Skoči na vsebino

YAMAHA TTR 600 enduro rocker


Priporočene objave

Objavljeno

KUPUJEM DRUG MOTOR,

fičnkov je zadosti našparanih le suzo bom še moral prodati

pri prelistavanju moto kataloga in s pomočjo vrlega interneta se mi je oko ustavilo na yamahi tt (love at almost first sight ), prijeten 600 kubičen zračno hlajen grobi enduro motor, ki ima vsaj po mojem največ mašinskih podobnosti z yamaho xt 600.

cena novega je 1.280.000

v četrtkovem salomonu se je prodajala ena tt-jka letnik 01 a je na žalost tudi šla; za 500EUR in še baje edina v Sloveniji

dons nazaj grede iz morja sm pa ta motor prvič v življenju v živo tud vidu, res je lep (rdeče-bela barvna kombinacija), me prov zanima če je to ta.

KDO KAJ VE O TEM MOTORJU, RAZEN SUHOPARNIH TEHNIČNIH PODATKOV

sicer pa ni nujno da kupim točno tega

moje trenutne meje so:- 1 mio plusmins stotka

-600-650 kub.

-honda, yamaha, suzuki,kavl (no ktm, husky,...)

-ABSOLUTNO ENDURO (xr, dr, klx

In pa vprašanje za yamaha XT 600 voznike, kako ste zadovoljni z tem motorjem?

vsa ta evforija pa itak zaradi tega ker ne bom več omejen z izpitom

a-350..EDST..edst...dst...st...t

"byte" mi dust

Popravil/a - suzuki250 on 21/04/2002 23:40:10

Popravil/a - suzuki250 on 20/05/2002 19:30:46

Objavljeno

Hi! Vozim xt 600 in recem lahko da je ta motor majka(spica)!!Vendar odvisno kaksen voznik ste vi!Meni ugaja ker je zelo okreten, poskocen, vzmetenje je solidno, za na cesto je super, le po terenu mu manjka malce moci!Zelo se mu da povecat moc in vzmetenje!

Glede TT-ja:

Imel sem moznost sprobat TT-ja l.99 in moram reci da je v osnovi cisto enak kot xt, vendar so veliko povdarka namenili vzmetenju in teži!Zelo dobro je vodljiv po terenu, s pravimi gumami seveda.

Xcite

Objavljeno

samo mislim da je tt izklučno enosed in to me malo moti,

ker xt je le bolj potovalen mopd

bomo vidl kaj bo kej oglasnik pametnga prnesu

xt mi je pa že od rane mladosti všeč

ker letnk je tvoj

čao

"byte" mi dust

Objavljeno

Živeli! Sem že vozil tt600r,pa moram povedat da je kar lušna igračka ampak nikakor ne za po motokros stezi. Če nisi norc jo kupi, drgač pa vzemi raje KTM. Ima pa jamaha ene par dobrih lastnosti:

-najcenejši enduro

-poceni deli

-trpežen motor(če nisi psiho)

Objavljeno

TT je za na progo najbrž res pretežek (130kg)

samo men itak bolj offroad diši (na morje čez hribe)

ktm se mi zdi drag in od blizu po finesah gledano zelo grd motor v primerjavi z japonci

quote:Živeli! Sem že vozil tt600r,pa moram povedat da je kar lušna igračka ampak nikakor ne za po motokros stezi. Če nisi norc jo kupi, drgač pa vzemi raje KTM.

zakaj ti predlagaš ktm a

quote:Hi! Vozim xt 600 in recem lahko da je ta motor majka(spica)!!Vendar odvisno kaksen voznik ste vi!Meni ugaja ker je zelo okreten, poskocen, vzmetenje je solidno, za na cesto je super, le po terenu mu manjka malce moci!Zelo se mu da povecat moc in vzmetenje!

lahko bi se dobila pa malo mopede zamenjala ker me zanimajo xt vozne lastnosti (z občutkom seveda)

v zameno pa bi ti ponudil 53 KM, na 100 kilah suzukija

seveda če si vsaj približno iz okolice ljubljane, ker jaz kam posebi daleč ne morem z krosko

"byte" mi dust

Objavljeno

LP.

TT600 bo moj naslednji motor. Sam imam XT- že dolgo časa, TT njen zelo bližnji brat, nima zaganjača, samo na nogo. Vzmetenje super, vzdržljiv motor, premalo moči za kros steze.

