komandos Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Vsake tolko ga prčepim da se mal avspuh spiha :naughty: pa da bi kej trokiral še nism opazu pa je tud 07 letnik. Tku da ni problemov za enkrat
Gamma Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 (popravljeno) Vzmetenje si je pa potrebno nastavit ja, prej mi je motor plaval skozi ovinke, pol pa sem se zapeljal do Androta, pa sva nastavla tko kot ma on pa je veliko boljše. LP Lahko napišeš na kaj (v številkah) sta to nastavla? Le spredaj ali tudi zadaj? Popravljeno Oktober 6, 2010. Popravil Gamma
suhi Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 Lahko napišeš na kaj (v številkah) sta to nastavla? Le spredaj ali tudi zadaj? Ti bom jz napisal ko pridem domu - jutri OK? Sem se pa kr pošteno zabaval s tem in sedaj je odlično (tako za enega kot za 2!) ajd maco47 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 (popravljeno) Ti bom jz napisal ko pridem domu - jutri OK? Sem se pa kr pošteno zabaval s tem in sedaj je odlično (tako za enega kot za 2!) ajd Res, da nimam tako sofiticirane mašine kot je FZ1: , sam a ni velika razlika, ko se voziš v dvoje? Torej, jaz želim imeti vedno enako trd motor in vsaj približno enako gibanje, bodisi da sem sam ali v dvoje in zaradi tega moram vsaj zadnji amortizer prenastavljati, glede na težo. Ali si ubral neko srednjo nastavitev, ki zadosti tako enemu, kot dvema? In ali ni v tem primeru ko si sam pretrd in gibanje prehitro, ko si pa v dvoje mehak in hodi daljši? Popravljeno Oktober 7, 2010. Popravil DAMI33 logarr in Miha27 1 1
Andro82 Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 Lahko napišeš na kaj (v številkah) sta to nastavla? Le spredaj ali tudi zadaj? Evo, sm najdu nastavitve...s temi nastavitvami se vozim sam in in v dvoje, pa mi "ornk" odgovarja FRONT: Spring preload: 4,5 lines showing; Rebound damping: 21 clicks out from full stiff; Compression damping: 6 clicks out from full stiff; REAR: Spring preload: position 5 from full soft; Rebound damping: 1 click out from full stiff Gamma 1
suhi Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 Res, da nimam tako sofiticirane mašine kot je FZ1: , sam a ni velika razlika, ko se voziš v dvoje? Torej, jaz želim imeti vedno enako trd motor in vsaj približno enako gibanje, bodisi da sem sam ali v dvoje in zaradi tega moram vsaj zadnji amortizer prenastavljati, glede na težo. Ali si ubral neko srednjo nastavitev, ki zadosti tako enemu, kot dvema? In ali ni v tem primeru ko si sam pretrd in gibanje prehitro, ko si pa v dvoje mehak in hodi daljši? Si me najdu maš prav, zadnjega tudi sam nastavljam vedno znova. Trenutno je opcija ki na 90% odgovraja tudi tako da sva lahko skupaj na motorju (ma dečva samo 57kg, pa se ne pozna tolko), če pa se greva orenk pregajat pa zadnjo za eno stopnjo samo ojačam. Napišem vse ko pridem do "beležke" ajd maco47 in DAMI34 1 1
Frips Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 Evo kako imam jst. Po preštelavanju in filozofiranju sem enega lepega dneva popizdil in vse vrnil na tovarniške nastavitve. In začel znova, pri ganc novih gumah (jp, gume imajo tudi vpliv na vse to).. No skratka: Prve vilce: preload: 3 stopnja-črtice ki se vidijo (5.5,); rebaund: 14 click (18); compression: 5 click (5)(standard) Zadnja: preload: 5 stopnja (3); rebaund: 7 click (8) Nastavitve rebaunda in compressna so štete od maximalne trdote proti mehkem.Vrednosti v oklepajih so standardne. Nastavitve za cca 77kg, če je sopotnica oz, če sem naložen, se zadnji feder zategne +1. Je pa tudi takrat vožnja bolj umirjena... Ko sem zmeril sag je to to....skratka meni paše. Gamma 1
suhi Objavljeno Oktober 8, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2010 Gledam od Androta in zgleda da sma oba istega vzela za izvorno, samo da sm jz zadaj spremenil še malček - kar je z rdečo je moje, ostalo je že Andro napisal: FRONT: Spring preload: 4,5 lines showing; Rebound damping: 21 clicks out from full stiff; Compression damping: 6 clicks out from full stiff; REAR: Spring preload: position 5/6 from full soft; Rebound damping: 1/3 click out from full stiff Je pa to za mojih dobrih 80kg odlično, original rebound zadnjega mi je bil pač malce prehud, ostalo je super. Ko pa sva z lubico pa še kak kufr pa zategnem zadnjo na 7 pa je OK. Meni je pač precej bolj všeč, da je motor trd (in na trenutke trpiš ko je cesta zjahana za popi...) a se zato pelje kot želim takrat ko je potrebno. Bom pa sprobal še od Fripsa nastavitve za hec da vidimo Svetujem pa seveda vsakemu da se malce poigra (če smo že ti izbranci in mamo to opcijo serijsko), jz sm se vozil pa sprobaval in malo spreminjal in spet naprej. Ma za par minut dela prideš do tega kar ti paše pa je. ajd Gamma in maco47 1 1
