Skoči na vsebino

ATV-4 kolesniki


reesko

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...
Jst tud že nekaj cajta gledam te kitajčke in prebiram naše in tuje forume na to temo. Baje naj bi bil kar vredu Linhai vendar je to že kar višji cenovni razred.

Meni osebno je pa zelo všeč

Bashan 200 --->http://www.chinabashan-atv.com/en/Product/ProductDetail.aspx?ProductID=205

Pri nas so okoli 1400 eur (bolha,avtonet,salomon...)--->Hišni prodajalci. Je pa motorček z EU homologacijo. Z motorjem samim naj ne bilo težav, edine težave kar sem jih zapazil (nemški forum) so bile z modulom od digitalnega števca in ventilatorjem hladilnika. Hladilnik se da menjati z 120 ali 140mm ventilatorjem iz računalnika ki se ga da kupiti za par evrov. Modul od digitalnega števca se pa da popraviti sam doma saj naj bi se določeni elementi razlotali zaradi velikih vibracij na geštelu.

So pa tega možakarja oz firmo, ki prodaja zgoraj omenjeni quad na našem forumu popluvali na polno in pravijo da ni pošten.

jaz sem letos kupil tega kitajčka "Bashan 200" pa moram rečt da niti ni tak slab. Ja OK , kar si omeno je res, prisilno hlajenje hladilnika je šlo takoj k vragu ( nisem še popravil , ker se mi sladko j... zanj ) in števec tut ne dela več, ker sem moral zamenjat homogenetični zglob iz katerega grejopodatki na števec. Vse to je res, tut puše na sprednjih vilicah menjam večkrat kot moji kolegi na Kymcotih ali Polarisu. Je pa nekaj: zaenkrat še nisem imel težav z dobavo delov in bistveno cenejši so kot za Kymcota da ne rečem Polarisa. Moj je še bol na udaru ker ima ročni/nožni menjalnik in kardanski pogon, ampak še 1x me ni pustil na cedilu. Pohorje vozimo redno tedensko in vsakokrat so težave z štirikolesniki, ampak moj še 1x ni bil kriv za nič ... pa če napol razdrapan, vedno pride do cilja. Kymcotih ponavadi crkne eletkika al pa kabli od akumulatorja in ko se to zgodi in si sredi pohorja v temi, je jeba. Polarisu je nekaj crknilo zadnjič, nismo ugotovili kaj, in ko smo "težko svinjo" spravli pod pohorje nazaj jo naložili je prišel pravi šok, popravilo bo stalo 800€ in čakalo se bo mesec in pol an dele...

Tak, zdaj pa še naj nekdo reče da je cca 1000€ dosti za to zadevo...jaz čez celo leto pokurim za cca 250€ potrošnega materiala .. a vsi ostali 3x več ... Ravno sem v fazi ko si iščem novega in 100% bo spet Bashan, tokrat 250ccm in xxl verzija...edin prioblem je ker jih je treba it gledat, ker imajo vsi ponudniki ful ful različne cene pa mi še ni uspelo ugotoviti zakaj ( pazi: jaz iščem izključno 250ccm ( bi vzel močnejšega pa ga ni ), xxl model in homologiran - da nebo pomote da gre za različne modele !!! )

Iz tastarega bom pa nardil go-kart :whistle: če mi bo zuspelo seveda najti čas :headbang:

Ajd...če kerega zanima, lahko pride tut mojega Bashana priobat, pa se prepriča ... je mali in strupen :naughty:

Pa fantje ne bedarij kvasit, v ovinek se je treba nagibat, vzamite to za dobro namerno, da se nebo komu kaj zgodilo... vens e nagnit v ovinku hahahaha ki ste te to vidli

Popravljeno . Popravil NGregor
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajd...če kerega zanima, lahko pride tut mojega Bashana priobat, pa se prepriča ... je mali in strupen :naughty:

Pa fantje ne bedarij kvasit, v ovinek se je treba nagibat, vzamite to za dobro namerno, da se nebo komu kaj zgodilo... vens e nagnit v ovinku hahahaha ki ste te to vidli

