Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zanimam se za nakup 50ccm skuterja za okoli 400 tisoč SIT. Kaj mi svetujete? Katira firma ima dobre skuterje? A so deli poceni oz. kateri skuterji so najmanj kvarljivi?

Zanima me tudi kaj mislite o skuterju honda X8R-X za 325.000 SIT letnik 99. Kupil bi ga pri uradnem prodajalcu in je NOV vendar malo obdrajsan. Na števcu ima 10km.

Kaj pa pravite o rabljenih skuterjih?

Vsem hvala za odgovore!

LP

Objavljeno

Če boš dobil homologacijo s tekočim datumom, to je tam nekje okoli datuma nakupa, se bo štelo, da je skuterček nov (tri leta nič tehničnega pregleda, samo nalepka), ko ga boš prodajal, bo pa seveda veljalo leto 1999.

Malo podrsan? Nič hudega, samo da nista okvir in vilice premaknjeni (zamaknjeni). A misliš da bo po letih uporabe še vedno zgledal tako nov in bleščeč, kot v trgovini? Kupil ga boš verjetno zato, da se boš z njim vozil in ne zato, da ga boš gledal, občudoval in glancal.

Brrrm

Objavljeno

Znanec je pred kakšnim letom kar jamral, čez Hondo X8R-X: zelo slaba končna hitrost, problemi z blokadami, cena rezervnih delov,...

Odsvetujem .

Kar se kvalitete tiče: PEUGEOT in YAMAHA, dobra sta tudi zaradi preskrbljenosti in solidni ceni rezervnih delov.

Če želiš frizirati: GILERA ali PIAGGIO

Previdno pri nakupu rabljenega: obvezno preveri homologacijo pri uvozniku mafija & računalniki delajo čudeže.

LP in veliko sreče

Objavljeno

Za ta denar kupi kakšno boldorko 900 pa ti itak ni treba registrirat ;) Ker polcaj te bo pa dobu? (no ja, mal večji norc morš bit kot oni)...

Ne vem no... meni se zdi škoda 400k za moped ki nikamor ne gre, mimogrede se razlepiš pa še sunejo ti ga prej kot kakšno večjo staro gajbo od motorja.

LP

Objavljeno

obstaja pa moznost da je anze mlajsi od 16 let in lahko vozi SAMO 50 ccm skuter.....

Veni,vidi,game over

Objavljeno

Najboljši skuterji se mi zdijo Piaggioti in Gilere - saj je isto.

Odsvetijem pa Peugeote in še posebej Italjete. Drugih posebej ne poznam. Sestri je nov Peugeot po 2500km normalne uporabe zaribal. Na servisu smo se mogli pošteno zapizdit, da so popravili v okviru garancije. Brat pa ima Italjeta, pa se zdaj muči dobiti nov jermen, ker se mu je strgal. Punca ima Piaggiota in dela brez problemov, ras pa je da bolj malo vozi. Pri Trgoavtu so pomoje tudi dokaj ugodni rezervni deli za Piaggiote in Gilere, glavno pa je da se dobijo, za razliko od Italjeta, ki ima poleg vsega še zelo slabo plastiko in eno najslabših vzmetenj, med že tako slabimi skuterskimi vzmetenji.

Objavljeno

jest rečem TOMOS ZAKON(kup si eno 6-ko,ta dnar k ti bo ustou pršpari ko boš str 16+ pa nared izpit, pa eno 125-ko ubav,pa bo , vsaj jest bom tko naredu)

by gebre

Objavljeno

quote:

Pri Trgoavtu so pomoje tudi dokaj ugodni rezervni deli za Piaggiote in Gilere, glavno pa je da se dobijo, za razliko od Italjeta, ki ima poleg vsega še zelo slabo plastiko in eno najslabših vzmetenj, med že tako slabimi skuterskimi vzmetenji.

Malo morgen

Kolega je čakal pri TC-ju skoraj pol leta, da je dubu 1 blesav ležaj, ker TRGOAVTO enkrat ni naroču, pa je drugič narobe prišlo (i tako par puta)

Res pa je, da je Italija bliz, pa če znaš šraufat in veš kje dobit.... V tem primeru je res Piaggio/Gilera, drugače pa ne.

