Skoči na vsebino

KOLENO ZA KARBURATOR


xtreme speed

Priporočene objave

A mi lahko gdo pove kje bi dobil koleno za karburator 17 peugeot motor pa je speed fight 2 h2o

ce je ta tema ze se opravicujem

za odgovore se ze naprej zahvaljujem

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vrjetno d je naš extrem primorc ne: za kdor ne ve, karburator je frgazer .)

P.S. poglej kje u IT na odpadih

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no še eden, jst sm iz gorice, tko da karburator vem kaj je.

glede te besede smo s elih prjšni dan kregali , zkaj moramo mi bit posebneži, cel svet govori carburator, carburatore, smao mi in nemci smo kar neki fergazer oziroma še po naše kar je najhujši uplinjač :angry2: , še v tagikistanu rečejo karburator.

glede tvojega problema je pa tako. speedfight ima serijsko kovinsko koleno, kar onemogoča montiranje večjih uplinjačev. za speedfight se dobi kit z kolenom in 19 uplinjačem. če prav hočeš na silo dat 17,5 uplinjač gor, si boš sam moralnarest koleno, oziroma se bi dalo narest en na izi podstavek iz aluminija pol pa gor privijačit kako gumijasto koleno od piagio ali minarelli skuterja.

drugih variant pa ni, verjemi šeraufam skuterj eže 6 let tko da.....sm mel že vs eživo pod rokami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pinjas kje pa bi dobil ta komplet 19 in koko bi me prisel kostat

kr jst sm bil pri marassiju in je reku de mi lohko dobi sam kit komplet 21 karburo povprasal sem tudi pri marcelotu in mi je rekel da se majnsega ne dobi in naj si koleno izdelam sam ker druge ni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja in doma sem iz ajdovščine res sem primorec :OK: in ostajam zvest besedi karburator :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma vsako gumijasto cevko se da zvit po želji, mal jo segreješ s tistim fenom k majo ličarji za plastike glihat pa je. Čene pa cel kit z 19 karburotm in je :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kit od malossija z 19 karburatorjem pride okol 120 euru, pride pa koleno, karburator PHBG 19 + filter se mi zdi.

če ne pa je alternativa da si sam narediš koleno iz aluminija ali inoxa in daš eno cevko gumijasto in 2 ojemki da držita to gumo na koleno in karburator na gmo.

samo če nisi mcgyver oziroma če nisi spretn z orodjem in nimaš malo fantazije raje kupi še narejeno, ker lahko narediš prej slabo kot dobro.

nasploh je peugeot motor eden najslabših po performansih.

evo kodo od malossi kita.

1611027 IMP.ALIM. PHBG 19 AS PEUGEOT 50

pr marassiu s ene spoznajo več kot toliko, sploh pa če si dobil stefana, namesto brunota, marcello lih tako, ne ve dosti kaj se da in kaj se ne da dobit na trgu skuterjev. dokler bodo vladali ZX i nRR izpuhi ne bo nikol nič bolše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pinjas se strinjam z tabo glede tega da vladajo RR in ZX. Samo kolega je dal Arreche 17.5 na SF 2 pa je šel na orignal koleno. Tak da nevem zakaj ne grejo ostali 17.5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja in se neki sm pozabu uprasat :oops:

narocu sm tudi variator od malossija in zanima me ali so tisti valčki ki pridejo zraven vredu kajti nasproti tistim ki sem jih kupil za u stari variator so kot poceni bonboni :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo osebno delavnicomam , nimam nč uradno. ponavadi so zraven multivara 7,1g valčki, ki so v 80% pri,erov pretežki. glede mer pa mislim da so enake mere kot originalni peugeot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in se tm na forumu sm bral o mazanju valckov nekatiri pravijo de jih ni treba nekatiri da ja kaj bi ti rekel na to :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če jih namažeš, se lažje vrtijo in tudi manj obrabljajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še 2 taka odgovora in ne pridem več na ta del foruma, sami ljudje ki ne vedo nič in govorijo samo reči ki so jih slišali in to še od ljudi ki so tako slišali pravit..itd

mislim raje tišina kot pa nemnosti klatit. :angry:

mast v variatorju služi res manjši obrabi valčkov, se pa zarad masti malo počasneje vrtijo, zato skuterji niso tko odzivni. vsi športni variatorji so na suho, saj je tako odzivnost veliko bolša. mast pride samo v originalnih variatorjih, pri piagio- gilera, peugeot in honda motorjih, minarelli majo suhe.

na peugeot mislim da je mast notr vsaj do 98 so bli, sedaj pa ne vem

nisme odprl nobenega od novih še pri variatorju. ma itak boš dal multivar malossi tko da tam so na suho in bog ne dej dat notr mast!!!!! :angry:

čaw

post-2371-1122404128_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil pinjas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še 2 taka odgovora in ne pridem več na ta del foruma, sami ljudje ki ne vedo nič in govorijo samo reči ki so jih slišali in to še od ljudi ki so tako slišali pravit..itd

mislim raje tišina kot pa nemnosti klatit. :angry:

mast v variatorju služi res manjši obrabi valčkov, se pa zarad masti malo počasneje vrtijo, zato skuterji niso tko odzivni. vsi športni variatorji so na suho, saj je tako odzivnost veliko bolša. mast pride samo v originalnih variatorjih, pri piagio- gilera, peugeot in honda motorjih, minarelli majo suhe.

na peugeot mislim da je mast notr vsaj do 98 so bli, sedaj pa ne vem

nisme odprl nobenega od novih še pri variatorju. ma itak boš dal multivar malossi tko da tam so na suho in bog ne dej dat notr mast!!!!! :angry:

čaw

Ja to sem slišal in se mi je zdelo čisto dovolj logično. Glede odzivnosti, pri meni se je z namazanimi valjčki povečala... Pa hvala za podrobno razlago.

Popravljeno . Popravil manjak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!