Skoči na vsebino

Motor z največ prevoženimi kilometri


bajsi

Priporočene objave

FJ 1100 (letnik ca.´85-´87), prvi lastnik (kolikor vem). darko ima superbike servis v VZ in nima avta (spet, kolikor vem).

ce to malo prestejemo pridemo na ca. 40k km na leto. glede na to kje se potepa in da se vozi celo leto......

se kar relativira vse skupaj. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z 750 letnik 2004 :Prevoženih imam 38000 km :kva2: .Letos bo čez 40 jurjev.Motor teče k urca.Servisi na 10000 km.Servisiram pri kolegu iz kluba."Mojstri"me ne vidjo več. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja HONDA pa ima za sabo 100.000.

Vmes pa generalna zaradi serviserja, ki je vodni termostat vzel ven, ker se je pregrevalo. Potem pa hladna masinca z polnimi obrati, pa se je zlil lezaj na glavni gredi. Ta serviser pa je uradni pooblaščenec honde ? :doze: Da pa nebi naredil edine pizdarije, je ob "šraufanju" pozabil na dva vijaka za fiksiranje pogonskega agregata na okvir. Ko bi mi odtrgalo "mašino" iz okvirja in bi se zlepil po cesti, nebi nihče ugotovil, da je to zaradi "šlaparaja" mehanika, ampak nori motorist. Ja tudi take pooblaščene serviserje HONDE imamo pri nas.

In zato "šraufam" sedaj motor sam tako kot v rosnih mladih letih, ko nisem imel denarja za mehanika.

Veš tole,da je ležaj zaribal zaraditermostata je pa malo lovska ,namreč če bi zilinder zaribal bi bilo sprejemljivo glavni ležaj pa nikakor. Namreč,če bi zilinder zaribal bi 100% tožbo dobil,za glavni ležaj pa 100% zgubil-lahko mi verjameš z mojimi dolgoletnimi izkušnjami. :OK:

Ps. Mirkaj motor novega neboš več mogel sam šraufat!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta je bosa. Mogoče je stisnilo bat in je ležaj crknil kot posledica...

Voda nima veze z ležaji na gredi...

Drgač pa CBR600 l.90, po števcu 49k, realni ne vem, dela ko urca, če pa kej drobnega slučajno crkne pa poštimam sam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nope. :grrr

mi je pred leti (ca. 6-7) "sapnil" (podobno kot ficeku prej) "440.000 km". toliko o tem.

ce pogledas vetrobran njegove Fj-tke ti postane malce jasno vse skupaj.

ali ce ga vidis pri -5°C na AC proti graz-u. z motorjem seveda. :ninja:

Sam tudi mislim, da ni prvoaprilska. Ice, upam, da misliva oba istega Darkota. Zato prilagam sliko iz Moto Pulsa, kjer Darko Labaš skoraj v vsaki številki opiše kakšno svoje potovanje.....Letos januarja sem ga srečal na UE v Mariboru, seveda je imel pred občino parkirano Yamaho, ki za svoje km izgleda presenetljivo dobro. :OK: Pri teh km, bi prej pričakoval kakšno prevozno sredstvo v stilu Grunfa.... :lol1:

post-6744-1155202200_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Triumph Trophy 1200 letnik oktober 2001: po števcu 88733 + okol 7000 km brez štrevca. Torej skupaj okoli 95 000 km. Menjana pletenica števca ( otrgal z disk lokom ), drugače pa nobenih problemov. Še ni na prodaj in tud neki časa še ne bo.

AVE TRIUMPHATORJI

Popravljeno . Popravil MARJA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Berem komentarje in se sprašujem, kdo so ti ljudje, ki nimajo nobenih težav z motocikli? Ali sploh ne servisirajo ali pa jih prav nič ne moti. Letno namreč delam, odvisno seveda od dolžine sezone med 28.000 in 35.000 km in seveda redno servisiram. Naj ob tem povem, da vsaj vsako tretjo sezono kupiem nov motocikel in da niti slučajno ni tako kot pravijo. Na 50.000 prevoženih kilometrov lahko računaš vsaj 12 kompletov gum, tri pogonske verige, od tega eno prvovgradno in dve dodatni, vsaj pet kompletov zavornih ploščic, vsaj eno glavno električno stikalo na krmilu, vsaj en komplet lamel sklopke, eno menjavanje semeringov v sprednjih vilicah, komplet sprednjih diskov, včasih kak nosilec motorja, če so bile na poti ekstremno slabe ceste, kar nekaj žarnic v sprednjem in zadnjem žarometu....Lahko ti povem, da me je stala Hayabusa na sezono, 30.000 km, po spravljenih računih za gorivo in vzdrževanje, 1.650.000,00 SIT.

Ob tem se seveda upravičeno sprašujem, s kakšnimi motocikli se ljudje vozijo. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijetelj, čisto odvisno od vrste motorja, pa načina vožnje. Chopperju skoraj nimaš do 50 Tkm menjati disk ploščic, komplet gum- spredaj 25 Tkm, zadaj 15 Tkm... Edino še olje in svečke. Saj pravim, odvisno.

