Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

spredaj

4.5 črtice se vidi -spring preload

21 clicks out from full stiff- rebound

6 clicks out from full stiff-compression

zadaj

1 click out from full stiff-rebound

5 stopnja solo ali 6 v dvoje, lahko tudi sedma - zadnja

upam da bo dovolj za en :beer1: hehe..

lp

to imaš "priporočene" sportriderjeve nastavitve?

za vse ki se v nastavitve še niste poglabljali je treba dodati da vsak od amortizerjev opravlja svojo nalogo in zato

je levi amortizer za nastavljanje kompresije in desni za rebound - to imate tudi označeno na križu

(COMP. = compression, TENS. = rebound)

kompresija in rebound se nastavlja tako, da z izvijačem najprej obrnete vijak do konca v desno in nato štejete klike v levo

(to pomeni out from full stiff) pri čemer si je dobro zapisat kakšne nastavitve ste imeli prej če vam slučajno ne bo ustrezalo

da se lahko vrnete na prejšnje nastavitve brez eksperimentiranja.

potrebno je dodati tudi to da so te nastavitve nastavljene na povprečnega moškega (cca 75kg mislim da - dirkači so bolj suhceni)

kar pomeni da bi si za večje odstopanje teže morali nastaviti sag glede na svojo težo - kar je nasploh priporočljivo ne glede na težo voznika.

..tudi sam sem probal z s sportriderjevimi nastavitvami in morem priznat da je motor kr mehek in se zna malo zazibat v ovinku, ampak na splošno

pa je za cestno uporabo kar vredu.. mogoče bom ob priliki na bolj ovinkasti cesti vzel zraven še izvijač in si "zategnil" rebound še za kakšen klik v desno.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo "service manual" v pdf-ju?

Mal bi po mašini šraufal:)

Imam na DVD-ju - za :beer1: skopiram

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam na DVD-ju - za :beer1: skopiram

Moze joze, kje je prevzem? :) Ali pa če mi poveš, kje štelat zajlo za sklopko....Menjal ročko in se mi zdi, da sedaj ne "odpira" dovolj (oz mi ni všeč), kot da bi jo bilo treba zategnit malo. Tisti šrauf na ročki ne pomaga, nekje pod tankom mora bit koliko sem gledal...razdru sem že itak pol motorja...je fajn mal šraufat:)

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni....

Zanima me ali ima kdo izkušnjo s spustom motocikla?

Problem je v tem, da na Yamaha FZ1S pri moji višini 171 cm imam malce težavo, ko stoji motor na mestu. Občutek imam, če bi bil malce nižji, bi bolj dosegel tla s celo nogo in ne le s prednjim delom stopala.

Se po takem posegu spremeni lega in vse ostalo? Kakšna naj bi bila cena in kaj vse je potrebno storiti?

Malo sem gledal se dobi set za spuščanje...

Želel bi spustiti enako sprednji del, kot enako zadnji del.

Kako pa je potem s stransko tačko - stojalom? verjetno je predolg in bi ga bilo potrebno zamenjati, skrajšati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spremeni se celotna geometrija motorja.. pomoje bi se bolj splačalo razmislit o nižanju oz. tanjšanju sedeža

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spremeni se celotna geometrija motorja.. pomoje bi se bolj splačalo razmislit o nižanju oz. tanjšanju sedeža.

Ja, če bi sedež znižal za cca 3 ali 4 cm bi bilo smiselno. Je to sploh možno? Potem bi bil trd kot kamen hehe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so jih že nižali in baje da ni tako strašno trd.. kontaktiraj motosvetovca vuk76 , mogoče ti lahko on kako pomaga glede tega =)

Popravljeno . Popravil m@dness
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konaktiraj uporabnika Maus. On je dal bagsterjev geliran sedez,s tem da mislim da ga je malo zozal in stanjsal. S tem je dobil "nizji" sedez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj je Đeni imela obisk pri "ginekologu"....mal je vrgel oko na ventile, ki pa so na moje veselje b.p., zamenjali vse možne tekočine, svečke in filtre....tako, da je pripravljena na naslednjih 50k :)

PS.: Maus...lovim te :P

post-498-0-78889200-1313741419_thumb.jpg post-498-0-87876700-1313741428_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Frips
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom dal m@dnessu kr tvojo cokolado ;)....pa sta si glih ;).

