maus Objavljeno Avgust 24, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2010 Koliko vam pijejo vaše lubice? :beer1: Kokr ji dam, vse spije... slej al prej brembo, suhi in DAMI34 2 1
Gladiac Objavljeno Avgust 24, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2010 od 5.4 do 6 ampak je ne vozim pod obrati Zame trenutno ugodna vožnja LP
Andro82 Objavljeno Avgust 24, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2010 pije tam od 6-7..odvisno kolk prožno zapestje maš
Electric Objavljeno Avgust 24, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2010 pije tam od 6-7..odvisno kolk prožno zapestje maš Nekaj takega sem vajen tudi na moji čezetki od 6 pa do 9-10l, tako da predvidevam da je freza tud tu nekje, ampak me je zanimalo tako iz prve roke kolikšna je poraba na turo, se pravi vožnja do 130 recimo magistrale s prehitevanji. Me mika tale strojček odkar je prišel ven, samo me malo strah 150 konjev, da bom prehiter. Se da to počasi vozit, mislim je dovoj moči od spodaj za turing?
komandos Objavljeno Avgust 24, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2010 od 5.4 do 6 ampak je ne vozim pod obrati Zame trenutno ugodna vožnja LP Ja pa tud kej dost obratu ni za tako porabo :yes: brembo 1
Andro82 Objavljeno Avgust 24, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2010 Nekaj takega sem vajen tudi na moji čezetki od 6 pa do 9-10l, tako da predvidevam da je freza tud tu nekje, ampak me je zanimalo tako iz prve roke kolikšna je poraba na turo, se pravi vožnja do 130 recimo magistrale s prehitevanji. Me mika tale strojček odkar je prišel ven, samo me malo strah 150 konjev, da bom prehiter. Se da to počasi vozit, mislim je dovoj moči od spodaj za turing? O se ga da tud lepo počasi in v spodnjih obratih vozit...idealno za turing, ker spodaj motor ni pregrob, nad 7000 obrati je pa druga muska Ampak ko se ga enkrat navadiš ga preprosto ne moreš več počas vozit...to kr gre in gre :evilgrin: Glede teh 150 konjev je tko...če imaš pospravljeno podstreho jih ma lahko tud 200 PETARDA46 in TOMCAT 2
TOMCAT Objavljeno Avgust 24, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2010 O se ga da tud lepo počasi in v spodnjih obratih vozit...idealno za turing, ker spodaj motor ni pregrob, nad 7000 obrati je pa druga muska Ampak ko se ga enkrat navadiš ga preprosto ne moreš več počas vozit...to kr gre in gre :evilgrin: Glede teh 150 konjev je tko...če imaš pospravljeno podstreho jih ma lahko tud 200 :notworthy: :notworthy: se strinjam
suhi Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Nekaj takega sem vajen tudi na moji čezetki od 6 pa do 9-10l, tako da predvidevam da je freza tud tu nekje, ampak me je zanimalo tako iz prve roke kolikšna je poraba na turo, se pravi vožnja do 130 recimo magistrale s prehitevanji. Me mika tale strojček odkar je prišel ven, samo me malo strah 150 konjev, da bom prehiter. Se da to počasi vozit, mislim je dovoj moči od spodaj za turing? Da še jz dodam na hitro, da se boš lažje odločil Poraba je bila meni minimalna na turi po Maroku, kjer se mi je lučka za benz pržgala na 240km, kar je poraba okoli 5,2l/100km, pa je moped bil naložen z najmanj 200kg dodatne opreme in alu kufri ter vreče na njih tudi k aerodinamiki ravno na bolje ne prispevajo Samo to je bil čisti ekstrem minimalne porabe, ki se ni nikoli prej ne kasneje ponovil, samo 1x, hehe. Sicer pa je tako - meni v SLO še nikoli ni pil pod 6l/100km, gre pa tudi čez 7l/100km seveda. Na AC ko sva ga tišala skoz okoli 170km/h (spet popolno naložena iz Genove domov) je pil 7l/100km, kar se meni zdi malo za takšen "podvig", tako da poraba naj te ne moti, ni tako strašna kot po testih pravijo. Če ga tišiš non-stop nad 8000obratov/min potem pa zna zrastet menda res tudi na 11l/100km. Kako je glede počasne vožnje - prva in druga prestava res nista najbolj ugodni, saj moped kar razganja od energije