Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Zakaj pa rabiš stabilizitor, se ti res zdi tako nemirna pošast, ali pač lepotni dodatek :P ?

ajd

Ma ga kolega s katerim se voziva skupaj in pravi, da poleg tega seveda, da te zna rešit ko je pizdarija(njega je 3krat konkretno streslo), se tudi motor lepše, bolj stabilno vozi čez ovinke...

Glede tega rabiš ali ne,se bi dal razpravljat. Po mojem mnenju bi vsak motor ki ima več kot 100konjev moral imeti že vgrajenga fabrško. Marsikoga ki ga "strese" zaradi luknje, ali ker kaj povozi in se potem skanta, bi mogoče rešilo. Ni nujno da voziš kot nor po tazadnem, ali po dirkališču da ga rabiš. Čeprov nikoli ne veš kdaj te prime malce divjat in zganjat huliganstvo in meni se zdi lepo, če ga imaš in si pripravljen....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ga kolega s katerim se voziva skupaj in pravi, da poleg tega seveda, da te zna rešit ko je pizdarija(njega je 3krat konkretno streslo), se tudi motor lepše, bolj stabilno vozi čez ovinke...

Glede tega rabiš ali ne,se bi dal razpravljat. Po mojem mnenju bi vsak motor ki ima več kot 100konjev moral imeti že vgrajenga fabrško. Marsikoga ki ga "strese" zaradi luknje, ali ker kaj povozi in se potem skanta, bi mogoče rešilo. Ni nujno da voziš kot nor po tazadnem, ali po dirkališču da ga rabiš. Čeprov nikoli ne veš kdaj te prime malce divjat in zganjat huliganstvo in meni se zdi lepo, če ga imaš in si pripravljen....

Stabilizatorja krmila zaenkrat še nisem nikoli pogrešal, pa mi je tud nekajkrat KONKRETNO zmetalo sprednje kolo, ampak sem verjetno imeu precej sreče da sem spelau (ampak občutek je pa dober :boobies:).

Mogoče ti veliko bol občutiš nemirno balanco ker imaš spuščen križ :yes:

Popravljeno . Popravil Andro82
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je potresavalo ko sva bila na polno naložena in bi res morda stabilizator prav prišel, za "dokaj normalno" vožnjo pa znese :boobies: kanček zabave pa mora bit, hehe. Sicer pa bi naj več mase na prvem kolesu ugodno vplivalo in ne poslabšalo stanje, ali pač?

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več mase spredaj na FZ-1 motor naredi bolj vodljiv, vendar manj stabilen, bolj natačno ga je treba peljat in mislim, da tu stabilizator malce pomaga. Majhne gibe s katerimi kontroliramo motor naredi bolj tekoče, natanče in zato je mogoče vožnja malce lepša, kot bi bila brez. Dejansko če povem po resnici, probal še nisem. To je bolj moja teorija. Po vsej verjetnosti pa bom investiral v stabilizator, tako da bom kaj več vedel povedati šele ko zadevo konkretno stestiram....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko te preseneti, te reši stabilizator. Jaz sem mislil, da ga nikoli ne bom potreboval. Ko si pa v zraku (nenamensko) in če padeš na poflikan asfalt te zna precej razmetat. Prepričan sem, da me je rešil stabilizator, ker jaz krmila ne bi mogel umiriti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni,

se vidi, da čakamo prve tople dni za furo, ker se je tud forum prebudu iz zimskega spanja.

Tud jst sem se odloču mau spedenat zverino.

Trenutno se zanimam za športni zračni filter K&N, me zanima če ma to gdo namontiran.

Drgač pa bom zamenu balanco, dau debelejšo in širšo, imeu že na prejšni zverini in se je zadeva obnesla fanomenalno. Ko dobim distančnike, namontiram in čakam prvo furo. Andro82 hvala za kontakt.

Imam zamenjano zadnjo luč, sedaj je z diodicami in vgrajenimi smerniki. Ne vem če je to pri nas legalno????