LP

Objavljeno

Jest mam peugeota in mi po 5 letih dela kot urca, poleg tega je pa servis od zastopnika (Claas) ful dobr založen z rezervnimi deli - enkrat sm rabu enu mejhno bedarijo pa so jo mel na zalogi. Pa tud zdi se mi da je mehanik tm ful dobr - sm bil tm k so glih enga peugeota iz TC-ja prpelal k ga tm niso znal v enem tednu popravt, model pa je mal pogledu in v 15 minutah je bil motor popravljen.

Zame osebno je od peugeota najbolj zanimiv looxor, k ful dobr zgleda, pa se mal vecja kolesa ma, tko da se bolj normalno vozi.

Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...

Objavljeno

SKUTER????????-Kaj pa je to!

Sej to ni motor to je šajtrga!No tako če hočeš sam šminko in dobre vozne lastnosti ja..........drugače.............pa če boš enkrat 'taprav' motorist pol si nabav apn6 al pa ATX da boš mal šaltu!

Pa še tavelko prednost ti povem (tri) - je pocen, lopovi jih ne kradejo tako zagreto pa še cca 2l/100km porabi(skuter 5l)!Torej nč razmišlat !!

Ciao,by Pero

Objavljeno

PERO, odlično, sedi5.

ace

Objavljeno

quote:cca 2l/100km porabi(skuter 5l)!Torej nč razmišlat !!

Pero, vsa čast - rojen politik. Popolnoma nerealne podatke podajaš kot dejstvo.

Objavljeno

po telih postih sklepam da je nakup skuterja v bistvu loterija,

ki pa ti tudi če zadaneš ne omogoča ne vem kakšnih dobitkov

never liked them not even a bit

lp

"byte" mi dust

Objavljeno

Moj mnenje je tud da se za 50ccm motor ne splača dat 400 jurjev. Jest naprimer sn se do zdaj vozu z tomos colibri (50ccm, 3-prestave) pa sn za ceu moped dau 5jurjev pa rezervne dele sn na odpadu tud vse dubu, doma so se pa cekini za 125stko nabiral :)

Objavljeno

quote:

po telih postih sklepam da je nakup skuterja v bistvu loterija,

ki pa ti tudi če zadaneš ne omogoča ne vem kakšnih dobitkov

Tako hudo zopet ni. Dandanes velja, da so tako avtomobili, kot motocikli in seveda tudi skuterji narejeni zato, da vozijo. Vsaj kolikor imam izkušnje zadnjih 10 let jaz, so prevozna sredstva pri mehanikih v glavnem na rednih servisih, zaradi okvar skoraj nič.

Za skuter 50 ccm velja, da to ni potvalnik, s katerim bi delal po 600 km na dan ali motokros motor, s katerim bi se podil po domačih kucljih.

Skuter je 1A zadeva za vsakdanje mestne vožnje v krogu s polmerom do 20 km in seveda na asfaltiranih cestah. S skuterjem ne moreš na avtocesto (130 km/h), niti na cesto, rezervirano za motorni promet (100 km/h) in na marsikateri mestni obvoznici ali vpadnici (70 km/h) jih nočejo. Skuterji tudi ne vozijo po kolesarskih stezah.

Karkoli boš kupil novega, ti bo ob običajni uporabi služilo nekaj let. Kot povsod, velja tudi pri skuterjih, da lahko pri nakupu še tako hvaljenega modela najboljšega proizvajalca naletiš na kos, ki bo poln hib in se bo dosti kvaril, vendar tu ni recepta, kakotak kos v trgovini prepoznati.

Velja pa še to. Rezervne dele za nekatere je težje dobiti, kot za druge. Tu je pomembna oddaljenost tovarne od nas in velikost in finančna zmožnost uvoznika. Običajno je tako, da mala podjetja ne zmorejo financirati zalog rezervnih delov in pri nas nimajo skoraj nič in je vsako figo potrebno naročiti. Ni pa to vedno nujno slabo, ker imajo zaradi tega lahko dobro razvit sistem naročanja in dobave, ki gladko in hitro teče.

Jaz sem do sedaj dvakrat izbiral skuter in odločil sem se za Benellija in za Piaggiota (Gilera, Piaggio, Vespa), v poštev bi prišel še Peugeot. Katero znamko, je mnogo odvisno tudi od tega, kje si doma. Benellije, naprimer, uvaža podjetje iz Kamnika, ki ima po mojih zadnjih podatkih pooblaščeni servis samo tam. Če si iz Murske Sobote, ali boš na prvi servis (1000 km) in na drugi servis (5000 km) in na vse ostale (na 5000 km) vozil skuter v Kamnik?

