Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz vem za enega forumovca, ki mu je odpovedal zavorni sistem (mu je spustilo olje in je bila ročka popolnoma mehka)

Torej,veš že za dva,le,da se jaz nisem naganjal na grobniku,ampak na priljubljeni domači race trasi.

Kaj pa vem,živ sem,ampak šlo je po tleh,na srečo brez večjih posledic.

Odpovedala je gumi cev med 'šalčko,posodico z oljem in črpalko'.

Hudooo crazy feeling...ko bi moral bremzat ko pri norcih,ti pa ostaneš brez...le z zadnjo..in še tisti delčki sekunde,ko se dodobra zavedaš... :cry: :grim

Delno :topic: čeprav je 'zatajil' klon fz-1 :yea2::OK:

Objavljeno

Torej,veš že za dva,le,da se jaz nisem naganjal na grobniku,ampak na priljubljeni domači race trasi.

Kaj pa vem,živ sem,ampak šlo je po tleh,na srečo brez večjih posledic.

Odpovedala je gumi cev med 'šalčko,posodico z oljem in črpalko'.

Hudooo crazy feeling...ko bi moral bremzat ko pri norcih,ti pa ostaneš brez...le z zadnjo..in še tisti delčki sekunde,ko se dodobra zavedaš... :cry: :grim

Delno :topic: čeprav je 'zatajil' klon fz-1 :yea2::OK:

Še dobr,da si ceu. Včas smo s supergami bremzal avtomatike. Si kar predstavlam kako bi se skusal na vsak nacin ustavit.

Objavljeno

Jest sm tut svoj racunalnik takoj down-grejdu na windowse 95, ker mi windows 7 nekak ni ušeč. :headbang:

Jaki up-grejd če maš pobarvane šraufke pa uteži....

Tut zvišane belance so bullshit, če bi htel met moped z visokim krmilom bi vzel FZ1 ali pa kaj podobnega.

Objavljeno

Jaki up-grejd če maš pobarvane šraufke pa uteži....

Tut zvišane belance so bullshit, če bi htel met moped z visokim krmilom bi vzel FZ1 ali pa kaj podobnega.

Verjetno si vsaj sraufke pa utezi prodal. Vsaka stvar je za nekaj dobra. Eni zapravlamo, drugi sluzjo :)

Objavljeno (popravljeno)

Verjetno si vsaj sraufke pa utezi prodal. Vsaka stvar je za nekaj dobra. Eni zapravlamo, drugi sluzjo :)

Ne se mi še nekje potikajo... Če te zanima cena sam pošlji PM :naughty:

Popravljeno . Popravil Barracuda
Objavljeno

Ravno sem razmišljal, če se je kdo na FZ1 poigraval z zobniki in me zanima, kakšna je sprememba v pospeških, agresiji...če spremenim razmerje in dam sprednjega na 16 ali zadnjega na 47? Če nabavim novo verigo z zobniki je smiselneje kupiti večji zadnji zobnik ali raje sprednjega manjšega (zaradi obrabe, sil, trenja je najbrž ugodneje zadnjega ali pač?)

Dolgo časa se mi je po glavi "valjal" ta tvoj dopis, danes pa mi je končno le uspelo najti filet, v katerega sem beležil servise na Fazerci. Vendar na žalost, zraven nisem pisal nobenih natančnih podatkov. Iskal sem tudi račune, vendar jih nisem našel... Menjal sem oba zobnika in ketno. Spredaj manjši zobnik, zadaj večji in daljšo ketno (?). In zakaj? Končna hitrost mopeda v originalu je več kot zadostna za naše predpise in potrebe, včasih pa manjka malenkost moči, predvsem pri hitrem prehitevanju (pospešek). Tudi tega, kakšna je bila razlika v končni hitrosti se ne spominjam, siguren sem pa, da se kljub menjavi zobnikov, še vedno nisem vozil po zadnjem kolesu, pa ne zaradi pomankanja pospeška ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

pozdravljeni,

vidim da je dobr prjela tema o predelavah.

Jst predelujem samo zaradi sebe, ker ne maram imeti vse tovarniško. Vem da zmečem denar vstran, ker pri prodaji to nič ne pomeni. Vendar vedno ni tako, ker sem do sedaj dobil takega kupca, ki je gledal za lepotno predelanim motorjem.

Pletenice bom zamenju drugo leto, bo 4 leta mimo, pa dam gor kovinske.

Ketno pa zobnike zamenjam,ko bo potrebno. Na prejšnji zverini sem menjal pri 36k km.

1x sem že spraševal glede ABS-a pa nisem dobil odgovora. Če vozim malo bol divje se mi prižge lučka za ABS. Zaviranje ostane normalno, ABS deluje, lučka pa vseeno sveti. Ko ustavim in ugasnem motor, prižgem nazaj, pa lučka vgasne. Je komu to kaj znano??