Nastavljiv nosilec tablice, pa karbon Leo-ta

Iščem pa tud res dobrega ličarja, da prebarvam iz rdeče na metalik črno. Mogoče poznate kakšnega ?

Sam poznam ene par modelov, sam motorja jim pa ne dam barvat, sem zelo natančen in hočem met profi izdelek, ne pa, da bo vse pomarančasto al pa stekla barva.

LP,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen...

Glede K&N sem se tudi jaz zanimal. Zdi se mi super zadeva. Nej bi se ga dal okol 10 krat oprat, tko da če planiraš met FaZeRcO neki časa mislm, da se splača.

Ali boš balanco tudi kaj spustil? Jst se zanimam za LSL al pa rizoma distančnik, da spustiš za ene 3 cente, pol pa ukrivljeno balanco gor. Edino kar me moti je to, ker nevem kakšne bodo vibracije z drugo balanco ter distančniki. Mravljinčastih rok čimmanj.

Kolk si dau za zadnjo luč? Predvidevam da Ebay? Zelo mikavno se mi zdi...

Poznam odličnega ličarja. Če želiš številko pošlji PM, Živi v okolici lj....

Mogoče razmisli o spustu motorja za 1cm do 1.5 cm v križih, da vidiš kako se pol pelje....

Drgač pa: Keep up the good work!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K&N sem imel tudi jaz nameščen, sedaj pa ga ima prijatelj na FZ1. Motor ne gre nč bolj, malo bolj ropota čez airbox. Če res ne delaš 20kkm+ na leto je brez veze kupovat K&N.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

filter bi meu samo zaradi zvoka, moči je itak dovolj. Mi je pa všeč zvok "mukanje". Vsaj pr avtu se je tko slišal.

Mi je pa kolega javu da ma eno dobro vezo in bom lohk kak popust dobu. Drgač ga imajo v Domžalah 66eur, na Brnčičevi v Axx, pa 75eur.

Balanco bum spustu za 2cm, da bom imeu dost dolge kablein lajtenge. Za vibracije ne vem, pri prejšnji nisem zaznau sprememb.

Zadnja luč je bla ebay, iz nemčije, nemška roba, cena je bla 70 eur z poštnino.

E stran; http://www.2wheelscustom.com/2006-2010-yamaha-fz1-fazer-led-tail-light-signal-.html. na ebayu ne prodaja več te luči, saj jst nisem zasledu.

Dobiš tud druge, so cenejše, sam je kitajska roba. Montaža čist enostavna, vse skup 1h dela, ker morš razdret ceu zadn konc.

V križu ne bom spušču, se mi ne da šravfat, pa že tko mi je dost nizek, sem skoz z tačkam na asvaltu. Letos konc sezone bom mogu menat, pa mam šele 6000 prevoženih.

Ko naberem evričke , Nejc te kontaktiram pa mi boš dau kontakt ličarja, hvala.

Zgleda da bomo drug let štrihal, so me zajebal z vsemi temi podražitvami, če bo šlo tko naprej še za mlek naumo mel.

Razmišlaj pa tudi o zamenjavi diskov in ploščic, bi dau Brembo gor. Se mi zdi da bi bilo zaviranje lahko učinkovitejše. Je en večji strošek, sam bo tud zverina še ene 10 let pr hiš. Ma gdo kako izkušnjo o tem???

Pa še neki me zanima, kam vozte na servis, v Ljubljani???

A je ta na dolgem mostu ok. Prejšno sem vozu na Marno nad Hrastnikom, biu vedno zadovolen, čeprov so nekateri šinfal 100/h. Zdej pa ne servisira več.

Smo mel u Litiji Laxxx, pa se je prešaltu na drugo znamko.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še neki me zanima, kam vozte na servis, v Ljubljani???

A je ta na dolgem mostu ok. Prejšno sem vozu na Marno nad Hrastnikom, biu vedno zadovolen, čeprov so nekateri šinfal 100/h. Zdej pa ne servisira več.

Smo mel u Litiji Laxxx, pa se je prešaltu na drugo znamko.

