m@dness Objavljeno Julij 2, 2011 Opozori Objavljeno Julij 2, 2011 po podatkih niti ni težak, tud po občutku ne.. nevem kako je z razporeditvijo teže, samo ciklistiko.. ampak je kr len ja v primerjavi z suzo 750.. od sebe da res kaj komaj v višjih vrtljajih
lukabogo Objavljeno Julij 2, 2011 Opozori Objavljeno Julij 2, 2011 ne, power whellie se meni zdi na tem mopedu nemogoč ne vem kako je s FZ1-S ko, FZS 1000 gre na zadnjega brez problema
m@dness Objavljeno Julij 2, 2011 Opozori Objavljeno Julij 2, 2011 ne vem kako je s FZ1-S ko, FZS 1000 gre na zadnjega brez problema power wheelie v prvi prestavi brez pomoči sklopke ali cukanja motorja navzgor? :krneki: ..opiši postopek pa bomo probali
DAMI34 Objavljeno Julij 3, 2011 Opozori Objavljeno Julij 3, 2011 power wheelie v prvi prestavi brez pomoči sklopke ali cukanja motorja navzgor? :krneki: ..opiši postopek pa bomo probali xj6 v prvi brez pomoči sklopke.............imam priče. Se pravi fz1 pa res ni problem.
MJ3 Objavljeno Julij 3, 2011 Opozori Objavljeno Julij 3, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni fantje! Evo, z možem sva že dober teden lastnika tele mašince (FZ1-S letnik 2008). Res je, da je še nisva imela možnost peljat na daljšo furco, ampak za enkat sva izredno zadovoljna. Prvotno sva imela namen kupit bagievo (v katero sem se zaljubila na pri pogled), pa so nama jo pred nosom prodali , tako, da sva potem vzela tole. Če bova imela kdaj kakšno vprašanje, se bom obrnila na vas Lp, Maja Pa še slikca Na vrsti je akrapovič in pa kakšna nalepkica .) Popravljeno Julij 3, 2011. Popravil MJ3 NejcN in ZdenkoK 2
Frips Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 ne vem kako je s FZ1-S ko, FZS 1000 gre na zadnjega brez problema Glede na FZS1000 so na FZ1 malo drugače razporedili težo (bolj naprej), prav zaradi dvigovanja prvega konca. Gre pa tudi FZ1 na zadnjega
3xATA Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 mene bolj skrbi da me nebi na hrbet vrgla kot pa kako jo dvignt!! hondafann 1
lukabogo Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 jaz tega ne počnem, ampak se mi je pa zgodilo. bi bil tudi jaz kmalu na hrbtu
vulcan Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 Če gre preveč pokonci rahlo zabremzaš z zadnjo bremzo pa se spusti (to je teorija). V praksi, ko se pa prvič pokonci postavi je pa :xx: pol pa :naughty:
m@dness Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 (popravljeno) "Glede na FZS1000 so na FZ1 malo drugače razporedili težo (bolj naprej), prav zaradi dvigovanja prvega konca." škoda.. pa drugače kdo ki prakticira vožnjo po zadnjem s fz1s - pri koliko obratih jo zategneš da se dvigne? 5k? Popravljeno Julij 5, 2011. Popravil m@dness
ankh Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 "Glede na FZS1000 so na FZ1 malo drugače razporedili težo (bolj naprej), prav zaradi dvigovanja prvega konca." škoda.. pa drugače kdo ki prakticira vožnjo po zadnjem s fz1s - pri koliko obratih jo zategneš da se dvigne? 5k? Jaz sicer ne obvladam vožnjo po zadnjem, ampak če bi v prvi prestavi pri 10k spustil sklopko, sem prepričan, da bi se sigurno dogajalo (najprej močno povišan utrip srca, kasneje pa iskanje rezervnih delov) hondafann in MrDragonRider 2
TOMCAT Objavljeno Julij 6, 2011 Opozori Objavljeno Julij 6, 2011 Jaz sicer ne obvladam vožnjo po zadnjem, ampak če bi v prvi prestavi pri 10k spustil sklopko, sem prepričan, da bi se sigurno dogajalo (najprej močno povišan utrip srca, kasneje pa iskanje rezervnih delov)
yamaha Objavljeno Julij 6, 2011 Opozori Objavljeno Julij 6, 2011 Jaz sicer ne obvladam vožnjo po zadnjem, ampak če bi v prvi prestavi pri 10k spustil sklopko, sem prepričan, da bi se sigurno dogajalo (najprej močno povišan utrip srca, kasneje pa iskanje rezervnih delov) Pa kje si ti 10k najdu?Kaj ni bolš pri rdečem polju spustit sklopko Lahko pa sprobaš na svoji 125-ki :naughty: in poročaj Pa brez zamere.. hondafann 1
Frips Objavljeno Julij 6, 2011 Opozori Objavljeno Julij 6, 2011 pa drugače kdo ki prakticira vožnjo po zadnjem s fz1s - pri koliko obratih jo zategneš da se dvigne? 5k? Ne, ker se mi to zdi totalno bzv. malakai, hondafann in m@dness 2 1
m@dness Objavljeno Julij 6, 2011 Opozori Objavljeno Julij 6, 2011 nisem vprašal kdo prakticira in kdo ne in komu se to zdi bv... meni bo tud verjetno bv ko bom obvladal v nulo, če ne druga zaradi samega obvladovanja motorja ali samega izziva.. dejansko je veliko ljudi potrdilo, noben pa še ni napisal pri kakšnih obratih ali hitrosti in če mora kako pomagati prve centimetre..