Ene 8 let nazaj mi je brat iz USA prinesel vijake z mrtvaško glavo, v kateri so LED diode, ki svetijo. Namontiraš na nosilec tablice in priklopiš na luči, lahko pozicija, zavore ali pa na smernike, po želji. Po dolgih letih sem eno zgubil, pri drugi pa potrgal kable. Iskal sem in našel enake, jih naročil in jih tudi dobil. Po pomoti sem naročil dva kompleta po dva vijaka, zato imam sedaj 2 viška. Če koga zanima prodam za 35 eur. Moj zaslužek je samo za 2 pirčka v naših krajih, v Portorožu samo eden, he, he.

LP

post-18809-0-24505900-1298456828_thumb.jpg

post-18809-0-33798100-1298456842_thumb.jpg

Objavljeno

pozdravljeni,

1x sem že spraševal glede ABS-a pa nisem dobil odgovora. Če vozim malo bol divje se mi prižge lučka za ABS. Zaviranje ostane normalno, ABS deluje, lučka pa vseeno sveti. Ko ustavim in ugasnem motor, prižgem nazaj, pa lučka vgasne. Je komu to kaj znano??

Glede ABS-a: prezrači zavorni sistem,če je zavorna tekočina starejša od dveh let jo zamenjaj,dolij do max.preglej senzor ABS-a če je lepo čist, da ni na njemu kaka umazanija (drobni opilki ali rja) preveri tudi,da nebi slučajno po senzorju drsala nazobčana plošča ABS-a (zračnost prednjih ležajev),če vse to štima ti nepreostane drugega kot priključitev na delavniški računalnik. Lahko je tudi kaj z kakim mikro stikalom zavorne ročice ali z samo črpalko(pritiskom). :hmm:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Čao.

Končno mi je uspelo priti domov, si vzeti čas in namontirati FCE modul (Fuel Cut Eliminator modul). Ko se je pokazala megla in je merilec temperature končno presegel 3°C sem se oblekel in šel sprobati zadevo. Moram pokomentirati, da je trenutno doma noro navdušenje :P . Sedaj končno imam na voljo vse prestave, saj prej prva in druga velikokrat nista prišle v upoštev, saj je motor kar skakal na on/off gasu, sedaj pa lepo linearno samo pokaže konjiče in je to to :yea1: njamsi, res vredno svojega denarja in obenem popluvanja EKO norm ter jasno nesposobnosti inženirjev pri Yamahi, da so izdali takšen motor na dan, saj se mi zdi, da kaj tako nedodelanega ne bi niti slučajno smelo priti na tržišče. Bila je zadeva res moteča, Ride, Marija Reka in podobni ovinkci včasih kar muka za odpeljat, saj prestavi prva ter druga nikakor nista bili ugodni za ovinkarjenje, tretja pa krepko premalo odzivna. A sedaj se šele pokaže, kako bi v resnici moral moped delovat! Kakorkoli, zadeva je eliminirana, motor je sedaj še bolj popoln kot je že bil in juhuhu poletju naproti :music3: :boobies:

Prav tako sem se že nekaj časa nazaj odločil, da guma 190/50-17 ni idealna za moj stil vožnje in ta motor, tako da komaj čakam da dam nazaj spečo na 1/4 zgolj obrabljeno 190/55-17 in kaj hitro bom še kar kak komplet naročil, da bo za letošnjo sezono pošlihtano in maksimalni užitki doseženi.

Glede zobnikov bom pa še videl, saj moram najprej ugotoviti, če res potrebujem še poskočnejšo in odzivnejšo pošast. Končno bom namreč lahko spoznal vse čare motorja, katerih sem bil prej oškodovan (zarad omenjene agresije na on/off gasu), tako da dvomim, da bo sedaj karkoli še drugega potrebnega. Se javim čez nekaj mesecev :)

Pa vrhunsko zabavno sezono tudi vam, ajd

Objavljeno (popravljeno)

@suhi - :yea2:

Popravljeno . Popravil vuk76
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me, če kdo ve, kje se da dobiti poceni stranska kovčka z nosilci za FZ1? rabljene nove, vseeno.. mogoče kdo z motosveta kaj prodaja..

lahko na PM

hvala

Objavljeno

zanima me, če kdo ve, kje se da dobiti poceni stranska kovčka z nosilci za FZ1? rabljene nove, vseeno.. mogoče kdo z motosveta kaj prodaja..

lahko na PM

hvala

040 / 513 - 591 pokliči tip vse zrihta po ugodni ceni

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pebi sm se odloču da prodam, šibam na Diavela :P:boobies: Motosvetovcem ga dam za 4.500€, letnik 06, ma vse kar rabiš, armen, tako da hitro PM pošljite!

ajd

Objavljeno (popravljeno)

Kupim jz, pa tisto prvo aprilsko knjigco tut :rolleyes: !