Zato, kupi tisti skuter, za katerega imaš servis ugodno blizu.

Brrrm

Objavljeno

Anže, pa še to.

Ne vem, koliko si star. Vendar, če si od 14 do 16, potem kupi novi skuter, vendar takega, ki ima tovarniško deklarirano hitrost do 45 km/h (takih rabljenih skorajda ni na našem trgu).

Obstaja namreč velika verjetnost, da se bo ZVCP spremenil tako, da bo lahko mularija od 14 do 16 let vozila le skuterje s hitrostjo do 45 km/h. Za tiste do 50 km/h bo potrebno biti star že nad 16 let.

Brrrm

Objavljeno

quote:Tako hudo zopet ni. Dandanes velja, da so tako avtomobili, kot motocikli in seveda tudi skuterji narejeni zato, da vozijo. Vsaj kolikor imam izkušnje zadnjih 10 let jaz, so prevozna sredstva pri mehanikih v glavnem na rednih servisih, zaradi okvar skoraj nič.

Za skuter 50 ccm velja, da to ni potvalnik, s katerim bi delal po 600 km na dan ali motokros motor, s katerim bi se podil po domačih kucljih.

Skuter je 1A zadeva za vsakdanje mestne vožnje v krogu s polmerom do 20 km in seveda na asfaltiranih cestah. S skuterjem ne moreš na avtocesto (130 km/h), niti na cesto, rezervirano za motorni promet (100 km/h) in na marsikateri mestni obvoznici ali vpadnici (70 km/h) jih nočejo. Skuterji tudi ne vozijo po kolesarskih stezah.

Karkoli boš kupil novega, ti bo ob običajni uporabi služilo nekaj let. Kot povsod, velja tudi pri skuterjih, da lahko pri nakupu še tako hvaljenega modela najboljšega proizvajalca naletiš na kos, ki bo poln hib in se bo dosti kvaril, vendar tu ni recepta, kakotak kos v trgovini prepoznati.

Velja pa še to. Rezervne dele za nekatere je težje dobiti, kot za druge. Tu je pomembna oddaljenost tovarne od nas in velikost in finančna zmožnost uvoznika. Običajno je tako, da mala podjetja ne zmorejo financirati zalog rezervnih delov in pri nas nimajo skoraj nič in je vsako figo potrebno naročiti. Ni pa to vedno nujno slabo, ker imajo zaradi tega lahko dobro razvit sistem naročanja in dobave, ki gladko in hitro teče.

Jaz sem do sedaj dvakrat izbiral skuter in odločil sem se za Benellija in za Piaggiota (Gilera, Piaggio, Vespa), v poštev bi prišel še Peugeot. Katero znamko, je mnogo odvisno tudi od tega, kje si doma. Benellije, naprimer, uvaža podjetje iz Kamnika, ki ima po mojih zadnjih podatkih pooblaščeni servis samo tam. Če si iz Murske Sobote, ali boš na prvi servis (1000 km) in na drugi servis (5000 km) in na vse ostale (na 5000 km) vozil skuter v Kamnik?

Zato, kupi tisti skuter, za katerega imaš servis ugodno blizu.

Brrrm

rana ura zlata ura

skor si še mene prepričal

"byte" mi dust

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
SKUTER????????-Kaj pa je to!

Sej to ni motor to je šajtrga!No tako če hočeš sam šminko in dobre vozne lastnosti ja..........drugače.............pa če boš enkrat 'taprav' motorist pol si nabav apn6 al pa ATX da boš mal šaltu!

Pa še tavelko prednost ti povem (tri) - je pocen, lopovi jih ne kradejo tako zagreto pa še cca 2l/100km porabi(skuter 5l)!Torej nč razmišlat !!

