Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


Priporočene objave

Objavljeno

JURE tvoji komentarji tuki se slišjo kot izjave nekega prepotentnega najstnika(kar pa upam da nisi), ki si je prec ko je naredu izpit kupil SS motor jaz sem namreč vozu že marsikej po dolgem premoru sem se odloču da začnem z 600Fazer-jem in sem zelo zadovoljen najbrž zato ker delam v sobotah daljše turce cca 600km in moja zadnjica ter noge ne trpijo tako kot bi to na športnem motorju kar pa je najbolj pomembno tudi sopotnica se vozi pod boljšimi pogoji kot pa bi se na tistih provizoriš zicih.Kar se pa tiče uživancije po ovinkih si ti na tega tvojga sportaka tko navajen da na Fazerci ne bi upal zalagat kot mi ki se z njim vozimo že nekaj časa.Seveda pa se tudi jaz že pripravljam na prehod na FZ1 saj je njegovih 150konj res velik plus.Če se ti vse to zdi blabla se lahko zmenmo ti bo moj frend z FZ1 pokazu česa je zmožna Fazerca na ovinkih, po avtocesti se pa kar sam voz.

Brez zamere, samo moje mnenje.

:worship:

Objavljeno (popravljeno)

JURE tvoji komentarji tuki se slišjo kot izjave nekega prepotentnega najstnika(kar pa upam da nisi), ki si je prec ko je naredu izpit kupil SS motor jaz sem namreč vozu že marsikej po dolgem premoru sem se odloču da začnem z 600Fazer-jem in sem zelo zadovoljen najbrž zato ker delam v sobotah daljše turce cca 600km in moja zadnjica ter noge ne trpijo tako kot bi to na športnem motorju kar pa je najbolj pomembno tudi sopotnica se vozi pod boljšimi pogoji kot pa bi se na tistih provizoriš zicih.Kar se pa tiče uživancije po ovinkih si ti na tega tvojga sportaka tko navajen da na Fazerci ne bi upal zalagat kot mi ki se z njim vozimo že nekaj časa.Seveda pa se tudi jaz že pripravljam na prehod na FZ1 saj je njegovih 150konj res velik plus.Če se ti vse to zdi blabla se lahko zmenmo ti bo moj frend z FZ1 pokazu česa je zmožna Fazerca na ovinkih, po avtocesti se pa kar sam voz.

Brez zamere, samo moje mnenje.

Nobene zamere, ti pa naslednjič priporočam, da malce bolj natančno bereš poste, ker je kar parkrat napisano, da sem svojo neomejeno kariero pri 18 začel na cometu 650 in ga vozil do 21, oz 22 leta, kljub temu, da sem že takoj imel izpit brez omejitve. Ko sem preklopil na SS, sem imel na A kategoriji narejenih okoli 50k km, za sabo par Racelandov, 2 Mobikroga in en Grobnik, tako da sem že imel malo občutka za vožnjo in motor.

Po avtocesti se načeloma ne vozim več kot 150 in na ostalih cestah tudi ne tiščim, se redko pokažejo kakšne visoke številne na števcu, ker mi je to neumno..

In sploh ni fora v tem, da bi primerjal fazerja z SS motorjem, to je kot noč pa dan. Že vseskozi se pogovarjamo o primerjavi s približno enakim razredom, kar comet je, še celo 20km ima manj od fazerja. Seveda primerjava v smislu vožnje, niti približno nočem primerjat ta dva motorja po kvaliteti, ker tu pač ni nobene primerjave, je fazer svetlobla leta prej.

Poglej, bistvo je, da sem vozil (vsaj tako da se je zamenjalo na kakšni turci) že kar nekaj motorjev takega razreda, cometa, hornetko tastaro in tanovo, bandita, ER6n, SV650 tastarga in tanovga, GSR 600, monstra 600, pa še kakšnega sem pozabil. Nekateri so mi bili bolj všeč, drugi manj. Fazer mi je pa od teh najmanj potegnil, kar se tiče vožnje in vizualno, poleg tega jih je kot listja in trave, kar je še dodaten minus zame.

Nikjer nisem napisal, da je fazer slab motor, samo da meni pač ni všeč, zakaj je tako se ne bom ponavljal. In to je vse :) Komu drugemu pa kakšen drug motor ne potegne.

