maus Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 Pa ni treba bit ne vem kakšn majstr za ovinke, tačke podrajsaš takoj :glare:
Jure Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 Tebi že barvna shema da vsaj sekundo prednosti na krog. Če ne drugje, za šankom To pa brez skrbi. Motor u lanski GP barvni shemi more bit že po defaultu tolk bl hitr trebor 1
r1polzek Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 Pa ni treba bit ne vem kakšn majstr za ovinke, tačke podrajsaš takoj :glare: Hvala enako, imam isti problem na moji R1, kjer so tačke tudi prilično nizko. M@dnes je lani oktobra v skoraj vsakem ovinku s tačkami po tleh vlekel. V soboto pa sem tudi jaz krepko po tleh z tačko vlekel na ovinku pri boksih, kjer je kolega za mano rekel, da ej bilo novo leto, tako se je iskrilo. Meni to glih ni prijetno, tako da boido verjetno prišle gor Gilles VCR38GT gor, ampak zaenkrat še , ker je potrebno še voznika te zverine malo na hitrejše čase spravit . Ti naslednjič vzemi Fazer-ko, jaz bom pa M@dnes-a sabo prpelo. Da tudi vidi svojo staro suziko v akciji .
maus Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 Na ninđi, jih pa lahko vzdigneš malo, serijsko .. tako, da verjetn s temi ne bom po tleh vleku .... na FZ1 sem po enem letu moral zamenjat distančnike na tački ...
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 (popravljeno) Pri naročanju izven EU gre tako: Pošiljke do 150€ so oproščene carine. Pošiljke do 22€ so oproščene DDV Vse kar je več pač plačaš 20% DDV + carino (cca 4%, oz odvisno za kakšno stvar gre) na celotno vrednost paketa s poštnino vred Zaračunajo ti tudi stroške carinjenja oz stroške postopka (tudi če carine še ni in se obračuna samo davek) Poštnine ti kolikor vem ne smejo zaračunat, ker ti si že plačal poštnino od prodajalca do tvoje hiše. Ne bom pa tega trdil za 100%, bi se moral še enkrat pozanimat Carino so meni obračunali 13% za rabljen rezervni del lani, potem ti pa zaračunajo še 5,21€ stroškov carinjenje, od tega plačaš 1,25€ za obvestilo, ki ti ga pošljejo domov, da jim dostavi račun. Uglavnem, če kupujem kaj vredno več od 100€ se s prodajalcem poskusim zmenit, da zadevo plačam po dveh računih, tko da je vsota zadosti majhna, da jim ne pustim bogvekaj na carini. Zakaj? Zato ker je tiste inženirje ki so dizajnirali ta (pa še marsikateri drug japonski motor) za obesit za jajca! Naredijo zmogljiv motor z mašino od R1, 150KM, s solidnim okvirjem, ok žlajfi in vse skup, potem pa greš na malo bolj ovinkasto cesto in ti vse takoj pluži po tleh. Pa ko bi se dalo vsaj nastavit serijske tačke. Ne, tut to ne. Res ne razumem take dizajnerske logike. Pogledaš recimo Aprilio Tuono, nobenega problema. Se usedeš gor in gasa do komolca, ne pa ognjemet isker za tabo pri prvem malce večjem nagibu kot pri serijskem fazerju! Glede učne ure pa nobenega problema Nisem najhitrejši, sam če si tja okol 1.18 kolikor sem zasledil, potem vseeno lahko ponudim kakšen koristen nasvet Da dizajnirajo tako, da s Fazerjem ružiš potleh še zastopim, ampak da na R6 nasedeš na original auspuh, pri bolj poštenem nagibu, to mi je bilo bl grozljivo. Popravljeno Marec 5, 2012. Popravil svobodnaptica01
Jure Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 Carino so meni obračunali 13% za rabljen rezervni del lani, potem ti pa zaračunajo še 5,21€ stroškov carinjenje, od tega plačaš 1,25€ za obvestilo, ki ti ga pošljejo domov, da jim dostavi račun. Uglavnem, če kupujem kaj vredno več od 100€ se s prodajalcem poskusim zmenit, da zadevo plačam po dveh računih, tko da je vsota zadosti majhna, da jim ne pustim bogvekaj na carini. Meja za carino je 150€, tako da do 150€ (s poštnino) lahko mirno pustiš na enem računu, ker ti bodo obračunali samo DDV pa pač stroške (carinjenje, obvestilo). Carinska stopnja je pa različna glede na to kaj kupuješ.. Jaz sem že dosti nabavljal iz tujine, pa je bila ponavadi okoli 4-5%, nazadnje sem kupil komplet nov original oklep za Yamaho in je bila 3.7% če se ne motim.. So pa tudi precej višje. Sej na internetu se na strani od carinske uprave najde spisek carinskih stopenj, pa se da pogledat kam kaj spada. Je pa verjetno odvisno tut od samega carinka, pod kaj ti obračuna, pomoje niso ravno konsistentni, tako kot pri pregledu pošiljk ne.. Tudi meni se je že večkrat zgodilo, da sem naročil več enakih stvari, pa so se ene carinile, druge pa pač ne Da dizajnirajo tako, da s Fazerjem ružiš potleh še zastopim, ampak da na R6 nasedeš na original auspuh, pri bolj poštenem nagibu, to mi je bilo bl grozljivo. Ma pri nobenem ni sprejemljivo da ružiš. Bi razumel, da bi Fazer ružil pri poštenem nagibu (r6 pač ne bi smela v nobenem primeru) ma ne pa takoj ko malo bolj nagneš..
