SiR Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 eno vprašanje...kaka je razlika med ženskim in moškim okvirjem, torej med spodnjima dvema/tremi.... sedaj se za nakup odloča še mati :OK: in imamo na izbiro spodnja tri: emmm, a ti razlika iz slik ni razvidna?
Thundercat Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 zanima me razlika med temi tremi in razlika med tem ali ima kolo ženski okvir torej zgornjo štango ja ali ne....baje naj bi po besedah prodajalca med ženskami le 10% takih, ki kupijo ženski okvir ostale pa moški okvir....moški okvir naj bi bil za vožnjo bolj stabilen... emmm, a ti razlika iz slik ni razvidna? poleg tega, razlika v vožnji?
Nagaya Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 razlika med tem ali ima kolo ženski okvir torej zgornjo štango.... kaj? :blink:
SiR Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 poleg tega, razlika v vožnji? Dokler tvoja mama ne bo dolgoprogaška pilotka na ovalu, razlike v vožnji 'ni'. Pa še lažje bo sedala na ženskega.
Brihta Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 (popravljeno) Dokler tvoja mama ne bo dolgoprogaška pilotka na ovalu, razlike v vožnji 'ni'. Pa še lažje bo sedala na ženskega. Zakaj že??? "Žensko" kolo je prastar izraz, ko so mestne gospe še vozila kolesa v dolgih kiklah. Drugač pa Tc, izbere naj tistega kateri je najlažji :grim Popravljeno Februar 1, 2006. Popravil Brihta
bost Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Hojla! Se oproščam za pozen odgovor, upam, da ti bo vseeno kaj pomagal... Najprej čestitke za očetovo odločitev glede investicije! Če bi se več ljudi odločal za tovrstno rekreacijo, bi blo zdravstveno zavarovanje cenejše :D Preden bi lahko dal kakršenkoli koristen nasvet, bi moral vedet bolj točno konstitucijo očeta, morebitne težave pri dosedanjih kolesarskih izkušnjah in področje uporabe kolesa. Najbolj ključnega pomena je pravilna pozicija telesa na kolesu, zato mi sporoči vsaj velikost, težo in korak (razdalja od podplata do tistga dela, ki se pri sedenju opira na sedež). Brez teh podatkov lahko podam kvečjemu par misli gelde opreme; predpostavljam ne preveč ambiciozno vožnjo po makadamu in enostavnih brezpotjih... Pogonske komponente na tem bajku so solidne, lahko se bi skor rekl hude ja .) , bolše od primerljivih komponent na kolesih za okol 120.000 sit, pri tem, da tudi slednje zdržijo par let rekreativne uporabe! Če gre po terenu kej izven plana, se pa okol skale navije tut XTR menjalnik k makaron. Glede na to, da je bajk znižan, se verjetno ne bi dalo zmišljevat in prosit prodajalce za zamenjavo kakšnih komponent, tako da zaenkrat nima smisla razglabljat o tem kaj ni optimalno. Ko bo kaj za zamenat, bo dal oče pač kaj ustreznejšega montirat... Pomisleke imam predvsem glede zadnjega pesta ki je pri hardtailih precej na udaru, sploh če je kolesar težak in/ali močan v nogah in felten, ki zelo verjetno niso optimalno napete niti v novem stanju. To pomankljivost lahko opravi vsak vesten serviser, ki premore merilec napestoti šprikel. Nadpovprečno nego(nastavljanje odmika zavornih ploščic) bojo potrebovale bremze (enobatni sistem s primikanjem diska do fiksne zavorne ploščice - ja prav si slišal, to niso plavajoče čeljusti!), seveda le, če bojo imele veliko dela! Vse skup ni nobena kunšt, prvič ti bo nekdo pokazal, potem pa boš vse lahko servisiral sam! Če povzamem, kolo je vredno teh cekinov, če je ustrezne velikosti. Če je okvir prevelik/premajhen, moraš k ceni prišteti še zamenjavo okvirja (cca 200-500€ za hardtail)! Če je velikost ustrezna, lahko očeta v najslabšem primeru od optimalnega mauntinbajka loči le še nakup primernejše balance, krmilne opore in sedeža. Univega im sedež v nemčiji, proizvodnja je na tajvanu in je v 100% lasti Derby Cycles. O stečaju nisem še nič slišal, jaz se zaradi tega ne bi preveč vznemirjal, trgovci itak tolk komplicirajo v primeru reklamacije, da se nima smisla s tem ukvarjat. kupiš nov del in zamenjaš... lp, boštjan
Thundercat Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Bost hvala za izčrpen odgovor! :worship:
Jurij Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Moja kolesarska novost za 2006... še vedno žalujem za ukradeno kolesarsko novostjo 2004 :cry: nikoli več ne bom nobenga mel...
Vikking Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Za dobro nastavitev višine sedež, krmila..., ter kakšno velikost okvirja vam ustreza, lahko zračunate na tej strani: http://www.wrenchscience.com/WS1/default.asp nato kliknite na desni strani povezavo WS Sizing System :: Get fit for Road and Mountain Bikes! izberite vrsto kolesa in sledite navodilom... Pri meni je pomagala pravilna nastavitev višine krmila in sedeža, saj me je dostikrat bolel hrbet, no potem sem zašel na to stran, vnesel svoje mere, ter dobil pravilno nastavitev sedeža ter si ga nato nastavil. Od takrat naprej me hrbet ne boli več.
Thundercat Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 super stran :OK: smo kupili.. za očeta: UniVega ALPINA HT-560 DISC 112.400 sit za mamo: UniVega ALPINA HT-530 69.800 sit vse s 50% popusta.. :OK:
Brihta Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 (popravljeno) super stran :OK: smo kupili.. za očeta: UniVega ALPINA HT-560 DISC 112.400 sit za mamo: UniVega ALPINA HT-530 69.800 sit vse s 50% popusta.. :OK: Kje je enakopravnost med spoloma :hmm: Sam hecam se mal .) Popravljeno Februar 2, 2006. Popravil Brihta
Nagaya Objavljeno Februar 3, 2006 Opozori Objavljeno Februar 3, 2006 tam kjer si deklica kupi scotta za 3.000 DEM .)
Gionni Objavljeno Marec 4, 2006 Opozori Objavljeno Marec 4, 2006 V bližnji prihodnosti si nameravam kupiti nov bicikl. Zagledal sem se v tega: http://www.fisherbikes.com/bikes/bike_deta...p?bike=XCaliber A ima kdo kakšne izkušnje z GaryFisher firmo in sram opremo (menjalnik)?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se