Skoči na vsebino

ATV-4 kolesniki


Priporočene objave

Objavljeno
...

Kot je tudi povedal serviser je pa lahko vzrok odpovedi svečke veliko kratkih fur, kar pa je tudi res,saj ga uporabljam predvsem za vožnjo krme na pšašnik( doma start, potem vožnja 2 km, nato stop,in spet čez pol ure nazaj domov)- ...

Kot praviš,, ATV je namenjen ravno temu in bi moral brezhibno delovati! Tu gre za nek drug nateg.

Uveljavljaj garancijo, zahtevaj popravila, vkolikor ne uspejo ugotoviti napake, naj menjajo agregat ali celo vozilo. Preberi si pravice, ki ti pripadajo po garanciji, vpreži tržno inšpekcijo ipd, Ne se dat jebat po domače rečeno! Ta jajca niso po pet kovačev in imajo da delajo.

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

HHV, če te bo zanimalo kaj več, mi piši na PM.

Drugače pa ti predlagam, da razmisliš tudi o Arctic Cat 250 2x4 Utility. Takega, kot je na slikah... ;)

Še psa lahko prevažaš zraven... :naughty:

Z njim sem sam ali v dvoje prevozil že kar precej terenov, ima reduktor, kardan in serijsko vse ogrodje za prtljago, cena pa je bila cca. 4600-4800 EUR za novega lani. Kljub 250 ccm z reduktorjem prileze čudežno daleč... :D Sploh v velikih sipinah brez njega ne bi prišel daleč... :whistle: Sicer ga ti tja najbrž ne boš vozil.... ;)

post-53-1200009397_thumb.jpg

post-53-1200009418_thumb.jpg

Objavljeno
HHV, če te bo zanimalo kaj več, mi piši na PM.

Drugače pa ti predlagam, da razmisliš tudi o Arctic Cat 250 2x4 Utility. ...

Če me spomin ne vara je to pravzaprav model neke druge firme, ki ga pod svojo znamko prodaja Arctic cat?

Definitivno te enkrat proti poletju pokličem in poprosim za ogled.

LP

Objavljeno
Če me spomin ne vara je to pravzaprav model neke druge firme, ki ga pod svojo znamko prodaja Arctic cat?

Definitivno te enkrat proti poletju pokličem in poprosim za ogled.

Kymco dela za Artic Cat. Kontrolo izvaja firma po svojih standardih.

Če hočeš, ti pošljem eno tabelo primerjav različnih ATVjev kubikov med 250 in 350, ki sem si jo sam naredil takrat, ko sem kupoval ATV. Samo sporoči mi email na PM, ker tukaj gor ne morem dati XLS datotek, v kateri sem si to naredil.

Objavljeno (popravljeno)
Kot praviš,, ATV je namenjen ravno temu in bi moral brezhibno delovati! Tu gre za nek drug nateg.

Uveljavljaj garancijo, zahtevaj popravila, vkolikor ne uspejo ugotoviti napake, naj menjajo agregat ali celo vozilo. Preberi si pravice, ki ti pripadajo po garanciji, vpreži tržno inšpekcijo ipd, Ne se dat jebat po domače rečeno! Ta jajca niso po pet kovačev in imajo da delajo.

In tako sem tudi naredil! :whistle:

In zdaj sem ves vesel, ker je serviser po enem mesecu našel napako in jo odpravil! :worship: :headbang:

Skoraj je neverjetno je, ampak vzrok je bila zamaknjena faza motorja za en zobniški zob!!!!! :blink: :blink: :blink:

Seveda to sedaj razjasni vse napake, ki so se pojavljale....(odpoved svečke, velika poraba, slabo izgorevanje), kajti elektronika je itak pravilno delovala, ker je vezana na gred, edino ventila sta se prepozno zapirala-odpirala in posledično je vročina uničila svečko!

Ja očitno se je Japončkom mudilo na malco....je pa to bol slaba reklama za eno firmo! :headbang:

No ja, zdaj stvar dela; serviser je pa dejal, da kaj takega še ni zasledil!! Čudno ne....??

