Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Pa ni treba bit ne vem kakšn majstr za ovinke, tačke podrajsaš takoj :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tebi že barvna shema da vsaj sekundo prednosti na krog. :D

Če ne drugje, za šankom :whistle:

To pa brez skrbi. Motor u lanski GP barvni shemi more bit že po defaultu tolk bl hitr :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ni treba bit ne vem kakšn majstr za ovinke, tačke podrajsaš takoj :glare:

Hvala enako, imam isti problem na moji R1, kjer so tačke tudi prilično nizko. M@dnes je lani oktobra v skoraj vsakem ovinku s tačkami po tleh vlekel.

V soboto pa sem tudi jaz krepko po tleh z tačko vlekel na ovinku pri boksih, kjer je kolega za mano rekel, da ej bilo novo leto, tako se je iskrilo. Meni to glih ni prijetno, tako da boido verjetno prišle gor Gilles VCR38GT gor, ampak zaenkrat še :hmm: , ker je potrebno še voznika te zverine malo na hitrejše čase spravit :D .

Ti naslednjič vzemi Fazer-ko, jaz bom pa M@dnes-a sabo prpelo. Da tudi vidi svojo staro suziko v akciji :wub: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ninđi, jih pa lahko vzdigneš malo, serijsko .. tako, da verjetn s temi ne bom po tleh vleku .... na FZ1 sem po enem letu moral zamenjat distančnike na tački ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri naročanju izven EU gre tako:

Pošiljke do 150€ so oproščene carine.

Pošiljke do 22€ so oproščene DDV

Vse kar je več pač plačaš 20% DDV + carino (cca 4%, oz odvisno za kakšno stvar gre) na celotno vrednost paketa s poštnino vred

Zaračunajo ti tudi stroške carinjenja oz stroške postopka (tudi če carine še ni in se obračuna samo davek)

Poštnine ti kolikor vem ne smejo zaračunat, ker ti si že plačal poštnino od prodajalca do tvoje hiše. Ne bom pa tega trdil za 100%, bi se moral še enkrat pozanimat

Carino so meni obračunali 13% za rabljen rezervni del lani, potem ti pa zaračunajo še 5,21€ stroškov carinjenje, od tega plačaš 1,25€ za obvestilo, ki ti ga pošljejo domov, da jim dostavi račun. :BUA: Uglavnem, če kupujem kaj vredno več od 100€ se s prodajalcem poskusim zmenit, da zadevo plačam po dveh računih, tko da je vsota zadosti majhna, da jim ne pustim bogvekaj na carini.

Zakaj? Zato ker je tiste inženirje ki so dizajnirali ta (pa še marsikateri drug japonski motor) za obesit za jajca! Naredijo zmogljiv motor z mašino od R1, 150KM, s solidnim okvirjem, ok žlajfi in vse skup, potem pa greš na malo bolj ovinkasto cesto in ti vse takoj pluži po tleh. Pa ko bi se dalo vsaj nastavit serijske tačke. Ne, tut to ne. Res ne razumem take dizajnerske logike.

Pogledaš recimo Aprilio Tuono, nobenega problema. Se usedeš gor in gasa do komolca, ne pa ognjemet isker za tabo pri prvem malce večjem nagibu kot pri serijskem fazerju!

Glede učne ure pa nobenega problema :D Nisem najhitrejši, sam če si tja okol 1.18 kolikor sem zasledil, potem vseeno lahko ponudim kakšen koristen nasvet :)

Da dizajnirajo tako, da s Fazerjem ružiš potleh še zastopim, ampak da na R6 nasedeš na original auspuh, pri bolj poštenem nagibu, to mi je bilo bl grozljivo.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Carino so meni obračunali 13% za rabljen rezervni del lani, potem ti pa zaračunajo še 5,21€ stroškov carinjenje, od tega plačaš 1,25€ za obvestilo, ki ti ga pošljejo domov, da jim dostavi račun. :BUA: Uglavnem, če kupujem kaj vredno več od 100€ se s prodajalcem poskusim zmenit, da zadevo plačam po dveh računih, tko da je vsota zadosti majhna, da jim ne pustim bogvekaj na carini.

