Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

po podatkih niti ni težak, tud po občutku ne.. nevem kako je z razporeditvijo teže, samo ciklistiko.. ampak je kr len ja v primerjavi z suzo 750..

od sebe da res kaj komaj v višjih vrtljajih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, power whellie se meni zdi na tem mopedu nemogoč

:topic: ne vem kako je s FZ1-S ko, FZS 1000 gre na zadnjega brez problema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: ne vem kako je s FZ1-S ko, FZS 1000 gre na zadnjega brez problema

power wheelie v prvi prestavi brez pomoči sklopke ali cukanja motorja navzgor? :krneki:

..opiši postopek pa bomo probali :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

power wheelie v prvi prestavi brez pomoči sklopke ali cukanja motorja navzgor? :krneki:

..opiši postopek pa bomo probali :boobies:

xj6 v prvi brez pomoči sklopke.............imam priče. Se pravi fz1 pa res ni problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni fantje!

Evo, z možem sva že dober teden lastnika tele mašince (FZ1-S letnik 2008). Res je, da je še nisva imela možnost peljat na daljšo furco, ampak za enkat sva izredno zadovoljna.

Prvotno sva imela namen kupit bagievo (v katero sem se zaljubila na pri pogled), pa so nama jo pred nosom prodali :bum: , tako, da sva potem vzela tole.

Če bova imela kdaj kakšno vprašanje, se bom obrnila na vas :D

Lp, Maja

Pa še slikca

Na vrsti je akrapovič in pa kakšna nalepkica .)

post-33569-0-76355700-1309703930_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MJ3
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: ne vem kako je s FZ1-S ko, FZS 1000 gre na zadnjega brez problema

Glede na FZS1000 so na FZ1 malo drugače razporedili težo (bolj naprej), prav zaradi dvigovanja prvega konca. Gre pa tudi FZ1 na zadnjega :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če gre preveč pokonci rahlo zabremzaš z zadnjo bremzo pa se spusti (to je teorija).

V praksi, ko se pa prvič pokonci postavi je pa :pos: :xx: pol pa :010:yea1: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Glede na FZS1000 so na FZ1 malo drugače razporedili težo (bolj naprej), prav zaradi dvigovanja prvega konca."

škoda..

pa drugače kdo ki prakticira vožnjo po zadnjem s fz1s - pri koliko obratih jo zategneš da se dvigne? 5k?

Popravljeno . Popravil m@dness
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Glede na FZS1000 so na FZ1 malo drugače razporedili težo (bolj naprej), prav zaradi dvigovanja prvega konca."

škoda..

pa drugače kdo ki prakticira vožnjo po zadnjem s fz1s - pri koliko obratih jo zategneš da se dvigne? 5k?

Jaz sicer ne obvladam vožnjo po zadnjem, ampak če bi v prvi prestavi pri 10k spustil sklopko, sem prepričan, da bi se sigurno dogajalo (najprej močno povišan utrip srca, kasneje pa iskanje rezervnih delov) :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sicer ne obvladam vožnjo po zadnjem, ampak če bi v prvi prestavi pri 10k spustil sklopko, sem prepričan, da bi se sigurno dogajalo (najprej močno povišan utrip srca, kasneje pa iskanje rezervnih delov) :kva2:

:kva2::kva2::kva2::lol1::lol1::lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sicer ne obvladam vožnjo po zadnjem, ampak če bi v prvi prestavi pri 10k spustil sklopko, sem prepričan, da bi se sigurno dogajalo (najprej močno povišan utrip srca, kasneje pa iskanje rezervnih delov) :kva2:

Pa kje si ti 10k najdu?Kaj ni bolš pri rdečem polju spustit sklopko :headbang:

Lahko pa sprobaš na svoji 125-ki :naughty: in poročaj :whistle:

Pa brez zamere..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa drugače kdo ki prakticira vožnjo po zadnjem s fz1s - pri koliko obratih jo zategneš da se dvigne? 5k?

