maus Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 trenutno imam gor Conti Race Attack... zadovoljen ... 2,4 in 2,8
Hasky Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Za ekrat 50, čaka pa v garaži komplet z 55 Kere pa, če ni skrivnost?
Frips Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 50 je 2CT, 55 bojo pa navadne PP (dane dol iz nove R1-ke)
flero Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 (popravljeno) ...me zanima na kolk filate gume, da mi ne bo že jutri kaj preveč plesal po cesti, 150PS je le lepa bera, hehe. Aja pa gume bom tud mogu nabavit, pa po vašem prebiranju zadnjih 80 strani vidim da vas večina daje gor al M3 al Quallifier al pa Conti Race varianto (nekateri tudi Roadsmart, samo ne vem če je to zadosti dobra guma za to konjenico, ali pač?). Me pa zanima če je kdo vse tri že sfuru in bi znal malo bolj detalneje napisati kakšen je občutek na eni in drugi, kakšna je obraba glede na stil vožnje, kolk km gre... No če gre, drugače bo pa mnda za začetek na FZ1 dokaj vseeno, ker se mi zdi da bo kr trajalo da se ga navadim. Je le precej trši motor od vsega kar sm do sedaj furu, bremze pa kapo dol ...jst, sm original Dunlop takoj zamenjal za Metzeler Z6...z gumo sem bil zelo zadovoljen, zelo stabilna kar malo preveč nevtralna vožnjo z njo :yawn: ...nobenega zdrsa ali kake druge anomalije tudi pri hitrejši vožnji...približno 1/3 v dvoje, nič dirkališča in zelo malo avtoceste...stil vožnje pribl. tako kot je Frips opisal...zadnja zdržala okol 10000km, po sredini do indikatorjev pri kraju še 1/3 mesa...in to je edina zadeva, ki mi ni bila všeč, da se je po sredini obrabljala hitreje...polnil sem jo vedno 2.5/2.9, ker se mi je pri manjšem tlaku zdelo, da se ne vozi tako kot bi se moralo ...drug set gum sem namontiral Dunlop Qrr, in moram reč, da je motor kar zaživel , predvsem v smislu živahnosti pri prelaganju in občutku v ovinku ...skratka gume tipa super/hyper sport se FZ1 po mojem mnenju veliko bolj podajo kot pa ST gume...po prevoženih 3000km solo vožnje, bodo Qrr, po občutku, zdržale še enkrat tolk, obraba pa je mogoče na robu malenkost večja kot po sredini...se pa s Qrr bolje počutim, če jih napolnim malce manj, na 2.2/2.5 kot pa standardni tlak....aja, želel sem si zadnjo v višini 55 pa se mi je ni dal čakat, in je gor sedaj 50, vendar naslednja bo sigurno 55, pa bo vse skupaj še bolj živo... ...to je to....veliko varnih km z novo mrcino :evilgrin: pa dobro jo obuj...svetujem ti, da si nastaviš tudi vzmetenje, ker boš spet odkril novo dimenzijo FZ1-ke :grim ...vsaj moje izkušnje so take...nastavitve pa najdeš na par 10 strani nazaj... lp Popravljeno Avgust 14, 2009. Popravil flero Pecy 1
suhi Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Evo me, danes je blo pa luštno Res je fini motorček nimam kaj rečt. Najprej sem seveda zavil na bencinsko in preveril pritisk in je bil utemeljen sum, saj so ble obe preprazne. Pač se prejšnji lastnik ni kaj veliko vozil in je moped veliko doma stal in tako pač je. No potem pa proti domu, sem mel lepih 200km za nardit in morm rečt, da mi je noro všeč. Prav napumpane gume so takoj začele vlivati zaupanje, tako da sem se še kar hitro navadil na občutek v ovinku, ki pa je vseeno precej precej drugačen od SV-ja. Res je prava igračka, ravno prav trd in še vedno super igriv. Všeč mi je, da predni konec tako fino vleče v ovinek, ne pa iz njega, zadnja guma lepo drži pospeške (čeprav ned magično mejo 7000obratu še nism