Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

sj uteži še prodajajo :D

Prodajajo?

Ma ta FZ1S je en jajc. Skoz je treba neki menjat :evilgrin: .

A zato bi ti menjal..ti je dolgčas :P

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je bila FZ1 že skoraj moja. :headbang:

Kdo mogoeč pozna tisto, ki je v Motoraju, kaj se je z njo dogajalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista mi je nora ;), vendar jaz dajem svoj motor v račun. Če bi se lahko tam zmenil da mi jo vzamejo, ne bi ničesar raznišljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, kupu! Prevoženih 2800km, letnik 08. Kot nova-no, dejansko nova :trance_33_sleep: . Prvi vtisi so super, edino kar me jezi je, da sem se opeko na avspuhu ko pr***. To bi pa lahko naredili malo drugače. Več vtisov o vožnji pa čez čas.

Me pa zanima, če obstaja stabilizator zanjo?

BTW:

Še vedno me zanima, če kdo pozna FZ1, ki stoji v Motoraju?

Popravljeno . Popravil pubi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje :)

Ali kdo pozna FZ1S, ki se prodaja v Ljutomeru, letnik 2007 prevoženih 11500, nove gume, akrapovič za 6990€ in/oziroma vaše mnenje, glede na izkušnje s FZ1 :)

Erick :worship:

Popravljeno . Popravil erick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Moja boljša polovica se je odločila, da bo šla delati izpit.

Ker ji je Varadero prevelik in pretežak motor, me zanima, če bi bila Fazerka primerna za punco?

Gledal sem še nekaj drugih motorjev, vendar mi še tale Fazerka nekako najbolj potegne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja boljša polovica se je odločila, da bo šla delati izpit.

Ker ji je Varadero prevelik in pretežak motor, me zanima, če bi bila Fazerka primerna za punco?

Gledal sem še nekaj drugih motorjev, vendar mi še tale Fazerka nekako najbolj potegne.

Skoraj nobene razlike v teži. Premisli malo o kaki 600ccm zverini, ki jo bo vozila samo ona, ti pač voziš kar imaš. Sicer pa je vse odvisno, koliko je tvoja punca fizično močna. Najbolj, da probaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja boljša polovica se je odločila, da bo šla delati izpit.

Ker ji je Varadero prevelik in pretežak motor, me zanima, če bi bila Fazerka primerna za punco?

Gledal sem še nekaj drugih motorjev, vendar mi še tale Fazerka nekako najbolj potegne.

...imel sem skoraj identično situacijo...le, da sem šel na FZ1 iz CBR600rr...moja draga je naredila izpit, s cbr-ko se ji ni bilo za vozit...šli smo v nabavo motorja, ki bi bil dober za oba...nekako sva prišla do FZ1, čeprav sem bil v dvomih kako bo ona funkcionirala na tej kravi...meni je bil pisan na kožo, cestake nisem nikoli zares uporabil, želel sem si bolj udobno pozicijo in malce uporabnejši motor, tudi za vožnjo v tandemu...šla sva na testno vožnjo, peljala sva oba, vse ok...izpit je naredila, bolj proti koncu sezone, tako, da se sama ni kaj dosti vozila...naslednje leto pa ji ni in ni šlo...prevelik, pretežak za manevriranje na mestu, premočan, itd....pa še vse je res...pač ni za začetnike, sploh pa ne za punce - IMHO...pa je punca velika 176cm in športno aktivna, tako, da ji moči ne manjka, in cm v nogah...epilog - kupila sva še MT-03, in sedaj je vse v najlepšem redu, ker čuti, da ona kontrolira motor ne pa on njo...sicer sem forsiral bolj kako zadevo z ABS-om in več cilindrov, ker vse bolj mehko teče - Kawa Er-6n, Yama XJ-6n ali pa Suza Gsr-600...ampak, kdo bi jih razumel, ko si nekaj zamislijo...to je to...mal sm :topic: , ampak upam, da ne prehudo...pa dobro kupita...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sva se tudi midva malo pogovarjala in po netu pregledovala motorje in bova najbrž kakšno lažjo in švohnej zadevo nabavila.

Hvala za odgovore in nasvete.

Lp, Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čao, jaz sem prej imel hornet 600 in ga je kupila punca, ki pravi, da je motor narejen zanjo oz. za ženske. Tako, da ti zanjo toplo priporočam hornet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čao, jaz sem prej imel hornet 600 in ga je kupila punca, ki pravi, da je motor narejen zanjo oz. za ženske. Tako, da ti zanjo toplo priporočam hornet.

Ne mara naked motorjev, hoče nekaj s poloklepom ala Fazerka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pebi čao, jz sm si tud ravno omislil FZ1, tak da ga grem jutri iskat :yes: sm presrečen, ker je živalca prava igračka, nimam kaj rečt (morm pa vseen najprej par 100km nardit pa se bomo pol menli). Je pa naked varianta, ker mi je precej lepši, na pihaje sm pa že dodobra navajen :). Aja zakaj sm se tu javu je zato, ker se mi je zdela na test vožnji zadnja guma preprazna in me zanima na kolk filate gume, da mi ne bo že jutri kaj preveč plesal po cesti, 150PS je le lepa bera, hehe.

