Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ali je možno kakorkoli dobiti,narediti homologacijo za 50ccm skuter če imaš skuter 125ccm ali pa 180ccm. Skratka zanimam se za nakup 180ccm skuterja pa čez tehnični ni problem pridet ne,pač samo blokada na izpuhu kako bi pa homologacijo rešu da imam prometno kot 50ccm?

lp

Objavljeno

NE MOREŠ!!

Kakršna koli varijanta je NELEGALNA!! :nono:

Objavljeno

saj vem da stvar ni legalna?! zanima me samo če se da in če kdo ve kje in kak to nardit!

Objavljeno
saj vem da stvar ni legalna?! zanima me samo če se da in če kdo ve kje in kak to nardit!

Seveda se da - to je pa tudi vse, kar bos izvedel...

Papirji ti bojo en kurc pomagali, ce mas Sesalec 180 in probas prepricat policaja da je to Brivnik 50

Objavljeno

SEVEDA SE DA IN TO PRAV ENOSTAVNO. V ITALIJI je to tazadnja fora.

samo par pogojev moreš met.

50ccm skuter znamke piagio ali gilera ( nrg, runner, stalker....)

mašino z vžigom 125 ali 180 piagio

voljo do dela :OK:

montaža mašine 125/180 na 50ccm skuter ( 2 uri dela mogoče še manj)

z tako preelavo imaš na voljo veliko moči, veliko sigurnosti saj so ti motorji skorajda večni in ne potrebujejo veliko popravljanja. n aprvi pogled in seveda če se ne posebej spoznaš ne ločiš da ima skuter večjo mašino. na tehničnih p asploh, samo blokiraš ga. glede lektronike se zadeva hitro reši, saj se da originalni vzig od 125/180 mašine priklopit na 50ccm napeljavo brez večjih posegov.

Objavljeno

Na irckanalu #skut poisci nick _zazy_ in ga vprasaj kak mu je uspelo 180 pod 50 reg. ! :)

Objavljeno
Na    irckanalu #skut poisci nick _zazy_ in ga vprasaj kak mu je uspelo 180 pod 50 reg. !  :)

kter motor pa ma?

Objavljeno
SEVEDA SE DA IN TO PRAV ENOSTAVNO. V ITALIJI  je to tazadnja fora.

samo par pogojev moreš met.

50ccm  skuter znamke piagio ali gilera  ( nrg, runner, stalker....)

mašino z vžigom 125 ali 180 piagio

voljo do dela :OK:

montaža mašine 125/180 na 50ccm skuter  ( 2 uri dela mogoče še manj)

z tako preelavo imaš na voljo veliko moči, veliko sigurnosti saj so ti motorji skorajda večni in ne potrebujejo veliko popravljanja. n aprvi pogled in seveda če se ne posebej spoznaš ne ločiš da ima skuter večjo mašino. na tehničnih p asploh, samo blokiraš ga.  glede lektronike se zadeva hitro reši, saj se da originalni vzig od 125/180 mašine priklopit na 50ccm napeljavo brez večjih posegov.

In kaj se zgode, če slučano policaj preverje št. motorja in okvirja? :?

Objavljeno
In kaj se zgode, če slučano policaj preverje št. motorja in okvirja? :?

Ja sej ti je napisu da bo dou na 50ccm okvir od 180ke mašino gor!

Objavljeno
Ja sej ti je napisu da bo dou na 50ccm okvir od 180ke mašino gor!

JA, na okvirju se bojo št. ujemala, na bloku motorja pa :? se ne bojo, ker bojo št. od 50ccm.

Razen, če....... ''mislim, da vam je lahko jasno, kaj naredit''

Objavljeno

kar jaz vem na nobenem papirju ni podatkov od številke motorja, ampak smao tip kar ne pove nič.

Objavljeno
kar jaz vem na nobenem papirju ni podatkov od številke motorja, ampak smao tip kar ne pove nič.

To že...kaj pa na tehničnem ? :xx:

Bo tam stric reko samo NE ko ti ga bo po valčkih zavrtel... :nono:

Rešitev je da maš v osnovi skuter(kakršen koli-ponavadi piagio),

kupiš 125 ali 180 agregat in ga po registaciji odstraniš oz. zamenjaš z 50 ccm...

Lahko pa tut obratno... ;)

Na registraciji in pa ko te ustavijo na števlki šasije ne piše ali je 50ccm oz. 125,180 :OK:

Lp,Slavko

Objavljeno
kter motor pa ma?

Gilera runner 180 registrirano pod 50 cc !

Objavljeno

no jaz prodajam svojega dragsterja če koga zanima al pa če ve za koga da bi ga kupil :yes:

lp

Objavljeno

jst sem hotu yamaho tzr iz 23kW na 11kW homologirat. in nisem mogel da se ubijem. pa je oboje 125 in bi bla to dost lažja stvar kot pa skuter 50 za 180... ni šans. :BUA: po mojih izkušnjas so s homologacijo sam problemi. sploh pa tako k ni auspuh alpa kšen kozmetičen popravek.

Objavljeno

V Rušah ma en 180 na 50 reg. nev kak ce kdo nujno rabi lahko poklicem kolega mi da telefonsko od tega tip, pa bomo vidli kak mu je ratalo .)

Objavljeno

V Ljubljani je malo morje takih primerov :wacko:

Objavljeno

haha :lol1: :lol1: malo morje takih primerov ja jst sm med njimi :P use kar rabs je...razbita Runnerca 50ccm in pa Runnerca 125/180 <_< kups razbito 50ko..pomožnosti ti sam papirje pa šasije proda :P pol prešvasaš šasije iz 50 na 180 in je :blush: aja pol pa rabs se na tehnicnem nekoga poznat da ti ga bo spravu cez :rolleyes: homologacije pa ne mors dubit...oz. saj men je se ni uspel :unsure: O:-) B) Lp. Jur3

Objavljeno

Jaz sem videl tudi takšne, ki so imeli registracijo za 50ccm in se jim je številka šasije začela s ZAPM, ki velja za 125 in 180ccm Runnerje. Torej je še neki drugi trik.

Objavljeno

haha pa ja povn maš teh for :lol: tko da je use mozn ce le hocs :P :lol1: Tomozuki pol pa ni meu "legalno" ampak je sneu od ene druge 50ccm masine tablco pa si jo dou seb gor <_< kar se dogaja pogosto. Je pa se druga moznost...ma res ceu tehnicni v zepu pa mu je tud brez menjanja sasij spravu cez :rolleyes: sej najbl vazn kar je..da mas poznane na tehnicnem..use drugo je sam tko... :photo: B)

Objavljeno

kaj bi mi lahko potem kdo zrihtal homologacijo za 180ccm skuter na 50 če ima kdo kake veze, seveda za kakšno proti uslugo :afro1:

Objavljeno

hahahah :lol: evo jst ta tedn dubim homologacijo za 180 (50) :P ti povem tocn kok je stal pa kje dubit :blush: sam prvo bos mogu sasije dubit drgac nau nc :whistle:

Objavljeno

ok hvala ti, ali pa če mogoče poznaš koga da ma tak skuter 180ccm registriran na 50ccm , pa da ga prodaja!!

Objavljeno

ja jst sm mojo kupu 1 mesec nazaj :blush: drgac jih mas pa povn po www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) zadnic sm 2 vidu taki k se jih lahko nurmanlo registrira al pa kot 50 :lol:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!