uspel :unsure:, no ja 1x čist mal hehe ). Bremze so nadvse fascinantne, res sploh ne morš verjet, kok se da samo z malim prstekom dozirat tko natančno, odlično in res zaželjeno. Doma sm ga lepo spucu in zdej lepo v garažo (jutr če bo/menda bo sonček pa poslikam). Sem še mal gledal kolko ma enih senzorjev in vsega in svašta...sam da bo vse delalo kr ene par let pa bom presrečen V ponedeljek naročim gumo, ker sta obe fertik in morm še mal pretuhtat kaj, se pa vsem zahvaljujem za odgovore, res vam ful hvala. Aja še to, če bo kdo prodajal nosilce za bočne kufre in tud bočne kufre če gre in nosilec za zadnjega bi pa bil vesel PM-ja pa se zmenimo no lep pozdrav vsem
suhi Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 (popravljeno) Evo me pa slikce Dam sam eno, da ne bo ata Ice hud, ostale pa še v fotogalerijo. (aja GO ni vredu (sam k je še tamala tablca pa mam še vedno 100x raj to!) bi mogl bi KK pa Sevniški grb, če bo kdo kak info kdaj rabil ) Popravljeno Avgust 15, 2009. Popravil suhi
Gamma Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 (aja GO ni vredu (sam k je še tamala tablca pa mam še vedno 100x raj to!) bi mogl bi KK pa Sevniški grb, če bo kdo kak info kdaj rabil ) GO je čisto v redu, saj se ga lahko razume kot GO SUHI
Gamma Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 Sicer pa dobrodošel med FZ1-farerji (=frezarji :lol: ). Želim varno in dinamično, a nikar objestno nabiranje čimvečih kkm-jev. Območje nad 8.000 rpm pa uporabljaj le takrat, ko imaš res vse razmere pod kontrolo .
simonsi Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 Zakaj imajo te fazerce tako nagravžno grdo ravno balanco?
ankh Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 Zakaj imajo te fazerce tako nagravžno grdo ravno balanco? ......... zato, da lahko nekateri poznavalci motorjev rečejo, da ima dober stroj tudi eno napako. lp A... p.s. Res je grda kot ....
Arriba Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 No saj armaturka tud ni neki oblikovalski dosežek. Kot da so neki nintendo gor prišravfali....
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 Zakaj imajo te fazerce tako nagravžno grdo ravno balanco? zato, da so bolj streetfighterske thumper 1
suhi Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Ker sm tako zadovoljen do sedaj z Dunlopom sem se odloču za Qualifier II, upam da bo OK (pa bo še ena guma k jo bo en sprobu na FZ1, zdej bomo pa že skor cel spekter obdelal :yes: ). Sem dal 200€ za par, kar se mi zdi poštena cena, v četrtek mam zmenjeno pr serviserju da zmontira, pol pa na Golico, morda kr Jadranko, da vidim če gre fajn. Aja morm se zahvalt FZ1-Fazer-ašu Rogisisi za nosilce, bom še vidu kako bo kaj pasalo, upam da ja Je pa vseen še želja po Givi bočnih nosilcih za kovček Givi V35 oz Kappa K33, tako da če komu odveč leži kaj omenjenega doma, naj priskoči na pomoč. Lahko vse skupaj z kufroma vred. ajd
Core Objavljeno Avgust 22, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2009 FZ1 je najboljši motor Prodam power commander III USB za FZ1/Fazer več pm. maus 1
FrigoFrops Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 trenutno imam gor Conti Race Attack... zadovoljen ... 2,4 in 2,8 Kulk pa kej teb zdržijo tele gume na FZ1, pa na katerem delu se ti prej obrabijo, pri kakšnem načinu vožnje? maus 1
maus Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Kulk pa kej teb zdržijo tele gume na FZ1, pa na katerem delu se ti prej obrabijo, pri kakšnem načinu vožnje? tele gume mo bodo zdržale cca 8.000, sport attack mi p azdržijo nekje 10.000, stil vožnje KK in SL
