Cartman Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 ma ka to je nova busa al kak fotošop? SCMC 1
MarduK Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 ma ka to je nova busa al kak fotošop? Photoshop... RVT, halls in SCMC 2 1
sesir Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Photoshop... Men ne deluje photoshop.Neki takega mene včasih prime,da bi sestavil Hayabusa,prednje vilice,felgna od K8 gsxr in zadek.Zadnje vilice jz sicer nebi menjal.Sploh pa mi na tej sliki deluje široka zadnja guma Drugače pa lepo-kot sem si predstavljal
RHonda Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Prava busa je bila podvrzena obliki popolne aerodinamike!! Na skodo lepe oblike. Veliko jih predeluje v slogu gsx-r-ja, kar nekako pokvari njen pedigre. So pa bli gsxr-i generacije ko je nastala busa zelo podobni, sprednji in zadnji deli lepo zaobljeni. Grdo, grdo, vendar aerodinamicno!!
VS800 Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Tale se prodaja v italiji......zgleda fajn
trojan69 Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 (popravljeno) Še ena turbo/NOS naked varjanta Hayaboosta nos kr med podalšano?? nihajko zatlaču http://www.youtube.c...h?v=vRLj5SFdChs Pa še par slikic predelav : Busa chopper :xx: hehehe- z suicide shiftom Popravljeno December 23, 2009. Popravil trojan69
sesir Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 Še ena turbo Le,da ta projekt izdeluje hrvat-sam :naughty:
MarduK Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 Je morda tu gor še kakšen lastnik Buse? Po cesti jih je izredno malo...kar se seveda šteje v plus
trojan69 Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 (popravljeno) Ja ni jih prov veliko... Kakšne ma pa kej turing potenciale tale zadeva? Kakšne osebne izkušnje? Men deluje kot kakšen sport turer mišičnjak, ki vseeno veleče mal bol na športno stran. Vozu ga pa še nisem, pa ga pomoje tud še dolg ne bom :unsure: Kar se pa same oblike tiče mi je pa zlo všeč. Popravljeno Junij 17, 2010. Popravil trojan69
dukemb Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 (popravljeno) Ja ni jih prov veliko... Kakšne ma pa kej turing potenciale tale zadeva? Kakšne osebne izkušnje? Men deluje kot kakšen sport turer mišičnjak, ki vseeno veleče mal bol na športno stran. Vozu ga pa še nisem, pa ga pomoje tud še dolg ne bom Kar se pa same oblike tiče mi je pa zlo všeč. Dobro vodljiv, ni sicer peresno lahek. Dobra vetrna zaščita. Sedež tak-tak, 7/10. Agregat mmmm. Navor bomba. Za dva je komot tudi za daljše relacije. Popravljeno Junij 17, 2010. Popravil dukemb
MarduK Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 Ja ni jih prov veliko... Kakšne ma pa kej turing potenciale tale zadeva? Kakšne osebne izkušnje? Men deluje kot kakšen sport turer mišičnjak, ki vseeno veleče mal bol na športno stran. Vozu ga pa še nisem, pa ga pomoje tud še dolg ne bom :unsure: Kar se pa same oblike tiče mi je pa zlo všeč. Tuning potencial je velik, glede na to, da je visokokubikažna zadeva in v osnovi ne tako navita kot novi 1000-aki. Osebno imam gor kompleten športni izpuh, elektroniko, filtre...in moram reči, da se ogromno pozna tako na navoru kot na moči. Nisem še vozil motorja s tako brutalno močjo in navorom kot je tole, pa sem imel že 2 12-ke in podobne žvali... Tudi vozi se perfektno...sicer bo vsak pametnjakovič, ki nikoli ni imel jajc sedet na tem motorju, oz. ga peljat zatrjeval kako je to mašina za ravna prostranstva in da sploh ni za ovinke. Motor je dejansko zelo vodljiv za vozit, stabilen, rabi edino malo bolj odločnega voznika. Daljše ture niso problem, mogoče je malo duhomorno edino potovanje z nizko hitrostjo, kjer znajo malo zabolet roke zaradi nizke drže...vendar vseeno manj kot na čistih sportaših.. He, očitno jih res ni veliko glede na odgovore. reno99 1
Snečer Objavljeno Julij 11, 2010 Opozori Objavljeno Julij 11, 2010 Kar dva "sokola" skupaj na Krku. Jodlarske registracije. Prvi je novejši model po moje.
reno99 Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Ima kdorkoli tu kakšne izkušnje glede servisiranja Buse pri naših pooblaščenih servisih. Sprašujem le zato,ker se ne morem odločiti:Kranj/Maribor. Presedlal bom na Suzuki znamko,ker mi Yamaha ni prinesla sreče,3x so me namreč sesuli avti-dost mam
mkosir Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Zadovoljen s Kranjom, sicer nimam buse mam pa njeno konkurenco.
reno99 Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Ok thx,vsaj eden,tudi sam se nagibam v to smer,moti me edino to,da si nočejo vzet vsaj eno buso na zalogo in moram avansno vplačat :angry: . Žalostn je,da so dobavitelji za ex. balkan madžari,nvem kaj manjka italjanu,ki ma vse na zalogi. Me že ima,da bi vzel rabljeno 09l od fantiča iz Trzina..........,bom pa zalepu tuki bombnika ko ga ubodem- Srečno vsem, se vidimo v Umagu--NAC zbor!