Sem mislu, da takih kot si ti več ne obstoja. Mislim, da če je kaj šajterga potem je to Tomos. Še najboljše pri njih je, da se lahko delaš norca iz njihovega imena. Delov ne dobiš skoraj nikjer, ker jih delajo nekje v Italiji, zavore na Tomosu so bobnaste in boknedaj, da bo treba bremzat, menjalnik pa je tako ali tako zaradi lepšega (in utruja, saj ga je neprenehoma treba pretikat). Počutiš pa se ne kot na motociklu, ampak kot na beciklu. Poraba je res manjša, ampak moraš vedet, da pri Tomosu moraš sam delat mešanico pa še hitreje zariba, saj je njegovo zračno hlajenje za lulek. Kupi skuter, boš mel najmanj stroškov. Najcenejše dele ima Yamaha, pa še ni jih treba barvat, ker so že barvani. Priporočam ti Yamaho Jog RR (zračnega), Neos-a ali pa Slidera. Slednji prekaša pri končni hitrosti in pospeških marsikateri drugi skuter. Aja, vsi rezervni deli pomoje najprej pridejo za Yamaho. Pri drugih pa je treba čakat. Italjeta pa ne kupi nikar, ker rezvervnih delov ni v Sloveniji! Še posebej ne sprednje nihajne roke. Pa tudi plastika je šlampasta.

Objavljeno
quote:Tako hudo zopet ni. Dandanes velja, da so tako avtomobili, kot motocikli in seveda tudi skuterji narejeni zato, da vozijo. Vsaj kolikor imam izkušnje zadnjih 10 let jaz, so prevozna sredstva pri mehanikih v glavnem na rednih servisih, zaradi okvar skoraj nič.

Za skuter 50 ccm velja, da to ni potvalnik, s katerim bi delal po 600 km na dan ali motokros motor, s katerim bi se podil po domačih kucljih.

Skuter je 1A zadeva za vsakdanje mestne vožnje v krogu s polmerom do 20 km in seveda na asfaltiranih cestah. S skuterjem ne moreš na avtocesto (130 km/h), niti na cesto, rezervirano za motorni promet (100 km/h) in na marsikateri mestni obvoznici ali vpadnici (70 km/h) jih nočejo. Skuterji tudi ne vozijo po kolesarskih stezah.

Karkoli boš kupil novega, ti bo ob običajni uporabi služilo nekaj let. Kot povsod, velja tudi pri skuterjih, da lahko pri nakupu še tako hvaljenega modela najboljšega proizvajalca naletiš na kos, ki bo poln hib in se bo dosti kvaril, vendar tu ni recepta, kakotak kos v trgovini prepoznati.

Velja pa še to. Rezervne dele za nekatere je težje dobiti, kot za druge. Tu je pomembna oddaljenost tovarne od nas in velikost in finančna zmožnost uvoznika. Običajno je tako, da mala podjetja ne zmorejo financirati zalog rezervnih delov in pri nas nimajo skoraj nič in je vsako figo potrebno naročiti. Ni pa to vedno nujno slabo, ker imajo zaradi tega lahko dobro razvit sistem naročanja in dobave, ki gladko in hitro teče.

Jaz sem do sedaj dvakrat izbiral skuter in odločil sem se za Benellija in za Piaggiota (Gilera, Piaggio, Vespa), v poštev bi prišel še Peugeot. Katero znamko, je mnogo odvisno tudi od tega, kje si doma. Benellije, naprimer, uvaža podjetje iz Kamnika, ki ima po mojih zadnjih podatkih pooblaščeni servis samo tam. Če si iz Murske Sobote, ali boš na prvi servis (1000 km) in na drugi servis (5000 km) in na vse ostale (na 5000 km) vozil skuter v Kamnik?

Zato, kupi tisti skuter, za katerega imaš servis ugodno blizu.

Ja to pa ni čisto res. Torej, naj kolega malo popravim. Sam imam Yamaho Aerox in sem v dveh letih z njo nabral 24000 Km. Z njim sem prevozil celotno prekmurje, štajersko, del dolenjske in kranjske. Moji frendi so šli še dlje, tudi do Portoroža. To je vzdržljiv motor. Navadno se ne kvari, ne zakuha in je nasplošno trpežen. Sam sem s svojim prevozil včasih v povprečju 120 km dnevno, včasih tudi do 400. Poraba tudi pri polnem tiščanju plina (okol 85) ni presegala 3,5 l. Zdaj sem se začel vozit tudi po avtocestah in obvoznicah. Te kripe, ki imajo po 20 ton in več po avtocesti tako ne morejo več kot 90-100 na uro. Se pravi, da greš v zaveterje in se lagodno voziš. To, da bi te dobila policija je zelo mala možnost. Vsaj meni se še nikoli ni zgodilo pa sem se včasih skoraj vsak dan vozil iz Slovenske Bistrice do Maribora. Sej nočem napeljevat na vožnjo po avtocesti, hočem samo rečt, da je skuter eno zelo vzdržljivo prevozno sredstvo. Tudi ovinke se da fajn polagat, še posebej zaradi kratke medosne razdalje. Nič se bat zaradi malih koles. To je samo predsodek, da so nevarna. Dimenzije gum so po širini večje kot pri NSR 125.