Wildboy Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Ne mara naked motorjev, hoče nekaj s poloklepom ala Fazerka. Prjatu, za punce je zadnji sedež!!!! FZ1, pretežek in premočen. Kupita nekaj od 600, ni važno kaj, sam da je Yamahaaaaaa. Pepi prodaja svojo fazerco. Drgač pa se je moja zapela za tanovo Diversion-ko 600. Pa sem tud njej povedu prvi stavek . LP MJ3 1
ZdenkoK Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Pozdravljeni! Razmišljam da bi svojega Fazerčka menjal za enakega+ABS, pa me zanima kako se na tem motorju le ta obnese? Sicer še nisem vozil motorja z ABS, ampak sem mnenja da bi me ABS rešil v situaciji zaradi katere sem predčasno zaključil sezono . Namreč ljudje še vedno zavijajo levo z vključenim desnim smernikom . Ampak kaj čmo, motor se bo zamenjal, kosti pocelile in naslednja sezona bo še bolj sladka ....sam ko je še taaaak daleč vstran ... Mejte se in pazite na cesti! Zdenko
Gamma Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Pozdravljeni! Razmišljam da bi svojega Fazerčka menjal za enakega+ABS, pa me zanima kako se na tem motorju le ta obnese? Sicer še nisem vozil motorja z ABS, ampak sem mnenja da bi me ABS rešil v situaciji zaradi katere sem predčasno zaključil sezono . Na to temo ti bo še največ izkušenj v + in - lahko posredoval ANKH, ki je FZ1 po eni sezoni brez ABS zamenjal za takega z ABS. Namreč ljudje še vedno zavijajo levo z vključenim desnim smernikom . Ampak kaj čmo, motor se bo zamenjal, kosti pocelile in naslednja sezona bo še bolj sladka Zdenko Prižganim/neprižganim smerokazom na raznih cestnih pojavah ne kaže niti najmanj zaupati, sigurneje je počakati, kakšen manever si bo vozilo privoščilo (ne poslušaj ga, kaj govori; glej ga, kaj počne ) . Želim čimhitrejše in uspešno okrevanje in lp.
maus Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 (popravljeno) Huala Zdenko za opozorilo... pazil bom z vožnjo FZ1 bolj, kot sem prej . Želim ti čimprejšnje okrevanje kar se pa tiče ABS ... nisem ga vozil se mi pa zdi, kot ena potuha, da postaneš manj pazljiv, tako kot je to pri avtu z vsemi abecedami (protui zdrsu, proti rjavenju, proti nevemšečim). To se men dogaja pri avtomobilu.. prej sem vedno pred ovinkom malo zmanjšal.. sedaj pa .. ahhh.. saj bo avto vključil vse te protielemente in bom spelu ovinek in se ustavil. P.S to je moje skromno amatersko mnenje Popravljeno Avgust 25, 2009. Popravil maus
suhi Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Čim prej okrevaj tudi iz moje strani in pridi nazaj med FZ1-jaše Kar se tiče ABS-a, se strinjam z mausovo zadnjo kitico. Poznam fante ki so nabavili BMW, en RTja en SCja oba z ABS in verjemi, da ju nisem mogel dohitevat (predvsem zaradi prehitevanj), nikoli mi ni blo jasno kako lahko tako prehitevata avte kot jih. Nakar je sledil počitek in jih vprašam kako se sploh lahko tako vozita, kako namreč bremzata mi ni bilo jasno? In oba poveta, da samo tako: "ali nič ali pa na polno, bo že ABS postoril svoje"...in k sreči vedno je. Verjemi da je bilo pa grozno opazovat, ker je vedno šlo na nož, motor je počepnil...kaj bo z njima ko prideta nazaj na normaln motor nihče ne ve. Sam bi najverjetneje (če bi imel denar in bi ABS na FZ1 naked 06 letniku obstajal) vzel verzijo z ABS, saj je po vseh prebranih testih to eden najboljših ABS ov sploh! Odločitev je tvoja. No pa da še o svojem FZ1 nekaj Po 1000km