jose Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 torej v kratkem času sta se zgodili dve nesreči, pred par dnevi je strmoglavilo letalo pri Atenah, danes se je zgodilo tole, v obeh primerih so umrli vsi potniki in člani posadke :cry: prav tako v obeh primerih letali naj ne bi bili tehnično brezhibni in sta že prej imeli določene težave med poleti mene recimo zanima, kdo skrbi oz. nadzoruje primernost letal, njihovo brezhibnost.....in ali se lahko letalom zaradi določenih pomanjklivosti prepove leteti
lina Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Teoretično naj bi šlo takole: Vsako letalo mora čez tehnični pregled...na vsake koliko časa ne vem...kjer ga pregledajo...baje neodvisni strokovnjaki, standardi izredno visoki. Pred vsakim poletom se naredi osnovna kontrola check -list. Vsaka napaka, ki jo javlja pilot med letom se na letališču popravi...ni ,,mah sej bo do Kanade bomo že pribremzal :) ,,.
lina Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 sem glih najdla. http://www.geocities.com/khlim777_my/ashow...less%20reliable?
Fritz Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 sem glih najdla. http://www.geocities.com/khlim777_my/ashow...less%20reliable? ← Zanimivo branje. Discovery je vrtel zanimivo serijo o izsledkih letalskih nesreč. Letala so šla dol zaradi popolnih neumnosti (človeški faktor) ali celega spleta nesrečnih okoliščin. Če jim še uspe zadovoljiti vse predpise in upoštevati vsa pravila, kar je v današnji tekmi v povečevanju dobička in zmanjševanju stroškov, skoraj utopično, jim jo lahko še zmeraj zagode narava. Pa pravijo, da so letalski predpisi pisani s krvjo.
Killroy Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Načeloma je letalski promet 24-krat bolj varen kot cestni, tko da statistično gledano se ti ni treba bat nesreče...sam če si pa v tistih parih procentih ki le napovedujejo nesrečo,si pa najebal :fredy: Je pa fora da je v večini primerov kriv človeški faktor in ne tako pogosto mehanska okvara-čeprav se zadnje nesreče gibljejo k slednjem :glare: Kar se pa brezhibnosti letal tiče: letala testirajo na vse mogoče načine, npr.upogibanje kril na skoraj 90 stopinj, preizkušanje trupa v vodnem tanku(isti pritisk kot na XX tisoč metrih), namerno uničevanje reaktivnih motorjev(cena enega Rolls Royce RB211 motorja,ki jih uporabljajo na Boeing-ih 747 ,stane približno 2 milijona funtov(ne me držat za besedo)) in celo uničenje letal samih .....lahko se zazihraš na vse mogoče načine,samo nesreče se bojo nažalost še kar dogajale,ker enostavno ne moreš predvideti vseh dejavnikov :krneki:
jose Objavljeno Avgust 16, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 A so potniki med poletom sploh kako zavarovani oz. ali letalske družbe v primeru nesreče svojcem žrtev izplačajo kakšno odškodnino :hmm:
lina Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 (popravljeno) Za določene primere si zavarovan (se ugotovi, da je bila malomarnost letalske družbe kriva za nesrečo...pilot z poteklo licenco al kakšna taka)...za terorizem nisi. Ali se da posebaj zavarovati?...najbrž da :? (glede na to da se v USA lahko zavaruješ pred UFO ugrabitvijo. Ravnokar na Odmevih (se mi zdi da so bili odmevi) Letalske družbe v Evropi so dobile večje pristojnosti glede tehnične izpravnosti letal...nazoruje jih pa tudi država. Adria naj bi tehnično pregledovala svoja letala ob vsakem povratku v domačo bazo...kar naj bi bilo največ na 72 ur...ponavadi je to na 12 ur. Da se podrobno preveri delovanje in izpravnost tehničnih naprav v avionu. Na letaiščih se kontrorira osnovne zadeve (razpoke na trupu... ) . Popravljeno Avgust 16, 2005. Popravil lina
Ganges Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Še vedno verjamem, da je leteti z letalom bolj varno kot marsikateri drug način prmeščanja iz prostora v prostor :D . Prvič, ko sem se peljal sem bil sicer precej prestrašen. Smo šli na maturantski izlet in smo se ga prej malenkost napili. Kasneje mi je bilo precej slabo in mi je bilo žal za pijačo. Naslednjič nisem pil in mi ni bilo žal. Bilo je fajn. Na koncu je bilo fajn tudi opazovati čez okno. Čeprav se že na splošno bojim višine. Je prav gotovo večja verjetnost, da umrem v avtu, ali na motociklu, kot v avionu. Toliko huje in večja katastrofa je pač avion, ker tako veliko število ljudi umre na enem mestu. Drugače pa če bi pogledali število koliko jih poleti na dan in koliko jih strmoglavi je zeloooooooo mala številka. lp
Thundercat Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 dokazano je da se je z letali varneje peljati kot z avtomobilom/motorjem....vendar.... :D res je zadnje čase veliko nesreč...sploh ta zadnja v atenah je čudna...kaj takega se po mojem znanju še ni zgodilo(razen v filmih)
SiR Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 dokazano je da se je z letali varneje peljati kot z avtomobilom/motorjem....vendar.... :D res je zadnje čase veliko nesreč...sploh ta zadnja v atenah je čudna...kaj takega se po mojem znanju še ni zgodilo(razen v filmih) ← 1) Lahko svojo izjavo podkrepiš z dokazi, ali zgolj flancaš? Podvprašanje: so dokazi prišli iz letalske ali avtomobilske industrije? 2) Ja, res zelo čudna nesreča... verjetno ti spomin ne seže nekaj let nazaj, ko je nekaj letal čofnilo dol zaradi multimedijskih inštalacij v letalih? Po domače - zaradi televizorjev, DVD plejerjev itd ...