LP

post-3621-1200059279_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil tato
Objavljeno

Če je odmična zamaknjena za en zob, se kar fajn pozna na moči in tudi čudno laufa.

Ampak če ne poznaš simptomov, ti na kraj pameti ne pade tovrstna napaka.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Še vedno brskam in iščem informacije.

Poleg naštetih, torej Linhai Muddy, Arctic Cat 250 2x4 Utility in Jumbota ogledujem tudi za Adly 300U.

Ima pa nožni menjalnik in verižni pogon. Na fotkah firme se znajde dobro v delovnih vlogah, je tudi hiter in razen plastik i sti kot njegov cross dvojček.

Kakšne so prednosti in pomankljivosti nožnega menjalnika in verižnega pogona. Ok, mazanje kot pri kroski. Scott oiler reši zadevo. Pa ostalo?

Objavljeno

Zanimam se za nakup 4-kolesnika za okrog 2500€.

Gledal sem že malo na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com), pa mi je nekako še najbolj všeč LONGCHANG viking 250. Ima kdo izkušnje s tem motorjem, na slikah deluje kar vredu za kitajčka.

Pa neki extreme 300 s suzukijevo mašino tudi zgleda vredi :D

Rad bi nekaj kar se da homologirati in je kvalitetno, lahko tudi rabljeno.

Vsi predlogi, izkušnje, mnenja zaželjena.

Lep pozdrav

Objavljeno
Zanimam se za nakup 4-kolesnika za okrog 2500€.

Gledal sem že malo na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com), pa mi je nekako še najbolj všeč LONGCHANG viking 250. Ima kdo izkušnje s tem motorjem, na slikah deluje kar vredu za kitajčka.

Pa neki extreme 300 s suzukijevo mašino tudi zgleda vredi :D

Rad bi nekaj kar se da homologirati in je kvalitetno, lahko tudi rabljeno.

Vsi predlogi, izkušnje, mnenja zaželjena.

Lep pozdrav

Extrem 300 mam jaz! Stvar deluje odlično!!! Več na PM,če te zanima.

Objavljeno
LONGCHANG viking 250. Ima kdo izkušnje s tem motorjem, na slikah deluje kar vredu za kitajčka.

Ima 2 valjno mašino, (Shineraj), ki je kopija Barossine mašine. Barossa pa jo po Hondini licenci izdeluje na Taiwanu.

Torej, Viking je kopija kopije in lahko si misliš, kako je z tem.

Zelo velik problem Longchanga pa bo nabava rezervnih delov. Uvoznik se ne oglaša na klice, prošnje itd...če boš vztrajen in ga dobil, boš deležen groženj itd...

Pa neki extreme 300 s suzukijevo mašino tudi zgleda vredi :D

Rad bi nekaj kar se da homologirati in je kvalitetno, lahko tudi rabljeno.

Extrem pa je čista kopija Yamahinega Blasterja, seveda z drugo zopet licenčno izdelano Suzukijevo mašino.Se je pa ta Extrem 300 presenetljivo dobro izkazal, moraš pa vedeti, da ni za kakšne extremne skoke itd...Običajna vožnja po terenu in cestah bo dobro prenašal.Tudi z rezervnimi deli ni problemov.

Vsi predlogi, izkušnje, mnenja zaželjena.

Lep pozdrav

Objavljeno

Zelo uporabna kje? In koliko časa letno? Razen, če misliš, da je uporabna tudi za vožnjo po mestu, za poletni skok v trgovino,...? Pogojno uporabna, še hitrost je za polovico manjša, kot pri verziji s kolesi. Vredno svojega denarja... NOT!

