Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz sem bil zaprisežen ST voznik. Ko sem enkrat kupil in začel vozit SS petardo sem videl, da mi bolj odgovarja kot ST motor. Tudi moja je kr pri velikih puncah cca. 178 ccm pa uživa v vožnji z SS-om. Neverjetno, tudi jaz nisem verjel ampak, če nikol ne jamra in je vedno navdušena, potem bo že nekaj na tem.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ola!

Veliko časa sem študiral pluse ter minuse sport tourerja(konkretno fazerke) proti sport(R1). Še več časa sem študiral kaj sploh potrebujem?Kje se največ vozim? Dejstvo je da se z R1 omejiš kar se tiče vožnje na cesti, sestopi z prelazov postanejo zahtevni prav tako adijo 700+kilometrov dolge ture(brez avtoceste), vožnja v dvoje bolj naporna itd itd, zato upam da bo zabavni del vožnje sportaka nadomestil te zadeve, ki jih izgubiš pri fazerki. Hvala za dobre želje, prodat motor dandanes(po normalni ceni) je težko, prav tako pa bo treba paziti pri nakupu sportive, zato bova rabla kar precej sreče :P

LP

Objavljeno

superbike lenkerco na sportaka, pa je problem rešen. tako imam jaz zdaj že na tretjem motorju narejeno :)

Objavljeno

Ola!

Veliko časa sem študiral pluse ter minuse sport tourerja(konkretno fazerke) proti sport(R1). Še več časa sem študiral kaj sploh potrebujem?Kje se največ vozim? Dejstvo je da se z R1 omejiš kar se tiče vožnje na cesti, sestopi z prelazov postanejo zahtevni prav tako adijo 700+kilometrov dolge ture(brez avtoceste), vožnja v dvoje bolj naporna itd itd, zato upam da bo zabavni del vožnje sportaka nadomestil te zadeve, ki jih izgubiš pri fazerki. Hvala za dobre želje, prodat motor dandanes(po normalni ceni) je težko, prav tako pa bo treba paziti pri nakupu sportive, zato bova rabla kar precej sreče :P

LP

Zanimivo je predvsem to, da sem na GSXR 1000 K8 precej manj zmatran kot sem bil na FZ6. Zanimivo je tudi to, da se z menoj furajo prijatli na FZ1 in velik bolj pretegujejo noge kot jaz. Na cestaku me prav tako ne boli hrbet po daljši vožnji, medtem ko me je na FZ6 in FZ1 bolel. Zgleda, da vertikalno sedenje na naših cestah ne dene preveč dobro. Je pa res, da me bolj bolijo roke, vendar se na to hitro navadiš. Veliko bolj trpiš, če sta dva na motorju, če se furam sam pa akamot v enem dnevu naredim več km, kot pa z Fazerjem. Velik minus je vožnja prtljage. Velik plus pa je ciklistika, bremze in ostali bomboni, ki jih ST motorji še dolgo ne bodo imeli. Torej zame, če seštejem pluse in minuse, vsekakor pride bolj v upoštev cestak.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Upam da bom, ko kupim SS enakega mnenja kot bikez. Tudi sam velikokrat pretegujem noge in dvigujem rit na Fazerju, vendar se na motorju vsaka manša "bolečina" izniči z užitkom vožnje :yea2:

Flero, tvoj nasvet niti ni slab, vendar saj veš...finance pa to :xx: . Sicer sm pa še dokaj mlad, in če bom že pri teh letih jamrou za bolečinami vsepovsod, pol pa to ni nč :P K... za probat je, pol bom pa vidu...itak pa ne potujem na neke doooolge ture, tko da bom že mal "potrpeu" :OK:

Objavljeno

Upam da bom, ko kupim SS enakega mnenja kot bikez. Tudi sam velikokrat pretegujem noge in dvigujem rit na Fazerju, vendar se na motorju vsaka manša "bolečina" izniči z užitkom vožnje :yea2:

Flero, tvoj nasvet niti ni slab, vendar saj veš...finance pa to :xx: . Sicer sm pa še dokaj mlad, in če bom že pri teh letih jamrou za bolečinami vsepovsod, pol pa to ni nč :P K... za probat je, pol bom pa vidu...itak pa ne potujem na neke doooolge ture, tko da bom že mal "potrpeu" :OK:

Ta motor, ki ga ti kupuješ je tudi meni lep k sam satan. Razlog zakaj ga nisem kupil je nekoliko manj udobna drža kot na GSXR (pravijo, da je GSXR nekak najbolj podoben ST motorju, če bi temu lahko tako rekli). Drug razlog je ta, da je motor do okoli 7krpm mrtev, naprej pa začne divjat tako, da ga težko krotiš, kar me je odbilo od nakupa. Moraš vedet, da je motor na R1 čist druga zadeva kot na FZ1, kljub istem motorju. Jaz sem kupil GSXR-a, ker ima najbolj linearno podajanje moči in seveda ker mi je lep, še posebej moj belo-siv :).

Objavljeno

Enim paše, enim ne paše... ene bolijo noge, druge ne ... js sm s svojim naredil precej kilometrov in moram rečt, da z nubenim drugim do sedaj, s tako lahkoto kot s FZ1. Občani manjše rasti, težje vozimo SS-je, ker skoz na rokah visimo, pa tudi višji sedeži so (vsaj 820 in višje).