Ne bit zdej užaljeni lastniki fazerjev, ker sem izrazil zgolj in samo moje osebno mnenje in pogled na ta motor.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Kar se tiče listja in trave Gixserjev tud ni malo drugače ti pa stisnem en + da neboš mislu da sem užaljen.

Objavljeno

Gixsarjev pa Fazerc je zato velik ker so dobri motorji, bi reku.:winkiss:

Objavljeno

...Seveda pa se tudi jaz že pripravljam na prehod na FZ1 saj je njegovih 150konj res velik plus.Če se ti vse to zdi blabla se lahko zmenmo ti bo moj frend z FZ1 pokazu česa je zmožna Fazerca na ovinkih...

Če misliš it na FZ1 zgolj zaradi 150PS potem je to neumnost in je velika verjetnost, da jo boš slej ko prej pognal pod kakšen breg. Nočem tega niti najmanj izzivati, a zavedaj prosim se, kakšen stroj je FZ1 napram vsem "low budget" motorjem ala Fazer 6, Hornet, SV...kot je napisal Jure, so to popolnoma neprimerljive reči in ne hecaj se s temi dokazovanji na cestah, ala me ne ne bo nekdo šolal, ti bom pokazal kak se vozi, če ne pa še bol modri kolega... Neumnosti! In vedi da FZ1 (ali naked konkurenca) ali katerikoli SS motor ima vse in res popolnoma vse nekajkrat boljše, kot vsak prej omenjeni srednjerazredni moped in z njimi ni šale.

Poglej, bistvo je, da sem vozil (vsaj tako da se je zamenjalo na kakšni turci) že kar nekaj motorjev takega razreda, cometa, hornetko tastaro in tanovo, bandita, ER6n, SV650 tastarga in tanovga, GSR 600, monstra 600, pa še kakšnega sem pozabil. Nekateri so mi bili bolj všeč, drugi manj. Fazer mi je pa od teh najmanj potegnil, kar se tiče vožnje in vizualno, poleg tega jih je kot listja in trave, kar je še dodaten minus zame.

Tudi sam sem že vozil večino teh in je tudi moje mnenje, da je FZ6 pač najmanj oseben motor, brez česarkoli, kar bi ti dajalo užitek, v ovinkih ni čutiti takšne zanesljivosti kot na preostalih, 4 valjna mašina s 100PS ne daje od sebe, kar človek pričakuje, no bremze so solidne, a nič tako fascinantnega spet ne. Horneta, Z750, GSR, SV so vsi lepše vozni motorji in tudi mene čudi zakaj je toliko Fazerjev na cesti.

Pa še mene primerjajte sedaj s prepotentnim najstnikom, a dvomim, da bi obstajal kak argument, ki bi ga ne bilo moč zlahka ovreči!

ajd

pa pejmo nazaj na temo Novi Fazer 1000!!! :rolleyes: Je lep, sam se dobro vidi, da se je fant samo malo doma poigral, saj sem prepričan, da če ne druga bodo bojler zamenjali za nekaj bolj skladnega, prav tako maska ne bo niti najmanj tako agresivna, preveč odstopa od Fazerja in žal pomoje tako drastično ne bo šlo.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Ker sem ravno kupoval drug motor, sem probal kar nekaj motorjev, od Aprilije do Yamahe in od SS do ST. Ugotovil sem, da mi cestaki ne ležijo + nimajo ABS razen Honde SS, ki je že minimoto (skratka neuporabni za cesto in daljša potovanja, dobri za na pisto) in sem zato pristal spet na Fazerju, tokrat litrašu. Druge izbire pravzprav sploh nisem imel, ker mi nič drugega ni blo všeč, cestaki so mi sicer všeč vendar, kot sem že dejal čisto neuporabni za cesto.

Objavljeno

@Suhi, FZ6 se da predelat v mašino z zelo solidnimi pospeški, ki ne zaostajajo skoraj nič za FZ1, res pa je, da ima FZ1 bolj linearno krivuljo pospeševanja. Vse kar zamerim FZ6 so premehke prve vilice oz. nenastavljive vilice. V kolikor bi to imeli pošlihtano verjetn one bi razmišljal o nabavi FZ1 v kolikor bi se vozil sam. Seveda so mišljene tudi predelave. Je pa vsekakor FZ1 v kvaliteti razred višje.