Objavljeno

V vseh letih, ko hodim v Grcijo, ti povem, da je tam vec TT kot XT-ejk. Tam doli se z motorji furajo celo leto. In nasploh ne delajo lepo z njimi ampak kar laufajo.

Motor mata oba enak, le TT nima starterja.

Zadnje vilice so pri TT-ju vpete v okvir, kar je vsekakor boljse, kot pri XT. Pri XT so vpete v blok motorja. Ce si z XT padel, ti je velikokrat pocil blok. To pa je bila edina slabost XT-jev.

Ce mas ze milijoncek, dodaj zraven se 1000 EUR, pa dobis nov motor. Se pravi, da imas: nove gume, novo verigo in veriznike, nove zavore in garancijo. Vse te stvari so pa nekako vredne tistih 1000 EUR.

Tadej

Objavljeno

Brane kako to da boš na bolj hard prešaltu, pa a boš novga al nucanga vzel?

popolnoma se strinjam s tabo Tadej samo suzukija zdilam da ne bom dveh mašin po kolesarnci vlaču -

ima pa tt v primerjavi z xt mal večji fergazar, par kavalov več, boljši navor(baje traktorsko raven čez celo območje obratov), višjo končno ob skor isti porabi (moto katalog)

pa baje ma ohlinsa tovarniško odzadi

pa kokr prav SVEN se da poglavje moči še mal zboljšat

MOGU BI GA PROBAT KER ŠE NKOL NISM 4 TAKTARJA VOZU

všeč mi je pa tut tovarniški ror k je že kr ornk tuba izpod zica v primerjavi z xt jevim

povejta mi če vesta a ma kako šanso za sovoznikove tace namonterat

tt v supermoto varjanti- ni slabo

http://www.bikepics.com/pictures/21672/

lp

"byte" mi dust

Objavljeno

Imel XT. Motor ima dobre in slabe lastnosti:

Dobre: je neuničljiv, se odlično pelje čez ovinke (do 120 km/h), ne moti ga razdrapana, prašna in z (malo) kamenčki posuta cesta, ne trese in je neverjetno trpežen.

Slabe: pozabi vsak teren - še za makadam je pretežek in nikamor ne gre.

Je predvsem dober, lojalen in nezahteven delavec, za po mestu in zavitih lokalnih cestah.

Ampak lega na asfaltu je kljub vsemu zakon.

Papa, D.

Objavljeno

za enkrat od xt voznikov v bistvu res same pohvale

kolk pa prbl. pride registracija- osnovna (zavarovanje, cestnina, tehnični) braz kakega AO+

dons bil v AS-u v trzinu in pride ta nova honda xr 650(stara je zračna 600ccm), z že vodnim hlajenjem skor 1.6 m sit pa še letnik 01 je, pa še lep mi ni

tt ja b mogu od blizu vidt, slike niso nč

klicu tut delta team in majo tt-jko na zalogi modre barve in pr plačilu z gotovino dobiš še celo neko darilo (kkšno čepco or crap like that)

me pa zmer bl mika- zvečer kr zaspat ne morm

"byte" mi dust

Objavljeno

SUZUKI250, XT je sicer čisto OK motor, bi ti dobre lastnosti naštel, pa so jih že drugi. Zato ti pravim tole:

Glede na to da si do zdaj vozil RM 250, se ti bo zdelo da XT 600 NIKAMOR NA GRE! To govorim iz izkušenj, saj sem se tudi sam ukvarjal z motokrosom in sem imel pred XT600 RM 125 (vmes nekaj časa nič), tko da bo tebi, ki imaš 250-ko še bolj tuga. TT-jke nisem nikdar vozil, ampak bistveno več moči ne vem če lahko pričakuješ. Pa da ne bo kdo mislil, da sem vozil samo mojo XT-jko, probal 3, nobena ni bolj šla. Kolega mi je dal za probat DR 650 in lahko trdim, da bolše vleče. Sploh pa dvomim v nove XT 600, saj imajo le 40KM, moja je imela 33KW/45KM, pa še malce lažja je bila. No, in ko sem šel z njo parkrat na daljšo turo (cca 200 km) sem dobil občutek, da ta motor za daljše ture sploh pa s sovoznikom enostavno ni. Tako je pač moje mnenje o XT 600, sicer se mi pa zdi že XTZ 750 švoh, potem si pa rečem: pa kaj bi sploh rad od endure?

ace

Objavljeno

quote:

tt ja b mogu od blizu vidt, slike niso nč

A si pogledal pri Habatu? Tam so lani imeli eno belo TT-jko.