in ko prideš po užitkarskih ovinkih nazaj v mesto, ti vožnja ni ravno radostna, a vseeno se ga da izven mesta tudi ležerno vozit, nikakor ni zahtevno, saj na obratih pod 5000 ni nikakršnih presenečenj, je popolnoma krotka mucka to Se pa slej ko prej pojavijo dnevi, ko enostavno tiste ovinke, ki jih poznaš, pač voziš malce hitreje, kot si jih bil do sedaj navajen, a verjemi, da je to storjeno s precejšnjo mero varnosti, saj moped vliva izjemno zaupanje in se pelje kot po tračnicah. Samo splača se ti še malce poigrati z nastavitvami vzmetenja, saj je serijsko nekako nevšečno in motor malenkostno vleče ven iz ovinka, če pa se malce poigraš lahko pa narediš iz njega izjemno natančen stroj! Touring pa res ni problem, samo rit in noge malce prej navadi na zic in športno pokrčene noge, saj je to lahko ovira. A verjemi, da ni ne vem kako grozno, tudi po 800km + na dan se da z lahkoto in to govorim vse za nakeda, ki jasno je precej manj udoben, saj veterne zaščite ni, prav tako ima sopotnik slabše odmerjen zic... ajd maco47 1
pia Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Zdravo, nekdo je spraševal za kufre. Jaz jih imam od kar je prišel novi FZ1 na tržišče in se dobro obnesejo, nosilce naredil sam, ker jih ni bilo takrat na tržišču še celo leto. Se malo pozna pri vožnji, so pa prestali test pri cca 240 km/h.
bajsi Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 Finska policija, so kar zadovoljni in spretni z njimi..... LP Bajsi Andro82, NejcN in Frips 3
simonsi Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Sej so vse (06, 07 letniki), samo morda bi si želel odpraviti težave agresije v nizkih obratih, to je to. p.s. a greva v FZ1 temo? ajd a to misliš cukanje pri prehodu od zaprtega plina k odprtemu? to so imele prve fazerke res probleme s tem. sicer nisem še vozil fz1, ampak dvomim da ima problem z brutalnostjo
suhi Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 a to misliš cukanje pri prehodu od zaprtega plina k odprtemu? to so imele prve fazerke res probleme s tem. sicer nisem še vozil fz1, ampak dvomim da ima problem z brutalnostjo Brutalen ni pod nizkimi obrati (dvomim da je kater moped sploh), to je bol nad 9000obr/min, a tam me ne moti Moti me odzivnost pri prehodu iz zaprtega k odprtemu ja - kako to odpraviti pa pojma nimam, zakaj bi drug zobnik kaj pomagal? Kasneje so naredili drugačen maping opiranja sesalnih ventilov in tako menda opravili to nevšečnost, a moj je še "starega kova" Hvala ajd maco47 1
simonsi Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 sesalni ventili nimajo mappinga, se fiksno krmilijo pri motociklih. To velja samo za vbrizg in vžig. s power commanderjem bi se zadevo sigurno dalo odpravit. Kolikor se spomnim, je problem v tem, da ko zapreš plin se tudi popolnoma prekine dovod goriva, kao zaradi zmanjšanja emisij in porabe goriva. in potem ko odpreš plin, se za trenutek nič ne zgodi dokler se ne začne spet vbrizgavanje. mislim da že od 07 naprej so imele to odpravljeno. recimo bandit 1200 2001 naprej je imel najbolj perfekten dovod goriva, definicija bencinskega elektromotorja in uporaben skoraj od prostega teka naprej. in to bone stock moped r1 02,03, kot jo imam pa jaz ima pa agregat pisan na kožo zame. lastnosti iste kot pri banditu, plus ravno dovolj konijičev za afnanje suhi 1
suhi Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Bomo pa nabavli Power-commander. Samo odločit se morm kako dolgo bom še FZ1 mel, če dolgo potem se mi to definitivno splača, saj je moteče in v določenih ovinkih ne veš kako se bo sedaj izšlo, grip je vprašljiv pri takšni agresiji... Sicer bi mi cenejša opcija bila bol povšeči, ma bomo videli Hvala pa LP ajd maco47 1
simonsi Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 jaz sem ta problem reševal s konstantnim gasom in zadnjo zavoro, s sklopko ali pa prestavo nižje, pri hitrejših ovinkih.
