Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Zdravo.

Fantje, ki ste poznavalci tlele, vprašanje...

Ali se vam tudi zelo segreva okvir po daljši turci (beri tolk, da ga ne moreš držat, ali se v kratkih hlačaš usest na motor)?

Hvala in lp, MC

Saj okvirja ne držiš, dolge turce pa se ne dela v kratkih hlačah, ja saj vem hec, jah vsaka fz se segreje veliko hitreje kot starejša verzija saj je vse minimalizirano in zatlačeno pod sedež in zato je z odvajenjem toplote vedno problem..

Prav pa pride pozno jeseni in spomladi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

Fantje, ki ste poznavalci tlele, vprašanje...

Ali se vam tudi zelo segreva okvir po daljši turci (beri tolk, da ga ne moreš držat, ali se v kratkih hlačaš usest na motor)?

Hvala in lp, MC

Se ja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en dober čeprav že star opis in test tega modela, kjer je na kratko razloženo tud zakaj se ne dviguje rada.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nujno bi potreboval desno ogledalo za ta model, či ima slučajno komu doma leži..

bi pa tud vprašal če paše gor od kakega drugega ymahinega modela.. prejšnjega fazerja ali fz6..?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima še kdo od vas težave z vibracijami med vožnjo pri določenih obratih?

Nama pri 4000 obratih trese ogledala (tako močno, da ne vidiš razločno kaj se zadaj dogaja), pri 5000, pa mene ko sem zadaj zaradi vibracij žgečka po podplatih :D Me samo zanima, če je to normalno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima še kdo od vas težave z vibracijami med vožnjo pri določenih obratih?

Nama pri 4000 obratih trese ogledala (tako močno, da ne vidiš razločno kaj se zadaj dogaja), pri 5000, pa mene ko sem zadaj zaradi vibracij žgečka po podplatih :D Me samo zanima, če je to normalno?

da se ogledala tresejo to nekaj ni uredu za zadnje tačke pa ne vem ker sedim spredaj :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima še kdo od vas težave z vibracijami med vožnjo pri določenih obratih?

Nama pri 4000 obratih trese ogledala (tako močno, da ne vidiš razločno kaj se zadaj dogaja), pri 5000, pa mene ko sem zadaj zaradi vibracij žgečka po podplatih :D Me samo zanima, če je to normalno?

Če je bila mašina že razstavljena je možno,da ni nazaj pravilno montirana izravnalna osovina(aszgleihswelle) to osovino ima skoraj vsaka mašina ni pa nujno! Namreč ta izravnalna osovina preprečuje vibracije in je fabriško nastavljena.Če te osovine mašina nima, potem prihajajo vibracije lahko samo od slabo centrirane glavne gredi.Ne se preveč sekirat,če mašina ni bila razstavljena saj pri določenem številu vrtljajev ima skoraj vsaka mašina malo vibracij še posebno dvovalniki! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima še kdo od vas težave z vibracijami med vožnjo pri določenih obratih?

Nama pri 4000 obratih trese ogledala (tako močno, da ne vidiš razločno kaj se zadaj dogaja), pri 5000, pa mene ko sem zadaj zaradi vibracij žgečka po podplatih :D Me samo zanima, če je to normalno?

.....hm....nič ne trese :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je bila mašina že razstavljena je možno,da ni nazaj pravilno montirana izravnalna osovina(aszgleihswelle) to osovino ima skoraj vsaka mašina ni pa nujno! Namreč ta izravnalna osovina preprečuje vibracije in je fabriško nastavljena.Če te osovine mašina nima, potem prihajajo vibracije lahko samo od slabo centrirane glavne gredi.Ne se preveč sekirat,če mašina ni bila razstavljena saj pri določenem številu vrtljajev ima skoraj vsaka mašina malo vibracij še posebno dvovalniki! :hmm:

Zanimivo je to, da se te vibracije (npr. na ogledalu) pojavijo samo pri točno 4000 obratih, potem pa izginejo (in tudi pojavijo se samo, ko pospešuješ) ... no, sej ni tako moteče, bolj me je zanimalo, če je to normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je to, da se te vibracije (npr. na ogledalu) pojavijo samo pri točno 4000 obratih, potem pa izginejo (in tudi pojavijo se samo, ko pospešuješ) ... no, sej ni tako moteče, bolj me je zanimalo, če je to normalno.