Popravljeno . Popravil Be wild
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pebi sm se odloču da prodam, šibam na Diavela :P:boobies: Motosvetovcem ga dam za 4.500€, letnik 06, ma vse kar rabiš, armen, tako da hitro PM pošljite!

ajd

Suhi, a nebi rajš probou kšnga Dragstarja :lol1:

Objavljeno

Suhi, a nebi rajš probou kšnga Dragstarja :lol1:

XVS 250 sm že mel, sm gruntu da bi na 650 šou, je to fajn? :whistle: Ma sm mislu, da bo kdo nasedu, pa ni šlo čez :P hehe

Pa drug let, ajd :P

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Kako menjati ob vseh natlačeni krami svečke na fazerci 1000 :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Kako menjati ob vseh natlačeni krami svečke na fazerci 1000 :naughty:

Pripelji k meni, za 2 piva (po svečki) ti menjam :P

Sicer pa si vzemi čas, odšraufaj hladilnik, še prej jasno plastiko, potem pa lepo čepe malo "zjahaj", da se lažje dol poberejo (je fino, če jih zavrtiš za 1cm in potegneš, pa ponovno za 1cm in potegneš...imajo namreč tako oblikovane zatiče). Šraufanje svečk gre potem dokaj z lahkoto, nameščanje čepov nazaj pa ponovno ne ravno najbolj gladko.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Pa kva je zdej Suhi tukej narobe povedou da je minus fasou...pizda ste eni zakompleksani :headbang:

Objavljeno (popravljeno)

Kako menjati ob vseh natlačeni krami svečke na fazerci 1000 :naughty:

To pa še ni vse: danes menjava olja (rutinska zadeva) vse normalno-količina olja ok, po zagonu lučka ugasne. Kolega kateri je seveda lastnik, gre na kratko vožnjo in mu med vožnjo zagori lučka za olje, vendar ni 100% prepričan da jo je takoj opzil in še preden je ustavil lučka spet ugasne. Potem še je probal parkrat po par km in vse ok tudi po vsakem štaru takoj ugasne. A je mogoče senzor bil slabe volje zaradi svežega olja Motul ali še mogoće kakšna druga teorija???

lp

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno (popravljeno)

Daj še ene 2x preveri, če na okencu za preverjanje nivoja olja doseže olje pravilno višino - prižgita motor, naj ene 5min laufa, da se zagreje na 70°C, potem ga ugasnita in počakajta kakšnih 10min. Eden ga naj po tem intervalu prime pokonci, drugi naj pa pogleda in če ni na sredi in je nižje (ali pa ga sploh ni zaznat), potem je definitivno to razlog, da je lučka utripnila. Nato ga dolijta do ustrezne višine med max in min in bo vse OK. Če pa ga je preveč pa celoten postopek iztekanja in nalivanja novega olja "jovo na novo" :P

ajd

p.s. Pa ma da dobim zdej plusek :boobies:

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Daj še ene 2x preveri, če na okencu za preverjanje nivoja olja doseže olje pravilno višino - prižgita motor, naj ene 5min laufa, da se zagreje na 70°C, potem ga ugasnita in počakajta kakšnih 10min. Eden ga naj po tem intervalu prime pokonci, drugi naj pa pogleda in če ni na sredi in je nižje (ali pa ga sploh ni zaznat), potem je definitivno to razlog, da je lučka utripnila. Nato ga dolijta do ustrezne višine med max in min in bo vse OK. Če pa ga je preveč pa celoten postopek iztekanja in nalivanja novega olja "jovo na novo" :P

ajd

p.s. Pa ma da dobim zdej plusek :boobies:

Imaš kišto pira v dobrem + za vsako menjano svečko 3 :OK:

Sledi še enkrat kontrola jutri!

Sem tako dolgo vrtal in ugotovil, da je ta lučka olja, dejansko senzor nivoja in ne tlaka :010 , pa še to je "baje" pogost problem.........

http://translate.google.si/translate?hl=sl&langpair=en|sl&u=http://www.yamaha-forum.net/forum/showthread.php%3Ft%3D1095

lp

Objavljeno

Zadnjič sem končno zrihtal tisto "enojing" vibracijo v števcu, oz kriv je bil spojlerček nad števcem.

Sicer sem razstavil celo masko....itak bzv, ker bi bilo dovolj da sem vzel dol vetrobran in odhaklal tist spojlerček nad števcem. Ima dva haklčka na vrhu (na vsaki strani enega (L),ter spodaj enega...na sredini je sicer "zalepljen" tako da tisti del poči..ampak ni bitn, se zadeva dobr vsede nazaj in drži.

Sedaj se je milina vozit:D

Objavljeno

Frips

Kolikor te razumem si odstranil cel spojlerček.... in kako izgleda..

Bom moral tudi sam poskusiti....je zelo moteč zvok

lp brabos

Objavljeno (popravljeno)

Sem ga dal nazaj, samo da sem spodaj na robve nalepil tanko gumo, ki amortizira tresljaje....

Bom jutri slike nalimal....

Popravljeno . Popravil Frips

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!