Tadej

Objavljeno

MI MIXTZ

na manj moči se psihicno prpravljam ampak 4 taktni itak drugač vlečejo, pa še

vrtijo se tolk ne, tko da mi bo to vseen neki novga

rabm pa motor k bo trpežen pa bo po terenu vleku k traktor (brez kakih kros

prog) sm bl uzivac

s krosom so pa stroški nekontrolirani to mi pa ni všeč

DR je pa verjeno po zmogljivosti blizje TT-ju kot pa xt, ne vem mogu bi probat,

ker tut jst nocm žacka v maklju

(kroska strga, hard 4-takt pa najbrz skos poteguje,kar pa tut ni slabo)

KAJ SI NAREDU ZA VEC MOCI NA XT

dalše ture me sicer mikajo ampak tolarji so omejeni in zlo težka je kombinacija

dobrga terenca in mlatilca relacij

quote:

A si pogledal pri Habatu? Tam so lani imeli eno belo TT-jko.

thnx za info, sicer ga nimajo ampak če bom novga kupu bon res najbrž prek habata uzel ker mi je tut štacuna bliži

grem pa dons v KK v živo si ogledat modrga tt

quote: SEJ YAMAHA JE COOL AMPAK ČE SI ENDURO OZ. HARD ENDURO FAN POL JE NAJBOLŠA VARJANTA KTM LC4 640 SC ALI HUSQVARNA TE 610

POWERJA NE BO ZMANKAL PA TUD DOST LAHKI SO PA ŠE KAM SE LOHK DALJ ZAPELEŠ!!!

vem sam je 400 jurju dražji (nov) nucanih pa itak ni dobrih za dobit

lp

"byte" mi dust

Objavljeno

bil v krškem se gor usedu frend me pa sliku

upam da bo kej kmal realnost

fin moped, solidno izdelan

http://www.bikepics.com/yamaha/tt600r/02/

Popravil/a - suzuki250 on 04/04/2002 22:48:07

Popravil/a - suzuki250 dne 04/04/2002 ob 23:14:03

Objavljeno

SUZUKI 250, očitno boš moral nick spremenit, hehe. Se pa popolnoma strinjam s tabo, da je težko kompromis poiskat kar se tiče vožnje po cesti in terenu. Mene sicer kakšen zmatran makedam ali kolovoz ne ustavi, kaj več si pa s Superco in gumami, ki jih imam ne upam. Bom pa šel danes v Delta Team narocit novo vetrobransko ''stekelce'' za moj motor in bom mal bol pogledu TT-jko. Želim ti, da bi jo čim prej imel.

ace

Objavljeno

pozdrav,

obujam lastno temo zaradi zadeve, ki stoji takole-

v Krškem je kak teden in pol po mojem ogledu izložbenega in edinega na zalogi motocikla yamaha TT 600 nekdo ta motor kupil.

šit sem si rekel ampak dobro da sem motor poslikal (digitalno) in da sem v objektiv ujel tudi številke motorja vtisnjene na okvirju (ne me spraševat zakaj).

pred kratkim pa se je v oglasniku pojavila modra yamaha TT letnik 02, popolnoma ohranjena-nova

grem motor pogledat, s seboj vzamem natisnjene številke okvirja in vidim da je to taisti motor iz Krškega.

prevoženih 75 km, lep, lep zvok itd...

grem na testno vožnjo, se mi zdi da pač motor v nizkih obratih malo slabše vleče(probal prva, druga prestava), priganjati ga sicer nisem hotel, ker je le nov in neulaufan ampak registriran od 9 aprila- super

Lastnik pa pravi, da rabi denar za garažo za kombija, sicer urejen človek, situiran, zaupanja vreden.

opazil pa sem, da se v glavi motorja in sicer na priloženem linku

http://www.bikepics.com/pictures/23900/ (tudi moja fotka)

leva rdečeobkrožena zadeva, karkoli že je (odmična gred?),ko motor teče v prostem teku, premika skupaj z tekom motorja rahlo levo in desno (0'5-1 mm)

danes pa sem šel pogledati drugo yamaho TT 600 iz oglasnika letnik 91

in se ji v prostem teku ta okrogla zadeva ni premikala.

ta motor sem tudi malo zapeljal in je za moje pojme dobro vlekel kljub temu da sem navajen kros motorja.

vprašanje za XT voznike pa je, ali se vam ta zadeva v glavi motorja tudi premika ko motor laufa in če se vam ne, kakšen defekt (če je) je to,

ker sem slišal da naj bi novejše yamahe TT imele lažje odmične gredi, in da naj bi bile zaradi tega precej kvarljive?????

kva je zdej to, komu sploh še lahko zaupaš

saj motor ima 2 leti garancije, ampak da je že takoj na začetku kaj narobe, se ta popravila znajo vleči in nikoli ni več v vredu

Popravil/a - suzuki250 dne 22/04/2002 ob 20:22:18

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

SUZUKI 250 a ni zanimivo, da človek po 75 kilometrih prodaja motor?

