Skoči na vsebino

italijanske skatle


stuhec

Priporočene objave

Alfe imajo sporten renome. :OK:

Dobro zgledajo. :OK:

Odlicno se pelejo. :OK:

Malo je visoka cena. :(

Pa vzdrzljivost je tko tko zaenkrat, dokler jih ne bodo porihtali kar bo najbrz zelo kmalu. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vzdrzljivost je tko tko zaenkrat, dokler jih ne bodo porihtali kar bo najbrz zelo kmalu.  :worship:

jaooooooo....mam 155 11let pa 145 5let pa skupaj nekaj čez 250.000km pa

delata brez problema :yea2:

je pa res, da jih je potrebno najprej malo ogreti...tako kot motorinote...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kot je že nekdo enkrat napisal...

Alfisti niso ljudje povprecja, vpeti v sivino vsakdanjika in nezanimive rutine. Ne, to so vendar alfisti, ki svoje strasti do alfe ne poskusajo obrazloziti racionalno, tako kot vsi tisti ki radi segajo po pogovorno hladnih in prevec urejenih nemskih avtomobilih,razne svetle izjeme nemske avtomobilske industrije pa vse to le potrjuje.

Saj veste, red in disciplina, nemska je vrlina ( ). Pri Alfi gredo dlje. Od svojih kupcev ne pricakujejo racionalnosti temvec emocije. In to jim Alfa Romeo lahko da in si zeli dati. Zacnimo z zunanjostjo. Naj vprasam, ste ze videli grdo Alfo???? Najvrjetneje ne,ker so preprosto vsecne, lepe, sexy, eroticne. Da italjanska sola oblikovanja pac pusti pecat, ne nazadnje so vsi italjanski oblikovalci postali tako veliki zaradi alfe romeo.

Avtomobili te znamke so pac videti drugace. Lahko jih vidimo kot sportne, lahko jih vidimo kot elegantne, lahko so videti zivahni ali pa umerjeni. Kar koli, samo nekaj niso. Niso navadni, nezanimivi, povprecni in neopazni. Alfo romeo vedno opazite. Tudi ce sedite vizualno neprepricljivem avtomobilu, kar pa spet se zdalec ne pomeni, da ste sposobni imeti Alfo.

Pojdimo na naslednjo stopnjo, k notranjosti. Pustimo naso prvo asociacijo na morda malce povrsno izdelavo, cricke v armaturni plosci ali pa na kdaj pa kdaj nerodno izbran material ob strani. To alfista ne moti in tega tudi ne opazi. Opazi pa, nemudoma, ko se sede v alfa romeo, da je sredisce in s tem povezana notranja arhitektura avtomobila nihce drug kot on sam. Torej voznik in samo voznik, Ups, pardon, alfist. Le ta uziva v upravljanju vozila, se bolj kakor je uzival ob pogledu na svoj avtomobil med hojo proti parkirnemu mestu. Ko se odpelje, je zadovoljen in malce razburjen, saj ve, kaj ga caka. Alfa Romeo v voznji. Ce je notranjost narejena okoli voznika, potem je vsa mehanika avtomobila, od motorja preko menjalnika do pogonskih koles, vpetja le-teh in vzmetenja, zavor, volanskega mehanizma in se in se, narejena za voznika, zopet pardon, alfista. Ta se rad vozi in rad cuti svoj avtomobil, na volanskem obrocu rad sprejema povratne informacije iz ceste, rad sodeluje z avtomobilom, rad cuti, da je avto ziv. In temperamenten.

Emocije in se enkrat emocije.

:worship: :worship: :worship: :worship: .....isto velja za Ducatija,..sam eni to pač niso sposobni dojet :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cagiva, Trco, ja kaj pa APRILIA? A ni vredna omembe? Banda......... :OK:

...NE!!!...nima še dost zgodovine....počak še kakšno desetletje :devil: :devil: .... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je iz revije

POEZIJA

Nekako nisem imel druge izbire.Oče Alfist mi že četrt stoletja pere možgane z Alfami in vsem,kar je povezano z njimi.

"Vsa ostala vozila so za en drek"pravi,sam pa mu ne smem oporekati.Pač,del moje vzgoje je bilo tudi tako pranje možganov in moram priznati,da se sploh ne pritožujem.V Sloveniji tako ali tako večina navija za Nemce predvsem za Bavarce in štirikolesnike iz koncerna VW.Če si privrženec koga drugega,si že nekaj posebnega.