Gamma Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 Evo, sm najdu nastavitve...s temi nastavitvami se vozim sam in in v dvoje, pa mi "ornk" odgovarja FRONT: Spring preload: 4,5 lines showing; Rebound damping: 21 clicks out from full stiff; Compression damping: 6 clicks out from full stiff; REAR: Spring preload: position 5 from full soft; Rebound damping: 1 click out from full stiff Gledam od Androta in zgleda da sma oba istega vzela za izvorno, samo da sm jz zadaj spremenil še malček - kar je z rdečo je moje, ostalo je že Andro napisal: FRONT: Spring preload: 4,5 lines showing; Rebound damping: 21 clicks out from full stiff; Compression damping: 6 clicks out from full stiff; REAR: Spring preload: position 5/6 from full soft; Rebound damping: 1/3 click out from full stiff ajd Hoj, hvala obema, fanta od fare sta :notworthy: , pa Fripsi tudi v moto GP se ti podatki skrbno skrivajo Bom sprobal vse te variante, kolikor bosta seveda vreme in časovna svoboda dopuščala. Pol pa izmenjamo izkušnje, kaj je komu naj
Electric Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 Pohvale voznikom FZ-1 :notworthy: Mislim da ste eni redkih ko veste zakaj vozite nastavljivo zmetenje, oz je dobro da je nastavljivo, da si pa še pomagate med seboj pa samo mislimd aje to pravi smisel foruma, ne pa samo kdo ima večjega :oops: Uživajte in srečno z lubicami, tistimi na 2 nogi ali koli (nisem jih želel omenjat sem jih raje prilepil) Andro82 1
suhi Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 Od tega da nas takle hvališ nimam jz nč, vsaj kak plusek nam daj no se hecamo, hvala za to. Čeprav vem, da mam bl majhnega, rad to naglas povem, pa tud kar pač zraven pride, tak sm Zakaj bi skrivali če se mamo takle lahk vsi lepš. Pa še 2 slikce za hec k so kr lepe: Izpred bajte, k je tak lep dan se naredu pa sm kr mogu slikat Tale je pa ene 5km od meje z Avstrijo (v SLO) - bo Andro fix vedu kje je to ajd WhiteWolf, TOMTECH, NejcN in 1 other 3 1
Andro82 Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 Tale je pa ene 5km od meje z Avstrijo (v SLO) - bo Andro fix vedu kje je to ajd Mogoče Jezersko
suhi Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 Jp, pred unim hotelom (menda sta tak samo 2 tamo ). Je pa cesta res izjemno lepa na avstrijskem koncu, samo 1x sma šla krepko počes in kr na stransko cesto ker cesta ni ravno v ovinek najprej zgledala ups, no pa smo prežveli vseeno. Drgač pa je FZ1 kr idealen za take ceste, edin prva prestava bi mogla bit krajša, da bi druga kaj vlekla ven iz ovinkov, a ne de? ajd maco47 1
Electric Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 Kaj si boš počel s +, razumem da bi dobil pir, naj te tvoja kušna namesto plusa pa bo no na piru oz kavici s pa še vedno lahko dobimo :naughty: Ste se igrali kaj s prestavnim razmerjem, sam ima na 950 spredaj en zob manj, če bo pa ostal še naslednjo sezono pa ob menjavi zobniškega prenosa, spredaj ostane orginal, zadaj pa bo malo večji, baje je bolj hvaležno za verigo. Kolk se kaj poznajo luknje v navoru z orginal izpuhom? Koliko sem gledal karakteristiko z akrapovičem bi morala biti opazna razlika.
Andro82 Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 Kaj si boš počel s +, razumem da bi dobil pir, naj te tvoja kušna namesto plusa pa bo no na piru oz kavici s pa še vedno lahko dobimo :naughty: Ste se igrali kaj s prestavnim razmerjem, sam ima na 950 spredaj en zob manj, če bo pa ostal še naslednjo sezono pa ob menjavi zobniškega prenosa, spredaj ostane orginal, zadaj pa bo malo večji, baje je bolj hvaležno za verigo. Kolk se kaj poznajo luknje v navoru z orginal izpuhom? Koliko sem gledal karakteristiko z akrapovičem bi morala biti opazna razlika. Glede razmerja zobnikov...zadaj imam 44 zobnik (1 manj kot original), vendar je to še od prejšnjega lastnika, tako da nimam občutka če je kakšna razlika...če pa bi sam spreminjal razmerje bi verjetno raje dal spredaj manjšega ali pa zadaj večjega, da bi pridobin na pospešku...končne brzine itak ne rabim. Glede akrapoviča se mi pa zdi da spodaj malenkost lepše vleče, ker zgoraj je že prej dobr delal.