Mislim, kot da pred enim tednom ni vedel da bo rabil garažo za kombi,

zdej bo pa raje popušil nekaj denarja (saj ga menda prodaja kaj ceneje, ne?). A je doma blizu Krškega? Ker če je bi ga utehgnil poznati.

Sem si pa tudi sam ta motor ogledoval, ko je bil še v Delta teamu, postavljen vštric z XT 600 in ti zagotavljam, da se glava XT 600 saj na videz razlikuje od glave TT 600, sem bil pozoren na to in se mi ZDI, ampak samo zdi, da se pri XT 600 tistih dveh okroglih zadev ne vidi.

ace

Objavljeno

danes tudi jaz bil v krškem in ima XT-jka tisti dve zadevi,

prav pa imaš da je glava malo drugačna od XT-jeve, in na sploh zgleda XT totalno slabša izdelava kot TT

Ta model ki prodaja motor je iz Ribnice ima lepo hišo, dela v hyunaju, ima družino,...

pravi da se na motorje ne spozna ima pa njegov prijatelj in nemčije TT-ja, in zato ga je tudi on kupil ker mu je bil všeč.

prodaja ga 100.000 ceneje kot je nov + za registracijo hoče 50% denarja, kot je dal tudi sam.

nazaj grede sem se ustavil v Novem mestu na enem manjšem yamaha servisu in z človekom sva na mikrofilmu pogledaja kaj ti krogci so:

pokrovčki, katere odšraufaš, da prideš do odmične gredi,

ni mu pa (serviserju) bilo jasno kako to da bi se ta pokrovček lahko premikal, ko motor laufa,

vprašal me je le če ima mašina kak čuden zvok, tak kovinski,

samo kako naj jaz to vem, meni se je zdel več ali manj v redu, na vem kakšen točno bi mogel biti,

probal sem tudi z zamašenim avspuhom, pa se je slišalo klonkanje mašine, samo po moje v mejah normale, ne vem

je pa mehankar na splošno pohvalno govoril o TT-ju, ga je tudi sam imel, 91 letnik in je rekel da mu noben nič ni mogel, ker je zadeva tako potegovala

to je to, če kaj izveš kar povej

thnx

"byte" mi dust

Objavljeno

quote:Ti, tisto označeno na slikci bi moralo bit pri miru, to so šraufi, kateri držijo nihalke, ki krmilijo ventile (vzvodi).Na glavi naj blo vse čvrsto- nič naj se ne giblje (informacije iz 1. roke oz. garaže) Aja, sam sem vozu TTR, se mi ne zdi kake hude razlike v moči. Predvsem ima TTR boljše vzmetenje -SHOWA in ALU feltne- menda EXCEL-ove, motor se pa dosti ne razlikuje- v nijanse.Za tačke pa menda ni panike, saj jih je imel kolega na XR 650. Sam vozim XT l. 94 (45KM)-še malce odprta (arrow, fergazer, filter) in moram se pohvalt, da gre precej bljše kot nove XT-jke.Vseeno raje kupi TTR kot XT- vsaj zaradi vzmetenja.

LP.

Kakor jaz poznam TTR ima vzmetenje Ohlins. Ej suzuki kupi novo sej ni draga.

Objavljeno

Mogoče je tip modrega TT600 pripeljal domov in žena ni bila navdušena nad njegovim dejanjem, ter mu dala vedeti, da jo bo bolela glava dokler bo motor pri hiši. Sej veš kakšne so. Mogoče je podjetnik, ki potrebuje gotovino od tebe, motor pa je kupil na kredit. Če ti je motor všeč in si si ga v meru ogledal, si ga pač kupi. Ampak kot so ti že dejali, proti tvoji zverini, je to moped. Tle nič ne trga. Ampak za vsak dan in mirna potovanja pa XT600 gotovo je. Do razlike 1k EUR, bi sam raje kupil nov kot rabljen motor (veš kaj imaš). Srečen in uspešen nakup.

