Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


Priporočene objave

Objavljeno

Dunlop Sportsmart...vecina voznje v dvoje...pri 5700 km sem jih sel menjat zaradi daljse fure...zdrzale bi se verjetno vsaj 500 km, ce ne vec.

Objavljeno (popravljeno)

Michelin Pilot Power, 190/55, cca 8.000 solo, konstantna voznja po ravnini in ovinkih.Ceprav mislim, da bo ta zadnji komplet zdrzal manj.

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Pismo....

Sedaj ste me pa spravili v zadrego....zgleda da bo treba res sprobat sportsmartke

hvala vam za odgovore

lp brabos

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jest sm meu z6, vožnja v dvoje 15500km, pa še ni blo glih pod obrati, ker sm začetnik:)

Zdej sm dal pa z8, ker se baje držijo. KOlega je meu z6, pa je dal roadsmart, pa je mal zajamru, da mu včasih hočjo v ovinku drset :(

LP

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Malo ogledujem in prebiram temo o nastavitvah amortizerjev, pa mi ni nič kaj jasno...

Na Yamaha FZ1S, bi rad nastavil trdoto zadnjega amortizerja, saj sem ugotovil, če se peljeva dva na motorju, je zadek premehak.

Imam tisti originalni ključ, ki sem ga dobil z motorjem. Ugotovil sem, da se z njim prestavlja cca 5 stopenj iz ene skrajne točke, do druge skrajne točke. Sam sem sicer s ključ "zahaklal" in ga v desno smer obrnil za en korak, potem pa še nazaj v levo prav tako za en korak, toliko, da sem videl kako deluje, a nisem poizkušal potem se vsesti, peljati...

Kako lahko vem, kje je namehkeje in kje najtrše? Mi lahko kdo to slikovno pokaže?

Kako pa je z prednjimi vilicami? Se te tudi kaj nastavljajo in če se kako. Tudi tu bi rad videl kakšno sliko, da mi bo bolj jasno.

Objavljeno

Malo ogledujem in prebiram temo o nastavitvah amortizerjev, pa mi ni nič kaj jasno...

Na Yamaha FZ1S, bi rad nastavil trdoto zadnjega amortizerja, saj sem ugotovil, če se peljeva dva na motorju, je zadek premehak.

Imam tisti originalni ključ, ki sem ga dobil z motorjem. Ugotovil sem, da se z njim prestavlja cca 5 stopenj iz ene skrajne točke, do druge skrajne točke. Sam sem sicer s ključ "zahaklal" in ga v desno smer obrnil za en korak, potem pa še nazaj v levo prav tako za en korak, toliko, da sem videl kako deluje, a nisem poizkušal potem se vsesti, peljati...

Kako lahko vem, kje je namehkeje in kje najtrše? Mi lahko kdo to slikovno pokaže?

Kako pa je z prednjimi vilicami? Se te tudi kaj nastavljajo in če se kako. Tudi tu bi rad videl kakšno sliko, da mi bo bolj jasno.

Navodil za uporabo nimas?? V priponki najdes vse kar rabiš.

owners manual FZ1-S FAZER ABS.PDF

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

je eno čudo od vzetenja sprednjih vilic, koliko sem malo pobrskal po manualu se na obeh vilicah nastavlja preload, medtem ko se samo na levi vilici nastavlja compression, na desni pa rebound :blink:

kaj ne razumem kako lahko obe vilici opravljata nalogo compressiona in dampinga - po neki logiki lahko samo 1 vilica opravlja po 1 nalogo

Objavljeno

je eno čudo od vzetenja sprednjih vilic, koliko sem malo pobrskal po manualu se na obeh vilicah nastavlja preload, medtem ko se samo na levi vilici nastavlja compression, na desni pa rebound :blink:

kaj ne razumem kako lahko obe vilici opravljata nalogo compressiona in dampinga - po neki logiki lahko samo 1 vilica opravlja po 1 nalogo

...ja tko nekako tudi jast razumem....tko je sem še mehankarja vparšal. :blush::blush:

Objavljeno

Mene pa zanima, kolikšna je končna hitrost FZ1S?

Namreč malo sem gledal posnetke na you tube, pa so brzine od cca 259- 275 km/h.

Objavljeno

Mene pa zanima, kolikšna je končna hitrost FZ1S?

Namreč malo sem gledal posnetke na you tube, pa so brzine od cca 259- 275 km/h.

Vzameš GPS, se vsedeš na motor, izbereš dolgo ravno cesto in v šesti obrate naviješ do konca.

Evola - čisto preprosto.

Objavljeno

Mogoče kdo ve kako sta pri FZ1S pritrjeni plastiki spodaj na straneh tanka za gorivo?

carid3881.jpg

Objavljeno

Mogoče kdo ve kako sta pri FZ1S pritrjeni plastiki spodaj na straneh tanka za gorivo?

Če me spomin ne vara, so protrjeni samo s čepi in mislim da jo lahko odstraniš brez orodja (z občutkom potegneš) :?

Objavljeno

A niso nič limani (kakšen dvostranski trak)?

limano pa 1000% ni nič na motorju...upam da pr teb niso nalimane :?

Objavljeno

ups! Andro iz lastnih izkušen ti povem da so limane z dvostranskim lepilnim trakom!!

Objavljeno

A niso nič limani (kakšen dvostranski trak)?

Pravilno predvidevaš!!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

iščem in iščem pa mi ne rata najt..

baje da ima ta model neko blokado v prvih brzinah in bi se naj računalnik prelisičil z uporom da misli da je skoz v višji?!?

prosim za pomoč do odgovora.

p.s. je že kdo probal, kako se obnese?

LP

Objavljeno

Mene pa zanima, kolikšna je končna hitrost FZ1S?

Namreč malo sem gledal posnetke na you tube, pa so brzine od cca 259- 275 km/h.

276 km/h po števcu (moja)

Objavljeno

iščem in iščem pa mi ne rata najt..

baje da ima ta model neko blokado v prvih brzinah in bi se naj računalnik prelisičil z uporom da misli da je skoz v višji?!?

prosim za pomoč do odgovora.

p.s. je že kdo probal, kako se obnese?

LP

Kakšno blokado bi pa naj imel...bp se zvrti do stotke.

Objavljeno

a nima neke elektronske blokade motor v prvi do nekje 5k rpm

(ker v tem območju kljub temu da gas obrneš ni glih kaj od njega)

pol pa začne solidno vlečt.. se mi je zdelo da sem nekje prebral da je kao

elektronska blokada in z nekim uporom prelotaš 2 pina da moror misli skoz da je v 5 ali 6 prestavi

in ima polno moč... zelo verjetno da se motim

Objavljeno

Čisto možno, da ima blokado, ker jo ima tudi moj GSXR 1000 K8 in sicer je delno blokirana 1,2 in 6 prestava, za 3 nisem siguren. Se pa za GSXR-a dobi modul, ki to reši, kako je z FZ1 ne vem.

Objavljeno

a tale fazerca kej rada na zadnjega skoči v prvi samo z gasom?

Objavljeno

ne, power whellie se meni zdi na tem mopedu nemogoč

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!