prej) "440.000 km". toliko o tem.

ce pogledas vetrobran njegove Fj-tke ti postane malce jasno vse skupaj.

ali ce ga vidis pri -5°C na AC proti graz-u. z motorjem seveda. :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja HONDA pa ima za sabo 100.000.

Vmes pa generalna zaradi serviserja, ki je vodni termostat vzel ven, ker se je pregrevalo. Potem pa hladna masinca z polnimi obrati, pa se je zlil lezaj na glavni gredi. Ta serviser pa je uradni pooblaščenec honde ? :doze: Da pa nebi naredil edine pizdarije, je ob "šraufanju" pozabil na dva vijaka za fiksiranje pogonskega agregata na okvir. Ko bi mi odtrgalo "mašino" iz okvirja in bi se zlepil po cesti, nebi nihče ugotovil, da je to zaradi "šlaparaja" mehanika, ampak nori motorist. Ja tudi take pooblaščene serviserje HONDE imamo pri nas.

In zato "šraufam" sedaj motor sam tako kot v rosnih mladih letih, ko nisem imel denarja za mehanika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja HONDA pa ima za sabo 100.000.

Vmes pa generalna zaradi serviserja, ki je vodni termostat vzel ven, ker se je pregrevalo. Potem pa hladna masinca z polnimi obrati, pa se je zlil lezaj na glavni gredi. Ta serviser pa je uradni pooblaščenec honde ? :doze: Da pa nebi naredil edine pizdarije, je ob "šraufanju" pozabil na dva vijaka za fiksiranje pogonskega agregata na okvir. Ko bi mi odtrgalo "mašino" iz okvirja in bi se zlepil po cesti, nebi nihče ugotovil, da je to zaradi "šlaparaja" mehanika, ampak nori motorist. Ja tudi take pooblaščene serviserje HONDE imamo pri nas.

In zato "šraufam" sedaj motor sam tako kot v rosnih mladih letih, ko nisem imel denarja za mehanika.

In gdo je bil ta veleum,če laho razkriješ? :blink: imam namreč tud jast Hondo,pa da nebi slučajno na njega nabasal :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem na kurentih darka iz varazdina spet srecal. njegova FJ 1100 ima 758.000 km prevozenih. :blink:

boli me kurac za kolko km ma narejenih, to ni panike - ČE????? kak mu rata jebemti z življenjem povezat.....

ko jaz dobim na lotu dom delal xxxxxxx..... km na leto :blink:

PS: no bodim o resni, naj nekdo ki ga ali podobne kalibre pozna napiše kak mu ratat, ker ne verjamem da more tak tip bit vsak ponedeljek na šihtu :grrr sociala pa tega tudi ne krije :blink:

pa za tipe, ker sem srečal tipice iz irske ki furajo non-stpo, ampak one drugače odplačajo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In gdo je bil ta veleum,če laho razkriješ? :blink: imam namreč tud jast Hondo,pa da nebi slučajno na njega nabasal :angry:

Carman

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!