Jop!Mene zanima!Kda se lahko dobiva, da ti to kišto rasturam na prafaktor?? :rolleyes:

V ovinek nagnit??...Eni pač radi samo po dveh kolesih v ovinek šibajo... :D

LP.Andi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NGregor tukaj imaš tri slike skurjene el. napeljave na "kitajčku". Glede na to, da servisiram ATV-je, me boš zelo zelo težko samo z besedami prepričal o skurjeni napeljavi na Kymco-tu, zato boš moral svoje besede podkrepiti in argumentirati tudi z kakšno sliko. :naughty:

post-8405-1194645737_thumb.jpg

post-8405-1194645750_thumb.jpg

post-8405-1194645769_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NGregor tukaj imaš tri slike skurjene el. napeljave na "kitajčku". Glede na to, da servisiram ATV-je, me boš zelo zelo težko samo z besedami prepričal o skurjeni napeljavi na Kymco-tu, zato boš moral svoje besede podkrepiti in argumentirati tudi z kakšno sliko. :naughty:

Ujj ti matr!

To je Bashan 200 ali 250 ccm? Kaj pa je povzročilo ta električni kres??

Andi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jaka živjo!

Imam vprašanje in odgovor bo po vsej verjetnosti zanimiv za vse.

Želim si počasi kupiti ATV. Delovno zadevco.

A HHV ne bi bil HHV, če ne bi hotel multipraktika.

Namreč pogruntal sem, da endure, katero sem si tudi želel, nima smisla kupovati, obenem pa še traktorček, ki ga potrebujem.

Rad bi s prikolico kdaj pa kdaj prepeljal kakšno robo, zemljo ali pa kakšen žakelj cementa iz trgovine.

Rad bi se z ženo (torej nujno dvosed) prepeljal tudi po kakšnih makedamskih poteh po hribih in tja prideš po cestah (torej homologiran) in z zadostno hitrostjo za promet.

Rad bi se zapeljal tudi na lov, no saj to če izpolnjuje gornje pogoje ne bo problem, razen zahteve, da mora tudi vkreber in po malo gršem terenu biti sposoben peljati. Pa s tem ne mislim na extremne.

In rad bi, da bi zadeva bila trpežna in s tem poceni za vzdrževanje.

Z ženo skupaj z opremo natehtava cca. 170kg.

In da ne pozabim, sredstva so nekoliko omejena, torej polarne mačke ali Polarisi odpadejo.

Kaj bi mi priporočil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NGregor tukaj imaš tri slike skurjene el. napeljave na "kitajčku". Glede na to, da servisiram ATV-je, me boš zelo zelo težko samo z besedami prepričal o skurjeni napeljavi na Kymco-tu, zato boš moral svoje besede podkrepiti in argumentirati tudi z kakšno sliko. :naughty:

ej pojma nimam zakaj in kaj točno je bilo, vprašaj Dr.Biga kak smo tišali Kymcota MXer 150, ko teleta, pod sedežem pa vsi kabli zdrmani pa nikol prav kontakta... sama jeba

Ti, daj če šraufaš te ATVje, daj mi prosim povej kje dobim puše za Bashana 2006 model 200, to je tisti z kardanom ??? Rabil bi sicer še kr nekaj delov, ker zdaj pa je razmajan cel ko šajtrga :whistle: pa v celindru mi je en vijak od izpuha ostal, ki je počil :naughty: ... ampak, glede na to kaj je vse skoz dal in na ceno tega kitajca morn rečt da sem zadovoln :rolleyes:

jojoj preden pozabim, kje dobit kake fajn off road gume ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jop!Mene zanima!Kda se lahko dobiva, da ti to kišto rasturam na prafaktor?? :rolleyes:

V ovinek nagnit??...Eni pač radi samo po dveh kolesih v ovinek šibajo... :D

LP.Andi

Andi, ne sračkaj ... v soboto ti bom z Polarisom nametal blato v Kymcota tak da neboš vedo kaj je breg gor pa kaj breg dol :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaka živjo!

