yamaha Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Zdravo. Fantje, ki ste poznavalci tlele, vprašanje... Ali se vam tudi zelo segreva okvir po daljši turci (beri tolk, da ga ne moreš držat, ali se v kratkih hlačaš usest na motor)? Hvala in lp, MC Saj okvirja ne držiš, dolge turce pa se ne dela v kratkih hlačah, ja saj vem hec, jah vsaka fz se segreje veliko hitreje kot starejša verzija saj je vse minimalizirano in zatlačeno pod sedež in zato je z odvajenjem toplote vedno problem.. Prav pa pride pozno jeseni in spomladi malakai 1
vuk76 Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Zdravo. Fantje, ki ste poznavalci tlele, vprašanje... Ali se vam tudi zelo segreva okvir po daljši turci (beri tolk, da ga ne moreš držat, ali se v kratkih hlačaš usest na motor)? Hvala in lp, MC Se ja...
m@dness Objavljeno Julij 15, 2011 Opozori Objavljeno Julij 15, 2011 en dober čeprav že star opis in test tega modela, kjer je na kratko razloženo tud zakaj se ne dviguje rada.
m@dness Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 nujno bi potreboval desno ogledalo za ta model, či ima slučajno komu doma leži.. bi pa tud vprašal če paše gor od kakega drugega ymahinega modela.. prejšnjega fazerja ali fz6..? Lp
MJ3 Objavljeno Julij 23, 2011 Opozori Objavljeno Julij 23, 2011 Ali ima še kdo od vas težave z vibracijami med vožnjo pri določenih obratih? Nama pri 4000 obratih trese ogledala (tako močno, da ne vidiš razločno kaj se zadaj dogaja), pri 5000, pa mene ko sem zadaj zaradi vibracij žgečka po podplatih Me samo zanima, če je to normalno? maus 1
hondafann Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 Ali ima še kdo od vas težave z vibracijami med vožnjo pri določenih obratih? Nama pri 4000 obratih trese ogledala (tako močno, da ne vidiš razločno kaj se zadaj dogaja), pri 5000, pa mene ko sem zadaj zaradi vibracij žgečka po podplatih Me samo zanima, če je to normalno? da se ogledala tresejo to nekaj ni uredu za zadnje tačke pa ne vem ker sedim spredaj
Bremzer Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 Ali ima še kdo od vas težave z vibracijami med vožnjo pri določenih obratih? Nama pri 4000 obratih trese ogledala (tako močno, da ne vidiš razločno kaj se zadaj dogaja), pri 5000, pa mene ko sem zadaj zaradi vibracij žgečka po podplatih Me samo zanima, če je to normalno? Če je bila mašina že razstavljena je možno,da ni nazaj pravilno montirana izravnalna osovina(aszgleihswelle) to osovino ima skoraj vsaka mašina ni pa nujno! Namreč ta izravnalna osovina preprečuje vibracije in je fabriško nastavljena.Če te osovine mašina nima, potem prihajajo vibracije lahko samo od slabo centrirane glavne gredi.Ne se preveč sekirat,če mašina ni bila razstavljena saj pri določenem številu vrtljajev ima skoraj vsaka mašina malo vibracij še posebno dvovalniki! malakai 1
TOMCAT Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 Ali ima še kdo od vas težave z vibracijami med vožnjo pri določenih obratih? Nama pri 4000 obratih trese ogledala (tako močno, da ne vidiš razločno kaj se zadaj dogaja), pri 5000, pa mene ko sem zadaj zaradi vibracij žgečka po podplatih Me samo zanima, če je to normalno? .....hm....nič ne trese :hmm:
MJ3 Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 Če je bila mašina že razstavljena je možno,da ni nazaj pravilno montirana izravnalna osovina(aszgleihswelle) to osovino ima skoraj vsaka mašina ni pa nujno! Namreč ta izravnalna osovina preprečuje vibracije in je fabriško nastavljena.Če te osovine mašina nima, potem prihajajo vibracije lahko samo od slabo centrirane glavne gredi.Ne se preveč sekirat,če mašina ni bila razstavljena saj pri določenem številu vrtljajev ima skoraj vsaka mašina malo vibracij še posebno dvovalniki! Zanimivo je to, da se te vibracije (npr. na ogledalu) pojavijo samo pri točno 4000 obratih, potem pa izginejo (in tudi pojavijo se samo, ko pospešuješ) ... no, sej ni tako moteče, bolj me je zanimalo, če je to normalno. maus 1
biker77 Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 Zanimivo je to, da se te vibracije (npr. na ogledalu) pojavijo samo pri točno 4000 obratih, potem pa izginejo (in tudi pojavijo se samo, ko pospešuješ) ... no, sej ni tako moteče, bolj me je zanimalo, če je to normalno. Bi kar rekel da je normalno..Če se dobro spomnim se pri vseh štiricilindraših kar sem jih do sedaj vozil pojavljajo take določene vibracije ki so večinoma dokaj zoprne.. Seveda so tudi pri dvocilindraših..ampak tam so drugačne.. simonsi in malakai 1 1
Frips Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 (popravljeno) Pri nobenih obratih nič ne trese oz ne tako hudo, da ne bi videl v ogledala....vsaj meni ne.... Popravljeno Julij 25, 2011. Popravil Frips
dive Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Vibracije so lahko malce močnejše tudi pri menjavi prednjega zobnika. Originalni ima nalepljeno gumo za dušenje vibracij, medtem ko marsikateri aftermarket zobnik tega nima. .)
