Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Za poigrat se je z JT zobčeniki. Štacuna je blizu Celja, cene pa take da lahko več kompletov poizkusiš.

Jest trenutno testiram na Hornetki ceu set za 40€. Po 5000kmjih so videti brez obrab in ketna je še vedno kot nova. (takrat sem menjal tudi ketno)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z opletenimi zavornimi cevmi motocikel ne zavira kaj dosti bolje. Dosežeš edino bolši občutek na ročki, postane bolj trda in lahko moč zaviranja bolj natančno doziraš. Vendar so pa to zgolj nianse. Bolši zavorni učinek dosežeš npr. če zamenjaš organske zavorne ploščice z sintranimi...

Ravno ta občutek se mi zdi najpomembnejši. Načeloma so bremze kot same dovolj dobre za cestno rabo, samo če bi se jih dalo bolj natančno dozirati bi bilo sploh super. Če nimaš ABS se mi zdi to še toliko bolj pomembno...

Še en mesec pa bomo vse potestiral in tud kšn komentar dal!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z opletenimi zavornimi cevmi motocikel ne zavira kaj dosti bolje. Dosežeš edino bolši občutek na ročki, postane bolj trda in lahko moč zaviranja bolj natančno doziraš. Vendar so pa to zgolj nianse. Bolši zavorni učinek dosežeš npr. če zamenjaš organske zavorne ploščice z sintranimi...

Hmm, tudi teh nians na cesti jaz osebno nisem opazil.

Majhna, ampak res majhna, razlika se pozna na dirkališču v vročih razmerah, kjer se gumi cevi malo zmehčajo in lahko se zgodi, da ima ročka po 10 krogih bremzanja "na fertih" malo več hoda kot na začetku, ko greš na pisto (tukaj je mogoče kakšen milimeter razlike, vendar so ti občutki na pisti, ko gre za sekunde, desetinke ali stotinke lahko hendikep).

Pri cestni rabi se po mojem uporaba pletenih zavornih cevi ne pozna v nobenih razmerah (razen če seveda original gumi cevi puščajo). Osebno sem na TDM menjal cevi samo zaradi tega, ker so bile gor še original (torej stare 12 let; menjale naj bi se po 4 letih) in se zaradi novih cevi počutim bolj varno na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, tudi teh nians na cesti jaz osebno nisem opazil.

Pri cestni rabi se po mojem uporaba pletenih zavornih cevi ne pozna v nobenih razmerah (razen če seveda original gumi cevi puščajo). Osebno sem na TDM menjal cevi samo zaradi tega, ker so bile gor še original (torej stare 12 let; menjale naj bi se po 4 letih) in se zaradi novih cevi počutim bolj varno na cesti.

Zaradi tega sem tudi jaz zamenjal pletenice (menjajo se po 4 letih ali po prevoženih 75000 km).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem vseh teh "športnih predalav" pri motorju, ki je namenjen potovanju, vožnji v dvoje i.t.d.? Prodaj in kupi za stopnjo višje oz. kar ti ustreza in si želiš. Vse večje predelave so "brez veze".

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem vseh teh "športnih predalav" pri motorju, ki je namenjen potovanju, vožnji v dvoje i.t.d.? Prodaj in kupi za stopnjo višje oz. kar ti ustreza in si želiš. Vse večje predelave so "brez veze".

L.p.

Pletenice, zobniki, ketna so večje predelave?

Potrošni materijal, ki ga je treba menjat. Če maš polno rit, potem ne boš cenil tako višje kot nižje stopnje.

Predelave, ki se jih sam lotiš, prinesejo zadovoljstvo in izkušnje, kar pri kupovanju novih motorjev odpade.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem vseh teh "športnih predalav" pri motorju, ki je namenjen potovanju, vožnji v dvoje i.t.d.? Prodaj in kupi za stopnjo višje oz. kar ti ustreza in si želiš. Vse večje predelave so "brez veze".