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 Meja za carino je 150€, tako da do 150€ (s poštnino) lahko mirno pustiš na enem računu, ker ti bodo obračunali samo DDV pa pač stroške (carinjenje, obvestilo). Carinska stopnja je pa različna glede na to kaj kupuješ.. Jaz sem že dosti nabavljal iz tujine, pa je bila ponavadi okoli 4-5%, nazadnje sem kupil komplet nov original oklep za Yamaho in je bila 3.7% če se ne motim.. So pa tudi precej višje. Sej na internetu se na strani od carinske uprave najde spisek carinskih stopenj, pa se da pogledat kam kaj spada. Je pa verjetno odvisno tut od samega carinka, pod kaj ti obračuna, pomoje niso ravno konsistentni, tako kot pri pregledu pošiljk ne.. Tudi meni se je že večkrat zgodilo, da sem naročil več enakih stvari, pa so se ene carinile, druge pa pač ne 100€ je tko meja od uča, za kolk se mi ljubi še s tem ubadat. Ker višji strošek je itak davek kot carina. Pa je za stvar vredno 400€ lažje rečt da je vredna 50€ in plačat 10€ davka kot pa 80€+ carino. Za to vsoto se že splača malo pobockat, če pa zadeva stane manj kot 100€ naj pa imajo vsaj kak pošten nakup od mene Ma pri nobenem ni sprejemljivo da ružiš. Bi razumel, da bi Fazer ružil pri poštenem nagibu (r6 pač ne bi smela v nobenem primeru) ma ne pa takoj ko malo bolj nagneš..
ankh Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 seveda gre.. mogoče se res nagnit ne moreš tak kot s suzo ampak če se pravi pilot gor vsede sigurno pusti večino kafe recer cestakov zadaj.. Evo...že nekaj časa sem slutu (nekaj let :grim), da je to res......če pa to mojo slutnjo potrdi še nekdo, ki verjetno obvlada motor, sem že skoraj prepričan. Za moje dokončno prepričanje v to tezo, potrebujem še kakšno dodatno objektivno potrditev v tej smeri....razmišljanja.
3xATA Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 Na ninđi, jih pa lahko vzdigneš malo, serijsko .. tako, da verjetn s temi ne bom po tleh vleku .... na FZ1 sem po enem letu moral zamenjat distančnike na tački ... no js pa nisem zamenu distančnikov tako da imam zdj samo 1/2 tačk pa tud stranska tačka je že fasala asvalt maus 1
3xATA Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 (popravljeno) Evo...že nekaj časa sem slutu (nekaj let :grim), da je to res......če pa to mojo slutnjo potrdi še nekdo, ki verjetno obvlada motor, sem že skoraj prepričan. Za moje dokončno prepričanje v to tezo, potrebujem še kakšno dodatno objektivno potrditev v tej smeri....razmišljanja. Tako je se čist strinjam..prleti mimo z cestakom k snet kladu po ravnin u ovinku pol pa gužvo delajo :grrr Popravljeno Marec 5, 2012. Popravil 2kratATA trebor in Rozic19 2
m@dness Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 no pa je le ratalo.. home made "športni fussrasterji".. no v bistvu samo distančnik za dvig stopalk..