lukabogo Objavljeno Julij 6, 2011 Opozori Objavljeno Julij 6, 2011 nisem vprašal kdo prakticira in kdo ne in komu se to zdi bv... meni bo tud verjetno bv ko bom obvladal v nulo, če ne druga zaradi samega obvladovanja motorja ali samega izziva.. dejansko je veliko ljudi potrdilo, noben pa še ni napisal pri kakšnih obratih ali hitrosti in če mora kako pomagati prve centimetre.. men se je zgodilo spontano. sploh nism vedo, dokler ni sprednje kolo udarilo ob tla.... pršponi ga v prvi, glej ob :naughty:rate pa boš vedo.
ankh Objavljeno Julij 6, 2011 Opozori Objavljeno Julij 6, 2011 Pa kje si ti 10k najdu?Kaj ni bolš pri rdečem polju spustit sklopko Lahko pa sprobaš na svoji 125-ki :naughty: in poročaj Pa brez zamere.. Na žalost ima Yamaha SR 125 (celih 9 kilovatov!) rdeče polje krepko pod 10k in tako ne morem sprobati teorije. Lahko pa poročam (verjetno iz travmatološke), če mi posodiš motor, mi teoretično obrazložiš kako stvar poteka in me seveda pred tem močno opogumiš. V upanju, da se mi čimprej javiš, te lepo pozdravljam. p.s. torbico z osnovnim priborom za osebno higieno imam že pripravljeno, v knjžnici pa že rezervirano knjigo Vojna in mir (za dolgo branje v bolniški postelji). hondafann 1
lukabogo Objavljeno Julij 6, 2011 Opozori Objavljeno Julij 6, 2011 (popravljeno) Na žalost ima Yamaha SR 125 (celih 9 kilovatov!) rdeče polje krepko pod 10k in tako ne morem sprobati teorije. Lahko pa poročam (verjetno iz travmatološke), če mi posodiš motor, mi teoretično obrazložiš kako stvar poteka in me seveda pred tem močno opogumiš. V upanju, da se mi čimprej javiš, te lepo pozdravljam. p.s. torbico z osnovnim priborom za osebno higieno imam že pripravljeno, v knjžnici pa že rezervirano knjigo Vojna in mir (za dolgo branje v bolniški postelji). če imaš željo iti v bolnico, ni treba zaradi tega uničiti nekomu motorja. vrži se po stopnicah pa bo. :evilgrin: dohtarju pa reč, da si se razbil z motorjem... Popravljeno Julij 6, 2011. Popravil lukabogo DAMI34 in halls 2
bikez Objavljeno Julij 7, 2011 Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 nisem vprašal kdo prakticira in kdo ne in komu se to zdi bv... meni bo tud verjetno bv ko bom obvladal v nulo, če ne druga zaradi samega obvladovanja motorja ali samega izziva.. dejansko je veliko ljudi potrdilo, noben pa še ni napisal pri kakšnih obratih ali hitrosti in če mora kako pomagati prve centimetre.. Zobniški prenosi!
m@dness Objavljeno Julij 7, 2011 Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 Zobniški prenosi! je opcija ja, ampak da bi zaradi tega menjaval zobnike se mi ne zdi vredno.. mogoče bom pri naslednji menjavi verižnega seta dal kaka +2 zadaj ali pa spredaj -1 ali pa kr oboje hehe =)
SLEPEC Objavljeno Julij 7, 2011 Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 jaz ti svetujem ,če se nisi do sedaj naučil po zadnjem,ne probavaj s tem motorjem,ker bo počilo tiste ko vidiš po zadnjem so stopnjevali znanje po zadnjem kolesu iz motorja na motor če ti po domače povem so se najprej s kolesom naučiš nato s tomosom,pol kakšen kros motor-najbolj priporočljivo,nato pa kakšn starejši motor, ki ga ni škoda,po vsem tem se boš znal peljati po zadnjem lahko pa tudi probavaš v prvi,samo če te je strah ne delaj tega, moje mnenje creatin 1
m@dness Objavljeno Julij 7, 2011 Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 no ja.. mojster nisem je pa res da gsxr-ja ni bilo težko dvignit, sploh pa ne s spremenjenimi prenosi, tisto s kolesom pa mi nikoli ni šlo (.. je treba gonit ), na cbr-ki pa sem bil še prefrišen za te igrce.. sicer pa malo straha more bit, če ga ni si sigurno prej na riti :xx:
MonteCristo Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Zdravo. Fantje, ki ste poznavalci tlele, vprašanje... Ali se vam tudi zelo segreva okvir po daljši turci (beri tolk, da ga ne moreš držat, ali se v kratkih hlačaš usest na motor)? Hvala in lp, MC
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se