L.p.

FZ1 pa res ni potovalnik, n je naked, Fazer pa je sport-touring model in se tako oba z lahkoto uporablja za potovanja kot za preganjanja po raznih dirkališčih in jasno eni "potrebujemo/jo" takšne in drugačne dodatke, eni zato da lepše zgleda, drugi zato da je še boljši občutek, tretji zaradi ________ (dopiši sam :P ).

To je motor in ne avto, to je hobi in ne prevoz iz A do B na najbolj "kamot" način in nazaj. To je gušt in vsak ga jemlje po svoje, eni damo na moped še par tisočakov, drugi pač ne, kakor komu, zakaj za vraga ne? :boobies:

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni imamo pač Yamahe, pri katerih nam ostaja denar za "modne" in ostale dodatke, ostalim pa za servise :evilgrin: (mal heca, da ne bo kdo preveč zares uzeu)

Popravljeno . Popravil Andro82
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem vseh teh "športnih predalav" pri motorju, ki je namenjen potovanju, vožnji v dvoje i.t.d.? Prodaj in kupi za stopnjo višje oz. kar ti ustreza in si želiš. Vse večje predelave so "brez veze".

L.p.

J..... mast

Jaz sem pa do sedaj mislil, da sem z vsemi dodatki hitrejši na cesti ....

Izgleda, da sem se krepko motil in je to samo v glavi :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem vseh teh "športnih predalav" pri motorju, ki je namenjen potovanju, vožnji v dvoje i.t.d.? Prodaj in kupi za stopnjo višje oz. kar ti ustreza in si želiš. Vse večje predelave so "brez veze".

L.p.

Ne razumeš teh "športnih predelav", ne razumeš in nisi vozil FZ1(ali kakšnega drugega sport tourerja, dejansko je edini podoben samo tanov kwak) in zdi se mi da še marsikaj glede motorjev "ne razumeš". Kot je urko dejal to niti približno niso nobene večje predelave. Večja predelava je za mene powercommander in igranje z nastavitvami samega agregata,dodajanje turbin in podobne zadeve..

Kot sem opazil mi je nekdo dodal 10 minusov v pooste kjer sem normalno govoril o rihtanju FZ1... vedno več idiotov na MS dandanes očitno. :slap::topic:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi tega sem tudi jaz zamenjal pletenice (menjajo se po 4 letih ali po prevoženih 75000 km).

Po 4-ih letih menjati zavorne cevi?!!!!!!!!!!??? Hmmm.... to pa je nekaj novega zame. Namreč še v nobenem manualu kar sem jih prebiral do sedaj še nisem zasledil da bi predpisoval menjavo zavornih cevi. Pa tudi v vsej svoji motoristični karieri nisem doživel da bi komu zavorna cev počila. Res je da priporočajo menjavo zavorne tekočine vsakih nekaj let, kar je koristno ker je zavorno olje precej hidroskopično, medtem ko se mi ta o menjavi zavornih cevi zdi bolj marketinški nateg. Tako da vam priporočam da to jemljete bolj z rezervo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 4-ih letih menjati zavorne cevi?!!!!!!!!!!??? Hmmm.... to pa je nekaj novega zame. Namreč še v nobenem manualu kar sem jih prebiral do sedaj še nisem zasledil da bi predpisoval menjavo zavornih cevi.

cevi.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cevi.jpg

Se oproščam za mojo nevednost, ampak do sedaj res nisem bil pozoren na to, saj npr. pri avtomobilu ne menjuješ vsaka 4 leta zavornih cevi ki gredo od karoserije na kolo, pa delujejo v bistveno slabših pogojih (pozimi mraz, vlaga in sol), res čudno.. No kakorkoli, še enkrat se oproščam da sem učil krivo vero...:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 4-ih letih menjati zavorne cevi?!!!!!!!!!!??? Hmmm.... to pa je nekaj novega zame.