LP

Vse moje yamahe so bile na servisu samo pri Juretu na Dolgem mostu v Ljubljani. Vprašanje če je OK, je povsem odveč :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če veš, da ne boš menjal motorja nekaj cajta, potem vzemi K&N...

Zadnjo luč bom skoraj sigurno vzel, sam poštuderat moram še od kje naročit. Glede spuščanja v sprednjih križih rabiš pa samo 4 šraufe in šubler. Je problem drsanje, samo spremeba v vodljivosti je toliko velika, da se vseeno splača, probaj pa če ti ni všeč daš nazaj...

Trenutno imam naročene pletene cevi. Bom videl kako se obnesejo in če bom sploh imel potrebo po še boljših zavorah... :rolleyes:

Kar se tiče Jureta na dolgem mostu, pa lahko samo pohvalim. Zrihta tako kot je treba in ne zaračunava pretirano. Same uredu izkušnje in tudi v prihodnosti nimam namena hodit kamorkoli drugam... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem....sem štrumfal sto stvari..od belance, pletenic, spuščanja itd....Bzv vse skupaj.

Nazadnje sem dal ozad gumo 55 (rešila vodljivost), bremze so se vlaufale...mogoče probam še druge ploščice..Kar se pa belance tiče...edina zadeva,ki me moti, če jo samo spustim je ta...da bo tolklo v tank.

Če jo pa obrnem malo navzgor, mi pa ne paše pozicija za zapestja. Rizoma štanga in nosilci so pa 200€...toliko me pa belanca spet ne moti :D

Skratka...ostane tako kot je...

Je pa res, da par mesecev že nisem sedel na motorju, mogoče me bojo stvari začele zopet "motiti", ko se spet zakurblam :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nazadnje ugotoviš, da je najbolj tak k je original, pa za tist denar katerega zmečeš na motor npr. porabiš za bencin za eno sezono.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nazadnje ugotoviš, da je najbolj tak k je original, pa za tist denar katerega zmečeš na motor npr. porabiš za bencin za eno sezono.

Tole bi pa 100% potrdu...sam kaj, k ti žilca ne da miru :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nazadnje ugotoviš, da je najbolj tak k je original, pa za tist denar katerega zmečeš na motor npr. porabiš za bencin za eno sezono.

Ja to je dejstvo. Pedenanje motorja je drag hoby in še obstaja možnost, da je original bolši od zamenjanje stvari. Po mojem se najbol splača menjat stvari, pri katerih pridobiš na sami vožnji: Pletenice,auspuh, Bremz/Kuplung ročke, K&N filetr, Mogoče drug touring vizir, Letos se bom poigral z zobniki etc etc,

Ko to zrihtaš pa pridejo na vrsto zadeve ala: Mali nosilc za tablco(neuporabem ko je dež), druga zadnja luč, drugi žmigovci, bugspoiler(obvezno), druge stopalke, druga balanca, kšna ličarska dela, barvni šraufi etc etc...

Z vsako stvarjo ki jo po svoje zamenjam na motorju, mi še bolj priraste k srcu. Če kdo slučajno parkira fazerco zraven, se takoj vid kera je moja lubica, ne pa da skor isto zgledata... Je razsipavanje denarja, ampak če te to veseli se sploh ne sekiraš ... :OK:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda! Upam, da si pospavil igrače na dile, baje pridejo še enkrat prav :evilgrin:.

to sem mel v mislih,da jih že počas pobiram iz dil boobies.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je dejstvo. Pedenanje motorja je drag hoby in še obstaja možnost, da je original bolši od zamenjanje stvari. Po mojem se najbol splača menjat stvari, pri katerih pridobiš na sami vožnji: Pletenice,auspuh, Bremz/Kuplung ročke, K&N filetr, Mogoče drug touring vizir, Letos se bom poigral z zobniki etc etc,

Ko to zrihtaš pa pridejo na vrsto zadeve ala: Mali nosilc za tablco(neuporabem ko je dež), druga zadnja luč, drugi žmigovci, bugspoiler(obvezno), druge stopalke, druga balanca, kšna ličarska dela, barvni šraufi etc etc...