No,ni vse tako hudo,kot se lahko razbere iz zgornjih besed.Mislim,da imam občutek za estetiko,grafično oblikovanje mi kar gre od rok,tako da znam oceniti,kaj naj bi bilo lepo(čeprav je lepota relativna,temu ne oporekam).Avtomobili znamke AR so po mojem skromnem mnenju že od nekdaj nekaj najlepšega,kar se vozi po našem planetu.Mogoče so gdaj pa gdaj malo usekali mimo,vendar zelo poredkoma,medtem ko konkurenca(če AR sploh ima konkurenco) to stori zelo pogosto.

Zakaj tak dolg uvod nakladanja o Alfah?Zato,ker sem v začetku julija končno postal pravi pravcati Alfist.Vse do tega prelomnega dne sem bil "le" Alfist po duši in v srcu,sedaj pa sem končno tudi lastnik čudovite italijanske štirikolesne lepotice.Pred hišo stoji krasna zelena 164,ki je ne zamenjam za nič na svetu."Oča" vozijo 166,pa mi na kraj pameti ne pade,da bi gdaj zamenjala.Alfica 164 mi je že od nekdaj nekaj tako krasnega,da kar ne morem napisati,v kakšni ekstazi sem zadnje čase.Sem morda čuden,ker uživam v vožnji "stare gajbe"?Veste,tega ne govorim zato,ker je Alfa 164 moja,ampak ker tako pač je.Ko se usedem vanjo,jaz ne vozim avta,jaz uživam v Alfi.Ne usedem se v avto in se peljem od točke A do točke B.Usedem se v Alfo in uživam trenutek,medtem ko "slučajno" vozim do neke točke B.Celotna vožnja od A do B je užitek,ne vožnja.In tako se po dolgem času držim omejitev,saj se mi nikamor ne mudi.Dlje sem v 164,dlje uživam.Če bi norel in bil ves čas na trnih,ne bi mogel uživati tako,kot če uživam in med mirno vožnjo poslušam Ramazzottia.Preprosta poezija.

Opozorilo zdravnika:uvodnik se vsem nealfistom zdi brezzvezen,mogoče neumen,medtem ko pravi Alfisti že vedo,o čem govorim.

Andrej Mihelič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@CAGIVA:

To si pa zelo dobro napisal :OK:

Je pa res ko enkrat kupiš Alfo ostaneš pri alfi in tako ima že tretjo alfetino......

LP

...ne ne sej to ni moja stvaritev,...to sem skopiral od nekje,...se pa popolnoma strinjam z napisanim :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship:  :worship:  :worship:  :worship: .....isto velja za Ducatija,..sam eni to pač niso sposobni dojet :BUA:

kaj ze ti vozis? aja, hondo. :grim :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj ze ti vozis? aja, hondo. :grim  :P

@Ice: ...nč bat si zlo prizadevam,da bi kupil italijana :D ,kar vpraš mal tiste k me poznajo,...sej sem ga že mel,pa definitivno bo tud nasledn motor italijan :grim

...že ko sem Hondo kupu,sem jo v bistvu kupu zato,ker sem neki moral kupt,...hotu sem Ducatija pa takrat ni blo primernega naprodaj... :( ...tko da zdej upam da bo :devil: ...

Alfo bi si pa tud kdaj želel met v garaži...kakšno 156 2.5 V6 :afro1: ...

lp cagiva B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... imel dve :004 ...

... vedno zadovoljen ...

... trenutno ni "špage" ...

... spet bo prišla domov :wub: :wub: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odkar pomnim so bli moji najljubši avtomobili alfe...

33, 164, 155 (ki se mi je zdela enostavno neprekosljiva) do alfe 156, 156 sw pa tudi 147 mi ni napačna... se pravi po duši sem definitivno alfist in željno pričakujem dan ko bom v garažo zapelju alfo (ne bo kmal ker je avto pač v drugem planu)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna fina tema!

Zdaj vozim tretjo Alfo! Imel sem 75 1.6 , pa potem 155 1.8, vmes sem imel fazo, ko sem vozil Renault Laguna 2.0 RXE (še zdaj ne vem, kaj mi je bilo :blink: )....

Danes vozim 156 1.8 TS 16V in se popolnoma mirno prerekam z "Janezi", ki vidijo izpolnitev življenjskih sanj v obliki srebrnega Golfa dizel, tisti bolj ambiciozne narave pa se vidijo v Pasatu....

Alfe imajo svoj čar, neko dodano vrednost, ki ti je drugi avti ne nudijo....npr. angleški alfisti se na cesti pozdravljajo med seboj, kot mi bikerji in tudi pri nas so me alfisti že pozdravljali (neeee, ni bil radar :grim )...