skupaj in 800km z novimi Qualifier II lahko napišem samo pohvale. Motor je res izjemnen! Moči vrh glave, območja nad 7000 obrati kaj pogosto ne koristim, ker lepo zvezno pospešuje že tudi pod tem, tako da z navorom ni težav. Všeč mi je natančen menjalnik, sklopka, gas - no o gasu bi se dalo razglabljati, saj je na trenutke res kar preveč odziven, a se da navaditi na mikrometrsko natančnost in je. Luknje v moči, kot jo vsi omenjate, nekako še nisem zaznal, zaenkrat je meni vse super. Položaj sedenja je precej ugoden, zadnjič sem jih napokal 240km brez ustavljanja in me niso bolela ne kolena, ne vrat...samo malček zapestja (pa še to najverjetneje zaradi moje poškodbe pred leti in ne zaradi Yamahe) Malo se bom moral poigrati z nastavitvami vzmetenja, saj tole serijsko ki je sedaj ni popolnoma idealno za naše ceste...nekaj sem že gledal kaj ste pisali, pa se bom malo poigral pa da vidimo. Aja pa da pridemo do bremz...noro! Kako se pa to ustavlja pa skorajda ne morm verjet. Šment je le, ko se s punco oba zapeljeva nekam in jo premetava zadaj kot za šalo. Res moram pazljivo voziti, da je vse OK. Problem je najbolj predvsem v sedežu, saj je na nekedu manjši in nagnjen malo bolj naprej, pa še ročk za držati nima zadaj. Sicer pravi, da se bo dalo navadit, samo da neke lepe ročaje zrihtamo pa bo No bomo videli. Kar se tiče porabe gum/bencina/olja - glede gum je tako, da po tolko km zgledajo še povsem nove, samo da unih štrklnov ni več je pa enakomerno od roba do roba, samo tačke pa še niso šle po tleh...bo že še čas Bencin se mi zdi da pije nekako od 6l/100km pa do 7,5l/100km (zaenkrat), kar se mi zdi za stil vožnje ki ga imam prov vredu. Olja ne pije nič. No to bo pa to. Jz sm vesel da ga mam, da joj, pa upam da bo vestno služil, ker pol ga zlepa ne dam Če bo pa kdaj fura FZ1-jašev pa z veseljem pridem! ajd
Wildboy Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Čim prej okrevaj tudi iz moje strani in pridi nazaj med FZ1-jaše Kar se tiče ABS-a, se strinjam z mausovo zadnjo kitico. Poznam fante ki so nabavili BMW, en RTja en SCja oba z ABS in verjemi, da ju nisem mogel dohitevat (predvsem zaradi prehitevanj), nikoli mi ni blo jasno kako lahko tako prehitevata avte kot jih. Nakar je sledil počitek in jih vprašam kako se sploh lahko tako vozita, kako namreč bremzata mi ni bilo jasno? In oba poveta, da samo tako: "ali nič ali pa na polno, bo že ABS postoril svoje"...in k sreči vedno je. Verjemi da je bilo pa grozno opazovat, ker je vedno šlo na nož, motor je počepnil...kaj bo z njima ko prideta nazaj na normaln motor nihče ne ve. Sam bi najverjetneje (če bi imel denar in bi ABS na FZ1 naked 06 letniku obstajal) vzel verzijo z ABS, saj je po vseh prebranih testih to eden najboljših ABS ov sploh! Odločitev je tvoja. No pa da še o svojem FZ1 nekaj Po 1000km skupaj in 800km z novimi Qualifier II lahko napišem samo pohvale. Motor je res izjemnen! Moči vrh glave, območja nad 7000 obrati kaj pogosto ne koristim, ker lepo zvezno pospešuje že tudi pod tem, tako da z navorom ni težav. Všeč mi je natančen menjalnik, sklopka, gas - no o gasu bi se dalo razglabljati, saj je na trenutke res kar preveč odziven, a se da navaditi na mikrometrsko natančnost in je. Luknje v moči, kot jo vsi omenjate, nekako še nisem zaznal, zaenkrat je meni vse super. Položaj sedenja je precej ugoden, zadnjič sem jih napokal 240km brez ustavljanja in me niso bolela ne kolena, ne vrat...samo malček zapestja (pa še to najverjetneje