Objavljeno
Zelo uporabna kje? In koliko časa letno? Razen, če misliš, da je uporabna tudi za vožnjo po mestu, za poletni skok v trgovino,...? Pogojno uporabna, še hitrost je za polovico manjša, kot pri verziji s kolesi. Vredno svojega denarja... NOT!

glej če imaš vikend sredi gozda ali celo živiš kje tako in ti ne plužijo ceste si imel doslej opcijo gazti ali snežne sanke. če imaš ATV in tole imaš poleti in pozimi prevoz. če primerjaš ATV + sanke ali atv + gosenice se splača. in če si kje spregledal, če nisi antitehnični tip imaš menjavo kolo-gosenica narejeno v nekaj minutah.

če imaš pa atv samo za poleti potem je logično da tega ne rabiš!

za priemr ti lahko povem da na smučiščih kupujejo to namesto snežnih sank ker so sanke uporabljali samo pozimi, sedaj pa lahko pozimi imajo atv z gosenicami, poleti pa za vzdrževanje atv z kolesi. na koncu je ceneje kot da imajo atv in sanke.

glede hitrosti pa, dokler se z gosenicami po snegu brez težav pelješ 80 km/h ni neke panike da bi rabil dosti več.

Objavljeno

Zelo neuporabna zadeva, sploh za to ceno.

P.S. Ko se boš s temi gosenicami peljal 80km/h, se boš pa še zbudil zraven... :whistle:

Objavljeno
Zelo neuporabna zadeva, sploh za to ceno.

P.S. Ko se boš s temi gosenicami peljal 80km/h, se boš pa še zbudil zraven... :whistle:

no ja si pač očitno bolj trde glave in ne vidiš da nekdo uporablja ATV lahko kot delovni stroj in ne samo za preganjat okoli. po tvoji logiki bi lahko rekel da je ATV na sploh neuporaben in da je motor boljša stvar. nenazadnje razultati dakarja potrjujejo to :P

80 pa sem peljal z njimi, koliko pa je števec lagal pa ne vem.

PS: v tistem filmu ki si ga gor dal pa je kar nekaj dobrih scen, pubeci (nevem če si tudi ti tam zraven) obvladajo zadeve. :OK:

Objavljeno
PS: v tistem filmu ki si ga gor dal pa je kar nekaj dobrih scen, pubeci (nevem če si tudi ti tam zraven) obvladajo zadeve. :OK:

Jaz sem masiral fante po napornih treningih. Zraven sem imel pa še manikuro in pedikuro... :hooray: :kva2:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Yamahini Grizliji 350, tako dvo kot štirikolesni pogon so po novem homologirani. Ne najdem pa za koliko oseb.

Kdo ve?

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No, že drugi teden se kotali po okoliških hribih z menoj v sedlu:

post-499-1218696536_thumb.jpg

post-499-1218696603_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil HHV
Objavljeno
No, že drugi teden se kotali po okoliških hribih z menoj v sedlu:

Aha, zato nimaš več časa pisarit po forumu! :naughty: Uživaj pa nekega dne napiši kako se zadeva obnese.

Objavljeno
No, že drugi teden se kotali po okoliških hribih z menoj v sedlu:

HHV, tudi sam se odločam za podobno zadevo, kot si jo ti nabavil ( mogoče tudi Jumbo ). Uporabljati pa ga nameravam v zelo podobne namene, kot ti.

Hvaležen bi ti bil za kratek povzetek realne ocene glede Linhai-ja. Za pozitivne stvari se običajno hitro izve, za kakšen skrit minus (če je) pa lastniki nič kaj radi ne oznanjajo.

Lep pozdrav, Rok

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
HHV, tudi sam se odločam za podobno zadevo, kot si jo ti nabavil ( mogoče tudi Jumbo ). Uporabljati pa ga nameravam v zelo podobne namene, kot ti.

Hvaležen bi ti bil za kratek povzetek realne ocene glede Linhai-ja. ...

Malo pod jurja km še nobene resne zamere. Pač pa nekaj dodelav po lastnem okusu. Torej zaenkrat čista 5ka.

Za mojim podobne namene Jumbo ni primeren. Mu manjka reduktor za v hrib. Za potovanja pa je še primernejši.

Malo več pa na forumu http://www.offroad.wbc.si/ .

LP

Popravljeno . Popravil HHV
  • 3 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!