Zdj pa 100 X ponovi .. svakom dan, u svakom pogledu, sve više napredujem :P

Nimaš se kaj oproščat. Je pa res, da tega ne počne 99% motoristov.

Res je in to je narobe. Še za gumo marsikdo reče ... eh .. sj bo še dobra za kakšn taužnt kilometrov, čeprav se že platno vidi.

Jaz sem zamenjal ročke in tačke zaradi mojih kratkih prstkov in nog. Niso vsi dodatki, ki so na motorju samo zaradi estetike, ampak zaradi praktičnosti (kot npr... druga šipca, prikazovalnik prestav, gel sedež, krmilo, pletenice ipd) in s tem niso nič bolj "divji". Pač... motor si urediš po svoji meri in jaz v tem uživam :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 4-ih letih menjati zavorne cevi?!!!!!!!!!!??? Hmmm.... to pa je nekaj novega zame. Namreč še v nobenem manualu kar sem jih prebiral do sedaj še nisem zasledil da bi predpisoval menjavo zavornih cevi. Pa tudi v vsej svoji motoristični karieri nisem doživel da bi komu zavorna cev počila. Res je da priporočajo menjavo zavorne tekočine vsakih nekaj let, kar je koristno ker je zavorno olje precej hidroskopično, medtem ko se mi ta o menjavi zavornih cevi zdi bolj marketinški nateg. Tako da vam priporočam da to jemljete bolj z rezervo....

Jaz vem za enega forumovca, ki mu je odpovedal zavorni sistem (mu je spustilo olje in je bila ročka popolnoma mehka na CBR 600 F) na ciljni ravnini na Grobniku. No, ta je na srečo še vedno med živimi in se vozi z motorji, ampak vsekakor nebi želel, da se mi kaj takega zgodi na cesti.

Tudi jaz na 4 leta starih motorjih za cestno uporabo nisem menjal zavornih cevi, ko pa sem kupil 12 let staro mašino pa je bila to prva stvar (in edina poleg rednega servisa), ki sem jo naredil.

V to debato sem se vključil le zato, ker po mojih izkušnjah s pletenimi zavornimi cevmi na cesti ne pridobiš ničesar na zavornem učinku. Mogoče sem pa komu s tem prišparal 100+ EUR... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V to debato sem se vključil le zato, ker po mojih izkušnjah s pletenimi zavornimi cevmi na cesti ne pridobiš ničesar na zavornem učinku. Mogoče sem pa komu s tem prišparal 100+ EUR... :whistle:

To je tudi eden izmed razlogov, zakaj jih jaz na svojo frezo ne bom dal. Na Marafou bi mi najvrjetneje prišle prav, vendar sem se odločil, da bom zmanjšal obiske na minimum (s tem motorjem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumeš teh "športnih predelav", ne razumeš in nisi vozil FZ1(ali kakšnega drugega sport tourerja, dejansko je edini podoben samo tanov kwak) in zdi se mi da še marsikaj glede motorjev "ne razumeš". Kot je urko dejal to niti približno niso nobene večje predelave. Večja predelava je za mene powercommander in igranje z nastavitvami samega agregata,dodajanje turbin in podobne zadeve..

Kot sem opazil mi je nekdo dodal 10 minusov v pooste kjer sem normalno govoril o rihtanju FZ1... vedno več idiotov na MS dandanes očitno. :slap::topic:

LP

NejcN vozil sem oba motorja, ki jih tu navajaš. Mogoče sem se po 25 letih odkar se vozim z motorji tudi nekaj naučil, vendar tudi ne vse. Če si morda ti tak expert o motoroznanstvu pa izvoli. O tvoji izjavi o Id..... na MS, pa pove veliko o tvojem karakterju in prebranih navodilih o uporabi foruma.

P.s. pa jaz ti nisem dodajal neki minusov, ker jih itak neznam.

