m@dness Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 spredaj 4.5 črtice se vidi -spring preload 21 clicks out from full stiff- rebound 6 clicks out from full stiff-compression zadaj 1 click out from full stiff-rebound 5 stopnja solo ali 6 v dvoje, lahko tudi sedma - zadnja upam da bo dovolj za en :beer1: hehe.. lp to imaš "priporočene" sportriderjeve nastavitve? za vse ki se v nastavitve še niste poglabljali je treba dodati da vsak od amortizerjev opravlja svojo nalogo in zato je levi amortizer za nastavljanje kompresije in desni za rebound - to imate tudi označeno na križu (COMP. = compression, TENS. = rebound) kompresija in rebound se nastavlja tako, da z izvijačem najprej obrnete vijak do konca v desno in nato štejete klike v levo (to pomeni out from full stiff) pri čemer si je dobro zapisat kakšne nastavitve ste imeli prej če vam slučajno ne bo ustrezalo da se lahko vrnete na prejšnje nastavitve brez eksperimentiranja. potrebno je dodati tudi to da so te nastavitve nastavljene na povprečnega moškega (cca 75kg mislim da - dirkači so bolj suhceni) kar pomeni da bi si za večje odstopanje teže morali nastaviti sag glede na svojo težo - kar je nasploh priporočljivo ne glede na težo voznika. ..tudi sam sem probal z s sportriderjevimi nastavitvami in morem priznat da je motor kr mehek in se zna malo zazibat v ovinku, ampak na splošno pa je za cestno uporabo kar vredu.. mogoče bom ob priliki na bolj ovinkasti cesti vzel zraven še izvijač in si "zategnil" rebound še za kakšen klik v desno. Lp
Frips Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 A ima kdo "service manual" v pdf-ju? Mal bi po mašini šraufal:)
ankh Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 A ima kdo "service manual" v pdf-ju? Mal bi po mašini šraufal:) Imam na DVD-ju - za :beer1: skopiram
Frips Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 (popravljeno) Imam na DVD-ju - za :beer1: skopiram Moze joze, kje je prevzem? Ali pa če mi poveš, kje štelat zajlo za sklopko....Menjal ročko in se mi zdi, da sedaj ne "odpira" dovolj (oz mi ni všeč), kot da bi jo bilo treba zategnit malo. Tisti šrauf na ročki ne pomaga, nekje pod tankom mora bit koliko sem gledal...razdru sem že itak pol motorja...je fajn mal šraufat:) Popravljeno Avgust 10, 2011. Popravil Frips
m@dness Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 (popravljeno) A ima kdo "service manual" v pdf-ju? Mal bi po mašini šraufal:) Service manual za FZ1 s/n 2006 - 2010 http://www.edisk.eu/...df_16.11MB.html Popravljeno Avgust 11, 2011. Popravil m@dness malakai 1
Frips Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Service manual za FZ1 s/n 2006 - 2010 http://www.edisk.eu/...df_16.11MB.html Najlepša vam dala...oba imata pir v dobrem.
yamaha2025 Objavljeno Avgust 14, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2011 Pozdravljeni.... Zanima me ali ima kdo izkušnjo s spustom motocikla? Problem je v tem, da na Yamaha FZ1S pri moji višini 171 cm imam malce težavo, ko stoji motor na mestu. Občutek imam, če bi bil malce nižji, bi bolj dosegel tla s celo nogo in ne le s prednjim delom stopala. Se po takem posegu spremeni lega in vse ostalo? Kakšna naj bi bila cena in kaj vse je potrebno storiti? Malo sem gledal se dobi set za spuščanje... Želel bi spustiti enako sprednji del, kot enako zadnji del. Kako pa je potem s stransko tačko - stojalom? verjetno je predolg in bi ga bilo potrebno zamenjati, skrajšati?
m@dness Objavljeno Avgust 14, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2011 spremeni se celotna geometrija motorja.. pomoje bi se bolj splačalo razmislit o nižanju oz. tanjšanju sedeža
yamaha2025 Objavljeno Avgust 14, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2011 spremeni se celotna geometrija motorja.. pomoje bi se bolj splačalo razmislit o nižanju oz. tanjšanju sedeža. Ja, če bi sedež znižal za cca 3 ali 4 cm bi bilo smiselno. Je to sploh možno? Potem bi bil trd kot kamen hehe?
m@dness Objavljeno Avgust 14, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2011 (popravljeno) so jih že nižali in baje da ni tako strašno trd.. kontaktiraj motosvetovca vuk76 , mogoče ti lahko on kako pomaga glede tega =) Popravljeno Avgust 14, 2011. Popravil m@dness
Frips Objavljeno Avgust 14, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2011 konaktiraj uporabnika Maus. On je dal bagsterjev geliran sedez,s tem da mislim da ga je malo zozal in stanjsal. S tem je dobil "nizji" sedez.