Frips Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 menjan prvi zobnik z neoriginalnim....ni vibracij
MJ3 Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Bo treba mal pogledat potem Thanks fantje .) maus 1
maus Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 dokler trese, dela .. problem rata, če nč ne trese :lol: DAMI34 1
MJ3 Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Maus, ti že veš ane ... aja, pa na FB poglej Sorry za OT .) maus 1
shark90 Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 nekaj me zanima glede fz1, ker se ne moram odločiti ali N ali S varjanta.. najbolj me zanima ali se da na nakeda namontirati zadnji in pa stranska kovčka? kako je kaj vožnja na dolge relacije za voznika in sopotnika?
suhi Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 nekaj me zanima glede fz1, ker se ne moram odločiti ali N ali S varjanta.. najbolj me zanima ali se da na nakeda namontirati zadnji in pa stranska kovčka? kako je kaj vožnja na dolge relacije za voznika in sopotnika? Da se vse (poglej givi stran ali pa moje slike in razlago v temi Alu kovčki ali pa sliko spodaj (80km od Alžirske meje ), vožnja je vrhunska, sopotnica se malček pritožuje zaradi drsečega sedeža in pokrčenih nog a ne pretirano (800km na dan ni težava) Kaj pa je zate daljša relacija? ajd shark90 1
suhi Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 Sem bil prehiter - pardon Ošvrkni raje SW-Motech stran, tam se najdejo nosilci za bočne TRAX kovčke, Givi ima samo za Top Case. ajd
shark90 Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 Sem bil prehiter - pardon Ošvrkni raje SW-Motech stran, tam se najdejo nosilci za bočne TRAX kovčke, Givi ima samo za Top Case. ajd hvala za odgovor, to sem iskal daljša relacija je za mene dnevno vsaj 500km, oz cel dan furanja kaj pa ti givijevi nosilci so dovolj močni? se da dosti gor obesit? kako pa glede vožnje, jaz imam zdaj tudi nakeda zato me bolj zanima, kako je kaj veter v primerjavi z fz1s? kakšna pa je poraba motorja? vodljivost,...
suhi Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 hvala za odgovor, to sem iskal daljša relacija je za mene dnevno vsaj 500km, oz cel dan furanja kaj pa ti givijevi nosilci so dovolj močni? se da dosti gor obesit? kako pa glede vožnje, jaz imam zdaj tudi nakeda zato me bolj zanima, kako je kaj veter v primerjavi z fz1s? kakšna pa je poraba motorja? vodljivost,... Na Givijev nosilec (ki ga imam sam celo predelanega - v osnovi je namreč bil za Fazerja) lahko obesim poljubno in ni težav da bi bilo kaj narobe. Je pa res, da imam pošteno ojačane potrebne reči Pridi naokoli pa ti pokažem, lahko tudi poslikam če se ti ne da delati krogeca. Vetra je nekaj (najverjetneje isto kot na tvojem nakedu), a na AC se do 180km/h voziva čisto spodobno, je pa udobno nekje do 150km/h (s kovčki seveda). Po regionalkah pa itak ni problem, so hitrosti nižje. Primerjave z Fazerjem pa ne vem, lahko ti jo dam z BMW R 1150 GS - pri tem modelu je recimo turbolenca nad 120km/h neznosna in je skrajna muka potovati z večjo hitrostjo od te - verjamem da ni tako pri Fazerju, a sam imam raje razporejen veter v celotno telo kot pa skoncentriran val v rame ali celo zgolj čelado. Poraba - ma za teh 15.000km na leto se ne sekiram, je pa popolnoma odvisna od tvoje desne roke - V Maroku sem jo spravil tudi na 5,4 l/100km (se mi zdi, morda kakšen deci več/manj), sedaj v Dolomitih pa je bila več od 8 l/100km. Povprečno pa okoli 7 l/100km. Meni sedaj s FCE modulom pije malo več, pa tudi gume žre malo več...ma samo da je luštno Se pa da gladko narediti 250km z enim tankom, kar ni idealno, a za te vrste moped OK. Vodljivost polno naloženega je še vedno odlična, ga pa še raje dviguje na zadnje kolo Že serijsko je 51% mase na prvem kolesu, zato tudi z večino naloženosti zadaj ne izgubi toliko na voznosti. Svetujem pa ti, da se poigraš z nastavitvami vzmetenja (se da nastavljati vse), saj so serijske nevšečne in motor ni ustrezen za cestno vožnjo. Ošvrkni nekaj strani nazaj, ko smo se razpisali o nastavitvah, malo probaš naše opcije pa zagotovo najdeš sebi idealno, ko sta pa 2 gor pa samo zadnjo vzmet še za 1+ zategneš in je! Ajd