L.p. Uživaj v predelavah, pa da se vidimo, kje na cesti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NejcN vozil sem oba motorja, ki jih tu navajaš. Mogoče sem se po 25 letih odkar se vozim z motorji tudi nekaj naučil, vendar tudi ne vse. Če si morda ti tak expert o motoroznanstvu pa izvoli. O tvoji izjavi o Id..... na MS, pa pove veliko o tvojem karakterju in prebranih navodilih o uporabi foruma.

P.s. pa jaz ti nisem dodajal neki minusov, ker jih itak neznam.

L.p. Uživaj v predelavah, pa da se vidimo, kje na cesti!

Od nekoga z 25 letnim stažem v motorizmu bi pričakoval malce več razumevanja in sploh ne dvomim da se v teh letih nisi veliko naučil. 25 Let je dolga doba z motorjem in samo želim si, da bom tudi jaz nekoč rekel da sem 25 let motorist.

V tvojem poostu me je zmotilo kako si predelave označil za brez veze, in to samo zato ker je to TEBI brez veze. Trenutno mi Sport Touring ustreza, zato je bila tudi izjava kupi stopnjo više malce mimo. Edina prava Sport tourerja sta kwak ter FZ1-s. K1300, VFR, Bandit etc so vsi že večji tourerji .

Če bi hotel bolj športno bi torej kupil SS Raketo, kjer pa je za dirkališča spet potrebno en kup predelav. Kaj vse ti lahko kdo drug razloži in ja, eden od razlogov zakaj nimam sportive se skriva prav v vseh stroških ki jih potegne za sabo (material, predeleave :sleep2: ).

Še vedno ne vem kje v mojih posti si našel VEČJE predelave....

Moje mnenje je, da so kakršnekoli predelave(za izboljšat vožnjo,vizualne) super. Brez njih bi bilo dolgočasno in vsak motor bi izgledal isto kot drug. Ti bi na mojem mestu dejal, tisti motorji ki niso taki kot iz štacune so brezveze. Zakva si ne kupjo raj višji nivo, oziroma kar jim paše....

L.P. Hvala bom užival še naprej, pa UPAM da se vidmo, kje na cesti.... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgoraj sem pozabil zapisati, da je počasi dosti Offtopic poostov o tem, kaj komu paše, kaj naj kdo kupi ali kaj je brezveze.

Da nadaljujem temo dejansko o motorju, me zanima predvsem naslednje:

Ali ima kdo na svoji fz1 aftermarket nosilec za tablico in domov pride brez svinjarije po hrbtu?

Imel sem namreč enega enostavnega, vendar sem čez čas zamejal nazaj za original, ker je čist preveč letel po luftu. Dokler imaš nosilec za kufer gor tale original niti ni slab. Ko pa imaš nosilec za kufer dol, pa meni osebno ne zgleda glih posrečeno...

LP

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler ti ni škoda gnarja, ki ga po mojem mnenju ''brezveze'' vtepeš v motor, je vse ql. Težava nasatane takrat ko prideš z predelavami do konca in ugotoviš, da maš predelan motor, ki je stal cel kup € več kot stock motor tebi še pa vseeno nekaj manjka.

Ta FZ1-S je super motor, mogoče mal nizke tačke ampak ok... Res da predelave kot so pletenice ne škodijo, so pa odveč, saj se z stock cevmi dovolj varno vozi. Stvar vsakega posameznika je da se odloči ali jih kupiti ali ne...

Tistih ki pa si umišlate neke spešl barve itd pa ne razumem najbolje. Vsaj ne če se odločite za barvanje povsem celih plastik. Če veš da boš itak celi motor predelal kupi podrsanega in del investicije v after market dele prišparaj z nižjo nabavno ceno...

Sam iščem motor za na pisto. Ne bom kupil celega, ker mi je škoda dat celo luč in cele plastike dol in namontirat poliestre...