Sicer pa, jaz bom tudi svojega prodajal, enkrat septembra - oktobra ... prijave sicer še ne zbiram ampak, kdor prvi pride, prvi melje :P

Objavljeno

Upam da bom, ko kupim SS enakega mnenja kot bikez. Tudi sam velikokrat pretegujem noge in dvigujem rit na Fazerju, vendar se na motorju vsaka manša "bolečina" izniči z užitkom vožnje :yea2:

Flero, tvoj nasvet niti ni slab, vendar saj veš...finance pa to :xx: . Sicer sm pa še dokaj mlad, in če bom že pri teh letih jamrou za bolečinami vsepovsod, pol pa to ni nč :P K... za probat je, pol bom pa vidu...itak pa ne potujem na neke doooolge ture, tko da bom že mal "potrpeu" :OK:

Mislim, da si se dobr odloču. Sam sem enko nihal dve leti nazaj. Imam sicer oba, vendar, če sem sam, tudi razmišljam ne, da bi se vsedu na FZ. Z R1 naredim tudi 800+ km na dan, vendar nisem nič bolj utrujen kot na FZ.. Edino, kar je zelo moteče, je vožnja sopotnice. Tukaj roke res zelo trpijo. Drugače pa vožnje (ciklistika, bremze, zabavnost, pospeški....) res ne moreš primerjat z SS. Želim ti dober nakup in še veliko varnih kilometrov!

Objavljeno

Me prav veseli, kako kulturno ste vsi prav lepo po svoje povedal :worship: ...če na koncu tudi sam pomislim, me na moji Tuni proti prejšnjem Fazanu, kljub športnejši drži (višje stopalke in bolj naprej pomaknjeno krmilo), prav nič ne boli hrbet, pa tudi nog mi ni treba pretegovati...hmm :hmm::huh: ...verjetno bo res neki na tem, da je preveč pokončna drža na naših cestah strup :headbang: ...boljše polovice :boobies: bodo pa malce potrpele, se je tudi moja navadla na RSV stolček...če nas majo rade, nas majo rade, pa naj bo to v ST MODE ali pa v SS MODE :evilgrin: :whistle:

Pa velik užitkov na novih :devil: ošiljenih petardah bi reku Brdaus!

lp flox

Objavljeno

Ni težava v pokončni drži ampak v krmilu,ki ga ima FZ1..tista ravna štanga je fulana do amena.

Objavljeno

no pa smo realizirali tudi pokrov...vem , da pozno :headbang: ampak boljše kot nič

post-798-0-99666500-1289990531_thumb.jpg

post-798-0-00317100-1289990575_thumb.jpg

post-798-0-74952300-1289990894_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

no pa smo realizirali tudi pokrov...vem , da pozno :headbang: ampak boljše kot nič

Kolk bo pa koštala tale zadeva sam v modri barvi pa še miklavžev pa božičkov pa še dedkov mrazev popust :yes: pa tku dalje!! :notworthy:

Objavljeno

Kolk bo pa koštala tale zadeva sam v modri barvi pa še miklavžev pa božičkov pa še dedkov mrazev popust :yes: pa tku dalje!! :notworthy:

a bi še kanto bezina zraven pa mogoče muzičko željo :kva2: ...ti pošljem PM

Objavljeno

a bi še kanto bezina zraven pa mogoče muzičko željo :kva2: ...ti pošljem PM

ti tale pokrov na paše na FZ1 (nakeda) a?

Hvala

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

a bi še kanto bezina zraven pa mogoče muzičko željo :kva2: ...ti pošljem PM

A muzička bo tud :eek: ????Hudo kdu bo pa pel??? :hmm:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

a se slučajno že kej ve kdaj pride nova fz1 na tržišče?

Objavljeno

Glede na to, koliko novosti so dali za drugo leto na tržišče..mogoče 2013 :D

Objavljeno

ti tale pokrov na paše na FZ1 (nakeda) a?

Hvala

mislim , da ima naked drugačen sedež

Objavljeno

@thunderace Jaz imam zmontirane originalne . Kako se ti obnesejo ne vem in upam da bodo samo za okras :). Sem pa imel na prejšnji FZ1S od Lightech-a in mislim da so ob karambolu (v bok avtomobila in po tleh...) opravili svojo nalogo več kot odlično, saj so obvarovali okvir in rezervoar pred kakršnimikoli poškodbami. Krmilo, oklep itd. pa so utrpeli manjše poškodbe.

Objavljeno

Originalne in nič drugega.

Oz če že, potem take, da so na "nosilcih" (kot link32,čeprav mi ti nekam češko zgledajo :P), ne pa da so prišraufani direkt v okvir motorja (kot so tisti iz linka 1).

Objavljeno

Orignalne z nalepko za cc 1-2 evra. Zgledajo zakon. Tako kot je frips dejal, ne kupi crashpadov direktno vpetih v okvir, saj ob nesreči znajo poškodovati okvir kar pomeni da bi bilo bolje če jih nebi imel...

post-6017-0-49902100-1292097501_thumb.jpg

Objavljeno

Orignalne z nalepko za cc 1-2 evra. Zgledajo zakon. Tako kot je frips dejal, ne kupi crashpadov direktno vpetih v okvir, saj ob nesreči znajo poškodovati okvir kar pomeni da bi bilo bolje če jih nebi imel...

post-6017-0-49902100-1292097501_thumb.jpg

In kakšna je cena takih :?

Objavljeno (popravljeno)

In kakšna je cena takih :?

Kva sm ti Jst rekel??!! :bum: Tle gor ti tud crashpads-i ne pomagajo, vzem tole

/_MOTO/ad.asp?ID=4313228 oz. /_MOTO/ad.asp?ID=4316376

:whistle::whistle::whistle:

Popravljeno . Popravil matgo
Objavljeno

In kakšna je cena takih :?

cca 120€

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!