lp Leon

Objavljeno

trenutno je povpraševanje za suzukija zelo zelo slabo,

da ga prodam je pa pogoj za nakup yamahce

nova TT res ni tolk dražja od tega samo 50% ugodnejša registracija pa tudi ni tako slaba zadeva

če bi ta model samo to rad da bi mu jaz financiral kredit mi to ni problem, samo zakaj misliš da je motor registriral (pa še ne na svoje ime ampak od enega kolega, ki ima 50% bonifikacije)

mislim da je imel resen namen zadržati motor, in ga je neka višja sila pripravila v prodajo - samo upam da ne defekt na glavi motorja?

joj joj

moram zasačiti nekoga, ki se na dotični motor spozna u nulo,

mu malo plačam gre z mano probat zadevo, mi reče kupi ali ne kupi in to bo to

poskušam tudi z tujci stopit v stik, samo prek maila še nobenega odgovora nisem dobil

pomisli: če malo prišparam na ceni motorja, ki mora biti absolutno kot nov, ostane več za drug avspuh in kakšen tuning v fergazarju, da bi moč takoj narastla na ene 47-48 KM, kar pa sploh ni več slabo

no, se opravičujem zaradi svoje pikolovskosti ampak to je edina stvar na katero več ali manj mislim zadnji mesec in mi ne pusti spati, delo trpi, punca trpi (aaaaa skoz na netu visiš...)

šit fak fak fak šit

"byte" mi dust

Objavljeno

Ta občutek ti zavidam. Enkraten a? Kot bi se na novo rodil. Samo kakorkoli (modro TT bi jaz kupil), če 4T lapo prvih nakaj tisoč ulaufaš, ti bo hvaležno in zvesto služil še dolgo. Počakaj s tistim auspuhom, boš že pol enkrat. V razmislek: Če lepo delaš z motorjem, je mnogo cenejši za vzdrževanje.

lp Leon

Objavljeno

absolutno motorja ne bi pilil preden bi kake 2000 prevozil,

najprej vse lepo serijsko pol pa

skrbel zanga kot za otroka k ga nimam

"byte" mi dust

Objavljeno

quote:

BRANE

1.kakšen zračni filter imaš

2.cena za arrowa (denfer s krivinami ali brez)

3.fergazar ?

kateri letnik TT si vozil? do 97 l. ali od 98 l. naprej

tehnični podatki TT vs XT (2002)

------------------------------------

končna............155....146 km/h

konjev..............43......40

0-100 km/h.......5,5....5,9 sec

navor...............50......48 Nm

teža................131....164 kg

poraba............5,1.....5,0 L/100 km

če bi ti ljudje iz garaže vedeli povedati kako kvalitetna je prenovljena TT (od letnika 98 do danes) v primerjavi z starejšo (l 97 in dol), bi bilo fino.

"byte" mi dust

Popravil/a - suzuki250 dne 24/04/2002 ob 16:27:04

Lep pozdrav:

AD1,2,3:

arrow brez homologacije (bolj kriči) brez kolen ca 40.000 SIT- iz Trsta. Kolega probal akrapoviča, je o.k, vendar zelo hitro zmeče stekleno volno ven (14 dni), jest mojega arrowa nisem še odpiral-2 leti. Iglico na 2. fergazerju dvignu do maximuma, nastavu aktiviranje 2. fergazerja dosti prej kot original. Filter priredil tako, da motor vleče o.k. v vseh režimih(tukaj ne bom povedu kako, ker se mi bodo smejali).Bolj kot pretok zraka zapiraš, bolj zgubljaš na prožnosti (vlek pri nizkih vrtljajih), bolj kot odpiraš pridobivaš na nizkih vrtljajih, zgubljaš na visokih.Vozu sem TTR let. ca 99. Moja xt je let. 94, od letnika 95 naprej japonci nekaj serejo. motorji so precej bolj švoh, glasni, slabše izdelave.

IZ garaže informacije so informacije iz moje XT. Bom pa vprašu kolega kako je kej z vzdrževanjem TTR-ke. Lani se mi je nekaj hvalu, da je prednji blatnik tako poceni, da je kar 2 kupu (2500 sit).

Je pa nekej res. Proti tvojmu suzukiju so to vse bicikli.

Popravil/a - Ice dne 25/04/2002 ob 11:23:42

Objavljeno

Še nekej:

Verjamem, da motorja ne boš tikal, vendar obstajajo v Italiji firme, ki ti iz bicikla nardijo avion (npr Rigo-Racing)

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!