zaradi moje poškodbe pred leti in ne zaradi Yamahe) Malo se bom moral poigrati z nastavitvami vzmetenja, saj tole serijsko ki je sedaj ni popolnoma idealno za naše ceste...nekaj sem že gledal kaj ste pisali, pa se bom malo poigral pa da vidimo. Aja pa da pridemo do bremz...noro! Kako se pa to ustavlja pa skorajda ne morm verjet. Šment je le, ko se s punco oba zapeljeva nekam in jo premetava zadaj kot za šalo. Res moram pazljivo voziti, da je vse OK. Problem je najbolj predvsem v sedežu, saj je na nekedu manjši in nagnjen malo bolj naprej, pa še ročk za držati nima zadaj. Sicer pravi, da se bo dalo navadit, samo da neke lepe ročaje zrihtamo pa bo No bomo videli. Kar se tiče porabe gum/bencina/olja - glede gum je tako, da po tolko km zgledajo še povsem nove, samo da unih štrklnov ni več je pa enakomerno od roba do roba, samo tačke pa še niso šle po tleh...bo že še čas Bencin se mi zdi da pije nekako od 6l/100km pa do 7,5l/100km (zaenkrat), kar se mi zdi za stil vožnje ki ga imam prov vredu. Olja ne pije nič. No to bo pa to. Jz sm vesel da ga mam, da joj, pa upam da bo vestno služil, ker pol ga zlepa ne dam Če bo pa kdaj fura FZ1-jašev pa z veseljem pridem! ajd Tale zverina FZ je moj prvi motor z ABS-om. Letos pred nakupom sem zelo tehtal ja ali ne, potem sem se odloču za ABS, itak bom meu motor ene 8 let. Zadeva se super obnese, je pa zajebano na makadamu. Me je zadnjič odnesel direkt na glavno cesto, sem biu navajen da zadnje kolo blokira, pa se ustaviš. Sreča da ni bilo nikogar nasproti. Zdej bo treba prej zavirat. Se pa vozim enkao kot prej, zaviram po občutku, ABS pustim za skrajno silo, oz. se ne zanašam nanj. Vsekakor ABS, ti ne bo žal. Obut je v ene Michelin gume, ki niso vredne pol k..., tko da ga spomladi preobujem v dunlop, sprobana zadeva od prej. Sem pa z prejšno fazerko delu 5000 km z kompletom gum. Zdej mam 4000 km, pa so gume še vedno kot nove,res en sranje od gum, pa vožnja glih ni počasna. Kar se porabe tiče, je čist odvisno od težke roke. Men pije od 6,5 pa do 9l/100km. Je manj udoben kot prejšnji model, trše vzmetenje in sedeži, mašina ti greje jaj..., je zadeva bol skrita pod ogrodje in se slabše hladi, pa še pod sedeš je bol porinjena. Pa obvezno moram zamenat vetrobran, mi zdej veter nabija direkt v glavo. Tud moja se pritožuje odzadaj, tko da 150 km ali urco in pol, potem obvezno počitek, sploh če je divja jaga. Je pa tud bol zaspan, kot prejšnji, vendar pa od 220 naprej velik bolje potegne. Avspuh tud zamenu, gor italijanar, cenejši kot naš, pa še bol se dere. Zdej predelam še, balanco dam gor širšo in debelejšo, pa seveda zadnji rep, itak bom naredu sistem za xxxxx tablice. Sej veste o čem govorim. Mi je na prejšnjem 3x rešil izpit. Zamenu sem tud zadnjo luč, v njej led diode in smerniki. Upam da bom lohk naredu homologacijo. Sem pa tud jst za eno skupno furo, da mau razkažemo naše zverine, se spoznamo pa kako rečemo in seveda tud eno kokto spijemo, (s)mejte se
Frips Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 hmmm ja....ne pijem kokte:P No moj je do daljnega v garaži Ps.: Menjal že ker prvi zobnik? Vuk....PCIII že doma?
vuk76 Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 hmmm ja....ne pijem kokte:P No moj je do daljnega v garaži Ps.: Menjal že ker prvi zobnik? Vuk....PCIII že doma? Zakaj v garazi?? Prvi zobnik...menjalo ful folka na Fazer forumu...spredaj na 16ko...vsi zadovoljni. PCIII se ni doma...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se