Torej kot rečeno moje mnenje je, da je prezveze pedinat motor ki ga imaš za vsakdanjo uporabo. Sprejemam pa če kdo pač na to stvar gleda drugače...

ps.

Vsem predelovalcem želim da do pomladi končajo ;D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler ti ni škoda gnarja, ki ga po mojem mnenju ''brezveze'' vtepeš v motor, je vse ql. Težava nasatane takrat ko prideš z predelavami do konca in ugotoviš, da maš predelan motor, ki je stal cel kup € več kot stock motor tebi še pa vseeno nekaj manjka.

Ta FZ1-S je super motor, mogoče mal nizke tačke ampak ok... Res da predelave kot so pletenice ne škodijo, so pa odveč, saj se z stock cevmi dovolj varno vozi. Stvar vsakega posameznika je da se odloči ali jih kupiti ali ne...

Tistih ki pa si umišlate neke spešl barve itd pa ne razumem najbolje. Vsaj ne če se odločite za barvanje povsem celih plastik. Če veš da boš itak celi motor predelal kupi podrsanega in del investicije v after market dele prišparaj z nižjo nabavno ceno...

Sam iščem motor za na pisto. Ne bom kupil celega, ker mi je škoda dat celo luč in cele plastike dol in namontirat poliestre...

Torej kot rečeno moje mnenje je, da je prezveze pedinat motor ki ga imaš za vsakdanjo uporabo. Sprejemam pa če kdo pač na to stvar gleda drugače...

ps.

Vsem predelovalcem želim da do pomladi končajo ;D

Dejansko je tudi precej odvisno tudi koliko časa planiraš imeti motor. V kolikor misliš naslednje leto kupiti drugega se tudi meni zdi kakršnokoli pedenanje brezveze. V kolikor ga imaš namen še nekaj časa imeti pri bajti, pa vem da mi ni žal nobenega evra, saj mi to predstavlja določen užitek.

Sicer pa vsakomur svoje. Zdi se mi, da z pedenanjem vlivaš v motor nekakšen karakter, dušo. Fz1-S direkt iz trgovine mi je malo brezizrazen. Z par lepimi dodatki pa se prelevi v meni osebno lep motorček. Jasno mi je, da ne glede kaj narediš iz njega nikoli ne bo recimo R1, ker je že v osnovi namenjen drugačni uporabi...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz naprimer sem mojega SV-ja kupil z drugimi belancami in nekimi plavimi šraufki za vizir. Ble so tudi plave uteži na belanci in harrisovi SV grifi ''ročke''.

Seveda sem vse zamenjal nazaj z originalnimi deli :D Razen SBK Leo Vince je moj motor spet stock. Tak mi je tudi najbolj všeč....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz naprimer sem mojega SV-ja kupil z drugimi belancami in nekimi plavimi šraufki za vizir. Ble so tudi plave uteži na belanci in harrisovi SV grifi ''ročke''.

Seveda sem vse zamenjal nazaj z originalnimi deli :D Razen SBK Leo Vince je moj motor spet stock. Tak mi je tudi najbolj všeč....

Jest sm tut svoj racunalnik takoj down-grejdu na windowse 95, ker mi windows 7 nekak ni ušeč. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo na svoji fz1 aftermarket nosilec za tablico in domov pride brez svinjarije po hrbtu?

Imel sem namreč enega enostavnega, vendar sem čez čas zamejal nazaj za original, ker je čist preveč letel po luftu. Dokler imaš nosilec za kufer gor tale original niti ni slab. Ko pa imaš nosilec za kufer dol, pa meni osebno ne zgleda glih posrečeno...

Jz ga imam, a sam še nikoli nisem bil "usran", kot praviš da si ti. Je pa dečva zadaj skoraj vedno vsa blatna in umazana, a je to zadnja skrb ki jo imama na poteh. Originala ne dam nazaj pa če me z verigo privežejo na 4 konje!!! Tako kot je sedaj je motor precej bolj skladen. :P

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!