Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni sem nov na forumu, imam pa težavo z motorjem aprilio rs50 predelano na 85ccm. Od začetka sem ga malo šparal po okoli 2-eh dneh vožnje sem začel vlečt motor do konca nakar mi je zaribal ker v tank zraven bencina nisem dolil nič olja ko sem dručič tankal. Motor sem razstavil malo pobrusil z vodobrusnim papirjem sestavil in brum gremo dalje. Motor je pipal kot zmešan vendr ne dolgo. Po enem tednu mi je zaćel

po nekaj 10 kilometrih pri polnem plinu ali pri močnem pospeševanju izgubljati obrate in ugašat. Če ga ugasnem in po približno 1minuti zopet vžgem gre normalno dalje vendar zopet le nekaj časa potem gre le še pod majhnimi obrati ali ugasne. Na motorju imam še fergazer od APN6s let02 paše ko ulit luknja je fi12 original 9 v fergazerju je le od originala diza 85.

Po moje je napaka na elektroniki ali kaj podobnega nimam več idej prosim pomagajte. Za odgovore se že vnaprej zahvaljujem.

lp. Smogi

Popravljeno . Popravil smogi
Objavljeno

Če nisi mehanik, pa mogoče še boš! Če ta motor ni tisti, ki bi ga k mehaniku vozu (s tem ne mislim nič zaničljivega), ti bo znanje, ki si ga boš pridobil s tem šraufanjem, še prav prišlo in si boš nekega dne lahko kakšnega ful hudega čoperja naredu, pol bo pa ropotal :) . Če pa nimaš preveč dnarja, pa se raje s tem ne igraj sam. Veš, ponavadi iz 'Sam svoj mojster' rata sam kakšna pizdarija. .)

Objavljeno

Glede na to, da je govora o motorjem mladiču (skuter) bo kmalu klonk in prestavljeno v skuterjem prijazen topic. Kar zamislite si zvočno spremljavo iz Petka 13. in moderatorjevo senco, ki se počasi približuje... :xx: :devil:

P.S.

Bolje se je učiti na tujih mopedih, kot pa na svojem (ali pa vsaj ceneje) :D

Objavljeno
Če nisi mehanik, pa mogoče še boš! Če ta motor ni tisti, ki bi ga k mehaniku vozu (s tem ne mislim nič zaničljivega), ti bo znanje, ki si ga boš pridobil s tem šraufanjem, še prav prišlo in si boš nekega dne lahko kakšnega ful hudega čoperja naredu, pol bo pa ropotal :) . Če pa nimaš preveč dnarja, pa se raje s tem ne igraj sam. Veš, ponavadi iz 'Sam svoj mojster' rata sam kakšna pizdarija. .)

Nisem mehanik ampak dovolj dolgo šraufam te mašine da lahko razstavim tud tak "stroj" zanimalo me je samo, če kdo ve kaj bi lahko bilo narobe z elektroniko, če je možno da se rele pregreva ali navitje al je kakšna druga napaka ker vodo spustit iz mašine pa celinder pa bat ven vzet ni taka umetnost da bi mogo bit mehanik še kaj druga smo naredli ne da tega nebi.

Objavljeno

CE mene prasas ti je zacel spet prjemat tko je mojmu kolegu delala rs 125 pocas zgublala obrate pa se ugasnla przgal pa se pelu naprej pa spet obrati so se zmanjsal uganse motor pol pa jovo na novo.In pelu na servis so razstavl ugotovil,da je ribnu tko ene parkrat tko pocas prjema sam se full pozna na batu in cilindru...

Objavljeno

Človek, ti moreš vedt, da ko se kovina segreva, se tudi razteza. No in ko si si s stistim šmirgel papirjem brusu na roke, sigurn nisi povsod enako, in zdej se ti to vrača. Če je še kej fore, nes ti cilinder enmu, da ti ga podreja, in kup večji bat....če je ga boš dobil.

Objavljeno

isti problem mam pri kawasakijevi kosilnici na nitko... hmm :?

pa ne delam se norca, čist res povem! ponavadi pumpanje goriva pospeši celoten proces vžiganja, ponavadi pa morm počakat kake 10 minut pol je pa spet za 20 minut ok

Objavljeno

Tudi jaz mislim da ti motor še vedno po malem riba in da ni z elektroniko nič narobe. Vožnja brez olja je pač morala nekje pustit posledice. Nov bat in brušenje cilindra!

Objavljeno

bat dol, pobrusi vse skupi, predvsem tam kjer riba in gasa.. brusni papir ca 180.

Objavljeno
bat dol, pobrusi vse skupi, predvsem tam kjer riba in gasa.. brusni papir ca 180.

Itak da ne moras sam brusit. Jst sm nosu brust enmu specialcu, k mi je drago računu, sam je delo dobro opravil, pa je dolgo delalo.

Objavljeno

mah tako drago spet ni. brušenje cilindra od APNa stane okol dveh jurjev... :glare: tako da kšen blazen strošek ni. denarci bodo padli pri batu (optional še ojnica). Lahko pa tud ugotoviš da maš aluminjast cilinder z nikasil ali trdi-krom prevleko. potem bo pa sam strošek za cilinder skoču gor do trideset jurjev. :whistle:

Na lastno odgovornost lahko provaš tud s poliranjem cilindra oz. kupiš tisto okroglo krtačo za bohr mašino (lističi brusnega papirja k oblikujejo krog), ki bo približno pasala v tvoj cilinder in greš enkrat noter in ven. če bo pomagalo. ;)

Objavljeno
mah tako drago spet ni. brušenje cilindra od APNa stane okol dveh jurjev...  :glare:  tako da kšen blazen strošek ni. denarci bodo padli pri batu (optional še ojnica). Lahko pa tud ugotoviš da maš aluminjast cilinder z nikasil ali trdi-krom prevleko. potem bo pa sam strošek za cilinder skoču gor do trideset jurjev.  :whistle: 

Na lastno odgovornost lahko provaš tud s poliranjem cilindra oz. kupiš tisto okroglo krtačo za bohr mašino (lističi brusnega papirja k oblikujejo krog), ki bo približno pasala v tvoj cilinder in greš enkrat noter in ven. če bo pomagalo.  ;)

Ja jst sm dal pred 5 leti 5 tisoč. Sam je blo pa vrhunsko narejeno, velik kompresije.

Objavljeno

Dobro leto nazaj 5k honanje 4 cilindrov na isto dimenzijo pa 5k ravnanje bloka cilindrov. Al je blo pa 4 pa 4ksit. Tam nekje.

Pel na servis pa boš vsaj vedu komu jebat mater. Sicer pa prijazno vabi bližnji jarek.

LP

PS: Hahahaha

Objavljeno
isti problem mam pri kawasakijevi kosilnici na nitko... hmm :?

ROFL

Objavljeno

ne mors verjet kaj se ti ne folk vse spomni :D doma brusit ribnen bat pa cilidner mislim ej ... OMFG ! so ti ze dost povedal in se cist strinjam z njimi nesi komu ko obvlada da ti zbrusi celinder in kupi nov bat ....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!