Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 1300 Hayabusa


Priporočene objave

Objavljeno

ma ka to je nova busa al kak fotošop?

Objavljeno

ma ka to je nova busa al kak fotošop?

Photoshop...

Objavljeno

Photoshop...

Men ne deluje photoshop.Neki takega mene včasih prime,da bi sestavil :whistle:

Hayabusa,prednje vilice,felgna od K8 gsxr in zadek.Zadnje vilice jz sicer nebi menjal.Sploh pa mi na tej sliki deluje široka zadnja guma :BUA:

Drugače pa lepo-kot sem si predstavljal :whistle:

Objavljeno

Prava busa je bila podvrzena obliki popolne aerodinamike!! Na skodo lepe oblike. Veliko jih predeluje v slogu gsx-r-ja, kar

nekako pokvari njen pedigre. So pa bli gsxr-i generacije ko je nastala busa zelo podobni, sprednji in zadnji deli lepo zaobljeni.

Grdo, grdo, vendar aerodinamicno!!

Objavljeno (popravljeno)

Še ena turbo/NOS naked varjanta Hayaboosta :) nos kr med podalšano?? nihajko zatlaču :kva2:

http://www.youtube.c...h?v=vRLj5SFdChs

Pa še par slikic predelav :

Busa chopper :xx: hehehe- z suicide shiftom

post-20343-126158559588_thumb.jpg

post-20343-126158539093_thumb.jpg

post-20343-126158539954_thumb.jpg

post-20343-126158540577_thumb.jpg

post-20343-126158541867_thumb.jpg

post-20343-126158543089_thumb.jpg

post-20343-126158543776_thumb.jpg

post-20343-126158545184_thumb.jpg

post-20343-126158546452_thumb.jpg

post-20343-126158547556_thumb.jpg

post-20343-126158548931_thumb.jpg

post-20343-1261585500_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Še ena turbo

Le,da ta projekt izdeluje hrvat-sam :naughty: :worship::OK:

post-18324-126204368199_thumb.jpg

post-18324-126204371963_thumb.jpg

post-18324-12620437673_thumb.jpg

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je morda tu gor še kakšen lastnik Buse?

Po cesti jih je izredno malo...kar se seveda šteje v plus :D

Objavljeno (popravljeno)

Ja ni jih prov veliko... Kakšne ma pa kej turing potenciale tale zadeva? Kakšne osebne izkušnje? Men deluje kot kakšen sport turer mišičnjak, ki vseeno veleče mal bol na športno stran. Vozu ga pa še nisem, pa ga pomoje tud še dolg ne bom :unsure:

Kar se pa same oblike tiče mi je pa zlo všeč.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno (popravljeno)

Ja ni jih prov veliko... Kakšne ma pa kej turing potenciale tale zadeva? Kakšne osebne izkušnje? Men deluje kot kakšen sport turer mišičnjak, ki vseeno veleče mal bol na športno stran. Vozu ga pa še nisem, pa ga pomoje tud še dolg ne bom unsure.gif

Kar se pa same oblike tiče mi je pa zlo všeč.

Dobro vodljiv, ni sicer peresno lahek. Dobra vetrna zaščita. Sedež tak-tak, 7/10. Agregat mmmm. Navor bomba. Za dva je komot tudi za daljše relacije.

Popravljeno . Popravil dukemb
Objavljeno

Ja ni jih prov veliko... Kakšne ma pa kej turing potenciale tale zadeva? Kakšne osebne izkušnje? Men deluje kot kakšen sport turer mišičnjak, ki vseeno veleče mal bol na športno stran. Vozu ga pa še nisem, pa ga pomoje tud še dolg ne bom :unsure:

Kar se pa same oblike tiče mi je pa zlo všeč.

Tuning potencial je velik, glede na to, da je visokokubikažna zadeva in v osnovi ne tako navita kot novi 1000-aki. Osebno imam gor kompleten športni izpuh, elektroniko, filtre...in moram reči, da se ogromno pozna tako na navoru kot na moči. Nisem še vozil motorja s tako brutalno močjo in navorom kot je tole, pa sem imel že 2 12-ke in podobne žvali...

Tudi vozi se perfektno...sicer bo vsak pametnjakovič, ki nikoli ni imel jajc sedet na tem motorju, oz. ga peljat zatrjeval kako je to mašina za ravna prostranstva in da sploh ni za ovinke. Motor je dejansko zelo vodljiv za vozit, stabilen, rabi edino malo bolj odločnega voznika. Daljše ture niso problem, mogoče je malo duhomorno edino potovanje z nizko hitrostjo, kjer znajo malo zabolet roke zaradi nizke drže...vendar vseeno manj kot na čistih sportaših..

He, očitno jih res ni veliko glede na odgovore.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kar dva "sokola" skupaj na Krku. Jodlarske registracije.

Prvi je novejši model po moje.

p7109794.jpgp7109795.jpg

p7109798.jpg

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ima kdorkoli tu kakšne izkušnje glede servisiranja Buse pri naših pooblaščenih servisih.

Sprašujem le zato,ker se ne morem odločiti:Kranj/Maribor.

Presedlal bom na Suzuki znamko,ker mi Yamaha ni prinesla sreče,3x so me namreč sesuli avti-dost mam :headbang:

Objavljeno

Zadovoljen s Kranjom, sicer nimam buse mam pa njeno konkurenco.

