Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Vsake tolko ga prčepim da se mal avspuh spiha :naughty: pa da bi kej trokiral še nism opazu pa je tud 07 letnik. Tku da ni problemov za enkrat :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzmetenje si je pa potrebno nastavit ja, prej mi je motor plaval skozi ovinke, pol pa sem se zapeljal do Androta, pa sva nastavla tko kot ma on pa je veliko boljše.

LP

Lahko napišeš na kaj (v številkah) sta to nastavla? Le spredaj ali tudi zadaj?

Popravljeno . Popravil Gamma
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko napišeš na kaj (v številkah) sta to nastavla? Le spredaj ali tudi zadaj?

Ti bom jz napisal ko pridem domu - jutri OK? Sem se pa kr pošteno zabaval s tem in sedaj je odlično (tako za enega kot za 2!)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti bom jz napisal ko pridem domu - jutri OK? Sem se pa kr pošteno zabaval s tem in sedaj je odlično (tako za enega kot za 2!)

ajd

Res, da nimam tako sofiticirane mašine kot je FZ1::worship: , sam a ni velika razlika, ko se voziš v dvoje? Torej, jaz želim imeti vedno enako trd motor in vsaj približno enako gibanje, bodisi da sem sam ali v dvoje in zaradi tega moram vsaj zadnji amortizer prenastavljati, glede na težo. Ali si ubral neko srednjo nastavitev, ki zadosti tako enemu, kot dvema? In ali ni v tem primeru ko si sam pretrd in gibanje prehitro, ko si pa v dvoje mehak in hodi daljši?

Popravljeno . Popravil DAMI33
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko napišeš na kaj (v številkah) sta to nastavla? Le spredaj ali tudi zadaj?

Evo, sm najdu nastavitve...s temi nastavitvami se vozim sam in in v dvoje, pa mi "ornk" odgovarja :worship:

FRONT:

Spring preload: 4,5 lines showing;

Rebound damping: 21 clicks out from full stiff;

Compression damping: 6 clicks out from full stiff;

REAR:

Spring preload: position 5 from full soft;

Rebound damping: 1 click out from full stiff

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res, da nimam tako sofiticirane mašine kot je FZ1::worship: , sam a ni velika razlika, ko se voziš v dvoje? Torej, jaz želim imeti vedno enako trd motor in vsaj približno enako gibanje, bodisi da sem sam ali v dvoje in zaradi tega moram vsaj zadnji amortizer prenastavljati, glede na težo. Ali si ubral neko srednjo nastavitev, ki zadosti tako enemu, kot dvema? In ali ni v tem primeru ko si sam pretrd in gibanje prehitro, ko si pa v dvoje mehak in hodi daljši?

Si me najdu :P maš prav, zadnjega tudi sam nastavljam vedno znova. Trenutno je opcija ki na 90% odgovraja tudi tako da sva lahko skupaj na motorju (ma dečva samo 57kg, pa se ne pozna tolko), če pa se greva orenk pregajat pa zadnjo za eno stopnjo samo ojačam.

Napišem vse ko pridem do "beležke"

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kako imam jst. Po preštelavanju in filozofiranju sem enega lepega dneva popizdil in vse vrnil na tovarniške nastavitve. In začel znova, pri ganc novih gumah (jp, gume imajo tudi vpliv na vse to)..

No skratka:

Prve vilce: preload: 3 stopnja-črtice ki se vidijo (5.5,); rebaund: 14 click (18); compression: 5 click (5)(standard)

Zadnja: preload: 5 stopnja (3); rebaund: 7 click (8)

Nastavitve rebaunda in compressna so štete od maximalne trdote proti mehkem.Vrednosti v oklepajih so standardne.

Nastavitve za cca 77kg, če je sopotnica oz, če sem naložen, se zadnji feder zategne +1. Je pa tudi takrat vožnja bolj umirjena...