Frips Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 (popravljeno) Včeraj je Đeni imela obisk pri "ginekologu"....mal je vrgel oko na ventile, ki pa so na moje veselje b.p., zamenjali vse možne tekočine, svečke in filtre....tako, da je pripravljena na naslednjih 50k PS.: Maus...lovim te Popravljeno Avgust 19, 2011. Popravil Frips Be wild in malakai 2
vuk76 Objavljeno Avgust 20, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2011 Najlepša vam dala...oba imata pir v dobrem. Bom dal m@dnessu kr tvojo cokolado ....pa sta si glih . Frips in m@dness 2
simonsi Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 Včeraj je Đeni imela obisk pri "ginekologu" sterilna ordinacija, lol
Frips Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Bom dal m@dnessu kr tvojo cokolado ....pa sta si glih . Moze! sterilna ordinacija, lol Ni vse v sterilnosti
maus Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 Js sm se pa odloču, da svojo prodam .. še ta teden ... ... mi bo mal hudo, ampak potrebno je mal zamenjat ... služila mi je odlično .... ZLATA RIBICA .... HVALA TI Kor13, malakai in DAMI34 3
maus Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 si se spripravljen odrečt športnim stopalkam? sori, ampak motor gre v kompletu Če ga začnem cufat, je bolje, da ga po delih prodam, pa nimam časa, ne živcev za to
m@dness Objavljeno Oktober 5, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2011 ste že menjavali kaj bremz ploščice? ker gredo te že počasi h koncu in bi rad imel malo boljši grip bi si umislil kaj bolj športnega.. je že kdo kaj probal? ...do sedaj sem imel izkušnje z lucasovimi in ap-racing.. k slednjim se tudi nagibam ker držijo "ko pes ježa", stanejo pa cca 28€ sprednje za 1 disk.
vuk76 Objavljeno Oktober 5, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2011 imam ... vse gre z motorjem in potem naj novi lastnik počne kar želi, lahko pa bo originalne gor dal in te prodal ... ne vem. a kaj bo novega ... zaenkrat še nč 100 %, najverjetneje pa KWAKICA ZX10R 2012 (če bom dost naprasku do pomladi ) ZX10R ali Z1000SX??
aodinsvi Objavljeno Oktober 6, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2011 jst mam eno vprašanje. zdej sm mel yamaha r1 in sem zamenjal za fazer 1000. ko sem se naprimer z r1ko peljal (normalna hitrost) in spustil roke je bilo krmilo čisto mirno, zdaj pri fazerki če spustim začne kar levo desno zavijati če nebi prijel bi verjetno padel. je to zaradi tega ker je bil tam blažilnik krmila ali je lahko kaj drugega narobe. lp
TOMCAT Objavljeno Oktober 6, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2011 (popravljeno) jst mam eno vprašanje. zdej sm mel yamaha r1 in sem zamenjal za fazer 1000. ko sem se naprimer z r1ko peljal (normalna hitrost) in spustil roke je bilo krmilo čisto mirno, zdaj pri fazerki če spustim začne kar levo desno zavijati če nebi prijel bi verjetno padel. je to zaradi tega ker je bil tam blažilnik krmila ali je lahko kaj drugega narobe. lp ....če imaš fazerko od letnika 2006 naprej ne bi smelo nič trest in zavijat :blink: .....vsaj moja ne ...je pa kar nekaj dejavnikov, ki lahko vplivajo na to: če imaš zadaj kufer, slabe oz. necentrirane pnevmatike, mogoče je kaj z ležajem krmila, al pa si kupil zaleten in slabo popravljen motor ...je pa res, če si mogoče malce težji na tem motorju sediš bolj pokonci in je težišče malo bolj "nazaj" kot pri r1 in če imaš totalno zgrešene nastavitve vmetenja te zna tudi to mal zezat Popravljeno Oktober 6, 2011. Popravil TOMCAT
vulcan Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 (popravljeno) Jaz imam letnik 2004 model 2005, pa mi tudi to dela ampak v primeru, če imam zadnji kovček gor. pozna se tudi, kako močno "stisneš" tank z nogami. Pa tudi gume najbrž kaj pripomorejo glede na to, da so že 4 sezono gor. Bi pa stabilizator krmila bil dobrodošel. Drugače bi pa tole bolj sodilo v temo FZS 1000 kot pa v FZ1 .) Popravljeno Oktober 7, 2011. Popravil vulcan
Frips Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 (popravljeno) @M@dness: Sam sem tokrat dal gor SBK5...zelo zadovoljen..edino, ko so hladne malo cvilijo:) PS.: Z Lucasom, na tem motorju, nisem bil zadovoljen. Popravljeno Oktober 7, 2011. Popravil Frips m@dness 1
m@dness Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 @M@dness: Sam sem tokrat dal gor SBK5...zelo zadovoljen..edino, ko so hladne malo cvilijo:) PS.: Z Lucasom, na tem motorju, nisem bil zadovoljen. te so sinter? - race use only ali so homologirane za cestno uporabo?
Frips Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 (popravljeno) Sintrane, za cestno uporabo. Carbone Lorraine (CL) SBK5 je stara oznaka...nova oznaka je sedaj XBK5 ... skratka ista zadeva. http://www.cl-brakes.com/en/products/bikes/range/ Popravljeno Oktober 7, 2011. Popravil Frips
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se