Imam vprašanje in odgovor bo po vsej verjetnosti zanimiv za vse.

Želim si počasi kupiti ATV. Delovno zadevco.

A HHV ne bi bil HHV, če ne bi hotel multipraktika.

Namreč pogruntal sem, da endure, katero sem si tudi želel, nima smisla kupovati, obenem pa še traktorček, ki ga potrebujem.

Rad bi s prikolico kdaj pa kdaj prepeljal kakšno robo, zemljo ali pa kakšen žakelj cementa iz trgovine.

Rad bi se z ženo (torej nujno dvosed) prepeljal tudi po kakšnih makedamskih poteh po hribih in tja prideš po cestah (torej homologiran) in z zadostno hitrostjo za promet.

Rad bi se zapeljal tudi na lov, no saj to če izpolnjuje gornje pogoje ne bo problem, razen zahteve, da mora tudi vkreber in po malo gršem terenu biti sposoben peljati. Pa s tem ne mislim na extremne.

In rad bi, da bi zadeva bila trpežna in s tem poceni za vzdrževanje.

Z ženo skupaj z opremo natehtava cca. 170kg.

In da ne pozabim, sredstva so nekoliko omejena, torej polarne mačke ali Polarisi odpadejo.

Kaj bi mi priporočil?

Jaz nimam tolk izkušenj kot Jaka,ampak bom probav nekaj napisat! :D

Ker smo pač skoraj vsi omejeni z financami, ti bom napisal nekaj ATVjčkov, ki so mal cenejši.

Kymco Mxu 250,300 ali 500

Sym (Jaka ti bo o njem povedal marsikaj)

Linhai 300

CF Moto 300 ali 500ccm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaka živjo!

Imam vprašanje in odgovor bo po vsej verjetnosti zanimiv za vse.

Želim si počasi kupiti ATV. Delovno zadevco.

A HHV ne bi bil HHV, če ne bi hotel multipraktika.

Namreč pogruntal sem, da endure, katero sem si tudi želel, nima smisla kupovati, obenem pa še traktorček, ki ga potrebujem.

Rad bi s prikolico kdaj pa kdaj prepeljal kakšno robo, zemljo ali pa kakšen žakelj cementa iz trgovine.

Rad bi se z ženo (torej nujno dvosed) prepeljal tudi po kakšnih makedamskih poteh po hribih in tja prideš po cestah (torej homologiran) in z zadostno hitrostjo za promet.

Rad bi se zapeljal tudi na lov, no saj to če izpolnjuje gornje pogoje ne bo problem, razen zahteve, da mora tudi vkreber in po malo gršem terenu biti sposoben peljati. Pa s tem ne mislim na extremne.

In rad bi, da bi zadeva bila trpežna in s tem poceni za vzdrževanje.

Z ženo skupaj z opremo natehtava cca. 170kg.

In da ne pozabim, sredstva so nekoliko omejena, torej polarne mačke ali Polarisi odpadejo.

Kaj bi mi priporočil?

Midva s fotrom sva podobno gledala za eno prikolco prpet za mal v gozd po druca, pa še seveda zame da se mal po dreku vozim :P .

Linhai, Loncin, CF Moto (300 ali 500ccm, 2 ali 4x4 pogon), kljub temu da so to kitajčki so kar kvalitetni. Je pa en problemček da so cene kar dokaj visoke(4000eur+) in da niso tako nizke kot pri kakšnih drugih kitajskih ATV igračah, katero že dobiš za 1500eur (200 ali 250cc).

Na koncu se nisva odločila za ATV zaradi cene ter uporabnosti, ker sva rabila bolj delovni stroj sva vzela multikultivator z prikolico. Zraven sva dokupila še frezo za njivo.....

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo HHV !