Meja za carino je 150€, tako da do 150€ (s poštnino) lahko mirno pustiš na enem računu, ker ti bodo obračunali samo DDV pa pač stroške (carinjenje, obvestilo). Carinska stopnja je pa različna glede na to kaj kupuješ.. Jaz sem že dosti nabavljal iz tujine, pa je bila ponavadi okoli 4-5%, nazadnje sem kupil komplet nov original oklep za Yamaho in je bila 3.7% če se ne motim.. So pa tudi precej višje. Sej na internetu se na strani od carinske uprave najde spisek carinskih stopenj, pa se da pogledat kam kaj spada. Je pa verjetno odvisno tut od samega carinka, pod kaj ti obračuna, pomoje niso ravno konsistentni, tako kot pri pregledu pošiljk ne.. Tudi meni se je že večkrat zgodilo, da sem naročil več enakih stvari, pa so se ene carinile, druge pa pač ne :)

Da dizajnirajo tako, da s Fazerjem ružiš potleh še zastopim, ampak da na R6 nasedeš na original auspuh, pri bolj poštenem nagibu, to mi je bilo bl grozljivo.

Ma pri nobenem ni sprejemljivo da ružiš. Bi razumel, da bi Fazer ružil pri poštenem nagibu (r6 pač ne bi smela v nobenem primeru) ma ne pa takoj ko malo bolj nagneš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meja za carino je 150€, tako da do 150€ (s poštnino) lahko mirno pustiš na enem računu, ker ti bodo obračunali samo DDV pa pač stroške (carinjenje, obvestilo). Carinska stopnja je pa različna glede na to kaj kupuješ.. Jaz sem že dosti nabavljal iz tujine, pa je bila ponavadi okoli 4-5%, nazadnje sem kupil komplet nov original oklep za Yamaho in je bila 3.7% če se ne motim.. So pa tudi precej višje. Sej na internetu se na strani od carinske uprave najde spisek carinskih stopenj, pa se da pogledat kam kaj spada. Je pa verjetno odvisno tut od samega carinka, pod kaj ti obračuna, pomoje niso ravno konsistentni, tako kot pri pregledu pošiljk ne.. Tudi meni se je že večkrat zgodilo, da sem naročil več enakih stvari, pa so se ene carinile, druge pa pač ne :)

100€ je tko meja od uča, za kolk se mi ljubi še s tem ubadat. Ker višji strošek je itak davek kot carina. Pa je za stvar vredno 400€ lažje rečt da je vredna 50€ in plačat 10€ davka kot pa 80€+ carino. Za to vsoto se že splača malo pobockat, če pa zadeva stane manj kot 100€ naj pa imajo vsaj kak pošten nakup od mene :)

Ma pri nobenem ni sprejemljivo da ružiš. Bi razumel, da bi Fazer ružil pri poštenem nagibu (r6 pač ne bi smela v nobenem primeru) ma ne pa takoj ko malo bolj nagneš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda gre.. mogoče se res nagnit ne moreš tak kot s suzo ampak če se pravi pilot gor vsede sigurno pusti večino kafe recer cestakov zadaj..

Evo...že nekaj časa sem slutu (nekaj let :grim), da je to res......če pa to mojo slutnjo potrdi še nekdo, ki verjetno obvlada motor, sem že skoraj prepričan.

Za moje dokončno prepričanje v to tezo, potrebujem še kakšno dodatno objektivno potrditev v tej smeri....razmišljanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ninđi, jih pa lahko vzdigneš malo, serijsko .. tako, da verjetn s temi ne bom po tleh vleku .... na FZ1 sem po enem letu moral zamenjat distančnike na tački ...

no js pa nisem zamenu distančnikov tako da imam zdj samo 1/2 tačk pa tud stranska tačka je že fasala asvalt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo...že nekaj časa sem slutu (nekaj let :grim), da je to res......če pa to mojo slutnjo potrdi še nekdo, ki verjetno obvlada motor, sem že skoraj prepričan.

Za moje dokončno prepričanje v to tezo, potrebujem še kakšno dodatno objektivno potrditev v tej smeri....razmišljanja.