Z vsako stvarjo ki jo po svoje zamenjam na motorju, mi še bolj priraste k srcu. Če kdo slučajno parkira fazerco zraven, se takoj vid kera je moja lubica, ne pa da skor isto zgledata... Je razsipavanje denarja, ampak če te to veseli se sploh ne sekiraš ... :OK:

LP

Vse tole kar si napisau kar drži...ampak ko enkrat motor prodajaš, pa vidiš da pri vsem vložku na motorju na prodajni ceni pridobiš vse skupaj nič...ampak zgleda pa dobr :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je dejstvo. Pedenanje motorja je drag hoby in še obstaja možnost, da je original bolši od zamenjanje stvari. Po mojem se najbol splača menjat stvari, pri katerih pridobiš na sami vožnji: Pletenice,auspuh, Bremz/Kuplung ročke, K&N filetr, Mogoče drug touring vizir, Letos se bom poigral z zobniki etc etc,

Ko to zrihtaš pa pridejo na vrsto zadeve ala: Mali nosilc za tablco(neuporabem ko je dež), druga zadnja luč, drugi žmigovci, bugspoiler(obvezno), druge stopalke, druga balanca, kšna ličarska dela, barvni šraufi etc etc...

Z vsako stvarjo ki jo po svoje zamenjam na motorju, mi še bolj priraste k srcu. Če kdo slučajno parkira fazerco zraven, se takoj vid kera je moja lubica, ne pa da skor isto zgledata... Je razsipavanje denarja, ampak če te to veseli se sploh ne sekiraš ... :OK:

LP

Se strinjam, vse kar vložiš v motor je drag šport, sam je pa fajn občutek, ko gledaš te izboljšave al pa samo face lift in se ti kr smeji. Vse kar na zverini predelam al pa zamenjam, je zato, ker ne maram imeti čist navaden tovarniški motor. Že ko sem razmišlju o zamenjavi in sem vidu sedanji model, sem takoj na zažetku vedu kaj bom zamenju in predelu. Balanca, zadnji konec, vezir, avspuh, filter, barva, se pa ogrevam še za pletenice in zadnji zobnik bom dau večjega.

Na avto ne dam nič, se vozim z 13 let staro kripo ki je obuhana iz vseh strani,

sam kar se pa zverine tiče je pa druga pesem, ker je to res neke vrste ljubica in hočeš da je tvoja najlepša, najbolša in da drugi pasejo oči na njej, ha, ha, ha.

Ko sem moji omenu za KN filter, je mela takoj pripombe, da je škoda dnarja, naj raj kej za hišo kupim al pa jo peljem na kak izlet, savno, ... Ampak kdo bi razumu naše ženske????

Me pa zanima kaj imajo pletenice veze pri boljših zaviralnih sposobnostih. Kljub 14 letom motorizma tega ne vem. Hvala za odgovor.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, vse kar vložiš v motor je drag šport, sam je pa fajn občutek, ko gledaš te izboljšave al pa samo face lift in se ti kr smeji. Vse kar na zverini predelam al pa zamenjam, je zato, ker ne maram imeti čist navaden tovarniški motor. Že ko sem razmišlju o zamenjavi in sem vidu sedanji model, sem takoj na zažetku vedu kaj bom zamenju in predelu. Balanca, zadnji konec, vezir, avspuh, filter, barva, se pa ogrevam še za pletenice in zadnji zobnik bom dau večjega.

Na avto ne dam nič, se vozim z 13 let staro kripo ki je obuhana iz vseh strani,

sam kar se pa zverine tiče je pa druga pesem, ker je to res neke vrste ljubica in hočeš da je tvoja najlepša, najbolša in da drugi pasejo oči na njej, ha, ha, ha.

Ko sem moji omenu za KN filter, je mela takoj pripombe, da je škoda dnarja, naj raj kej za hišo kupim al pa jo peljem na kak izlet, savno, ... Ampak kdo bi razumu naše ženske????

Me pa zanima kaj imajo pletenice veze pri boljših zaviralnih sposobnostih. Kljub 14 letom motorizma tega ne vem. Hvala za odgovor.