Vsem tvojim zahtevam (razen zadostno potovalno hitrost) bi z veseljem ustregel Linhai 300 4x4. Zakaj:

-najcenejši 4x4 model,

-trpežen robusten in dovolj vzdržljiv (čeprav je "delni" kitajček - Yamaha je po novem 40% (prej 60%) lastnik Linhaja),

-udoben za vožnjo po terenu,prostoren za dva-tudi po nosilnosti,

-založenost z rezervnimi deli, ki so poceni,

-možna vleka prikolice z pomočjo reduktorja,

-homologiran,

-že kar nekaj časa v uporabi, tako, da se ve za slabosti,

-in še kakšna pozitivna stran bi se našla.

Slabosti:

-počasen pri končni hitrosti (max 75 km/h)

-rad ima nekoga,ki ga maže,zategne kakšen vijak,zamenja kakšen el.konektor, itd..

Za kakšen razred višje je potrebno imeti na razpolago vsaj 7000 eur.

Halls je že namignil-Kymco 500 4x4. Izpeljanke 250 in 300 nimajo 4x4 pogona.Se pa da drugače tudi z 2x4 kar pošteno plezati.Kymco 300 in Sym 300 imata kljub 2x4 reduktor.

Loncina odsvetujem-so utemeljeni razlogi o katerih ne bi tukaj.

CF-moto 500 pa nam je na testih (tudi v delavnici) "požrl" kar nekaj živcev, je pa nekaj lastnikov, ki jim moped ne dela težav.

Ker je nekaj "pametnih" tukaj na forumu, bi povdaril, da so to moje izkušnje (kot voznik in kot serviser).

Lahko pa me kontaktiraš na 041/736-397 ali se oglasiš kdaj pa kdaj pri meni, da narediš kakšen krog (za lažjo odločitev pri morebitnem nakupu)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo HHV !

Vsem tvojim zahtevam (razen zadostno potovalno hitrost) bi z veseljem ustregel Linhai 300 4x4.

...

...

Slabosti:

-počasen pri končni hitrosti (max 75 km/h)

-rad ima nekoga,ki ga maže,zategne kakšen vijak,zamenja kakšen el.konektor, itd..

Za kakšen razred višje je potrebno imeti na razpolago vsaj 7000 eur.

Halls je že namignil-Kymco 500 4x4. Izpeljanke 250 in 300 nimajo 4x4 pogona.Se pa da drugače tudi z 2x4 kar pošteno plezati.Kymco 300 in Sym 300 imata kljub 2x4 reduktor.

...

CF-moto 500 pa nam je na testih (tudi v delavnici) "požrl" kar nekaj živcev, je pa nekaj lastnikov, ki jim moped ne dela težav.

...

Jaka, hvala!

Zelo dobrodošla mi je novica o CF-moto.

Želim kupiti ATV, katerega ne bi menjal čez nekaj let. Rad bi da ostane pri hiši, a kljub temu se mi zdi dajati 12.000€ veliko, zato iščem dober kompromis.

Kaj pa meniš o SMC Jumbo 300?

Ogledal si bom še tiste, ki jih je priporočil Halls, a ob tem še vprašanje, ali se za ta denar že dobi kakšnega primerljivega Cat-a ali Polarisa?

Linhai Muddy je bil med izbranimi pri meni rangiran zelo visoko, me je pa malo razočaral podatek o končni hitrosti. Za bližnjo okolico nedvomno dobra izbira, za potepanje po Istri pa moraš vzeti en dan dopusta več, da prideš do tja. :blink:

Časa za odločitev imam do sredine naslednjega poletja, ko računam da bo na razpolago več časa (€). Zato ti bom še malo utrujal z raznimi vprašanji in se seveda spomladi tudi vidiva, saj stanujem le preko hriba na tvoji severni strani. Zato bo veliko vlogo pri izbiri igralo tudi kaj ti kot serviser pooblaščeno popravljaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namreč pogruntal sem, da endure, katero sem si tudi želel, nima smisla kupovati, obenem pa še traktorček, ki ga potrebujem.

Rad bi se z ženo (torej nujno dvosed) prepeljal tudi po kakšnih makedamskih poteh po hribih

Rad bi se zapeljal tudi na lov , da mora tudi vkreber in po malo gršem terenu biti sposoben peljati. Pa s tem ne mislim na extremne.