Bi kar rekel da je normalno..Če se dobro spomnim se pri vseh štiricilindraših kar sem jih do sedaj vozil pojavljajo take določene vibracije ki so večinoma dokaj zoprne..

Seveda so tudi pri dvocilindraših..ampak tam so drugačne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nobenih obratih nič ne trese oz ne tako hudo, da ne bi videl v ogledala....vsaj meni ne....

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vibracije so lahko malce močnejše tudi pri menjavi prednjega zobnika. Originalni ima nalepljeno gumo za dušenje vibracij, medtem ko marsikateri aftermarket zobnik tega nima. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

nekaj me zanima glede fz1, ker se ne moram odločiti ali N ali S varjanta.. najbolj me zanima ali se da na nakeda namontirati zadnji in pa stranska kovčka? kako je kaj vožnja na dolge relacije za voznika in sopotnika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj me zanima glede fz1, ker se ne moram odločiti ali N ali S varjanta.. najbolj me zanima ali se da na nakeda namontirati zadnji in pa stranska kovčka? kako je kaj vožnja na dolge relacije za voznika in sopotnika?

Da se vse (poglej givi stran ali pa moje slike in razlago v temi Alu kovčki ali pa sliko spodaj (80km od Alžirske meje :boobies: ), vožnja je vrhunska, sopotnica se malček pritožuje zaradi drsečega sedeža in pokrčenih nog a ne pretirano (800km na dan ni težava) :P Kaj pa je zate daljša relacija?

post-14218-0-29228500-1312822453_thumb.jpg

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil prehiter - pardon :)

Ošvrkni raje SW-Motech stran, tam se najdejo nosilci za bočne TRAX kovčke, Givi ima samo za Top Case.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil prehiter - pardon :)

Ošvrkni raje SW-Motech stran, tam se najdejo nosilci za bočne TRAX kovčke, Givi ima samo za Top Case.

ajd

hvala za odgovor, to sem iskal :D daljša relacija je za mene dnevno vsaj 500km, oz cel dan furanja :D kaj pa ti givijevi nosilci so dovolj močni? se da dosti gor obesit? kako pa glede vožnje, jaz imam zdaj tudi nakeda zato me bolj zanima, kako je kaj veter v primerjavi z fz1s? kakšna pa je poraba motorja? vodljivost,... rolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor, to sem iskal :D daljša relacija je za mene dnevno vsaj 500km, oz cel dan furanja :D kaj pa ti givijevi nosilci so dovolj močni? se da dosti gor obesit? kako pa glede vožnje, jaz imam zdaj tudi nakeda zato me bolj zanima, kako je kaj veter v primerjavi z fz1s? kakšna pa je poraba motorja? vodljivost,... rolleyes.gif

Na Givijev nosilec (ki ga imam sam celo predelanega - v osnovi je namreč bil za Fazerja) lahko obesim poljubno in ni težav da bi bilo kaj narobe. Je pa res, da imam pošteno ojačane potrebne reči :) Pridi naokoli pa ti pokažem, lahko tudi poslikam če se ti ne da delati krogeca.

Vetra je nekaj (najverjetneje isto kot na tvojem nakedu), a na AC se do 180km/h voziva čisto spodobno, je pa udobno nekje do 150km/h (s kovčki seveda). Po regionalkah pa itak ni problem, so hitrosti nižje. Primerjave z Fazerjem pa ne vem, lahko ti jo dam z BMW R 1150 GS - pri tem modelu je recimo turbolenca nad 120km/h neznosna in je skrajna muka potovati z večjo hitrostjo od te - verjamem da ni tako pri Fazerju, a sam imam raje razporejen veter v celotno telo kot pa skoncentriran val v rame ali celo zgolj čelado. Poraba - ma za teh 15.000km na leto se ne sekiram, je pa popolnoma odvisna od tvoje desne roke - V Maroku sem jo spravil tudi na 5,4 l/100km (se mi zdi, morda kakšen deci več/manj), sedaj v Dolomitih pa je bila več od 8 l/100km. Povprečno pa okoli 7 l/100km. Meni sedaj s FCE modulom pije malo več, pa tudi gume žre malo več...ma samo da je luštno :boobies: Se pa da gladko narediti 250km z enim tankom, kar ni idealno, a za te vrste moped OK. Vodljivost polno naloženega je še vedno odlična, ga pa še raje dviguje na zadnje kolo :P Že serijsko je 51% mase na prvem kolesu, zato tudi z večino naloženosti zadaj ne izgubi toliko na voznosti. Svetujem pa ti, da se poigraš z nastavitvami vzmetenja (se da nastavljati vse), saj so serijske nevšečne in motor ni ustrezen za cestno vožnjo. Ošvrkni nekaj strani nazaj, ko smo se razpisali o nastavitvah, malo probaš naše opcije pa zagotovo najdeš sebi idealno, ko sta pa 2 gor pa samo zadnjo vzmet še za 1+ zategneš in je!

