Skoči na vsebino

Wheely - po t´zadni gumi


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni, skuteraši. Sem novopečeni član tega foruma.

Vseeno gremo zdaj na temo.

Zanima me kako spravis 50 cc skuter na zadnjo gumo, da narediš "wheely"? :doze:

Prosim, kogar koli naj mi pove kako se izvede ta trik. :blink: :doze: Lahko po forumu, ali mi pa na dolgo opišete na mojem "mailu" - matex005@hotmail.com.

Včeraj sem videl dva modela na YAMAHI AEROX 50 cc, ki sta delala wheely. :OK: WTF mate? :glare:

Popravljeno . Popravil Thundercat
Objavljeno
Pozdravljeni, skuteraši. Sem novopečeni član tega foruma.

Vseeno gremo zdaj na temo.

Zanima me kako spravis 50 cc skuter na zadnjo gumo, da narediš "wheely"?  :doze:

Prosim, kogar koli naj mi pove kako se izvede ta trik. :blink:  :doze:  Lahko po forumu, ali mi pa na dolgo opišete na mojem "mailu" - matex005@hotmail.com.

Včeraj sem videl dva modela na YAMAHI AEROX 50 cc, ki sta delala wheely.  :OK: WTF mate? :glare:

to misleš "vago" , če je mela nalepke valentino rossi pol jih poznam ta dva.

Objavljeno

Ogledal sem si slike in prejšnji forum, samo še vedno nisem zvedel kako se spravi 50 cc Gilera Runner SP ( brez blokad 85 km/h) na zadnjo gumo.

Tehnika: Pelješ pošasi, sediš bolj na zadnji strani sedeža ( tako da je teža motorja v zadnjem delu), dodaš plin - gas, potegneš motor k sebi in se zadeva dvigne.

Je ta tehnika pravilna? Potrebujem nasvete, je komu to že uspelo? Vseeno rata wheely, če imaš polen tank bencina? Prosim, če mi kdo obrazloži.

Pa še nekaj, je mogoče že kdo poskušal wheely Rossi style (stara mama po t˙zadni)?Saj veste samo z eno nogo na stopalkah.

:? :nono: :wacko: :rolleyes:

Objavljeno

Ja na popolno "vago". Peljala sta se proti DRAMI, v mestu. Lahko poveš kje se dobivajo, da bi šel na inštrukcije. :D

Objavljeno
Ja na popolno "vago". Peljala sta se proti DRAMI, v mestu. Lahko poveš kje se dobivajo, da bi šel na inštrukcije. :D

Bo treba kolicino .... povecat,sprobavat pa bo slo,s casoma pa tak svojo tehniko zgruntas,ker en ti bo reko po njegovo drug ti bo pa spet mal drugac"

Objavljeno

ni tolko važn power, važna je tehnika kako ga gor butneš (gre tut z odblokiranmu 50cc skuterjem) če seveda to znaš, bistvo da ga obdržiš na zadnjem je pa zadnja bremza s katero preprečš da bi se prekipal nazaj. ampak easyer said than dun :D :)

drugače pa ene par filmčkov k so bli že u drugih temah objavleni:

LINK1 beno lipnik & andrej

LINK2 moja bivša DNA (70cc - praktično nepredelana)

LINK3

Objavljeno

računaj na to, da predno boš zadevo obvaladal, boš ene trikrat motor okoli obrnu.....

pejt na kako krosko trenirat....

Objavljeno

V eni od revij Motorist v letošnjem letu je bila opisana tudi ta tehnika.

Osnovni princip za slabše in težje motorje je tak, da si pomagaš s prednjimi fedri.

Torej na kratko. Pri počasni vožnji zabremzaš na predjo, da se fedri stisnejo, in to skoraj do hitrosti 0 km/h nato pa spustiš zavoro in isti trenutek gas pa kar bo pa bo. Situacijo pa kontroliraš z zadnjo zavoro da te ne kipne, kot je že negdo pred menoj napisal.

Meni je zadeva uspela z zelo teško kravo.

Objavljeno

Tole z bremzo bom pa probov :)

Drugače pa za skuter lahko najprej vadiš iz mesta, stisn bremzo, navi gas, pol pa spust bremzo pa ga kr tko mal dvigen, noge mej še zmer na tleh in ko bo v zraku spredne kolo spel, simpl ko kekec pašteta.