SiR Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 The Aviation Safety Network Wikipedia --> Air Safety
Brihta Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 dokazano je da se je z letali varneje peljati kot z avtomobilom/motorjem....vendar.... :D ← Ne vem kdo siri ta podatek. Statisticno gledano umre vecji procent uporabnikov zemeljskih prevoznih sredstev, kot zracnih. Samo uporabnik letala sem nekje dvakrat letno, avto oz. motor pa uporabljam vsak dan. Ce bi vsi vsak dan leteli, bi bilo posledicno vec letal, vec potnikov, vec strmogljavljen, ogromno smrtnih zrtev.
Robert Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 Ne vem kdo siri ta podatek. Statisticno gledano umre vecji procent uporabnikov zemeljskih prevoznih sredstev, kot zracnih. Samo uporabnik letala sem nekje dvakrat letno, avto oz. motor pa uporabljam vsak dan. Ce bi vsi vsak dan leteli, bi bilo posledicno vec letal, vec potnikov, vec strmogljavljen, ogromno smrtnih zrtev. ← Osebno mnenje in nič drugega .) Pozdrav od Roberta
D-D Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 in ali se lahko letalom zaradi določenih pomanjklivosti prepove leteti ← ja mi smo zadnič čakali na brniku 7 ur, naš let je odpadel zaradi okvare letala,.... presedanje po brniku in čakanje ubija, ubija pa tudi misel na to, kaj če bi se to zgodilo med letom,.... spiješ par borovničk pa :whistle:
Gujo Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 Podobna nesreča temu se je zgodila golfistu Payne Stewartu, ki je potem nezavesten (ali mrtev-who cares) letel na avtopilotu dokler mu ni zmanjkalo bencina. Tile Ciprčani pa so bili še tudi 2 uri v zraki predno so se vrnili v objem matere zemlje. Sicer pa celotno forumsko nabijanje na temo letalskih nesreč: http://www.airdisaster.com/ lp G
Fritz Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 2) Ja, res zelo čudna nesreča... verjetno ti spomin ne seže nekaj let nazaj, ko je nekaj letal čofnilo dol zaradi multimedijskih inštalacij v letalih? Po domače - zaradi televizorjev, DVD plejerjev itd ... ← Sym, a si tole mislil? Prevod: "Najdena je bila nova naprava - Airbus 310. Ali zaženem samodejno nastavitev?"
Ice Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 nobene skrbi............se noben ni tam gor ostal. (konecavgustaletivavgrcijopress :wacko: )
Thundercat Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 1) Lahko svojo izjavo podkrepiš z dokazi, 2) Ja, res zelo čudna nesreča... ← 1) lahko ... .... 2) zelo čudna nesreča....... ....... Ce bi vsi vsak dan leteli, bi bilo posledicno vec letal, vec potnikov, vec strmogljavljen, ogromno smrtnih zrtev. ← tukaj če nima nobene veze.....pač dejstva so drugačna....
SiR Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 TC, gre za dejstvo, da je letalska varnost relativen pojem... in da je logično, da bodo air kompanije trdile, kako varno je ... valda ... sam, da zaslužijo... če pa vsake tolk ena pošiljka dol pade ... well ... tut banke ne nardijo prav dosti proti zlorabam kreditnih kartic, ker so zračunale, da se jim še vedno splača pogoltnit tolk-in-tolk pritožb, odškodnin, itd ... a misliš, da letalske družbe razmišljajo drugače? Se ti zdi ,da je varnost pri njih absolutno merilo? Aj don't think so ... But then again - who am I to judge :)
SiR Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 TC, "če" ima pa ravno toliko veze, kot v stavku: "Letalski promet je absolutno najvarnejši, razen, če sediš v letalu, ki bo ravnokar strmoglavilo"...
Ganges Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 Kako pa je s tisto reklamo z Discovery-ja, ki pravi, da letno umre več ljudi v nesrečah z mulami ali osli, kot pa v letalskih nesrečah? Pa mule in osli tudi niso tako zelo razširjeni. lp
Kruse Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 ... oz. ali letalske družbe v primeru nesreče svojcem žrtev izplačajo kakšno odškodnino :hmm: Da.
Zdrawc Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 Pa mule in osli tudi niso tako zelo razširjeni. lp ← Pri nas res ne, pejd pa malo južneje :grim
jose Objavljeno Avgust 17, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 je pa grozno, če si na letalu, ki je tik pred tem da pade dol pa ne moreš nič storiti in se zavedaš da te doli čaka skor zagotova ........ :xx:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se