Objavljeno

Ok thx,vsaj eden,tudi sam se nagibam v to smer,moti me edino to,da si nočejo vzet vsaj eno buso na zalogo in moram avansno vplačat :angry: .

Žalostn je,da so dobavitelji za ex. balkan madžari,nvem kaj manjka italjanu,ki ma vse na zalogi.

Me že ima,da bi vzel rabljeno 09l od fantiča iz Trzina..........,bom pa zalepu tuki bombnika ko ga ubodem- :lol1:

Srečno vsem, se vidimo v Umagu--NAC zbor!

Objavljeno

Ok thx,vsaj eden,tudi sam se nagibam v to smer,moti me edino to,da si nočejo vzet vsaj eno buso na zalogo in moram avansno vplačat :angry: .

Žalostn je,da so dobavitelji za ex. balkan madžari,nvem kaj manjka italjanu,ki ma vse na zalogi.

Me že ima,da bi vzel rabljeno 09l od fantiča iz Trzina..........,bom pa zalepu tuki bombnika ko ga ubodem- :lol1:

Srečno vsem, se vidimo v Umagu--NAC zbor!

vse ma jodlar na zalogi za suzukije.. al pa naslednji dan v trgovini...

naši kekeci pa prodajajo da so madžari krivi.... pa ja....

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

V času "krize",je prav neverjetn kaj vse doživiš :angry:

post-32708-0-84418100-1307689426_thumb.jpg

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

No ja,leto je okol in končno so mi zdobavli falkona.Brez problemov seveda ni šlo in sem čaku 3 tedne ampak pustmo zdej to,sej sem že navajen.Mam pa 2 slikce končno uklenjenga falkona in zaprtega u furgonu,tak da ni mogu odletet,tokrat ne.

Upam da je tuki še kak lastnik buse prisoten,ker me resno zanima izbira mot.olja.Na 3 prejšne fz1 yamahe smo zlival 300v motula(super in oh in fajn),tuki u knjig mi pa piše 10w40 /servis na 6k km(hmmm ne vem)grrrrrrrr in mi sploh ni všeč.Na avstralskem forumu ma 100 ljudi 100 idej,američani so podobni...........ne vem pa,al je tuki res tako sranje pri sklopki,da mu sintetka ne paše---ma nimam pojma in sem žiučn.

Če je kakšna pamet tuki,jo vljudno naprošam za nasvet---plissssssssssssspost-32708-0-07132900-1345339696_thumb.jpgpost-32708-0-81920800-1345339709_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Oj, če imaš antihoping sklopko pol mu sintertika res preveč ne diši. Tud olje 10-40W polsintetika ni slaba,sploh če ga na 6000 km al pa še prej ven mečeš!

Lp

Objavljeno

Oj, če imaš antihoping sklopko pol mu sintertika res preveč ne diši. Tud olje 10-40W polsintetika ni slaba,sploh če ga na 6000 km al pa še prej ven mečeš!

Lp

A sploh veš kaj je in kako deluje antihoping sklopka, ravno ta sistem potrebuje kvalitetno olje.Sintetika DIŠI vsem motorjem,ki visoko vrtijo 10 K o/min ++ samo ni za plitke denarnice ! !

Objavljeno (popravljeno)

Pomoje da vem mau boljš k ti, drgač ti nebi zdej tle nekej ugovarjal! Fuull sintetika za antihoping ni balzam, drgač pa obrn par telefonov in se pozanimaj pri serviserjih! Jaooo,jaooo :)

Tud polisintetika je kvalitetno olje, če slučajno nisi vedel.

Popravljeno . Popravil matgo
Objavljeno

Ne pržigat ognja no :smoke: 10w40 deluje 100%,sam meni ne diši,ker Yamahe so delovale odlično z 300v motulom(porabe na interval menjave 10k ni bilo,kar je za njihov agregat uspeh),tudi američani zlivajo to noter,ampak tovarna predpisuje 10/40 in 6k olje ven in prvo olje bo semi sint ziher,ker bo šla na 5k menjava in tudi vrtenja ne bo velikega,ker mi je še vedno življenje pomembno.

Glede na to,da sem na australia/usa busa forumih redno prisoten in olje 300v je OLJE, ki deluje odlično in je preverjeno,so me zanimale vaše izkušnje ob predvidevanju,da tuki sodeluje še kakšen busa fan.Itak proizvajalec v knjižici napiše tudi 15w50,s sklopko nebo blemov, mazanje pri -15st pa zame ne pride v poštev :grrr

Objavljeno

no jst sm ti to napisal, ker je sklopka na R1 2007 ( ki sm si jo lastil 4 leta nazaj), začela drseti ob uporabi ful sintetike 5-40W motul 300V. sam za info, kaj boš notr ulival je pa itak tvoja stvar.

Objavljeno (popravljeno)

Moja izkušnja:

Na R1 99 po le 2000 km-jih ponovno menjam olje,

ker se je sklopka začela lepit in menjalnik postal trši.

V prvi na mestu pri stisnjeni sklopki je potrebna uporaba

zavore, da motor ne spelje sam!

olje s težavo: Castrol Power Race 1 10_50W sintetika

vračam se na Motul 5100, ker ni bilo problemov

Popravljeno . Popravil gsxf750

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!