Skoči na vsebino

Suzuki GSX-R 1000


suzuki

Priporočene objave

Definitivno 1000, ne bo ti žal in te fabule o izkoriščanju pišejo lahko samo američani, ki jim več pomeni končna hitrost kot razpon koristnih obratov in navor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

750 je moja domača ljubica. Kdor naklada o pogostem šoltanju ga nima doma in govori na pamet, komur pa to šoltanju predstavlja problem naj kupi Harleyja, zakaj bi kupu ss če ti je odveč menjat ?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, zanima me kolk približno stane uvoz in homologacija takega motorja da vidm kakšni so stroški s tem če slučajno veš?

 

Homologacija je okol 90e, DMVja je pa 5% na realno ceno na fakturi, oz eurotax udarijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupujem gsxr v cenovnem razponu od 5000-7000, vendar se še vedno ne morem odločiti ali naj vzamem 750 ali 1000. Niti enega od teh dveh še nisem vozil, saj nisem imel nikjer možnosti. Motor bi imel predvsem za vsakodnevno vožnjo cca 100km in pa tudi za kakšno daljšo turo. Želje po dirkališču nimam...

 

Prebral sem veliko forumov, predvsem tujih...in v večini priporočajo 750...čeprav jih veliko stoji tudi za izbiro 1000, saj naj bi bil motor isti, razen z dodatkom moči, ki pa jo po vsej verjetnosti ne izkoristiš. Če ima kdo prakso o vožnji obeh in bi lahko predstavil svoj vidik o  prednostih in slabostih bi bil zelo hvaležen. V kolikor kdo pozna koga, ki prodaja ali bo prodajal omenjeni motor in je zanesljiv prodajalec z znano zgodovino motorja se priporočam!

 

Imel sem oba, K7 750 in K9 1000. Moči je za po cesti pri obeh dovolj, preveč, le 750 je bolj igračkasta za ovinke. Moje mnenje: zame je 1000ka, ker je malenkost večja in je bolj "komot" tut za kkšno furo 500km+ ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem oba, K7 750 in K9 1000. Moči je za po cesti pri obeh dovolj, preveč, le 750 je bolj igračkasta za ovinke. Moje mnenje: zame je 1000ka, ker je malenkost večja in je bolj "komot" tut za kkšno furo 500km+ ... 

 

Hvala. Še kakšen mesec ali dva počakam na malo več prodajne izbire, potem pa do najboljšega ponudnika in to je to. Bom pa po vsej verjetnosti kar 1000 vzel! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Še kakšen mesec ali dva počakam na malo več prodajne izbire, potem pa do najboljšega ponudnika in to je to. Bom pa po vsej verjetnosti kar 1000 vzel! 

 

Izbire neke prave ni, čim ujagaš dobrega, ga nabavi. Jaz sem lansko leto za hec nekaj prodajal mojo Suziko z nekaj opreme, pa bi vsi radi zastonj :). Pač me ne tišči za denar pa raje vidim, da je v garaži, pa čeprav za 1000km letno. Uvožen pa, no, kakor za koga.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izbire neke prave ni, čim ujagaš dobrega, ga nabavi. Jaz sem lansko leto za hec nekaj prodajal mojo Suziko z nekaj opreme, pa bi vsi radi zastonj :). Pač me ne tišči za denar pa raje vidim, da je v garaži, pa čeprav za 1000km letno. Uvožen pa, no, kakor za koga.

 

Poveš malo več o motorju. Meni ni problema plačati ceno za katero stoji prodajalec, samo da je motor res vredn te cene in da je bil servisiran tako kot treba, ter da je preverjena zgodovina...vse ostalo ki ni preverjeno je dandanes kar težko verjeti nekomu, ki ga ne poznaš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izbire neke prave ni, čim ujagaš dobrega, ga nabavi. Jaz sem lansko leto za hec nekaj prodajal mojo Suziko z nekaj opreme, pa bi vsi radi zastonj :). Pač me ne tišči za denar pa raje vidim, da je v garaži, pa čeprav za 1000km letno. Uvožen pa, no, kakor za koga.