Ko sem zmeril sag je to to....skratka meni paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam od Androta in zgleda da sma oba istega vzela za izvorno, samo da sm jz zadaj spremenil še malček - kar je z rdečo je moje, ostalo je že Andro napisal:

FRONT:

Spring preload: 4,5 lines showing;

Rebound damping: 21 clicks out from full stiff;

Compression damping: 6 clicks out from full stiff;

REAR:

Spring preload: position 5/6 from full soft;

Rebound damping: 1/3 click out from full stiff

Je pa to za mojih dobrih 80kg odlično, original rebound zadnjega mi je bil pač malce prehud, ostalo je super. Ko pa sva z lubico pa še kak kufr pa zategnem zadnjo na 7 pa je OK. Meni je pač precej bolj všeč, da je motor trd (in na trenutke trpiš ko je cesta zjahana za popi...) a se zato pelje kot želim takrat ko je potrebno. Bom pa sprobal še od Fripsa nastavitve za hec da vidimo :)

Svetujem pa seveda vsakemu da se malce poigra (če smo že ti izbranci in mamo to opcijo serijsko), jz sm se vozil pa sprobaval in malo spreminjal in spet naprej. Ma za par minut dela prideš do tega kar ti paše pa je.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, sm najdu nastavitve...s temi nastavitvami se vozim sam in in v dvoje, pa mi "ornk" odgovarja :worship:

FRONT:

Spring preload: 4,5 lines showing;

Rebound damping: 21 clicks out from full stiff;

Compression damping: 6 clicks out from full stiff;

REAR:

Spring preload: position 5 from full soft;

Rebound damping: 1 click out from full stiff

Gledam od Androta in zgleda da sma oba istega vzela za izvorno, samo da sm jz zadaj spremenil še malček - kar je z rdečo je moje, ostalo je že Andro napisal:

FRONT:

Spring preload: 4,5 lines showing;

Rebound damping: 21 clicks out from full stiff;

Compression damping: 6 clicks out from full stiff;

REAR:

Spring preload: position 5/6 from full soft;

Rebound damping: 1/3 click out from full stiff

ajd

Hoj,

hvala obema, fanta od fare sta :notworthy: :worship: , pa Fripsi tudi :worship:

v moto GP se ti podatki skrbno skrivajo :whistle:

Bom sprobal vse te variante, kolikor bosta seveda vreme in časovna svoboda dopuščala.

Pol pa izmenjamo izkušnje, kaj je komu naj :D:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pohvale voznikom FZ-1 :notworthy:

Mislim da ste eni redkih ko veste zakaj vozite nastavljivo zmetenje, oz je dobro da je nastavljivo,

da si pa še pomagate med seboj pa samo :grupni: mislimd aje to pravi smisel foruma, ne pa samo kdo ima večjega :oops:

Uživajte in srečno z lubicami, tistimi na 2 nogi ali koli :boobies: (nisem jih želel omenjat sem jih raje prilepil)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od tega da nas takle hvališ nimam jz nč, vsaj kak plusek nam daj no :yea2::kva2: se hecamo, hvala za to. Čeprav vem, da mam bl majhnega, rad to naglas povem, pa tud kar pač zraven pride, tak sm :) Zakaj bi skrivali če se mamo takle lahk vsi lepš.

Pa še 2 slikce za hec k so kr lepe:

Izpred bajte, k je tak lep dan se naredu pa sm kr mogu slikat

post-14218-036464200 1286630246_thumb.jpg

Tale je pa ene 5km od meje z Avstrijo (v SLO) - bo Andro fix vedu kje je to :)

post-14218-030590700 1286630258_thumb.jpg

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, pred unim hotelom (menda sta tak samo 2 tamo :) ). Je pa cesta res izjemno lepa na avstrijskem koncu, samo 1x sma šla krepko počes in kr na stransko cesto ker cesta ni ravno v ovinek najprej zgledala :whistle: ups, no pa smo prežveli vseeno.

Drgač pa je FZ1 kr idealen za take ceste, edin prva prestava bi mogla bit krajša, da bi druga kaj vlekla ven iz ovinkov, a ne de?

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si boš počel s +, razumem da bi dobil pir, naj te tvoja kušna namesto plusa pa bo ;)

no na piru oz kavici s pa še vedno lahko dobimo :naughty:

Ste se igrali kaj s prestavnim razmerjem, sam ima na 950 spredaj en zob manj, če bo pa ostal še naslednjo sezono pa ob menjavi zobniškega prenosa, spredaj ostane orginal, zadaj pa bo malo večji, baje je bolj hvaležno za verigo.

Kolk se kaj poznajo luknje v navoru z orginal izpuhom?

Koliko sem gledal karakteristiko z akrapovičem bi morala biti opazna razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si boš počel s +, razumem da bi dobil pir, naj te tvoja kušna namesto plusa pa bo ;)

no na piru oz kavici s pa še vedno lahko dobimo :naughty:

Ste se igrali kaj s prestavnim razmerjem, sam ima na 950 spredaj en zob manj, če bo pa ostal še naslednjo sezono pa ob menjavi zobniškega prenosa, spredaj ostane orginal, zadaj pa bo malo večji, baje je bolj hvaležno za verigo.