Objavljeno

@Suhi, FZ6 se da predelat v mašino z zelo solidnimi pospeški, ki ne zaostajajo skoraj nič za FZ1, res pa je, da ima FZ1 bolj linearno krivuljo pospeševanja. Vse kar zamerim FZ6 so premehke prve vilice oz. nenastavljive vilice. V kolikor bi to imeli pošlihtano verjetn one bi razmišljal o nabavi FZ1 v kolikor bi se vozil sam. Seveda so mišljene tudi predelave. Je pa vsekakor FZ1 v kvaliteti razred višje.

Tudi Hondo Dominator sem že vidu predelano v SuperMoto in mašina z ne vem kakimi predelavami in je letelo k 100 matr, ja in? Seveda lahko v vsak moped vložiš neskončno denarja in dobiš izjemno reč ven. Govorim svoje izkušnje serijskih motorjev!

pa brez zamere

ajd

Objavljeno

suhi a to pomen da ti se lahko z FZ1 voziš jaz pa ne?

Če si malo nazaj bral nisem več najmlajši pa tudi motor mam da se peljem na daljše turce po možnosti z boljšo polovico, torej ne iščem tistih 150km zato da bom noru(iz tega sem že ven) le vidim kako se pele frend z njo(FZ1 namreč) napram meni ko greva skupaj(Dolomiti,Krk,...), sploh pa če imam sopotnika.

Objavljeno

Horneta, Z750, GSR, SV so vsi lepše vozni motorji in tudi mene čudi zakaj je toliko Fazerjev na cesti.

Ker 'zgleda strupeno' in ker ima Yamaha dobro razvit organ za marketing. Tudi Z750 se prodaja predvsem zaradi tega, čeprav je ER6 v bistvu enako ali bolj soliden motorčič, le da ni tako agresivno našminkan in ima tudi nižjo ceno, da pride skoraj v rang 'budget bike'.

Če me kdaj vidite na trenutno aktualnem FZ6, bi prosil, da mi vzamete izpit in me napotite na servis. (priznam, to je le provokacija, nočem nikogar žalit - vsak si pač po svoje kuje kilometre). Je pa res, da si še vedno želim legendico, katere furajo tudi nindže v filmu Kill Bill in ki je zaslužna za popularnost tega razreda in modela "Yamaha mali fazer" ...

No, novo bodočo fazer1000 bom pa tudi z veseljem sprobal, da vidim, če jim bo končno uspelo odličen motor nardit :-), ne pa samo 'popularen motor'. :)

Objavljeno

Tudi sam sem že vozil večino teh in je tudi moje mnenje, da je FZ6 pač najmanj oseben motor, brez česarkoli, kar bi ti dajalo užitek, v ovinkih ni čutiti takšne zanesljivosti kot na preostalih, 4 valjna mašina s 100PS ne daje od sebe,

kaj je to kar ti na cometu, banditu, ER6n in GSR 600 daje bolj oseben občutek mi tudi ni jasno...mogoče krš zavore, pa tud ovinki bolj ležijo banditu ziher kot fazerju :slap:

Objavljeno

mashina kuga je pa stabo da si začel tako umirjene komentarje odajat?:naughty:

Ti bom kr en + prtisnu(upam da se mi ne bo roka posušila)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

kaj je to kar ti na cometu, banditu, ER6n in GSR 600 daje bolj oseben občutek mi tudi ni jasno...mogoče krš zavore, pa tud ovinki bolj ležijo banditu ziher kot fazerju :slap:

Kar se tega tiče imaš srečo, saj nisem ne bandita ne ER6 ne Cometa vozil (oz sem Er6 zelo malo). Kar se tiče ostalih - Z750 je zaradi 150ccm precej bolj odziven, vzmetenje ima podobno slabo kot FZ6, le da vseeno vzbuja boljši občutek v ovinku. GSR je za svojih 600ccm precej bolj odziven, vzmetenje je neprimerno bolj dovršeno, občutek na motorju je odličen. Horneta mi je pa grda tako tastara kot nova in sem težko objektiven, a vseeno je dajala precej več agresivnosti in odzivnosti v nižjih obratih, vzmetenje novejšega modela je precej bolj neposredno in občtek v ostrejših ovinkih je dober. SV je tudi zaradi prednjega vzetenja nedovršen motor in zaradi bremz tudi ne ravno popoln (je treba kr fejst stisnt:)). A v večjih nagibih vzbuja neverjetno dober občutek, s svojo 2 valjno V zasnovo motorja dobiš največ od 600ccm, saj res lepo vleče na srednjih vrtljajih, njegova najmanjša teža je tud en velik plus, saj je zaradi tega definitivno najbolj zabaven od vseh.

