Frips Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Zakaj v garazi?? Prvi zobnik...menjalo ful folka na Fazer forumu...spredaj na 16ko...vsi zadovoljni. PCIII se ni doma... Zato ker se mi ni dal pelat:p Je pa 16ka v planu v bliznji prihodnosti,pa se par dodatkov:) Ti a je na tem pcIII kaka serijska al pa part number? Me zanima ce bi od fz6 pasal gor z drugacnim kablom
ankh Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Ti a je na tem pcIII kaka serijska al pa part number? Me zanima ce bi od fz6 pasal gor z drugacnim kablom Pri nakupu P.C. v letu 2006, sem imel na ohišju nalepko FZ1 - pod njo pa nalepko FZ6. Verjetno je v primeru enakih priključkov isti P.C.. Potrebno bi bilo dobiti samo elek. shemo za oba motorja in ..... lp p.s. Informacija je vredna dva piva (laško) Elekt. shema FZ1, ki jo (seveda) imam pa štiri
bikez Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Motor z ABS-om vozim že dve leti in tudi sedaj sem nabavil litrsko frezo z ABS-om. Plusi: Kasnejše bremzanje v ovinek česar ne prakticiram več zaradi obrabe prve gume. Ko vidiš da ovinka ne boš zvozil, pohodiš bremzo poravnaš in nazaj položiš. Veliko lažje kot brez ABS-a. Reši te predvsem neumnosti, ko zijaš okoli pri počasni vožnji. Mene je rešil v tej sezoni dvakrat (v obeh primerih moja krivda, ker je šlo prepočasi in sem okol zijal ter naletel na kolono). Minus: Bremzanje na pesku, kjer ABS zlo popušča, vendar te reši padca. Lahko pa se zaradi tega predaleč odpelješ. Verjetno malo daljša zavorna pot, vendar v kontrolirani situaciji. Moje mnjenje: Motorja brez ABS-a ne kupim več za na cesto. ImenitnaPriložnost 1
Andro82 Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Zato ker se mi ni dal pelat:p Je pa 16ka v planu v bliznji prihodnosti,pa se par dodatkov:) Ti a je na tem pcIII kaka serijska al pa part number? Me zanima ce bi od fz6 pasal gor z drugacnim kablom Kakšno razmerje pa je originalno Sam imam zadaj 44 (baje da je od R1)... Pa me zato zanima originalno razmerje spredaj/zadaj.
Hasky Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Zdravo, spet imam eno vprašanje in sicer tisti ki hodte tud na dirkališča, če vam je že kdaj zapel centralni stojal in pa kdaj se to zgodi, ker me je mav strah, ker so tace že zbrušene in če bi jih menjal z kakpnišnimi športnimi, bi blo verjetno treba tud stojal odstranit al ne? lp
bikez Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Zdravo, spet imam eno vprašanje in sicer tisti ki hodte tud na dirkališča, če vam je že kdaj zapel centralni stojal in pa kdaj se to zgodi, ker me je mav strah, ker so tace že zbrušene in če bi jih menjal z kakpnišnimi športnimi, bi blo verjetno treba tud stojal odstranit al ne? lp Zgodi se katapult. Škoda tega motorja za pisto, če misliš na nož vozit! riderrgirl 1
maus Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Zgodi se katapult. Škoda tega motorja za pisto, če misliš na nož vozit! a si končno taprav motor kupu
bikez Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 a si končno taprav motor kupu Seveda riderrgirl 1
maus Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Seveda sicer sem na APN6 mislu, ne na FZ1
Wildboy Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 pozdrav, tud jst mam eno vprašanje, od prvega servisa se mi prižiga lučka za ABS, potem motor vgasnem in je za nekaj časa dobro. Prižiga se mi če bremzam na polno, vendar pa ABS vseskozi normalno deluje. Je komu kaj znan ta problem????