LP

Haha moja kripa od avta bo pa letos dopolnila 15 let. Motor je tako kot si rekel: Ljubica in zato mora biti lepa, če pa ti kej ni všeč na njej, lahko daš pa zamenjat(želim si, da bi se to dalo tudi pri pravih ženskah haha).

Danes sem peljal bugspoiler k ličarju, da ga bo spimpal, zamenjal sprednje pozicijske 5W žarnice z ledicami(izpade super) ter zamenjal original Handgripse z YZF racing. Počasi bo motor top!

Glede pletenice proti gumjastim cevem je pa tako, gumjaste se pod večjim pritiskom minimalno raztegnejo, medtem ko se pletenice ne in to naj bi pripomoglo k bolšemu zaviranju. Dejansko bom več znal povedati ko jih zamenjam. Diske in pakne bom pustil isto, tako da bi moral videti razliko ko zamenjaš samo cevi. Zaenkat še čakam da pridejo....

Če imaš ketno v dobrem stanju razmisli samo o manjšem prednjem zobniku(16 zob). Stane okoli 20 evrov, rezultat pa je isti kot če bi imel na zadnjem 2 več(47). Montiraš zobniček gor, če ti bo uztrezala taka vožnja nato razmišli o nakupu seta obeh zobnikov ter nove ketne, kar pa je okoli 240 evrov....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno sem razmišljal, če se je kdo na FZ1 poigraval z zobniki in me zanima, kakšna je sprememba v pospeških, agresiji...če spremenim razmerje in dam sprednjega na 16 ali zadnjega na 47? Če nabavim novo verigo z zobniki je smiselneje kupiti večji zadnji zobnik ali raje sprednjega manjšega (zaradi obrabe, sil, trenja je najbrž ugodneje zadnjega ali pač?)

Hvala

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno sem razmišljal, če se je kdo na FZ1 poigraval z zobniki in me zanima, kakšna je sprememba v pospeških, agresiji...če spremenim razmerje in dam sprednjega na 16 ali zadnjega na 47? Če nabavim novo verigo z zobniki je smiselneje kupiti večji zadnji zobnik ali raje sprednjega manjšega (zaradi obrabe, sil, trenja je najbrž ugodneje zadnjega ali pač?)

Hvala

ajd

Na žalost še nisem uspel sprobati drugih zobnikov. Kolega je kupil celoten set za okoli 240 evrov. Zobnika plus tanjša ketna. Spredaj je ostalo 17, zadaj pa na 47. Pravi da vleče super. Predvsem naj bi se videla razlika v višjih predstavah. Če se v nižji prestavi obesiš na plin itak že zdaj leti k sneta skera :yea1:

Skratka kot sem že napisal, imaš dve opciji:

- Menjava sprednjega zobnika z 16 zobi, strošek 20 evrov. Zadnji in ketna lahko ostaneta ista

- Zamenjava seta. strošek 200 evrov+ Pustiš spredaj 17, zadaj pa pride 47.

Minusi menjave definitivno so:

-Hitrejša obraba gum

-Večja poraba bencina pri isti hitrosti

-Krajša doba ketne zaradi večjih sil(po vsej verjetnosti, sploh z manjšim sprednjim zobnikom)

Če imaš še dobro ketno bi jaz na tvojem mestu vzel spredaj 16tko in se malce pozabaval, če je zrela za zamenjavo pa definitivno zadaj 47. Po besedah strokovnjaka naj spredaj 16 naj nebi zelo negativno vplival na samo ketno, ampak kaj pa vem. Bomo vidl. Zadaj 47 kakšne lepe barve naredi motor še malce bolj hudega...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z opletenimi zavornimi cevmi motocikel ne zavira kaj dosti bolje. Dosežeš edino bolši občutek na ročki, postane bolj trda in lahko moč zaviranja bolj natančno doziraš. Vendar so pa to zgolj nianse. Bolši zavorni učinek dosežeš npr. če zamenjaš organske zavorne ploščice z sintranimi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!