m@dness Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 (popravljeno) ploščici z vgrezninami za prileganje stopalk: predelava štangice za menjalnik: ..ti 2 težavi sta bili največji.. moral sem poglobiti ploščici na mestih kjer je pritrjen fussraster ker je bila zadeva zaradi gumijastih puš preveč gibljiva, in predelati oz. dodelati sem moral štangico za menjalnik, saj gre ta čez okvir in ravna štangica več nebi šla skozi.. tako sem ohranil možnost nastavljanja višine stopalk kot na originalu.. (levi in desni navoj).. upam da bo kaj boljše, stopalke so za slabe 3 cm višje in 3 cm pomaknjane nazaj.. Popravljeno Marec 14, 2012. Popravil m@dness Jure, vuk76 in svobodnaptica01 3
TOMCAT Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 Imam vprašanje. Ali ste kaj menjali zavorne cevi, glede na servisni interval, ko predvidevajo menjavo na 4 leta? Razmišljam, da bi menjal, pa mi ne "dišijo" standardne. Najraje bi nabavil pletene ( kovinske ). Kakšen predlog ? ( optimum kvaliteta / € ) Hvala.....
m@dness Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 ja valda da daš kovinske če že menjavaš.. ampak ponavadi tud originalne držijo vsaj 2x predvideno dobo.. tak da če nimaš problemov z zaviranjem in posedanjem ročke pol newem zakaj bi manjaval.. tak poceni vseeno niso
vuk76 Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 ploščici z vgrezninami za prileganje stopalk: predelava štangice za menjalnik: ..ti 2 težavi sta bili največji.. moral sem poglobiti ploščici na mestih kjer je pritrjen fussraster ker je bila zadeva zaradi gumijastih puš preveč gibljiva, in predelati oz. dodelati sem moral štangico za menjalnik, saj gre ta čez okvir in ravna štangica več nebi šla skozi.. tako sem ohranil možnost nastavljanja višine stopalk kot na originalu.. (levi in desni navoj).. upam da bo kaj boljše, stopalke so za slabe 3 cm višje in 3 cm pomaknjane nazaj.. Si se ze vozil kaj s to konfiguracijo?? Obcutki?
stuhec Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 kako pa najhitreje občutiš, da so dotrajane bremze ? oz. kaj sodi poleg
m@dness Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 dotrajane bremze? nevem na kaj zdaj ti ciljaš.. ponavadi tak ploščice menjuješ - takrat ko pač ni več mesa gor... jaz jih bom menjal že na polovici ker nisem zadovoljen z zavornim učinkom - bom dal malo "močnejše" gor.. če pa si mislil na cevi.. pregledaš jih, če niso spokane.. občutil pa bi lahko napako če bi se ti posedala ročica za zavoro.. @Vuk - ja sem se vozil v soboto in razlike nisem občutil, pomoje se tud nagibal nisem tako da bi z originalno višino drsel po tleh.. bo treba še malo počakat da se ceste segrejejo.. malo jih je že opralo.. pa da vidimo razliko
Jure Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 Živjo Kakšno gostota olja za vilice se najbolje obnese? Sta se mi oba teleskopa uscala, tako da je čas za servis vilic..
m@dness Objavljeno April 1, 2012 Opozori Objavljeno April 1, 2012 jaz sem nabavil originalnih 5W, se mi zdi da je to čist dovolj za normalno težo.. se mi ni zgodilo da bi mi zabijalo kljub temu da je verjetno še prvo olje noter.. menjava bo potekala predvidoma v naslednjem tednu
MJ3 Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 (popravljeno) Hej! Mogoče kdo ve, kje bi lahko dobila te nalepke (ali če poznate koga, ki bi jih naredil)? Lp, Maja Popravljeno April 7, 2012. Popravil MJ3
MJ3 Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 (popravljeno) Se opravičujem .... sprva nisem znala pripeti slike To spodaj je pa Yamaha od Bagia! Popravljeno April 7, 2012. Popravil MJ3
Jure Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 jaz sem nabavil originalnih 5W, se mi zdi da je to čist dovolj za normalno težo.. se mi ni zgodilo da bi mi zabijalo kljub temu da je verjetno še prvo olje noter.. menjava bo potekala predvidoma v naslednjem tednu A original je v obeh vilicah 5w? ker sem nekaj bral po forumih in eni dajajo v eno 10W v drugo pa 5W.
bagio Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Se opravičujem .... sprva nisem znala pripeti slike To spodaj je pa Yamaha od Bagia! Res je ja,mi je še kar zelo všeč, kaj jo imaš ti zdaj? Če rabiš enake nalepke ti jih zrihtam,cena pa menda okrog 30€
sergini Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 HELLo. Mene pa zanima, če ima kdo 2012 model in če je za ta model sploh opcija stranskih kovčkov?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se