Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


Priporočene objave

Objavljeno

jp Frips ... pa še ena luknja je pri 5000 obratih

 

kar se tiče pa ventilov za letnik 2006 ... jaz sem jih zamenjal pri cca 70000 km (po cca 3 letih vožnje) ... ker se je šele takrat razvedelo, da so zanič .. do takrat sem se vozil brez težav ...

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem frišni lastnik fazerke 2006,pa me je ob branju vaših objav malce stisnilo to z ventili.Strojček ma prevoženih 36000.Ker sem aberveznik glede vzdrževanja me res zanima,če je obvezen pregled le-teh pri serviserju,saj se nekaj res sliši(sumim ketnco).

V priročniku piše, da se ventili pregledujejo na interval 40.000 km ( po potrebi nastaviti ).

Objavljeno

Šel na servis povprašati zaradi ventilov.Porazno.možakar pride in posluša motor 5-10 sekund.rezultat:TREBA MENJATI VENTILE!Jaz pa v jok.Kako hudiča......saj je prevoženih dobrih 36.000 km-pa kar hin.

Koliko € bo vprašam?

250-300 delo+material 450.Skupaj(vedno še kaka malenkost)cca 800€

Grem povprašati še drugam.

Rezultat:odgovor enak prejšnjemu,razen v ceni je možakar cenejši za skoraj 150€.

Sedaj se pa sprašujem kako hudiča lahko na podlagi posluha mojster ugotovi,da je potrebno ventile menjati brez da bi odpru glavo in pogledal stanje.KAJ PA ČE JE SAMO ZA NASTAVITI?

Objavljeno

Šel na servis povprašati zaradi ventilov.Porazno.možakar pride in posluša motor 5-10 sekund.rezultat:TREBA MENJATI VENTILE!Jaz pa v jok.Kako hudiča......saj je prevoženih dobrih 36.000 km-pa kar hin.

Koliko € bo vprašam?

250-300 delo+material 450.Skupaj(vedno še kaka malenkost)cca 800€

Grem povprašati še drugam.

Rezultat:odgovor enak prejšnjemu,razen v ceni je možakar cenejši za skoraj 150€.

Sedaj se pa sprašujem kako hudiča lahko na podlagi posluha mojster ugotovi,da je potrebno ventile menjati brez da bi odpru glavo in pogledal stanje.KAJ PA ČE JE SAMO ZA NASTAVITI?

Dobi še tretje mnenje. Upam, da si bil na pooblaščenem servisu........

Objavljeno

Bil na dveh priznanih pooblaščenih servisih,jutri pa grem še k priznanemu "popoldancu".

Mam občutek,da so servisi dogovorjeni med seboj(mogoče se motim) in raje menjajo,kot pa štelajo.

Ravnokar sem govoril z serviserjem Delta timu v Krškem,da prvič sliši o kaki menjavi(še ni imel primera),da pa se naštelajo če se slišijo.

Objavljeno

Bil na dveh priznanih pooblaščenih servisih,jutri pa grem še k priznanemu "popoldancu".

Mam občutek,da so servisi dogovorjeni med seboj(mogoče se motim) in raje menjajo,kot pa štelajo.

Ravnokar sem govoril z serviserjem Delta timu v Krškem,da prvič sliši o kaki menjavi(še ni imel primera),da pa se naštelajo če se slišijo.

Glede vintilov, se slišijo če imajo velike tolerance. Ventile se po servisni knjigi na xxxxx km preveri in po potrebi nastavi. Iz izkušenj lahko povem, da se temu delu izmikajo vsi serviserji. stane te pa samo delo in menjava tesnila glave.

Objavljeno

Tudi jaz tako mislim.Verjamem,da se na prisluh sliši marsikaj,ampak,da se sliši menjava ventilov brez ,da bi jih fizično videl mi je pa malo mimo....

Objavljeno

Tudi jaz tako mislim.Verjamem,da se na prisluh sliši marsikaj,ampak,da se sliši menjava ventilov brez ,da bi jih fizično videl mi je pa malo mimo....