Aja pa gume bom tud mogu nabavit, pa po vašem prebiranju zadnjih 80 strani vidim da vas večina daje gor al M3 al Quallifier al pa Conti Race varianto (nekateri tudi Roadsmart, samo ne vem če je to zadosti dobra guma za to konjenico, ali pač?). Me pa zanima če je kdo vse tri že sfuru in bi znal malo bolj detalneje napisati kakšen je občutek na eni in drugi, kakšna je obraba glede na stil vožnje, kolk km gre... No če gre, drugače bo pa mnda za začetek na FZ1 dokaj vseeno, ker se mi zdi da bo kr trajalo da se ga navadim. Je le precej trši motor od vsega kar sm do sedaj furu, bremze pa kapo dol :worship:

No več napišem jutri ko bo fura domu mimo, pa mrbit pade še kaka slikca :)

ajd hvala vam za odgovor in lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pebi čao, jz sm si tud ravno omislil FZ1, tak da ga grem jutri iskat :yes: sm presrečen, ker je živalca prava igračka, nimam kaj rečt (morm pa vseen najprej par 100km nardit pa se bomo pol menli). Je pa naked varianta, ker mi je precej lepši, na pihaje sm pa že dodobra navajen :) . Aja zakaj sm se tu javu je zato, ker se mi je zdela na test vožnji zadnja guma preprazna in me zanima na kolk filate gume, da mi ne bo že jutri kaj preveč plesal po cesti, 150PS je le lepa bera, hehe.

Aja pa gume bom tud mogu nabavit, pa po vašem prebiranju zadnjih 80 strani vidim da vas večina daje gor al M3 al Quallifier al pa Conti Race varianto (nekateri tudi Roadsmart, samo ne vem če je to zadosti dobra guma za to konjenico, ali pač?). Me pa zanima če je kdo vse tri že sfuru in bi znal malo bolj detalneje napisati kakšen je občutek na eni in drugi, kakšna je obraba glede na stil vožnje, kolk km gre... No če gre, drugače bo pa mnda za začetek na FZ1 dokaj vseeno, ker se mi zdi da bo kr trajalo da se ga navadim. Je le precej trši motor od vsega kar sm do sedaj furu, bremze pa kapo dol :worship:

No več napišem jutri ko bo fura domu mimo, pa mrbit pade še kaka slikca :)

ajd hvala vam za odgovor in lep pozdrav

No, še en k je prišel k pameti glede izbire motorja :naughty: hehe... Glede gum imam sam take izkušnje...kupil sem ga z M3, im mi jo je zadnjo pobralo po približno 4000km, sedaj pa sem si omislil Roadsmart in sem izredno zadovoljen z njo, pa ne bom reku da sm ravno počasn voznik...gre tudi po kolenu z njo :blush: , tako da mislim da je ta guma idealen kompromis med vzdržljivostjo in oprijemom, sploh če govorimo o vožnji po cestah. Drugače pa srečno vožnjo in sporoči kaj kako se ti zdi tale mašina :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej mrbit pa res Roadsmart pol tud zame ne bi bila tak neumna izbira, ne vem no. Bi rabu še kako mnenje. Ker sicer ravno na Grobnik al pa Marof ga ne mislim tišat it, je moj prvi motor ki ma več kot 100PS in se bom od začetka vozu pomoje k pussy, drgač sem pa na splošno dokaj dinamičen voznik, pa ni mi všeč če morm na 4000km menjat gume :) Če še kdo na hitro napiše kako se vozi in kolko mu zdržijo bom presrečen.

Aja še enkart bi res prosu če mi kdo napiše kolko morjo bit te gume napumpane za normalno vožnjo, da ne bo jutri kaj narobe. Hvala

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej mrbit pa res Roadsmart pol tud zame ne bi bila tak neumna izbira, ne vem no. Bi rabu še kako mnenje. Ker sicer ravno na Grobnik al pa Marof ga ne mislim tišat it, je moj prvi motor ki ma več kot 100PS in se bom od začetka vozu pomoje k pussy, drgač sem pa na splošno dokaj dinamičen voznik, pa ni mi všeč če morm na 4000km menjat gume :) Če še kdo na hitro napiše kako se vozi in kolko mu zdržijo bom presrečen.

Aja še enkart bi res prosu če mi kdo napiše kolko morjo bit te gume napumpane za normalno vožnjo, da ne bo jutri kaj narobe. Hvala

ajd

Jes jih mam kar tko kot je fabrško določeno...sprednja 2.5 bara, zadnja pa 2.9 bara, pumpano pri hladnih gumah in zaenkrat nisem še občutil kakšnih težav...mislim da jih nebi smelo biti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm M3 cca 8.500 km, 3 marofi. Pilot Power 9.000, nič marofa. Sedaj PP2CT 4.000, nič marofa še, guma nekje na pol obrabe.

Je pa vožnja konstantna, brez nažiganja na ravninah, ovinki vožnja konstantna brez pretiranega bremzanja in pospeševanja iz ovinka. (tam cca 100-140km/h)

Z lepo konstantno vožnjo se da nenormalno veliko kmjev narediti. Še sam nisem vrjel, dokler nisem probal.

Na Marofu pa na nož :whistle:

PS.:Obraba je do meje legalnosti gume, vožnja izključno solo.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!