bikez Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 sicer sem na APN6 mislu, ne na FZ1 Sej vem, sam ti drgač misliš, kot ti pa roke potem delajo . Mogoče bi mogu na tipkovnici črke premetat .
bikez Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 pozdrav, tud jst mam eno vprašanje, od prvega servisa se mi prižiga lučka za ABS, potem motor vgasnem in je za nekaj časa dobro. Prižiga se mi če bremzam na polno, vendar pa ABS vseskozi normalno deluje. Je komu kaj znan ta problem???? Lučka se mora prižgat samo ko daš kontakt, potem mora izginit. Če se med vožnjo prižiga pri hudem bremzanju še nisem uspel videt, ker imam ponavadi tako ali tako preveč dela z motorjem. riderrgirl 1
vuk76 Objavljeno Avgust 29, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2009 Čim bo prilika. Dobim konec drugega tedna z namontiranimi oklepi in crashpadi Super...no pol bo moj se vseeno ostal najlepsi :naughty:
bikez Objavljeno Avgust 29, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2009 Super...no pol bo moj se vseeno ostal najlepsi Vsi so lepi, sam tvoj je pa najlepši . Špice mi noben buksel noče prodat .
bagio Objavljeno Avgust 29, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2009 Vsi so lepi, sam tvoj je pa najlepši . Špice mi noben buksel noče prodat . Če hočeš met najlepšga moraš met oklepe,če je pa še vse skupaj grafitne barve je pa sigurno najlepši
bikez Objavljeno Avgust 29, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2009 Če hočeš met najlepšga moraš met oklepe,če je pa še vse skupaj grafitne barve je pa sigurno najlepši Če ma pa še ABS, je pa še mal težji
musaschi64 Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=5523#komentar Maska je huda glede motorja pa opam da bo bigbang Čeprav konj ma že ta stara dost. ImenitnaPriložnost in halls 2
musaschi64 Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Zaenkrat sam ta slika? xceno 1
vuk76 Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Vsi so lepi, sam tvoj je pa najlepši . Špice mi noben buksel noče prodat . Spico / bugspojler ti zrihtam bp...pa tudi pretirano draga ni.
bikez Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Zgleda, da bomo drugo leto spet menjal http://www.motosvet.com/fazer-fz1-2010-brez.html
pohajač Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Spico / bugspojler ti zrihtam bp...pa tudi pretirano draga ni. pokliči me na gsm 041/576-749...za bugspoler..ni problem..pa še trikrat cenejši kot original
Thor Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Tole je sicer nor dizajn. Posrečen v nulo. Ampak vseeno je samo fotoshop. Za MotoRevue dela fotomontaže Jérôme Vannesson, ki si je med drugimi zamislil tudi novo R1 2009 takole: Triumph Daytono 1100 za 2010: Suzuki Gsr-750 2010: Kawasaki Z1000 2010: Presodite sami. Upam pa, da bo nova FZ1 vsaj pol tako lepa kot na sliki. Ne bi bilo slabo, če bi japonci posvojili vsaj dizajn sprednje maske.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Maska je huda glede motorja pa opam da bo bigbang Čeprav konj ma že ta stara dost. Tok "huda" da bo čez 2 leti že 'iz mode' ... sesir, FrigoFrops, xceno in 3 others 3 3
Gixxer Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Suzuki GSR in Kawasaki Z1000 pa zgledata tukaj zlo simpatična, tak da bi lahko tud v resnici bla taka
Jure Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Pozdravljam priohod GSRja 750, 600 je mal švoh, 750 bo pa že neki Pa fajn zgleda! Fazer pa tako tako, sej zgleda ok, ampak meni noben fazer še ni potegnil, ker je tamala izvedba motor, ki je izbira vsakega drugega, ki se spomni bit motorist.. Sicer 1000 je čisto druga pesem, ampak že ime mi ima potem tak prizvok forexfan, Thundercat, ImenitnaPriložnost in 5 others 2 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se