Objavljeno

Caki, caki mala kolesa so ce jih gledas po premeru oz obsegu, sirina ma tuki taka sam zato da leps zgleda dej ti na aeroxa gume 100 spredi pa 130 zadi namest tistih valarjev pa ti garantiram da bos pridobu na koncni.(manj kt je gume na tleh manjsi upor ma).

Pa clovk je po moje do zdej ze kupu tist skutr k je bla ta tema odprta enkrat aprila.

Objavljeno

Caki, caki mala kolesa so ce jih gledas po premeru oz obsegu, sirina ma tuki taka sam zato da leps zgleda dej ti na aeroxa gume 100 spredi pa 130 zadi namest tistih valarjev pa ti garantiram da bos pridobu na koncni.(manj kt je gume na tleh manjsi upor ma).

Ja na žalost te moram popravit. Jast sem izkoristu že celostno širino zadnjega kolesa tako, da zgleda, da le ni vse v izgledu. Skuter sem položu že do konca v enem ovinku (ob tem se podrsal tudi centralno stojalo - padu nisem) in se po robu gume pozna, da je samo še okol 0,5 cm profila ostalo neizkoriščenega. Glede končne hitrosti je pa tak. Če ti gledaš avtomobilsko gumo, pri kateri avto že v vožnji naravnost izkorišča celotno tekalno površino, se res pozna na končni hitrosti ravno zaradi kotalnega upora. Ampak na motorju pa je vseeno kakšno gumo imaš, na končno hitrost nebo vplivala skoraj nič, saj pri vožnji naravnost ali v ovinek poteka stik z asvaltom le po enem delu gume. Poleg tega pa je felna narjena za take gume in manjših dimenzij na aeroxa ne dobim.

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

tomosaki, skuterji NISO za na avtocesto.

ce prides do roba gume ne pomeni, da bi se s sirso gumo lahko bolj nagnil - pomemben je kot, pod katerim je rob gume. odvisen je od parabole, ta pa je odvisna od vrste, dimenzije, in nacina obrabljenosti gume. pa sirsa kot je guma, sirsi je tudi del gume, ki je na tleh, torej je tudi kotalni upor pri sirsi gumi vecji.

glede velikosti koles - vecje kot je kolo, bolj je bajk stabilen. manjse kot je, bolj je okreten pri nizjih hitrostih, s tem pa tudi bolj zivcen. sirina pri stabilnosti nima nobene veze. pri voznji pa potrebujemo nek kompromis med stabilnostjo in okretnostjo, kajne? moj naslednji motocikel bo definitivno imel kolesi premera 17 col.

aja, pa ce si prsu ze do centralnega stojala - pejd na dirke, pa da vidmo ce je to res! :devil:

Sem mislu, da takih kot si ti več ne obstoja. Mislim, da če je kaj šajterga potem je to Tomos. Še najboljše pri njih je, da se lahko delaš norca iz njihovega imena. Delov ne dobiš skoraj nikjer, ker jih delajo nekje v Italiji, zavore na Tomosu so bobnaste in boknedaj, da bo treba bremzat, menjalnik pa je tako ali tako zaradi lepšega (in utruja, saj ga je neprenehoma treba pretikat). Počutiš pa se ne kot na motociklu, ampak kot na beciklu. Poraba je res manjša, ampak moraš vedet, da pri Tomosu moraš sam delat mešanico pa še hitreje zariba, saj je njegovo zračno hlajenje za lulek.

...to pa pove vse o tvojem poznavanju moped scene... :lol1:

Objavljeno

...ok, oblubim, naslednjic bom pogledu datum preden ogrem odgovorit... :P

Objavljeno

hehe, to je blo dobro ja :)

pa to je od tomozukija račun bivši se mi zdi, mensezdi da so mu ga zaprli moderatori :) .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!