 

Saj ne da bi te v kaj prepričeval, samo v tujini je trg večji, večja konkurenca = boljše ponudbe. Tudi standard je recimo v IT,DE višji = servis mu glede na plačo ne predstavlja nekega stroška, kar pomeni, da se veliki večini ne da doma je**t s servisi ... Moje izkušnje so take, da se splača v tujino, sam uvozit in imet. Ponavadi imajo že kaj opreme in pa so cenejši kot tukaj. Je pa res, da povsod najdeš šrot, samo če se iz LJ zapelješ do MS je že skoraj enako kot do Benetk, pa smo tam tam.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poveš malo več o motorju. Meni ni problema plačati ceno za katero stoji prodajalec, samo da je motor res vredn te cene in da je bil servisiran tako kot treba, ter da je preverjena zgodovina...vse ostalo ki ni preverjeno je dandanes kar težko verjeti nekomu, ki ga ne poznaš. 

 

Sej Suzuki dela, če je lep motor, pa tud če je naredil 5 servisov doma in ima motor 40.000km, tukaj ni vzroka za skrb. Če te pa skrbi, ga pa zapelješ do svojega serviserja, ki ti bo hitro povedal, kolk je ura...

 

Lepega pa težko najdeš, smo za kolega prejšnji mesec šli ene 3 gledat, ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ne da bi te v kaj prepričeval, samo v tujini je trg večji, večja konkurenca = boljše ponudbe. Tudi standard je recimo v IT,DE višji = servis mu glede na plačo ne predstavlja nekega stroška, kar pomeni, da se veliki večini ne da doma je**t s servisi ... Moje izkušnje so take, da se splača v tujino, sam uvozit in imet. Ponavadi imajo že kaj opreme in pa so cenejši kot tukaj. Je pa res, da povsod najdeš šrot, samo če se iz LJ zapelješ do MS je že skoraj enako kot do Benetk, pa smo tam tam.. 

 

Italjani. Večina motorjev celo leto zunaj. Južno od Rima se vozijo celo leto. Kilometri magični :). Če servisirajo kot avte, potem samo hitro stran. Verjetno so še najboljši tisti iz piste, ker za te motorje so pa res picajzlasti z dost opreme (to mi je rekel primorc, ki je včasih dirkal). O ceni zunaj pa to: auslender sosed, je v Nemčiji prodajal avte. Pa sem mu rekel, naj mi enga dobrga zrihta. Pa mi je rekel, da bo dober v Nemčiji dražji kot pa pri nas. Lahko pa zrihta cenejšega. Toliko o uvozu :)

 

Sej Suzuki dela, če je lep motor, pa tud če je naredil 5 servisov doma in ima motor 40.000km, tukaj ni vzroka za skrb. Če te pa skrbi, ga pa zapelješ do svojega serviserja, ki ti bo hitro povedal, kolk je ura...

 

Lepega pa težko najdeš, smo za kolega prejšnji mesec šli ene 3 gledat, ... 

 

To je res, da 40kkm ni nič. Fino je tudi zapeljati do serviserja. Lepih res ni veliko, sam če je rabljen, potem ne more biti nov :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poveš malo več o motorju. Meni ni problema plačati ceno za katero stoji prodajalec, samo da je motor res vredn te cene in da je bil servisiran tako kot treba, ter da je preverjena zgodovina...vse ostalo ki ni preverjeno je dandanes kar težko verjeti nekomu, ki ga ne poznaš. 