suhi Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 Kak to da prodajaš Andro? Sicer pa maš zelo lepo dodelan mopedek, ravn prav da je zlo lično ajd maco47 1
Andro82 Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 Kak to da prodajaš Andro? Sicer pa maš zelo lepo dodelan mopedek, ravn prav da je zlo lično ajd Hja, mal bi rad sprobal še SS petardo...itak Yamaho :notworthy: Pa hvala za pohvalo
bikez Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 Hja, mal bi rad sprobal še SS petardo...itak Yamaho :notworthy: Pa hvala za pohvalo Zakaj SS Yamaho?
Andro82 Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 Zakaj SS Yamaho? Ker mi je najbl všeč od vseh. :naughty: DAMI34 1
suhi Objavljeno November 13, 2010 Opozori Objavljeno November 13, 2010 Kak ti bo še žal, pa še tega veš ne Čez eno leto nas boš pa prosil, če ti damo za en krog, hehe Pa fajn nabavi, če daš pa akrapota poceni mi pa le javi PM! ajd maco47 in ZdenkoK 1 1
Andro82 Objavljeno November 13, 2010 Opozori Objavljeno November 13, 2010 Kak ti bo še žal, pa še tega veš ne Čez eno leto nas boš pa prosil, če ti damo za en krog, hehe Pa fajn nabavi, če daš pa akrapota poceni mi pa le javi PM! ajd hehe...žau bi mi blo edin če nebi Yamahe kupu Morm pa najprej tole zverino prodat, pol pa na lov za novim. Akrapo bo pa verjetno kr z motorjem odromau...
bikez Objavljeno November 14, 2010 Opozori Objavljeno November 14, 2010 Ker mi je najbl všeč od vseh. :naughty: Sej ne bom reku kaj je boljš, sam priporočam ti, da probaš vsaj 3 SS petrade. (R1, GSXR 1000, CBR 1000) in se potem odloči kaj ti paše! jupiter 1
Andro82 Objavljeno November 14, 2010 Opozori Objavljeno November 14, 2010 Sej ne bom reku kaj je boljš, sam priporočam ti, da probaš vsaj 3 SS petrade. (R1, GSXR 1000, CBR 1000) in se potem odloči kaj ti paše! Itak bom jemau tam okrog letnika 2006...sej glede lega na motorju verjamem da so razlike (probau sem že Suzukija, pa je OK, samo mi ni tolk ušeč, enako velja za Hondo), tko da bom kar ostal zvest Yamahi :notworthy:
NejcN Objavljeno November 14, 2010 Opozori Objavljeno November 14, 2010 Itak bom jemau tam okrog letnika 2006...sej glede lega na motorju verjamem da so razlike (probau sem že Suzukija, pa je OK, samo mi ni tolk ušeč, enako velja za Hondo), tko da bom kar ostal zvest Yamahi :notworthy: Lepo da boš ostal zvest Yamahi. Tudi sam letos planiram menjavo FZ1 za R1 iz istih razlogov kot ti. Preprosto zanima me še mal način vožnje z čisto športnim motorjem.Seveda sem že vozil CBRo, R1o in Ninjo 10ko, vendar vse premalo časa da bi se vsaj približno navadil. Fz1-s mi je čist hud motor in če bi imel dovolj denarja ga nikoli nebi prodajal. Za moje pojme resnični pravi sport/turer brez prave konkurence. Dobro prodajo/nakup ti želim!!!
flero Objavljeno November 14, 2010 Opozori Objavljeno November 14, 2010 Haloha! Po moje, vama bo po eni sezoni z SS petardo žal, da nista Fazana obdržala, in si poleg le tega kupila še SS petardo. Kaj kmalu bosta ugotovila, da gre po cesti prehitro in ob turing vožnjah neudobno, in bi blo fino prikolco za na pisto kupit, pa poliestre. Kolikor vem, se oba rada peljeta z boljšim polovicam na kako daljšo furco, in imeti doma samo SS petardo... :?hmm ...boljše polovice v tem primeru niso najbolj navdušene O:-), vajino telo pa tudi ne bo. Samo moje skromno mnenje ...najboljš, da malce starejšo R6 nabavš, pa poliestre gor, pa brez registracije in je to to...seveda če finance dopuščajo. Za na pisto in lagano sportski po cesti, pa Tuno kup .) hehehe. Pa velik sreče pri uresničevanju ciljev. lp flox Pecy, NejcN, thumper in 2 others 4 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se