Objavljeno

Danes ne bom sel preizkušat novo tehniko, bom šel, ko bo lepo vreme.

Drugače pa ta skuter spravm na zadnjo gumo na mestu starta ( sam povlečeš ga k sebi in daš gas ).

Vprašanje za justaboy: Si ze kdaj spravu svojo RS - ko na zadnjo. Zanima me, če se aprilia RS 125 kaj bolj odziva oziroma ali jo je lažje spraviti nazaj za wheely.

Kaj pa stoppie s skuterjem ( vem malce off topic, ampak vseeno :topic: )? Kdo kaj takega zna? :?

Moto.si imam doma, sem si že neštetokrat ( paštetokrat) prebral, ampak ni to to.

Za stoppie pa sem slišal, da je potrebna neka posebna zavorna tekočina, je to res?

Hvala za filme, so zelo zanimivi.

Pogi mogoče treniraš dirkanje, samo tako vprašam?

Objavljeno

Stoopie je na izi samo nevem kak ti naj razložim pa ne rabiš nobenega olja boljšea :D

Objavljeno

Na zadno se da spravt obe 50 in 125!Nism se pa tolko trudo po zadni temvec sem se bol po prvi vozo kot po zadni,125ko se da dvignt kaj dalec pa nism probaval v zraku je obdrzat,drugace po prvi grejo pa obe!

Objavljeno
Na zadno se da spravt obe 50 in 125!Nism se pa tolko trudo po zadni temvec sem se bol po prvi vozo kot po zadni,125ko se da dvignt kaj dalec pa nism probaval v zraku je obdrzat,drugace po prvi grejo pa obe!

no sem lastil 50 in trenutno 125ko. pri obeh je problem da je veliko teže na prevem kolesu. z 50ko sem se peljal da če si se pelaj v hrib in ga spravil na obrate in gor cuknil se je dvignil od spredi in če si imel srečo si se peljal par metrov nikoli mi ni ospelo neke vrtoglave dolžine.

pri 125ki pa na ravnem mi ne grata brez kuplonge. z kuplongo gre samo mi je je škoda sploh zobnikov. če pa imaš mali huprli pa gre takoj. kaj se pa dolžine tiče je pa vse odvisno koliko jajc imaš.

kaj pa je justaboy omenil po prednji. to pa greta obe in to brez vsakega problema in to kar fajn daleč. sem ga jaz naučil

Objavljeno

Zanima me še nekaj. Koliko nesreč, padcev je kdo imel, ko je poskušal wheelyje ali pa po prednji gumi? Namvreč jaz ne mislim dati vsega kar imam za popravilo motorja.

Lahko bi imeli v Sloveniji kakšne inštrukcije za moto vragolije, mar ne? Prosil bi le kakšnega motorista (skuteraša) v Ljubljani, ki bi me tega naučil. Ima kdo kaj takega v mislih? :whistle:

Za vase stoppie z aprilijo, imas kakšne fotografija ( "svaka ti čas, da se upaš 1.160. 000 - , postavt na prednjo :worship: ).

Objavljeno

evo ti slike. no slika je še od 50ke. ker 125ke še nisem nikoli snemela. saj bom zaj v kratkem samo da ga zrihtam ker nekaj zeza.

post-4575-1125132483_thumb.jpg

Objavljeno

Zanimivo. Zdaj vse vem in bom poskusil iz teoretičnega dela aplikatno prenest na prektični. Hvala za vse odgovore.

Zdaj lahko to temo zaključimo. :yea1:

Objavljeno

:hmm: hm, sam je velika razlika med tem da ga rukneš na sprednjo, kot pa da se pelješ po sprednji <_< :) prpelat 20kmh pa stisnt bremzo pa cuknit ni težko, večja umetnost je prpeljat cca. 70kmh pa se po sprednji peljat vsaj 5metrov :) :hmm: z DNAjem mi je ratvalo par metrov, dokler nisem vilic zjeb* zarad tega :blush: :lol:

drugače pa bv met kakšne inštrukcije za stunte, treba je trenirat pa seveda pričakvat mal več stroškov za kakšne dele in vzdrževanje (bremze, plastike :( semeringi pri vilcah....)

Objavljeno
Ogledal sem si slike in prejšnji forum, samo še vedno nisem zvedel kako se spravi 50 cc Gilera Runner SP ( brez blokad 85 km/h) na zadnjo gumo.