hilton Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Ok thx,vsaj eden,tudi sam se nagibam v to smer,moti me edino to,da si nočejo vzet vsaj eno buso na zalogo in moram avansno vplačat :angry: . Žalostn je,da so dobavitelji za ex. balkan madžari,nvem kaj manjka italjanu,ki ma vse na zalogi. Me že ima,da bi vzel rabljeno 09l od fantiča iz Trzina..........,bom pa zalepu tuki bombnika ko ga ubodem- Srečno vsem, se vidimo v Umagu--NAC zbor! vse ma jodlar na zalogi za suzukije.. al pa naslednji dan v trgovini... naši kekeci pa prodajajo da so madžari krivi.... pa ja.... Jozeee in reno99 1 1
reno99 Objavljeno Junij 10, 2011 Opozori Objavljeno Junij 10, 2011 V času "krize",je prav neverjetn kaj vse doživiš :angry: Jozeee 1
reno99 Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 No ja,leto je okol in končno so mi zdobavli falkona.Brez problemov seveda ni šlo in sem čaku 3 tedne ampak pustmo zdej to,sej sem že navajen.Mam pa 2 slikce končno uklenjenga falkona in zaprtega u furgonu,tak da ni mogu odletet,tokrat ne. Upam da je tuki še kak lastnik buse prisoten,ker me resno zanima izbira mot.olja.Na 3 prejšne fz1 yamahe smo zlival 300v motula(super in oh in fajn),tuki u knjig mi pa piše 10w40 /servis na 6k km(hmmm ne vem)grrrrrrrr in mi sploh ni všeč.Na avstralskem forumu ma 100 ljudi 100 idej,američani so podobni...........ne vem pa,al je tuki res tako sranje pri sklopki,da mu sintetka ne paše---ma nimam pojma in sem žiučn. Če je kakšna pamet tuki,jo vljudno naprošam za nasvet---plisssssssssssss
reno99 Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 http://www.servicemanualsgsxr.com/suzuki-gsx-r-1300-hayabusa-2008-2012-service-manual/ Povsod isto,nej jim bo pa zzzzzzzzz
matgo Objavljeno Avgust 27, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2012 Oj, če imaš antihoping sklopko pol mu sintertika res preveč ne diši. Tud olje 10-40W polsintetika ni slaba,sploh če ga na 6000 km al pa še prej ven mečeš! Lp reno99 1
Bremzer Objavljeno Avgust 27, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2012 Oj, če imaš antihoping sklopko pol mu sintertika res preveč ne diši. Tud olje 10-40W polsintetika ni slaba,sploh če ga na 6000 km al pa še prej ven mečeš! Lp A sploh veš kaj je in kako deluje antihoping sklopka, ravno ta sistem potrebuje kvalitetno olje.Sintetika DIŠI vsem motorjem,ki visoko vrtijo 10 K o/min ++ samo ni za plitke denarnice ! !
matgo Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 (popravljeno) Pomoje da vem mau boljš k ti, drgač ti nebi zdej tle nekej ugovarjal! Fuull sintetika za antihoping ni balzam, drgač pa obrn par telefonov in se pozanimaj pri serviserjih! Jaooo,jaooo Tud polisintetika je kvalitetno olje, če slučajno nisi vedel. Popravljeno Avgust 28, 2012. Popravil matgo
reno99 Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Ne pržigat ognja no 10w40 deluje 100%,sam meni ne diši,ker Yamahe so delovale odlično z 300v motulom(porabe na interval menjave 10k ni bilo,kar je za njihov agregat uspeh),tudi američani zlivajo to noter,ampak tovarna predpisuje 10/40 in 6k olje ven in prvo olje bo semi sint ziher,ker bo šla na 5k menjava in tudi vrtenja ne bo velikega,ker mi je še vedno življenje pomembno. Glede na to,da sem na australia/usa busa forumih redno prisoten in olje 300v je OLJE, ki deluje odlično in je preverjeno,so me zanimale vaše izkušnje ob predvidevanju,da tuki sodeluje še kakšen busa fan.Itak proizvajalec v knjižici napiše tudi 15w50,s sklopko nebo blemov, mazanje pri -15st pa zame ne pride v poštev :grrr
matgo Objavljeno Avgust 29, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2012 no jst sm ti to napisal, ker je sklopka na R1 2007 ( ki sm si jo lastil 4 leta nazaj), začela drseti ob uporabi ful sintetike 5-40W motul 300V. sam za info, kaj boš notr ulival je pa itak tvoja stvar.
gsxf750 Objavljeno Avgust 29, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2012 (popravljeno) Moja izkušnja: Na R1 99 po le 2000 km-jih ponovno menjam olje, ker se je sklopka začela lepit in menjalnik postal trši. V prvi na mestu pri stisnjeni sklopki je potrebna uporaba zavore, da motor ne spelje sam! olje s težavo: Castrol Power Race 1 10_50W sintetika vračam se na Motul 5100, ker ni bilo problemov Popravljeno Avgust 29, 2012. Popravil gsxf750
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se