Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Frips, jest sm zadevo viduv živo, in mi je zlo všeč, tko da prvi denar k bo grem do andreja :)

Uživejte :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je enkrat že napisal, da bi blo okol 70€, sam ne vem pa, kako je s količinskim popustom :)

Andrej, upam da si ti to napisal, drugač pa še čakamo ceno :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, cena je 70€, se pa lahko vsak po svoje zmišluje glede višine teh distančnikou...glede količinskega popusta pa ne vem kako bi blo, ker možakara to dela vsak kos posebej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,sprašujem vas,če kdo od vas pozna črno FZ-1N,ki se prodaja v Moto Hit Krško?Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin PP...več kot zadovoljen :P Čeprav debatirat, kdo kaj natakne gor je itak...eh...vsakem nekaj drugega paše :D

jaz sn mel fazera dve sezoni vedno 'obutega' v metzeller m3worship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo od vas sam zmontiral prikazovalnik prestav (Acumen DG8) na Fazerja....rabu bi nekaj informacij... :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo od vas sam zmontiral prikazovalnik prestav (Acumen DG8) na Fazerja....rabu bi nekaj informacij... :surrender:

Vprašaj

lp

A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kot prvo lep pozdrav!

Danes sem se po predlogu prijatelja odločil spustiti malce vilice(12,5mm). Zapeljal sem se na rakitno in se vrnil nasmejan do ušes. Kot bi mi dal v roke drug motor. Vodljivost neprimerno boljša, v zavoje greš veliko lažje. Položiš ga z tako lahkoto. Žal mi je, da nisem tega storil že prvi dan po nakupu motorja. FZ1 je super vodljiv, vendar s to malo modifikacijo dosežeš še boljšo vožnjo. Prepričan sem, da je to mnogi že vejo, tistim ki tega še niso storili, pa predlagam čimprejšn obisk servisa, oziroma če nimate dveh levih rok(kot jaz:P) naredite to sami. Dodajam sliko za lažjo predstavo.

Druga stvar je namestitev yamaha emblemov ki koštajo 3.5 evra(2kom) ter lepo popestrijo originalne crashpade!

post-6017-127256236466_thumb.jpg

post-6017-127256238392_thumb.jpg

Lepo se vozte!!! :P:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo lep pozdrav!

Danes sem se po predlogu prijatelja odločil spustiti malce vilice(12,5mm).

Viš vraga, mi ni na misel prišlo, tudi krmilo je s tem nižje. Ubite dve muhi na en mah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se po predlogu prijatelja odločil spustiti malce vilice(12,5mm).

...odlično...hvala za poročilo...sem že sam tuhtal :slap: nekej v tem stilu, ker nisem našel tistih 70€ :xx: za Androtovega mojstra...pa še vozne lastnosti se morajo veliko bolj spremenit...kolk bi pa lahko tole max spustil?!, da potem ni kej v napoto... :?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo lep pozdrav!

Danes sem se po predlogu prijatelja odločil spustiti malce vilice(12,5mm). Zapeljal sem se na rakitno in se vrnil nasmejan do ušes. Kot bi mi dal v roke drug motor. Vodljivost neprimerno boljša, v zavoje greš veliko lažje. Položiš ga z tako lahkoto. Žal mi je, da nisem tega storil že prvi dan po nakupu motorja. FZ1 je super vodljiv, vendar s to malo modifikacijo dosežeš še boljšo vožnjo. Prepričan sem, da je to mnogi že vejo, tistim ki tega še niso storili, pa predlagam čimprejšn obisk servisa, oziroma če nimate dveh levih rok(kot jaz:P) naredite to sami. Dodajam sliko za lažjo predstavo.

Druga stvar je namestitev yamaha emblemov ki koštajo 3.5 evra(2kom) ter lepo popestrijo originalne crashpade!