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Givijev nosilec (ki ga imam sam celo predelanega - v osnovi je namreč bil za Fazerja) lahko obesim poljubno in ni težav da bi bilo kaj narobe. Je pa res, da imam pošteno ojačane potrebne reči :) Pridi naokoli pa ti pokažem, lahko tudi poslikam če se ti ne da delati krogeca.

Vetra je nekaj (najverjetneje isto kot na tvojem nakedu), a na AC se do 180km/h voziva čisto spodobno, je pa udobno nekje do 150km/h (s kovčki seveda). Po regionalkah pa itak ni problem, so hitrosti nižje. Primerjave z Fazerjem pa ne vem, lahko ti jo dam z BMW R 1150 GS - pri tem modelu je recimo turbolenca nad 120km/h neznosna in je skrajna muka potovati z večjo hitrostjo od te - verjamem da ni tako pri Fazerju, a sam imam raje razporejen veter v celotno telo kot pa skoncentriran val v rame ali celo zgolj čelado. Poraba - ma za teh 15.000km na leto se ne sekiram, je pa popolnoma odvisna od tvoje desne roke - V Maroku sem jo spravil tudi na 5,4 l/100km (se mi zdi, morda kakšen deci več/manj), sedaj v Dolomitih pa je bila več od 8 l/100km. Povprečno pa okoli 7 l/100km. Meni sedaj s FCE modulom pije malo več, pa tudi gume žre malo več...ma samo da je luštno :boobies: Se pa da gladko narediti 250km z enim tankom, kar ni idealno, a za te vrste moped OK. Vodljivost polno naloženega je še vedno odlična, ga pa še raje dviguje na zadnje kolo :P Že serijsko je 51% mase na prvem kolesu, zato tudi z večino naloženosti zadaj ne izgubi toliko na voznosti. Svetujem pa ti, da se poigraš z nastavitvami vzmetenja (se da nastavljati vse), saj so serijske nevšečne in motor ni ustrezen za cestno vožnjo. Ošvrkni nekaj strani nazaj, ko smo se razpisali o nastavitvah, malo probaš naše opcije pa zagotovo najdeš sebi idealno, ko sta pa 2 gor pa samo zadnjo vzmet še za 1+ zategneš in je!

Ajd

ej hvala ti za tako obilen odgovor, to sem rabil. tudi jaz imam raje veter v celo telo kot pa samo v rame ali čelado. torej si givijev nosilec ojačal biggrin.gif super, ko bom tako daleč mogoče že to zimo ali pa pomlad pa se slišiva.. aya še nekaj ta rumena barva mi je zelo všeč wink.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo malo spremembe za dušo. Namontiral nastavljive,preklopne rocke za zavoro in sklopko. Made in Hong Kong, izdelava odlična, filing v vožnji,vsaj zame, tudi.

post-498-0-29472600-1312919488_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo malo spremembe za dušo. Namontiral nastavljive,preklopne rocke za zavoro in sklopko. Made in Hong Kong, izdelava odlična, filing v vožnji,vsaj zame, tudi.

post-498-0-29472600-1312919488_thumb.jpg

A tudi bolj gre :naughty: . Drgač pa pašejo zraven vilic :grim .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ošvrkni nekaj strani nazaj, ko smo se razpisali o nastavitvah

spredaj

4.5 črtice se vidi -spring preload

21 clicks out from full stiff- rebound

6 clicks out from full stiff-compression

zadaj

1 click out from full stiff-rebound

5 stopnja solo ali 6 v dvoje, lahko tudi sedma - zadnja

upam da bo dovolj za en :beer1: hehe..

lp

Popravljeno . Popravil yamaha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!