Kar se še tistega "ti lahk maš FZ1 jz pa ne" tiče. Ne berem vseh (tvojih) postov, ker se mi ne da, samo po tvojem stavku, kako bo en prijatelj pokazal kako se pelje Fazer... sem sklepal, da ga serješ s svojo nespametno glavo in boš prešel na FZ1 samo zato, ker FZ6 nima dost konjev! In to bi bila napaka! Veliko norcev namreč srečujem na cesti, ki me na ravninah pihnejo kot za šalo, kasneje ko se prično ovinki pa vsi pusijevsko ne upajo nagnt in se umikajo na levi pas, prehitevajo nevarno, guma 3cm pussy štrajfna do roba...po ravninah pa 200+! počnejo neumnosti. Moje mnenje je, da dokler ne obvladaš FZ6 res dobro nimaš kaj lezt na 1000ccm navite živali, saj precej manj odpuščajo in ni z njimi šale kot je z srednjerazrednimi mopedi. To je vse. Če pa imaš pošlihtano in veš zakaj bi mel raje FZ1 potem pa "go for it!!!". Tud jz vem zakaj sm jo kupu in ne zarad konju, mi je vseen tud če jih ma zgolj 100.

Verjemi pa da tudi jz sedaj FZ1 jemljev z velikanskim spoštovanjem, druge ni!

Po pamet hitro pebi :)

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

mashina kuga je pa stabo da si začel tako umirjene komentarje odajat?:naughty:

Jah, nenavaden preblisk racionalnosti sem doživel :-)

Objavljeno

Tudi Hondo Dominator sem že vidu predelano v SuperMoto in mašina z ne vem kakimi predelavami in je letelo k 100 matr, ja in? Seveda lahko v vsak moped vložiš neskončno denarja in dobiš izjemno reč ven. Govorim svoje izkušnje serijskih motorjev!

pa brez zamere

ajd

Sploh ni treba veliko denarja!!!

Zamere pa seveda nobene z moje strani.

Objavljeno

Drug teden na servis ... na 70k ...

Mene zanima, ali je kdo že menjal zavorne pletenice in zavorno olje ?

Tudi to bi bilo potrebno narest, kajne?

Objavljeno

Drug teden na servis ... na 70k ...

Mene zanima, ali je kdo že menjal zavorne pletenice in zavorno olje ?

Tudi to bi bilo potrebno narest, kajne?

Zavorno olje ja....ni razlike. Pletenice nisem ŠE....Daj jih ti, pa poročaj o razliki :P

Objavljeno

Zavorno olje ja....ni razlike. Pletenice nisem ŠE....Daj jih ti, pa poročaj o razliki :P

a čm zlate pletenice dat? ... pomoje bodo bolj zagrable :whistle:

Objavljeno

prekičasto bo...črne daj.

Objavljeno

a čm zlate pletenice dat? ... pomoje bodo bolj zagrable :whistle:

a tvoja fz1 ma use žolto na balančiki? pol si biu tu u nedeljo na omv v postojni. . . . nism biu 100%. . .

Objavljeno

a tvoja fz1 ma use žolto na balančiki? pol si biu tu u nedeljo na omv v postojni. . . . nism biu 100%. . .

žolto ja :lol1:

biu biu na OMV-ju ... tam okol 16,00

Objavljeno (popravljeno)

žolto ja :lol1:

biu biu na OMV-ju ... tam okol 16,00

Ahha. ja po pa mislem da ti druzga skor ne ostane, kot de daš še lajtunge zlate, kr če ne, se ti ročke lahk spuntajo, in prekinejo sodelovanje s plebejskimi lajtungami. . . kolk časa pa maš ta motor de si že 70k km naredu? jez to delam slabih 10 let :blush:

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Dolg ga ne more imet, če vzameš v račun, da ta model obstaja od leta 2006 :P

Objavljeno

Drug teden na servis ... na 70k ...

Mene zanima, ali je kdo že menjal zavorne pletenice in zavorno olje ?

Tudi to bi bilo potrebno narest, kajne?

Zavorno olje je fajn menjat na 2 leti.. 5€ stroška, 15 min dela, res nobenga razloga, da bi se vozil s starim :)

Glede zavornih cevi, pa v kolikor že imaš opletene, ni nobene potrebe po menjavi. Če maš pa gumaste, ne bo pa nič narobe če daš opletene, edino boljše doziranje zavorne moči :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!