Lepo se vozte!!! :P:yea1:

Uf, pa se je le en okorajžu...sm tud to že imeu v misllih, pa kr nism upau tega nardit...praviš da je razlika očitna...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je tud en kolega že reku, da se to full obnese, sam še nism tega naredu :)

Andro, ko boš meu narjen, povej da vidm kako to zgleda :)

Mogoče te bom pol še jest fehtu za predelavo :) :)

Sam zanima me še, kako se obnese tm pr 150km/h oz za nekatere pri 250km/h :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...odlično...hvala za poročilo...sem že sam tuhtal :slap: nekej v tem stilu, ker nisem našel tistih 70€ :xx: za Androtovega mojstra...pa še vozne lastnosti se morajo veliko bolj spremenit...kolk bi pa lahko tole max spustil?!, da potem ni kej v napoto... :?

lp

Za prvo spustitev predlagam 1,25 cm kot imam sam. Kolega ima spuščeno 1,5cm. Nevem če bi bilo večje spuščanje smiselno, saj že 1,25cm naredi ogromno razliko....

Uf, pa se je le en okorajžu...sm tud to že imeu v misllih, pa kr nism upau tega nardit...praviš da je razlika očitna...?

Razlika je tako očitna, da mi je bilo žal da tega nisem storil takoj ko sem kupil motor. Veliko lažje se ga položi in krajši ovinki,ki se zapirajo naenkat postanejo lahkotni. Obnaša se kot drug motor, vsa njegova teža se kar zgubi. Preprosta modifikacija ki jo toplo priporočam vsem... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a če spustiš vilce, se ne touče balanca ob tank :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a če spustiš vilce, se ne touče balanca ob tank :?

ne, ker je itak s križem vred spuščena...distanca balance do tanka ostane ista...jest mam znižano balanco z distančniki za 2,5cm, pa je še vedno lufta do tanka za dobr prst.

bom pa v kratkem še tole naredu...mogoče že ta teden...je dež, bom meu čas da mal pošraufam :naughty:

Popravljeno . Popravil Andro82
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a če spustiš vilce, se ne touče balanca ob tank :?

:hmm: belanca je tam kot je bla. rezervar tudi. sam vilce mal špegajo iz križev ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahaaaaaaa... pol se več zlatga vid... carsko :P ... sam k mam tam vinjeto :unsure: ... a je kdo probu s čoper balanco :? ... že na teli me mal križ boli ... mogoče bom dau pa visoko balanco... bom vidu :music1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mislite da bi se talo popravek z spuščanjem vilic obnesel tudi na Z 1000?

hm...možno...je za probat, itak stvar ni tko zakomplicirana da nebi mogu nazaj na prvotno stanje popraut če nebi blo ok :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojstri,

zgolj v vednost in ravnanje: ne pozabite da spuščanje križev v vilicah spremeni vozne lastnosti tudi pri visoki hitrosti, ne samo pri nizki - motor postane bolj "živčen", odvisno od motorja in za koliko mm ste spustili; poleg tega je motor tudi toliko mm nižji in prej drsajo tačke (in/ali tudi bolj "zoprni", fiksni deli motorja!) kar zna bit vsaj pri FZ1 precej velik problem, ker je že tko (pre)nizka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojstri,

zgolj v vednost in ravnanje: ne pozabite da spuščanje križev v vilicah spremeni vozne lastnosti tudi pri visoki hitrosti, ne samo pri nizki - motor postane bolj "živčen", odvisno od motorja in za koliko mm ste spustili; poleg tega je motor tudi toliko mm nižji in prej drsajo tačke (in/ali tudi bolj "zoprni", fiksni deli motorja!) kar zna bit vsaj pri FZ1 precej velik problem, ker je že tko (pre)nizka

tole si kar dobr obrazložiu...upam pa, ker je bila točno taka nastavitev objavljena s kombinacijo nastavitve vzmetenja mislim da pri sportrider.com, je bila verjetno ta nastavitev preizkušena tudi pri višjih hitrostih :? in da nebi smelo biti težav.

je pa predelava dovolj enostavna, da se pri kakšnem čudnem obnašanju motorja lahko enostavno vrne v prvotni položal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bemu...suzuki, si mi dal za mislit....že zdj drsam po tleh z tistim delom pod geštelom, kamor se stranska taca naslon, ko je dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!