Ne, ker se mi to zdi totalno bzv.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem vprašal kdo prakticira in kdo ne in komu se to zdi bv...

meni bo tud verjetno bv ko bom obvladal v nulo, če ne druga zaradi samega obvladovanja motorja ali samega izziva..

dejansko je veliko ljudi potrdilo, noben pa še ni napisal pri kakšnih obratih ali hitrosti in če mora kako pomagati prve centimetre..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem vprašal kdo prakticira in kdo ne in komu se to zdi bv...

meni bo tud verjetno bv ko bom obvladal v nulo, če ne druga zaradi samega obvladovanja motorja ali samega izziva..

dejansko je veliko ljudi potrdilo, noben pa še ni napisal pri kakšnih obratih ali hitrosti in če mora kako pomagati prve centimetre..

men se je zgodilo spontano. sploh nism vedo, dokler ni sprednje kolo udarilo ob tla.... pršponi ga v prvi, glej ob :naughty:rate pa boš vedo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kje si ti 10k najdu?Kaj ni bolš pri rdečem polju spustit sklopko :headbang:

Lahko pa sprobaš na svoji 125-ki :naughty: in poročaj :whistle:

Pa brez zamere..

Na žalost ima Yamaha SR 125 (celih 9 kilovatov!) rdeče polje krepko pod 10k in tako ne morem sprobati teorije. Lahko pa poročam (verjetno iz travmatološke), če mi posodiš motor, mi teoretično obrazložiš kako stvar poteka in me seveda pred tem močno opogumiš. V upanju, da se mi čimprej javiš, te lepo pozdravljam.

p.s. torbico z osnovnim priborom za osebno higieno imam že pripravljeno, v knjžnici pa že rezervirano knjigo Vojna in mir (za dolgo branje v bolniški postelji).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost ima Yamaha SR 125 (celih 9 kilovatov!) rdeče polje krepko pod 10k in tako ne morem sprobati teorije. Lahko pa poročam (verjetno iz travmatološke), če mi posodiš motor, mi teoretično obrazložiš kako stvar poteka in me seveda pred tem močno opogumiš. V upanju, da se mi čimprej javiš, te lepo pozdravljam.

p.s. torbico z osnovnim priborom za osebno higieno imam že pripravljeno, v knjžnici pa že rezervirano knjigo Vojna in mir (za dolgo branje v bolniški postelji).

če imaš željo iti v bolnico, ni treba zaradi tega uničiti nekomu motorja. vrži se po stopnicah pa bo. :evilgrin: dohtarju pa reč, da si se razbil z motorjem...

Popravljeno . Popravil lukabogo
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem vprašal kdo prakticira in kdo ne in komu se to zdi bv...

meni bo tud verjetno bv ko bom obvladal v nulo, če ne druga zaradi samega obvladovanja motorja ali samega izziva..

dejansko je veliko ljudi potrdilo, noben pa še ni napisal pri kakšnih obratih ali hitrosti in če mora kako pomagati prve centimetre..

Zobniški prenosi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zobniški prenosi!

je opcija ja, ampak da bi zaradi tega menjaval zobnike se mi ne zdi vredno.. mogoče bom pri naslednji menjavi verižnega seta dal kaka +2 zadaj ali pa

spredaj -1 ali pa kr oboje hehe =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ti svetujem ,če se nisi do sedaj naučil po zadnjem,ne probavaj s tem motorjem,ker bo počilo

tiste ko vidiš po zadnjem so stopnjevali znanje po zadnjem kolesu iz motorja na motor

če ti po domače povem so se najprej s kolesom naučiš nato s tomosom,pol kakšen kros motor-najbolj priporočljivo,nato pa kakšn starejši motor, ki ga ni škoda,po vsem tem se boš znal peljati po zadnjem

lahko pa tudi probavaš v prvi,samo če te je strah ne delaj tega, moje mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja.. mojster nisem je pa res da gsxr-ja ni bilo težko dvignit, sploh pa ne s spremenjenimi prenosi, tisto s kolesom pa mi nikoli ni šlo

(.. je treba gonit :P), na cbr-ki pa sem bil še prefrišen za te igrce..

sicer pa malo straha more bit, če ga ni si sigurno prej na riti :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

Fantje, ki ste poznavalci tlele, vprašanje...

Ali se vam tudi zelo segreva okvir po daljši turci (beri tolk, da ga ne moreš držat, ali se v kratkih hlačaš usest na motor)?

Hvala in lp, MC

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!