Če boš kdaj v KK me rufn, nočem delat reklame. Sicer pa nimam pojma ali bi sploh prodal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kdaj v KK me rufn, nočem delat reklame. Sicer pa nimam pojma ali bi sploh prodal :)

No če se boš odločil, sporoči. Vseeno pa mi lahko na privat sporočila napišeš delni opis in ceno če se ti da ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Italjani. Večina motorjev celo leto zunaj. Južno od Rima se vozijo celo leto. Kilometri magični :). Če servisirajo kot avte, potem samo hitro stran. Verjetno so še najboljši tisti iz piste, ker za te motorje so pa res picajzlasti z dost opreme (to mi je rekel primorc, ki je včasih dirkal). O ceni zunaj pa to: auslender sosed, je v Nemčiji prodajal avte. Pa sem mu rekel, naj mi enga dobrga zrihta. Pa mi je rekel, da bo dober v Nemčiji dražji kot pa pri nas. Lahko pa zrihta cenejšega. Toliko o uvozu :)

 

 

To je res, da 40kkm ni nič. Fino je tudi zapeljati do serviserja. Lepih res ni veliko, sam če je rabljen, potem ne more biti nov :).

 

Ah no govoriš na pamet, če bi kdaj kaj kupoval v IT, bi vedel, da tale tvoja razlaga ne drži vode. Sicer pa saj ni treba prvega kupit, se pa da dobit, tudi izbire je 10xveč ... samo najt moraš.. Italijanski avti in motorji so po mojem mnenju na slabem glasu predvsem zato, ker razni preprodajalci vlečejo krš/zastonj vozila, ki jim nabijejo 100% maržo in so "odlična". Sam sem kar ene par motorjev kupil v IT, pa ti lahko povem, da so bili tako lepo ohranjeni, da jih tudi pri nas ni veliko, pa ja cenejši so bili. 

 

Ne da je nov, samo saj hitro opaziš razliko med negovanim in kršem... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah no govoriš na pamet, če bi kdaj kaj kupoval v IT, bi vedel, da tale tvoja razlaga ne drži vode. Sicer pa saj ni treba prvega kupit, se pa da dobit, tudi izbire je 10xveč ... samo najt moraš.. Italijanski avti in motorji so po mojem mnenju na slabem glasu predvsem zato, ker razni preprodajalci vlečejo krš/zastonj vozila, ki jim nabijejo 100% maržo in so "odlična". Sam sem kar ene par motorjev kupil v IT, pa ti lahko povem, da so bili tako lepo ohranjeni, da jih tudi pri nas ni veliko, pa ja cenejši so bili. 

 

Ne da je nov, samo saj hitro opaziš razliko med negovanim in kršem... :)

 

Sej pravim. Vsake oči imajo svojega malarja ;). Meni Italjanskega ne bojo prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Odlocam se za nakup gsxr 1000..kateri letniki imajo na vsaki strani en izpuh??je to imel samo 2008??hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

 

letniki 2007 do 2011 imajo dva dimnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
Ob ‎22‎.‎7‎.‎2014‎ ‎9‎:‎31‎:‎10, bikez pravi:

Ravno včeraj montiral šipo. Je malo višja, probal še nisem. Sicer pri meni je to drugače, ker sem menjal tudi Clip-one za ST model (7cm višji in bolj odprti). Mislim, da je bila to jackpot investicija, čeprav zelo draga!

...živijo.

Malo berem tole nazaj... mi lahko zaupaš katere clip-ons si nabavil...

... če gledam na e-bayu so vsi  max 1 cm višji od originalnih, tako da se ne splača.... v Louisu so pa ful dragi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Izek pravi:

Vaša mnenja?

men sta oba všeč :) moti me edino izpuh, ki mi pa tut pri 3/4 novih motorjih ni všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Zivnorc pravi:

...živijo.

Malo berem tole nazaj... mi lahko zaupaš katere clip-ons si nabavil...

... če gledam na e-bayu so vsi  max 1 cm višji od originalnih, tako da se ne splača.... v Louisu so pa ful dragi...

...najdu eno stran, če koga zanima tole....

http://cognitomoto.com/collections/fork-conversion-parts

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 11. 2015, Zivnorc pravi:

...živijo.

Malo berem tole nazaj... mi lahko zaupaš katere clip-ons si nabavil...

... če gledam na e-bayu so vsi  max 1 cm višji od originalnih, tako da se ne splača.... v Louisu so pa ful dragi...

ABM https://www.youtube.com/watch?v=nzxa-FQCGEE Cena z vsem kar moraš menjat pa pride celga jurja (Suzuki GSXR 1000 K8).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!