Kdaj se menja ventile slišijo samo tisti,ki vidijo kako trava raste ! ! Edini način ali je potrebno ventile menjat je,da se ventile najprej NASTAVI gre na vožnjo in po vožnji izmeri kompresijo ! Ti daj najprej samo pravilno nastavit ventile in se boš še dolgo vozil brez menjave ventilov,sama nastavitev nebo ravno poceni kajti poleg tesnila bo potrebno še par ploščic zamenjat in tudi dela ni ravno malo, saj pri nekaterih znamkah je po natančni meritvi za pravilno nastavitev z ploščicami potrebno demontirati tudi odmičbno gred+ketnico !

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Me prav zanima keri so to priznani serviserji bili......

 

@matko: imaš PM

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Šel na servis povprašati zaradi ventilov.Porazno.možakar pride in posluša motor 5-10 sekund.rezultat:TREBA MENJATI VENTILE!Jaz pa v jok.Kako hudiča......saj je prevoženih dobrih 36.000 km-pa kar hin.

Koliko € bo vprašam?

250-300 delo+material 450.Skupaj(vedno še kaka malenkost)cca 800€

Grem povprašati še drugam.

Rezultat:odgovor enak prejšnjemu,razen v ceni je možakar cenejši za skoraj 150€.

Sedaj se pa sprašujem kako hudiča lahko na podlagi posluha mojster ugotovi,da je potrebno ventile menjati brez da bi odpru glavo in pogledal stanje.KAJ PA ČE JE SAMO ZA NASTAVITI?

 

Sam osebno sem pri serviserju Primcu videl vsaj cca 20 kom FZ1 z ventil problemi. Zdej če ne verjameš njemu ali pa kateremu drugemu pooblaščenemu serviserju, da ne boš potem jokal ko ti bo kakšen ventil odtrgalo in se bo srečal z batom.

 

Problem je v obrabi ventila ( steblo ventila se obrabi, in zagozde ki držijo ventil ne držijo več ventila, in ta pade v motor, in je rompompom)

 

Problem je samo v sesalnih ventilih, izpušni so ok.

 

Tudi v Delta teamu vejo za ta problem, brez skrbi, ker je bilo par motociklov popravljenih še v garancijski dobi. Ostali ki so šli ven iz garancije, se pač popravljajo na račun stranke.

Objavljeno

Sam osebno sem pri serviserju Primcu videl vsaj cca 20 kom FZ1 z ventil problemi. Zdej če ne verjameš njemu ali pa kateremu drugemu pooblaščenemu serviserju, da ne boš potem jokal ko ti bo kakšen ventil odtrgalo in se bo srečal z batom.

 

Problem je v obrabi ventila ( steblo ventila se obrabi, in zagozde ki držijo ventil ne držijo več ventila, in ta pade v motor, in je rompompom)

 

Problem je samo v sesalnih ventilih, izpušni so ok.

 

Tudi v Delta teamu vejo za ta problem, brez skrbi, ker je bilo par motociklov popravljenih še v garancijski dobi. Ostali ki so šli ven iz garancije, se pač popravljajo na račun stranke.

Tole pa je reklama za Yamaho,da še ventilov NEZNAJO pravilno zakalit !

Objavljeno

Sam osebno sem pri serviserju Primcu videl vsaj cca 20 kom FZ1 z ventil problemi. Zdej če ne verjameš njemu ali pa kateremu drugemu pooblaščenemu serviserju, da ne boš potem jokal ko ti bo kakšen ventil odtrgalo in se bo srečal z batom.

 

Problem je v obrabi ventila ( steblo ventila se obrabi, in zagozde ki držijo ventil ne držijo več ventila, in ta pade v motor, in je rompompom)

 

Problem je samo v sesalnih ventilih, izpušni so ok.

 

Tudi v Delta teamu vejo za ta problem, brez skrbi, ker je bilo par motociklov popravljenih še v garancijski dobi. Ostali ki so šli ven iz garancije, se pač popravljajo na račun stranke.