Moze!

sterilna ordinacija, lol :D

Ni vse v sterilnosti :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Js sm se pa odloču, da svojo prodam .. še ta teden ... :cry: ... mi bo mal hudo, ampak potrebno je mal zamenjat ... služila mi je odlično .... ZLATA RIBICA .... HVALA TI :worship:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si se spripravljen odrečt športnim stopalkam?

sori, ampak motor gre v kompletu :cry:

Če ga začnem cufat, je bolje, da ga po delih prodam, pa nimam časa, ne živcev za to :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ste že menjavali kaj bremz ploščice?

ker gredo te že počasi h koncu in bi rad imel malo boljši grip bi si umislil kaj bolj športnega..

je že kdo kaj probal? ...do sedaj sem imel izkušnje z lucasovimi in ap-racing.. k slednjim se tudi nagibam ker

držijo "ko pes ježa", stanejo pa cca 28€ sprednje za 1 disk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam ... vse gre z motorjem in potem naj novi lastnik počne kar želi, lahko pa bo originalne gor dal in te prodal ... ne vem.

a kaj bo novega :? ... zaenkrat še nč 100 %, najverjetneje pa KWAKICA ZX10R 2012 (če bom dost naprasku do pomladi :P )

ZX10R ali Z1000SX??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam eno vprašanje. zdej sm mel yamaha r1 in sem zamenjal za fazer 1000. ko sem se naprimer z r1ko peljal (normalna hitrost) in spustil roke je bilo krmilo čisto mirno, zdaj pri fazerki če spustim začne kar levo desno zavijati če nebi prijel bi verjetno padel. je to zaradi tega ker je bil tam blažilnik krmila ali je lahko kaj drugega narobe.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam eno vprašanje. zdej sm mel yamaha r1 in sem zamenjal za fazer 1000. ko sem se naprimer z r1ko peljal (normalna hitrost) in spustil roke je bilo krmilo čisto mirno, zdaj pri fazerki če spustim začne kar levo desno zavijati če nebi prijel bi verjetno padel. je to zaradi tega ker je bil tam blažilnik krmila ali je lahko kaj drugega narobe.

lp

....če imaš fazerko od letnika 2006 naprej ne bi smelo nič trest in zavijat :blink: .....vsaj moja ne :nono:

...je pa kar nekaj dejavnikov, ki lahko vplivajo na to: če imaš zadaj kufer, slabe oz. necentrirane pnevmatike, mogoče je kaj z ležajem krmila, al pa si kupil zaleten in slabo popravljen motor :hmm::hmm:

...je pa res, če si mogoče malce težji na tem motorju sediš bolj pokonci in je težišče malo bolj "nazaj" kot pri r1 in če imaš totalno zgrešene nastavitve vmetenja te zna tudi to mal zezat :whistle:

Popravljeno . Popravil TOMCAT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam letnik 2004 model 2005, pa mi tudi to dela ampak v primeru, če imam zadnji kovček gor. pozna se tudi, kako močno "stisneš" tank z nogami. Pa tudi gume najbrž kaj pripomorejo glede na to, da so že 4 sezono gor. Bi pa stabilizator krmila bil dobrodošel.

Drugače bi pa tole bolj sodilo v temo FZS 1000 kot pa v FZ1 .)

Popravljeno . Popravil vulcan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@M@dness: Sam sem tokrat dal gor SBK5...zelo zadovoljen..edino, ko so hladne malo cvilijo:)

PS.: Z Lucasom, na tem motorju, nisem bil zadovoljen.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@M@dness: Sam sem tokrat dal gor SBK5...zelo zadovoljen..edino, ko so hladne malo cvilijo:)

PS.: Z Lucasom, na tem motorju, nisem bil zadovoljen.

te so sinter? - race use only ali so homologirane za cestno uporabo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!