Zdravo !

Tam in tako kot ti pišeš se s tem ne smeš voziti! Pa saj ti to verjetno tako veš !Dvoličnost pa taka :naughty:

Pa da se ne boš razburjal , jaz kot zagovornik enduro vožnje se tako tudi vozim !

Nasvet: kupi Bombardiera Outlander 400 ali 650.Odličen vzdržljiv stroj z dvojni sedežem .... Visoka cena se ti bo kmalu obrestovala , ko ga ne boš popravljal ali " tišal " kakih 5 km iz neprehodne grabe na cesto !Pa tudi prodajno ceno čez nekaj let boš dosegel sorazmerno višjo kot pri kitajčkih , ki so za v smeti čez nekaj let!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, uh, saj ni treba, da jagra popljuvamo v vsaki temi.

Se pa strinjam z teboj o Bombardierju.Tudi Japonci niso slabi, čeprav sem tudi pri njih opazil nekaj sestavnih delov na katerem je bila "štampiljka" TGB (http://www.tgb.com.tw/web/index.asp)- po mojih podatkih največji svetovni proizvajalec sestavnih delov za ATV-je.Globalizacija pač !

Pri kitajcih te bom popravil-za smeti čez nekaj mesecev. Linhai je svetla izjema.

HHV, SMC-jev Jumbo je šele pravkar dobro stopil na prodajno pot, tako, da bo še malce za počakat.Do sedaj še ni bilo kakšnih večjih problemov,vozilo pa se je v glavnem bolj cestno-makadamske ture.

Skratka, ko boš kupoval, pokliči, najdeš me tudi na forumu za štirikolesnike, bom rade volje podebatiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaka, hvala! Se vidiva spomladi. Tudi na ATV forum, ki ga sedaj le prebiram se bom prijavil.

Bambi, brez panike! Presneto dobro vem kje se sme in kje ne voziti. Tudi kdo in kdaj. Da, celo izjeme obstajajo.

In ker imam za svoje lovišče dodobra preštudirano katere poti so javne in katere ne, se ti za moje ravnanje in kajvemkolikoličnost ni potrebno prav nič sekirati.

Poleg predpisov obstaja tudi offroad kodeks. Priporočam vsem endurašom in ATV-jašem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Nasvet: kupi Bombardiera Outlander 400 ali 650.Odličen vzdržljiv stroj z dvojni sedežem .... Visoka cena ...

Zelooooo visoka cena. :wacko: Rabljeni dosegajo 9.000€. In tudi deli so posledično astronomsko dragi.

Je pa res, da se te rabljene kvalitetne robe pri nas zelo malo dobi.

Bomo videli kakšna bo situacija drugo leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da kupujete ATV, vem za eno Yamaho 660 grizly ali kako se že imenuje, staro okoli 1 leto registrirano, cena je okoli 7 tisočakov, se mi zdi da je tudi za dve osebi. Če hoče kdo kaj več inf. mi naj piše na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da kupujete ATV, vem za eno Yamaho 660 grizly ali kako se že imenuje, staro okoli 1 leto registrirano, cena je okoli 7 tisočakov, se mi zdi da je tudi za dve osebi. Če hoče kdo kaj več inf. mi naj piše na PM

Men se zdi, da imata Yamaha in Kawasaki homologacije le za eno osebo.

Predvsem pa je z samo dobrih 600€ nižjo ceno od novega absolutno predrag.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi, da imata Yamaha in Kawasaki homologacije le za eno osebo.

Predvsem pa je z samo dobrih 600€ nižjo ceno od novega absolutno predrag.

Nov Medo od Yamahe, homologiran seveda, pride kar okoli 10.000€, tako da je tu razlike 3000€, ne 600€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nov Medo od Yamahe, homologiran seveda, pride kar okoli 10.000€, tako da je tu razlike 3000€, ne 600€.

Iz Labe:

Grizzly 660 FWAN 4x4

CAMO VERZIJA: 8.012 EUR

Podrobnosti...