 

Pa je ta problem pri vseh letnikih od 06 naprej?

Objavljeno

Pa je ta problem pri vseh letnikih od 06 naprej?

 

Kolikor jest vem ne, ker so kasneje dajali notri že taboljše ventile z katerimi ni blo problema.Bo pa definitivno najbolje da pokličeš serviserja Primca, ker ta ma tole naštudiran v nulo, tko da ti bo točno povedal od kdaj pa do kdaj so bile kritične FZ1.

 

Ko so enkrat menjani sesalni ventili, ni več problemov, saj so ventili narejeni iz boljšega materiala (ni več obrabe stebla ventila). Čisti primer je maus, njemu je začel ropotat pri 70 tisoč kilometrov, sledi menjava ventilov, danes jih ma motor še 50 tisoč km več, pa dela kot urca. 

 

Ob zglednem vzdrževanju je Primec rešil kar nekaj takih motorjev, ki so bili redno in zgledno serivisirani. Vem da je na lastno roko pri marsikateri FZ1 šel preverjat zračnost ventilov dosti prej predno je bilo potrebno, in če je bilo vse v tolerancah ok, če pa tolerance niso bile v mejah normale je obvestil stranko in ji razložil problem, potem so pa naprej reševali problem.

 

To je zame pravi serviser, da odkrije/razišče napako preden se zgodi strojelom.

Objavljeno

Tole pa je reklama za Yamaho,da še ventilov NEZNAJO pravilno zakalit !

kva je s tabo retard...a mislš da je tvoja plužna kej bulš,kuga kurac gnojiš tuki v temi k ni švabov... :pos:

Objavljeno

Kolikor jest vem ne, ker so kasneje dajali notri že taboljše ventile z katerimi ni blo problema.Bo pa definitivno najbolje da pokličeš serviserja Primca, ker ta ma tole naštudiran v nulo, tko da ti bo točno povedal od kdaj pa do kdaj so bile kritične FZ1.

 

Ko so enkrat menjani sesalni ventili, ni več problemov, saj so ventili narejeni iz boljšega materiala (ni več obrabe stebla ventila). Čisti primer je maus, njemu je začel ropotat pri 70 tisoč kilometrov, sledi menjava ventilov, danes jih ma motor še 50 tisoč km več, pa dela kot urca. 

 

Ob zglednem vzdrževanju je Primec rešil kar nekaj takih motorjev, ki so bili redno in zgledno serivisirani. Vem da je na lastno roko pri marsikateri FZ1 šel preverjat zračnost ventilov dosti prej predno je bilo potrebno, in če je bilo vse v tolerancah ok, če pa tolerance niso bile v mejah normale je obvestil stranko in ji razložil problem, potem so pa naprej reševali problem.

 

To je zame pravi serviser, da odkrije/razišče napako preden se zgodi strojelom.

 

Potrjujem zgoraj navedeno :yes:

Objavljeno (popravljeno)

Je že kdo nižal yamaho fz1n ali fazer s čem podobnim spodaj na sliki? Rabil bi par info.

 
post-25951-0-08616800-1385296286_thumb.jpg
Popravljeno . Popravil honda2000
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jaz sem ga znižal.Nisem pa še testiral.Znižal sem tudi vilice za dober cm.

Objavljeno

 

Je že kdo nižal yamaho fz1n ali fazer s čem podobnim spodaj na sliki? Rabil bi par info.

 

 

Tud jaz sem že nabavil zgornjo zadevo, samo zmontirat še moram. Odzadaj bi naj bil s tem kitom nižji za 3cm, spredaj pa več kot dober cm ne bo šlo, ker bo potem pri močnem zaviranju oz. večji luknji, že luč treščila v blatnik(vsaj pri Naked verziji je tako). 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

 

Je že kdo nižal yamaho fz1n ali fazer s čem podobnim spodaj na sliki? Rabil bi par info.