Kakšnih resnih okvar nisem imel, res pa je, da pri Alfi vedno kaka malenkost ne dela, haha, ampak to je del čara, ti da vedno kaj misliti.....sem že imel dneve,ko sem pogledoval po Volvotih in Saabih, pa sem se šel na poskusno vožnjo, kar me je nemudoma pozdravilo :yea1:

Zdaj sem začel malo pogledovati za 156 SW, ker sem v letih, ko človek rabi malo prtljažnika in tale moja se s tem res ne more pohvaliti, sedeži pa se tudi ne podrejo....je pa 156 manjša od 155, sploh v prtljažnik, mislim, da je kakih 100 litrov razlike......

Karkoli že, Alfam samo :worship:

Popravljeno . Popravil Besi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz totalno tripam na 156 ali celo 166 ... motor vsaj 1,8 ... lahok pa tudi 2,5 ... ali več :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vsen mal pretiravate. Pazite, da ko vam crkne, da ga ne boste namesto k mehaniku, peljali k zdravniku ali veterinarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je ravno zadnjič zgodilo ko sem šel menjat jermena in sem po pomoti zavil v zdravstveni dom, ter setri dal prometno in povedal kaj alfico tare :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma smo pred kakšnimi 7-imi leti imeli 33-ko 1.5 B) Črne barve, brez klime :xx: Avto je letel kot po riti vdarjen konj, iz sebe je po števcu spravil včasih celo 200km/h, kjub svoji škatlasti aerodinamiki. Imel je pa nekaj nedopustnih napak in takrat sta se moja dva tastara odločila, da Alfe več ne. Pozimi se vrata niso dala zapret in smo imeli v avtu napete špage od ene kljuke znotraj do druge. Deli so bili neznansko dragi, saj je pri cca 60.000km odpovedal menjalnik, ki je stal cca 3.000 DEM :slap: Na odpadu bi bilo ceneje. Včasih ni svetila stropna lučka, ko smo se pa pripeljali na servis, je vse delovalo brez problema. Tudi gumbi za šipe odpirat so imeli svoje dobre in slabe dneve. Zaradi črne barve, se je poleti topilo lepilo in strop je bil ves zaflekan od njega. No, kaj več pa mislim, da ni bilo. Avto smo prodali leta 98 s okoli 70.000km za 490.000sit (letnik 93). Prej smo imeli Fiat Ritmo 70 CL (86 letnik). Ta ni nikoli imel nobenih težav, delal je kot urica, ni bil ravno hiter (160km/h), enkrat je delal celo na dizel (ker je oni buhan na bencinski zajebal) in to je bilo to. Še danes se vidi kakšnega, ki se še vozi okoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma smo pred kakšnimi 7-imi leti imeli 33-ko 1.5  B) Črne barve, brez klime  :xx: Avto je letel kot po riti vdarjen konj, iz sebe je po števcu spravil včasih celo 200km/h, kjub svoji škatlasti aerodinamiki. Imel je pa nekaj nedopustnih napak in takrat sta se moja dva tastara odločila, da Alfe več ne. Pozimi se vrata niso dala zapret in smo imeli v avtu napete špage od ene kljuke znotraj do druge. Deli so bili neznansko dragi, saj je pri cca 60.000km odpovedal menjalnik, ki je stal cca 3.000 DEM  :slap: Na odpadu bi bilo ceneje. Včasih ni svetila stropna lučka, ko smo se pa pripeljali na servis, je vse delovalo brez problema. Tudi gumbi za šipe odpirat so imeli svoje dobre in slabe dneve. Zaradi črne barve, se je poleti topilo lepilo in strop je bil ves zaflekan od njega. No, kaj več pa mislim, da ni bilo. Avto smo prodali leta 98 s okoli 70.000km za 490.000sit (letnik 93). Prej smo imeli Fiat Ritmo 70 CL (86 letnik). Ta ni nikoli imel nobenih težav, delal je kot urica, ni bil ravno hiter (160km/h), enkrat je delal celo na dizel (ker je oni buhan na bencinski zajebal) in to je bilo to. Še danes se vidi kakšnega, ki se še vozi okoli.

tu sem se pa kar nasmejal, ko sem bral ta post :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas doma je bil Fiat Tipo 1.4 od 1990-1994 in je bil kar vredu avto. Zadnjič sem imel priložnost peljat enega 1.4 70 KM letnik 1996 in mi ni jasno, kako lahko avto te velikosti s samo 70 KM tako leti, v bistvu gre isto kot moj clio 1.4 16V 98 KM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!