Tako je se čist strinjam..prleti mimo z cestakom k snet kladu po ravnin u ovinku pol pa gužvo delajo :grrr

Popravljeno . Popravil 2kratATA
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

no pa je le ratalo.. home made "športni fussrasterji".. no v bistvu samo distančnik za dvig stopalk..

imag0322.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ploščici z vgrezninami za prileganje stopalk:

imag0316.jpg

predelava štangice za menjalnik:

imag0319.jpg

..ti 2 težavi sta bili največji.. moral sem poglobiti ploščici na mestih kjer je pritrjen fussraster ker je bila zadeva zaradi gumijastih puš preveč gibljiva, in predelati oz. dodelati sem moral štangico za menjalnik, saj gre ta čez okvir in ravna štangica več nebi šla skozi.. tako sem ohranil možnost nastavljanja višine stopalk kot na originalu.. (levi in desni navoj)..

upam da bo kaj boljše, stopalke so za slabe 3 cm višje in 3 cm pomaknjane nazaj..

Popravljeno . Popravil m@dness
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje. Ali ste kaj menjali zavorne cevi, glede na servisni interval, ko predvidevajo menjavo na 4 leta?

Razmišljam, da bi menjal, pa mi ne "dišijo" standardne. Najraje bi nabavil pletene ( kovinske ). Kakšen predlog ? ( optimum kvaliteta / € )

Hvala.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja valda da daš kovinske če že menjavaš.. ampak ponavadi tud originalne držijo vsaj 2x predvideno dobo.. tak da če nimaš

problemov z zaviranjem in posedanjem ročke pol newem zakaj bi manjaval.. tak poceni vseeno niso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ploščici z vgrezninami za prileganje stopalk:

imag0316.jpg

predelava štangice za menjalnik:

imag0319.jpg

..ti 2 težavi sta bili največji.. moral sem poglobiti ploščici na mestih kjer je pritrjen fussraster ker je bila zadeva zaradi gumijastih puš preveč gibljiva, in predelati oz. dodelati sem moral štangico za menjalnik, saj gre ta čez okvir in ravna štangica več nebi šla skozi.. tako sem ohranil možnost nastavljanja višine stopalk kot na originalu.. (levi in desni navoj)..

upam da bo kaj boljše, stopalke so za slabe 3 cm višje in 3 cm pomaknjane nazaj..

Si se ze vozil kaj s to konfiguracijo?? Obcutki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dotrajane bremze?

nevem na kaj zdaj ti ciljaš.. ponavadi tak ploščice menjuješ - takrat ko pač ni več mesa gor...

jaz jih bom menjal že na polovici ker nisem zadovoljen z zavornim učinkom - bom dal malo "močnejše" gor..

če pa si mislil na cevi.. pregledaš jih, če niso spokane.. občutil pa bi lahko napako če bi se ti posedala ročica za zavoro..

@Vuk - ja sem se vozil v soboto in razlike nisem občutil, pomoje se tud nagibal nisem tako da bi z originalno višino drsel po tleh..

bo treba še malo počakat da se ceste segrejejo.. malo jih je že opralo.. pa da vidimo razliko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo

Kakšno gostota olja za vilice se najbolje obnese? Sta se mi oba teleskopa uscala, tako da je čas za servis vilic..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem nabavil originalnih 5W, se mi zdi da je to čist dovolj za normalno težo.. se mi ni zgodilo da bi mi zabijalo kljub temu da je verjetno še prvo olje noter.. menjava bo potekala predvidoma v naslednjem tednu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej!

Mogoče kdo ve, kje bi lahko dobila te nalepke (ali če poznate koga, ki bi jih naredil)?

Lp, Maja

Popravljeno . Popravil MJ3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem .... sprva nisem znala pripeti slike :blush:

To spodaj je pa Yamaha od Bagia!

post-33569-0-15612600-1333792995_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MJ3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem nabavil originalnih 5W, se mi zdi da je to čist dovolj za normalno težo.. se mi ni zgodilo da bi mi zabijalo kljub temu da je verjetno še prvo olje noter.. menjava bo potekala predvidoma v naslednjem tednu

A original je v obeh vilicah 5w? ker sem nekaj bral po forumih in eni dajajo v eno 10W v drugo pa 5W.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem .... sprva nisem znala pripeti slike :blush:

To spodaj je pa Yamaha od Bagia!

post-33569-0-15612600-1333792995_thumb.jpg

Res je ja,mi je še kar zelo všeč, :wub: kaj jo imaš ti zdaj?

Če rabiš enake nalepke ti jih zrihtam,cena pa menda okrog 30€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HELLo. Mene pa zanima, če ima kdo 2012 model in če je za ta model sploh opcija stranskih kovčkov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!