Tehnika: Pelješ pošasi, sediš bolj na zadnji strani sedeža ( tako da je teža motorja v zadnjem delu), dodaš plin - gas, potegneš motor k sebi in se zadeva dvigne.

Je ta tehnika pravilna? Potrebujem nasvete, je komu to že uspelo? Vseeno rata wheely, če imaš polen tank bencina? Prosim, če mi kdo obrazloži.

Pa še nekaj, je mogoče že kdo poskušal wheely Rossi style (stara mama po t˙zadni)?Saj veste samo z eno nogo na stopalkah.

:?  :nono:  :wacko:  :rolleyes:

Evo ti odgovor.

Lepo se peleš pa ko ma motor največ moči ga cukneš na zadnga pa gre čist kul

pa na runnerju maš lahka poln kesl pa ga spraviš na zadnga.

Čist lahk je sam velik vaje rabiš.

post-3245-1125331342_thumb.jpg

Objavljeno

:OK: :yea2: Zelo lep wheely. Je to 50 cc runner? Kaj pa imaš predelano? Kakor vidim nimaš drugega "auspuha". Blokade pa imaš najverjetneje ven dane, imaš še kaj posebnega notri? Koliko gre tebi?

Kolikokrat si se že "razbou" ko si to poizkušal? - za NITRO :eek: :doze:

Se strinjam POGI, vaja dela mojstra. Kako pa se pelješ dlje časa po prednji gumi? Stisneš zavoro in ko se vzdigne malce popuščaš pri zaviranju? :hmm:

Objavljeno
Se strinjam POGI, vaja dela mojstra. Kako pa se pelješ dlje časa po prednji gumi? Stisneš zavoro in ko se vzdigne malce popuščaš pri zaviranju? :hmm:

Nekaj takega ja :hmm: drugač pa najbol je da začneš z učenjem tako da prpeleš mal hitrej (40kmh) pa dokaj močno stisneš bremzo pa ga cukneš in ko greš v zrak bremzo mal popustiš pa jo spet stisneš pa tako naprej dokler hitrosti ne zmanka - (tko sem se jest nauču) .) seveda pa najbl pomembna stvar za to je dobra sprednja guma pa dobr asfalt :) .)

Objavljeno

Ql, ampak vseeno ne gre, včeraj sem poskušal na novo položenem cestišču in je motor za stoppie samo ustavl na mestu, nič se ni vdzignil, čisto nič. WTF?

Za NITRO_FREAKA pa: Kaj mas ti v tisti 50 cc runnerci, da ti gre kar tako pa ta´zadni med vožnjo. "Cukam" in "cukam" motor nazaj in vseeno ne gre. Se mi pa zdi, da je večja umetnost motor na zadnjo gumo spravt pri lahkih (nemočnih) skuterjih, kot pa pri cestnih tisočakih. Vseeno meni ne uspe, rad bi se pa naučil. Temu pravimo čistokrvna jeba. :angry2: :angry2: :angry2: :angry2: :angry2:

Objavljeno
Ql, ampak vseeno ne gre, včeraj sem poskušal na novo položenem cestišču in je motor za stoppie samo ustavl na mestu, nič se ni vdzignil, čisto nič. WTF?

Za NITRO_FREAKA pa: Kaj mas ti v tisti 50 cc runnerci, da ti gre kar tako pa ta´zadni med vožnjo. "Cukam" in "cukam" motor nazaj in vseeno ne gre. Se mi pa zdi, da je večja umetnost motor na zadnjo gumo spravt pri lahkih (nemočnih) skuterjih, kot pa pri cestnih tisočakih. Vseeno meni ne uspe, rad bi se pa naučil. Temu pravimo čistokrvna jeba. :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:

ja itaq da je pri cestakih lazje, ce tam mas tolko navora, da te ze samo zdigne, ko stisnes po gasu, ce malo nazaj sedis.

Objavljeno

:angry: Pa saj v tem govorim, da tam ti potrebnega prevelikega truda. (saj Nicky Hayden s svojo HRC HONDO - 250KM - v "izi bizi ...... lizi" prevozi po zadnji gumi celo progo v Laguni Seci ) dddddddddddd.

Drugače pa vem :topic: , tu smo za zato, da se ze enkrat pogovorimo o 50 cc wheely in ne 1000 cc.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!