Frips Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 (popravljeno) Moja je 07 in nima teh težav...Je pa Vuk nekaj podobnega omenjal pri svoji (08), če se ne motim...baje da je nekaj rešil z nekim modulom...ne vem...vprašaj njega... Je pa mela FZ6 07 to "težavo" in je kar iritantno.... Popravljeno September 26, 2010. Popravil Frips
vuk76 Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 (popravljeno) Brutalen ni pod nizkimi obrati (dvomim da je kater moped sploh), to je bol nad 9000obr/min, a tam me ne moti Moti me odzivnost pri prehodu iz zaprtega k odprtemu ja - kako to odpraviti pa pojma nimam, zakaj bi drug zobnik kaj pomagal? Kasneje so naredili drugačen maping opiranja sesalnih ventilov in tako menda opravili to nevšečnost, a moj je še "starega kova" Hvala ajd Ne rabis power commanderja (no skodi ziher ne...ampak tega problema ne resis s tem)...rabis tole: http://www.ivansperformanceproducts.com/2006fz1.htm So pa fantje iz nemskega Fazer foruma to zadevo nardili se malo boljse...ne rabis nic rezat kablov...samo vstekas vmes. Zadeva dela super in je odpravila tole cukanje na moji Fazerci. (http://www.fazerforum.net/viewtopic.php?f=60&t=15623 - samo se mors prijavit gor,ce se ne motim) Popravljeno September 26, 2010. Popravil vuk76 suhi 1
suhi Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Ne rabis power commanderja (no skodi ziher ne...ampak tega problema ne resis s tem)...rabis tole: http://www.ivansperformanceproducts.com/2006fz1.htm So pa fantje iz nemskega Fazer foruma to zadevo nardili se malo boljse...ne rabis nic rezat kablov...samo vstekas vmes. Zadeva dela super in je odpravila tole cukanje na moji Fazerci. (http://www.fazerforum.net/viewtopic.php?f=60&t=15623 - samo se mors prijavit gor,ce se ne motim) Hja ko bi jz kaj znal boljš nemško S profesorco v Gimnaziji sva bla bol na lepe oke No bomo probali razvozlat, če ne bo šlo pa javim PM. Hvala ajd maco47 1
bikez Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Zadeva je baje rešena na 09 modelnem letu. Vozil do sedaj dve FZ1-ki, modelno leto 07 in nobena ni imela te težave.
Andro82 Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Točno to tudi meni marsikdaj dela težave...najbolj pride do izraza takra, ko v visokih obratih za malenkost popustiš gas (zelo zajebano da se ti to zgodi v ovinku pri veliki brzini), ker ko ga ponovno dodaš, pošteno cukne :wacko:
suhi Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Če še koga mika tale modul za ukinitev ON/OFF gasa na FZ1 naj javi na moj PM, da se dogovarjamo naprej - zlati VUK bo namreč pomagal kot se le da in bomo za dobrih 100€ očitno prišli do celo voznega motrja No hitro javite da gremo v akcijo ajd maco47 1
suhi Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Še poslednjič vprašam pol gremo v naročilo Torej hitro pišite če bi kdo rad zadevo odpravu za dobrih 100€. ajd maco47 1
Frips Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 do celo voznega motrja Ehm...imam vozni motor thx anyway:)
Gladiac Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Pr men zaenkrat motor ne vid več kot 8k obratov LP
Gladiac Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Ja pa tud kej dost obratu ni za tako porabo :yes: Ja tm mislm da do ene 5k občasno, ko prehitevam do 8k več ne. Kar se pa unih 150konjev tiče, je pa tko kukr je Andro reku, če maš pospravljeno podstreho, se nimaš kej bat. To je moj prvi motor, in mislm da sm se ga kr lepo navadu. Če si pa imel prej 6-ko, pa mislm da sploh nebi smel bit problema, samo 2 se bosta lepše peljala. Vzmetenje si je pa potrebno nastavit ja, prej mi je motor plaval skozi ovinke, pol pa sem se zapeljal do Androta, pa sva nastavla tko kot ma on pa je veliko boljše. Samo še boljše pa je, če si nastaviš po sebi, pol je pa baje zakon. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se