shark90 Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 Na Givijev nosilec (ki ga imam sam celo predelanega - v osnovi je namreč bil za Fazerja) lahko obesim poljubno in ni težav da bi bilo kaj narobe. Je pa res, da imam pošteno ojačane potrebne reči Pridi naokoli pa ti pokažem, lahko tudi poslikam če se ti ne da delati krogeca. Vetra je nekaj (najverjetneje isto kot na tvojem nakedu), a na AC se do 180km/h voziva čisto spodobno, je pa udobno nekje do 150km/h (s kovčki seveda). Po regionalkah pa itak ni problem, so hitrosti nižje. Primerjave z Fazerjem pa ne vem, lahko ti jo dam z BMW R 1150 GS - pri tem modelu je recimo turbolenca nad 120km/h neznosna in je skrajna muka potovati z večjo hitrostjo od te - verjamem da ni tako pri Fazerju, a sam imam raje razporejen veter v celotno telo kot pa skoncentriran val v rame ali celo zgolj čelado. Poraba - ma za teh 15.000km na leto se ne sekiram, je pa popolnoma odvisna od tvoje desne roke - V Maroku sem jo spravil tudi na 5,4 l/100km (se mi zdi, morda kakšen deci več/manj), sedaj v Dolomitih pa je bila več od 8 l/100km. Povprečno pa okoli 7 l/100km. Meni sedaj s FCE modulom pije malo več, pa tudi gume žre malo več...ma samo da je luštno Se pa da gladko narediti 250km z enim tankom, kar ni idealno, a za te vrste moped OK. Vodljivost polno naloženega je še vedno odlična, ga pa še raje dviguje na zadnje kolo Že serijsko je 51% mase na prvem kolesu, zato tudi z večino naloženosti zadaj ne izgubi toliko na voznosti. Svetujem pa ti, da se poigraš z nastavitvami vzmetenja (se da nastavljati vse), saj so serijske nevšečne in motor ni ustrezen za cestno vožnjo. Ošvrkni nekaj strani nazaj, ko smo se razpisali o nastavitvah, malo probaš naše opcije pa zagotovo najdeš sebi idealno, ko sta pa 2 gor pa samo zadnjo vzmet še za 1+ zategneš in je! Ajd ej hvala ti za tako obilen odgovor, to sem rabil. tudi jaz imam raje veter v celo telo kot pa samo v rame ali čelado. torej si givijev nosilec ojačal super, ko bom tako daleč mogoče že to zimo ali pa pomlad pa se slišiva.. aya še nekaj ta rumena barva mi je zelo všeč
Frips Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 (popravljeno) Evo malo spremembe za dušo. Namontiral nastavljive,preklopne rocke za zavoro in sklopko. Made in Hong Kong, izdelava odlična, filing v vožnji,vsaj zame, tudi. Popravljeno Avgust 9, 2011. Popravil Frips
bikez Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 Evo malo spremembe za dušo. Namontiral nastavljive,preklopne rocke za zavoro in sklopko. Made in Hong Kong, izdelava odlična, filing v vožnji,vsaj zame, tudi. A tudi bolj gre :naughty: . Drgač pa pašejo zraven vilic :grim .
yamaha Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 (popravljeno) Ošvrkni nekaj strani nazaj, ko smo se razpisali o nastavitvah spredaj 4.5 črtice se vidi -spring preload 21 clicks out from full stiff- rebound 6 clicks out from full stiff-compression zadaj 1 click out from full stiff-rebound 5 stopnja solo ali 6 v dvoje, lahko tudi sedma - zadnja upam da bo dovolj za en :beer1: hehe.. lp Popravljeno Avgust 10, 2011. Popravil yamaha Kor13 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se