Samo benza pa res ne moreš štet v strošek vzdrževanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem komentarje in se sprašujem, kdo so ti ljudje, ki nimajo nobenih težav z motocikli? Ali sploh ne servisirajo ali pa jih prav nič ne moti. Letno namreč delam, odvisno seveda od dolžine sezone med 28.000 in 35.000 km in seveda redno servisiram. Naj ob tem povem, da vsaj vsako tretjo sezono kupiem nov motocikel in da niti slučajno ni tako kot pravijo. Na 50.000 prevoženih kilometrov lahko računaš vsaj 12 kompletov gum, tri pogonske verige, od tega eno prvovgradno in dve dodatni, vsaj pet kompletov zavornih ploščic, vsaj eno glavno električno stikalo na krmilu, vsaj en komplet lamel sklopke, eno menjavanje semeringov v sprednjih vilicah, komplet sprednjih diskov, včasih kak nosilec motorja, če so bile na poti ekstremno slabe ceste, kar nekaj žarnic v sprednjem in zadnjem žarometu....Lahko ti povem, da me je stala Hayabusa na sezono, 30.000 km, po spravljenih računih za gorivo in vzdrževanje, 1.650.000,00 SIT.

Ob tem se seveda upravičeno sprašujem, s kakšnimi motocikli se ljudje vozijo. :?

1650000 sit na sezono(30000tkm) no ta pa je ena večjih lovskih na forumu :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No očitno je Hayabusa izjemno drag motor. 1,6M samo za vzdrževanje mi je, oprosti, za lase privlečeno, če pa si sem notri vključil še nočitve v hotelih s 5-imi zvezdicami pa bi mogoče šlo skozi.

Letos sem za motor in zadeve povezane z njim porabil po grobi oceni 1M. Pa je notri vključen bencin in potovanje na Portugalsko, v Bosno in še in še.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem komentarje in se sprašujem, kdo so ti ljudje, ki nimajo nobenih težav z motocikli?

.

.

.

.

.

Ob tem se seveda sprašujem, s kakšnimi motocikli se ljudje vozijo. :?

mogoce je problem kje drugje ? (hint: poglej v ogledalo). :)

tudi katere motocikle ljudeje vozijo imas vecinoma napisano v postu. ergo...

1,65 mio za 35k km...... :blink: :?

v ta podatek je vstet tudi nakup motorja ? :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoce je problem kje drugje ? (hint: poglej v ogledalo). :)

tudi katere motocikle ljudeje vozijo imas vecinoma napisano v postu. ergo...

1,65 mio za 35k km...... :blink: :?

v ta podatek je vstet tudi nakup motorja ? :devil:

Zakaj bi bilo to tako neverjetno. Pri 35k km so že bencin in gume preko miljona. Pa prištej še redne servise, registracijo, zavorne ploščoce, verigo,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi bilo to tako neverjetno. Pri 35k km so že bencin in gume preko miljona. Pa prištej še redne servise, registracijo, zavorne ploščoce, verigo,...

Kje maš pa ti pri 35k bencin in gume preko miljona? Ah ja 35.000km po grobniku pa mogoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No očitno je Hayabusa izjemno drag motor. 1,6M samo za vzdrževanje mi je, oprosti, za lase privlečeno, če pa si sem notri vključil še nočitve v hotelih s 5-imi zvezdicami pa bi mogoče šlo skozi.

Letos sem za motor in zadeve povezane z njim porabil po grobi oceni 1M. Pa je notri vključen bencin in potovanje na Portugalsko, v Bosno in še in še.

moraš vštet še padec vrednosti motorja in ceno zavarovanja + registracije, če že gledamo te zadeve...

jaz potem prištejem še stroške za opremo in kaka popravila :)

in potem vidimo, da je hobi res drag :P

ampak - nimam pa motorja z največ prevoženimi, daleč od tega

po kalkulacijah pa me povprečno kilometer vožnje stane cirka 50-70 tolarjev, odvisno, kater motor je ...

Popravljeno . Popravil brum brum
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje maš pa ti pri 35k bencin in gume preko miljona? Ah ja 35.000km po grobniku pa mogoče.

glede na izkušnje z ZX-12R in recimo da je hayabusa nekaj podobnega - lahko v pravih rokah lahko požere zadnjo gumo brez težav v 3000-4000 km. če se zadeva tiši redno 200+ km kar predvidevam da se, popolnoma verjamem seznamu menjanih stvari in dodaš še urno postavko uradnega servisa in si na cifri 1,6 mio.

mogoče so tri verige malo dosti, ampak z dosti drag race štartov ti tudi to rata :grim

podobna računica za ZX-12R je bila pred leti glavni razlog zakaj je nisem vzel. za nakup bi imel ampak za vzdrževanje pa ne :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YAMAHA XVS1100 DRAG STAR je zakon. 107.000 km brez problemov pove že kar nekaj. Sem optimist za 200.000 km. :lol1: Vse kilometre je naredil ob polni obtežbi: tovor žena in velika torba z 147 stvarmi.

Osebno sem mnenja, da so vse znamke dobre, samo srečo moraš imeti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!