Kolk se kaj poznajo luknje v navoru z orginal izpuhom?

Koliko sem gledal karakteristiko z akrapovičem bi morala biti opazna razlika.

Glede razmerja zobnikov...zadaj imam 44 zobnik (1 manj kot original), vendar je to še od prejšnjega lastnika, tako da nimam občutka če je kakšna razlika...če pa bi sam spreminjal razmerje bi verjetno raje dal spredaj manjšega ali pa zadaj večjega, da bi pridobin na pospešku...končne brzine itak ne rabim.

Glede akrapoviča se mi pa zdi da spodaj malenkost lepše vleče, ker zgoraj je že prej dobr delal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Kak to da prodajaš Andro? Sicer pa maš zelo lepo dodelan mopedek, ravn prav da je zlo lično :P

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak to da prodajaš Andro? Sicer pa maš zelo lepo dodelan mopedek, ravn prav da je zlo lično :P

ajd

Hja, mal bi rad sprobal še SS petardo...itak Yamaho :notworthy:

Pa hvala za pohvalo :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak ti bo še žal, pa še tega veš ne :P Čez eno leto nas boš pa prosil, če ti damo za en krog, hehe

Pa fajn nabavi, če daš pa akrapota poceni mi pa le javi PM!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak ti bo še žal, pa še tega veš ne :P Čez eno leto nas boš pa prosil, če ti damo za en krog, hehe

Pa fajn nabavi, če daš pa akrapota poceni mi pa le javi PM!

ajd

hehe...žau bi mi blo edin če nebi Yamahe kupu :P Morm pa najprej tole zverino prodat, pol pa na lov za novim.

Akrapo bo pa verjetno kr z motorjem odromau...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker mi je najbl všeč od vseh. :naughty:

Sej ne bom reku kaj je boljš, sam priporočam ti, da probaš vsaj 3 SS petrade. (R1, GSXR 1000, CBR 1000) in se potem odloči kaj ti paše!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne bom reku kaj je boljš, sam priporočam ti, da probaš vsaj 3 SS petrade. (R1, GSXR 1000, CBR 1000) in se potem odloči kaj ti paše!

Itak bom jemau tam okrog letnika 2006...sej glede lega na motorju verjamem da so razlike (probau sem že Suzukija, pa je OK, samo mi ni tolk ušeč, enako velja za Hondo), tko da bom kar ostal zvest Yamahi :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak bom jemau tam okrog letnika 2006...sej glede lega na motorju verjamem da so razlike (probau sem že Suzukija, pa je OK, samo mi ni tolk ušeč, enako velja za Hondo), tko da bom kar ostal zvest Yamahi :notworthy:

Lepo da boš ostal zvest Yamahi. Tudi sam letos planiram menjavo FZ1 za R1 iz istih razlogov kot ti. Preprosto zanima me še mal način vožnje z čisto športnim motorjem.Seveda sem že vozil CBRo, R1o in Ninjo 10ko, vendar vse premalo časa da bi se vsaj približno navadil. Fz1-s mi je čist hud motor in če bi imel dovolj denarja ga nikoli nebi prodajal. Za moje pojme resnični pravi sport/turer brez prave konkurence.

Dobro prodajo/nakup ti želim!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haloha!

Po moje, vama bo po eni sezoni z SS petardo žal, da nista Fazana obdržala, in si poleg le tega kupila še SS petardo. Kaj kmalu bosta ugotovila, da gre po cesti prehitro in ob turing vožnjah neudobno, in bi blo fino prikolco za na pisto kupit, pa poliestre. Kolikor vem, se oba rada peljeta z boljšim polovicam na kako daljšo furco, in imeti doma samo SS petardo... :?hmm ...boljše polovice v tem primeru niso najbolj navdušene O:-), vajino telo pa tudi ne bo.

Samo moje skromno mnenje B) ...najboljš, da malce starejšo R6 nabavš, pa poliestre gor, pa brez registracije in je to to...seveda če finance dopuščajo.

Za na pisto in lagano sportski po cesti, pa Tuno kup .) hehehe.

Pa velik sreče pri uresničevanju ciljev.

lp flox

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!