xtreme speed Objavljeno Julij 25, 2005 Deli Objavljeno Julij 25, 2005 A mi lahko gdo pove kje bi dobil koleno za karburator 17 peugeot motor pa je speed fight 2 h2o ce je ta tema ze se opravicujem za odgovore se ze naprej zahvaljujem LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 25, 2005 Deli Objavljeno Julij 25, 2005 (popravljeno) vrjetno d je naš extrem primorc ne: za kdor ne ve, karburator je frgazer .) P.S. poglej kje u IT na odpadih Popravljeno Julij 25, 2005. Popravil gizmOkak Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pinjas Objavljeno Julij 25, 2005 Deli Objavljeno Julij 25, 2005 no še eden, jst sm iz gorice, tko da karburator vem kaj je. glede te besede smo s elih prjšni dan kregali , zkaj moramo mi bit posebneži, cel svet govori carburator, carburatore, smao mi in nemci smo kar neki fergazer oziroma še po naše kar je najhujši uplinjač :angry2: , še v tagikistanu rečejo karburator. glede tvojega problema je pa tako. speedfight ima serijsko kovinsko koleno, kar onemogoča montiranje večjih uplinjačev. za speedfight se dobi kit z kolenom in 19 uplinjačem. če prav hočeš na silo dat 17,5 uplinjač gor, si boš sam moralnarest koleno, oziroma se bi dalo narest en na izi podstavek iz aluminija pol pa gor privijačit kako gumijasto koleno od piagio ali minarelli skuterja. drugih variant pa ni, verjemi šeraufam skuterj eže 6 let tko da.....sm mel že vs eživo pod rokami. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
xtreme speed Objavljeno Julij 25, 2005 Avtor Deli Objavljeno Julij 25, 2005 pinjas kje pa bi dobil ta komplet 19 in koko bi me prisel kostat kr jst sm bil pri marassiju in je reku de mi lohko dobi sam kit komplet 21 karburo povprasal sem tudi pri marcelotu in mi je rekel da se majnsega ne dobi in naj si koleno izdelam sam ker druge ni Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
xtreme speed Objavljeno Julij 25, 2005 Avtor Deli Objavljeno Julij 25, 2005 aja in doma sem iz ajdovščine res sem primorec :OK: in ostajam zvest besedi karburator :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 25, 2005 Deli Objavljeno Julij 25, 2005 ma vsako gumijasto cevko se da zvit po želji, mal jo segreješ s tistim fenom k majo ličarji za plastike glihat pa je. Čene pa cel kit z 19 karburotm in je :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pinjas Objavljeno Julij 25, 2005 Deli Objavljeno Julij 25, 2005 kit od malossija z 19 karburatorjem pride okol 120 euru, pride pa koleno, karburator PHBG 19 + filter se mi zdi. če ne pa je alternativa da si sam narediš koleno iz aluminija ali inoxa in daš eno cevko gumijasto in 2 ojemki da držita to gumo na koleno in karburator na gmo. samo če nisi mcgyver oziroma če nisi spretn z orodjem in nimaš malo fantazije raje kupi še narejeno, ker lahko narediš prej slabo kot dobro. nasploh je peugeot motor eden najslabših po performansih. evo kodo od malossi kita. 1611027 IMP.ALIM. PHBG 19 AS PEUGEOT 50 pr marassiu s ene spoznajo več kot toliko, sploh pa če si dobil stefana, namesto brunota, marcello lih tako, ne ve dosti kaj se da in kaj se ne da dobit na trgu skuterjev. dokler bodo vladali ZX i nRR izpuhi ne bo nikol nič bolše. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Julij 25, 2005 Deli Objavljeno Julij 25, 2005 Pinjas se strinjam z tabo glede tega da vladajo RR in ZX. Samo kolega je dal Arreche 17.5 na SF 2 pa je šel na orignal koleno. Tak da nevem zakaj ne grejo ostali 17.5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
xtreme speed Objavljeno Julij 26, 2005 Avtor Deli Objavljeno Julij 26, 2005 pinjas a ti mas tko ksno delavnico u gorici al sam za svoje potrebe sraufas Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
xtreme speed Objavljeno Julij 26, 2005 Avtor Deli Objavljeno Julij 26, 2005 aja in se neki sm pozabu uprasat :oops: narocu sm tudi variator od malossija in zanima me ali so tisti valčki ki pridejo zraven vredu kajti nasproti tistim ki sem jih kupil za u stari variator so kot poceni bonboni :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pinjas Objavljeno Julij 26, 2005 Deli Objavljeno Julij 26, 2005 samo osebno delavnicomam , nimam nč uradno. ponavadi so zraven multivara 7,1g valčki, ki so v 80% pri,erov pretežki. glede mer pa mislim da so enake mere kot originalni peugeot. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
xtreme speed Objavljeno Julij 26, 2005 Avtor Deli Objavljeno Julij 26, 2005 in se tm na forumu sm bral o mazanju valckov nekatiri pravijo de jih ni treba nekatiri da ja kaj bi ti rekel na to :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
manjak Objavljeno Julij 26, 2005 Deli Objavljeno Julij 26, 2005 Če jih namažeš, se lažje vrtijo in tudi manj obrabljajo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pinjas Objavljeno Julij 26, 2005 Deli Objavljeno Julij 26, 2005 (popravljeno) še 2 taka odgovora in ne pridem več na ta del foruma, sami ljudje ki ne vedo nič in govorijo samo reči ki so jih slišali in to še od ljudi ki so tako slišali pravit..itd mislim raje tišina kot pa nemnosti klatit. :angry: mast v variatorju služi res manjši obrabi valčkov, se pa zarad masti malo počasneje vrtijo, zato skuterji niso tko odzivni. vsi športni variatorji so na suho, saj je tako odzivnost veliko bolša. mast pride samo v originalnih variatorjih, pri piagio- gilera, peugeot in honda motorjih, minarelli majo suhe. na peugeot mislim da je mast notr vsaj do 98 so bli, sedaj pa ne vem nisme odprl nobenega od novih še pri variatorju. ma itak boš dal multivar malossi tko da tam so na suho in bog ne dej dat notr mast!!!!! :angry: čaw Popravljeno Julij 26, 2005. Popravil pinjas Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
xtreme speed Objavljeno Julij 26, 2005 Avtor Deli Objavljeno Julij 26, 2005 torej brez masti :OK: pinjas in ta motor na slik je verjetno tvoj :photo: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
manjak Objavljeno Julij 27, 2005 Deli Objavljeno Julij 27, 2005 (popravljeno) še 2 taka odgovora in ne pridem več na ta del foruma, sami ljudje ki ne vedo nič in govorijo samo reči ki so jih slišali in to še od ljudi ki so tako slišali pravit..itd mislim raje tišina kot pa nemnosti klatit. :angry: mast v variatorju služi res manjši obrabi valčkov, se pa zarad masti malo počasneje vrtijo, zato skuterji niso tko odzivni. vsi športni variatorji so na suho, saj je tako odzivnost veliko bolša. mast pride samo v originalnih variatorjih, pri piagio- gilera, peugeot in honda motorjih, minarelli majo suhe. na peugeot mislim da je mast notr vsaj do 98 so bli, sedaj pa ne vem nisme odprl nobenega od novih še pri variatorju. ma itak boš dal multivar malossi tko da tam so na suho in bog ne dej dat notr mast!!!!! :angry: čaw ← Ja to sem slišal in se mi je zdelo čisto dovolj logično. Glede odzivnosti, pri meni se je z namazanimi valjčki povečala... Pa hvala za podrobno razlago. Popravljeno Julij 27, 2005. Popravil manjak Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se