Povrečna ocena strank:

0 stars Skupno št. glasov: 0

7.683,00 EUR

Iz KMC:

YAMAHA GRIZZLY 700 4WD

Koda: YAMATV0700016

Normalna cena: 8.950,00 EUR (2.144.778,00 SIT)

Vaša cena: 8.200,00 EUR (1.965.048,00 SIT), prihranek 750,00 EUR (-8.4%)

S tem da je Grizzly 700 nov model in ima le ta novo ceno. 660 pa se še vedno prodaja.

Kje pa si ti našel ceno 10 ceglov? Četudi bi bila zgornja cena brez homolomo, je razlika prevelika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HHV, v Sloveniji ne moreš dobiti "Slovensko"homologiranega "medota", cena homologiranih v tujini (od koder jih fantje privlečejo), pa je v povprečju za 1000 eur dražja od nehomologirane izvedbe, s tem, da ima homologiran model mašino blokirano na 15kw, kolikor dovoljuje EU-homologacija.Nemčija oz.EU pozna še ZM-homologacijo-po slovensko delovni stroj, kjer je hitrost ATV-ja omejena na 45 km/h in PKW-homologacijo. Vse te homologacije so si uredili večji prodajalci v EU (od Krške Delte tega ne pričakuj).

Osebno poznam nekaj lastnikov teh homologiranih medotov, zato lahko samo potrdim ceno, ki jo navaja XXXL.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi, da imata Yamaha in Kawasaki homologacije le za eno osebo.

Predvsem pa je z samo dobrih 600€ nižjo ceno od novega absolutno predrag.

Dej mi povej kje dobiš homologiranega grizlija 660 novega za 7600€ ? :o Imam kar nekaj kandidatov ki bi ga kupili :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HHV, v Sloveniji ne moreš dobiti "Slovensko"homologiranega "medota", ...

A tako je to :hmm: Hvala za info. Pa ni pri nas nič za pričakovati kakšne spremembe na tem področju? Kawasaki že prodaja homolomo ATV-je. Žal le za eno osebo.

No ja, če se na tem področju ne bo nič premaknilo, je to le še dodaten argument za Muddyja oz. Jumbota, če se bo ta v naslednjem letu pred mojim nakupom izkazal za zanesljivega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Jaz pa nimam predloga za nakup, ker sem že nabavil Yamaho Grizzlija 700 letnik 07 starega 3 mesece.(sem drugi lastnik)

Poleti sem ga dobil in od začetka ni bilo težav. Po dveh mesecih pa se je pojavil problem z predužigom.

Če sem se peljal po ravnem z konstantnimi obrati je bilo čutiti cukanje. No pa tudi pri zagonu so bile občasne težave.

Po tem sem šel po novo svečko na servis, in svar je delovala brezhibno-brez cukanja. Ampak veselje ni trajalo dolgo,po cca. 14 dneh spet isto. In tako sem zamenjal še dve, vendar je bilo čez čas spet isto.

Odločitev je bila,da ga peljem na servis ker je v garanciji.

Serviser po enem tednu ugotavljanja ni ugotovil napake. Pregledal je užig,računalnik šobo vbrizga...

Zdaj me pa zanima, če je imel še kdo take težave,pa kakop jih je rešil?

Kot je tudi povedal serviser je pa lahko vzrok odpovedi svečke veliko kratkih fur, kar pa je tudi res,saj ga uporabljam predvsem za vožnjo krme na pšašnik( doma start, potem vožnja 2 km, nato stop,in spet čez pol ure nazaj domov)- ampak konec koncev sem kupil prav zato delovni atv - sam si mislim, da bi to proizvajalec lahko predvidel. (pri prvem lastniku ni bilo težav baje..) :headbang:

Kaj pravite?

Hvala! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zakaj pa je 1 lastnik prodal quada po 3 mesecih, nekaj smrdi tukaj. Mogoče je imel tud on iste probleme pa mu jih niso znali odpraviti, pa se je losal stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!