 

 

Danes mi je uspelo testirat(kolikor mi je cesta dopuščala).Nobenih težav! Ciklistika nespremenjena.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Naj povem še kako sem rešil problem z ventili.

Menjati sem moral vse sesalne ventile.Bilo je samo vprašanje časa kdaj bi katerega od njih vzel hudič in mi naredil sranje.Izpušni pa so bp.

Objavljeno

Naj povem še kako sem rešil problem z ventili.

Menjati sem moral vse sesalne ventile.Bilo je samo vprašanje časa kdaj bi katerega od njih vzel hudič in mi naredil sranje.Izpušni pa so bp.

Ker ima FZ1 enak motor kot pa R1 in menjavate te ventile, je pri R1 enaka zadeva da je potrebno menjat ventile ali tam tega problema ni? Če že piše kje se opravičujem nisem zasledil.

Od katere generacije R1 je ta motor na FZ1? Nekaj je sigurno modificiran ali je čisto identičen kot na R1?  :?

Objavljeno

Naj povem še kako sem rešil problem z ventili.

Menjati sem moral vse sesalne ventile.Bilo je samo vprašanje časa kdaj bi katerega od njih vzel hudič in mi naredil sranje.Izpušni pa so bp

 

Tud jaz sem se iz firbca mal pozanimal pri Delta team kako je s tem. Serviser mi je rekel, da so imeli probleme samo z motorji, ki so z južnega trga, ker bi naj tam imeli slabše gorivo. Glede nastavljanja oz. menjave ventilov( samo sesalni), pa je zrelo za menjavo, ko že na uho slišiš klopotanje. Tako mi je povedal serviser, ko sem vprašal kako naj vem, če je potrebno nastavit ali zamenjat ventile.

Objavljeno (popravljeno)

Ker ima FZ1 enak motor kot pa R1 in menjavate te ventile, je pri R1 enaka zadeva da je potrebno menjat ventile ali tam tega problema ni? Če že piše kje se opravičujem nisem zasledil.

Od katere generacije R1 je ta motor na FZ1? Nekaj je sigurno modificiran ali je čisto identičen kot na R1?  :?

Ne vem za R1, vem pa da so FZ1 letnik 2006 in polovica letnika 2007 slabe ventile. Jaz sem kupil FZ1n  l. 2006 in so ventili za zamenjat. Pa še odmično gred in tesnilo glave bom dobu od R1 :OK: . Pa ne zato ker bi bilo to zjeban ampak bomo vidl kakšna razlika bo. Od R1 odmična bolj odpira ventile in pod drugim jotom. Motor naj bi dobil na moči v srednjem režimu delovanja. Pomoje bo žvau taprava :kva2:

Popravljeno . Popravil jozexj6
Objavljeno

Matko70 in jozexj6 koliko km pa sta imela da sta morala menjati,jaz jih mam trenutno 52000 pa bom dal zdaj pregledati saj mislim da se niso bili ker nisem 1 lastnik imam pa fz1 s 2006 letnik,aja pa koliko pride popravilo...

Objavljeno

Ne vem za R1, vem pa da so FZ1 letnik 2006 in polovica letnika 2007 slabe ventile. Jaz sem kupil FZ1n  l. 2006 in so ventili za zamenjat. Pa še odmično gred in tesnilo glave bom dobu od R1 :OK: . Pa ne zato ker bi bilo to zjeban ampak bomo vidl kakšna razlika bo. Od R1 odmična bolj odpira ventile in pod drugim jotom. Motor naj bi dobil na moči v srednjem režimu delovanja. Pomoje bo žvau taprava :kva2:

Sem preveril, je res tako kot praviš :) sem se že bal da bo treba ukrenit kaj v zvezi z ventili :)

Odmična je bolj ostra, kot si rekel bolj odpira in drugačni koti odpiranja so pri R1, sesalne lopute in ECU je malo razlike...

Če bo tako vlekla kot R1 bo žival brez skrbi :) moči je res polna kapa :) prednje kolo izgubi stik s tlemi tudi v višjih prestavah :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!