MJ3 Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Res je ja,mi je še kar zelo všeč, kaj jo imaš ti zdaj? Če rabiš enake nalepke ti jih zrihtam,cena pa menda okrog 30€ Hehe, če se spomneš, sem ti takrat pisala o tem. Na banki sva že denar vzela in vse smo bili že dogovorjeni, pa so nama jo pred nosom prodali Za nalepke pa sem ti tudi že pisala pa si verjetno malo pozabil :grim Drugače pa imava isto Yamaho, kot je bila tale tvoja na sliki .)
vuk76 Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 HELLo. Mene pa zanima, če ima kdo 2012 model in če je za ta model sploh opcija stranskih kovčkov? Saj je model 2012 cisto isti (razen barve seveda) kot modeli od 2006- dalje. In za te seveda obstaja opcija stranskih kovckov. sergini 1
bagio Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Hehe, če se spomneš, sem ti takrat pisala o tem. Na banki sva že denar vzela in vse smo bili že dogovorjeni, pa so nama jo pred nosom prodali Za nalepke pa sem ti tudi že pisala pa si verjetno malo pozabil :grim Drugače pa imava isto Yamaho, kot je bila tale tvoja na sliki .) Se spomnim ja,kaj še rabiš nalepke?
MJ3 Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Za enkrat ne, se je že nekdo javil, hvala ti vseeno .)
sergini Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Vuk a si ziher? Ker karkoli sem jaz gledu, je povsod bilo do modela 2011. Razen, če sem na take strani naletu, da ni bilo podatka za tanove. ?
Jure Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 2012 je ista kot 2006. Razen barve in par malenkostnih izboljšav na elektroniki... Kar paše na 2006 bo šlo tut na 2012
sergini Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Thnx. Me je že mal zaskrbelo, ker ta bi bla pa res brezvezna, da si želim imet moped, ki ga lahko malo naložim, če ljubico kam popeljem, pol mi pa rečejo, da pa 12 model ni predviden za nalaganje . Že tako sva malo v dvomih, da ne bo tolk fajn tko kot je blo zdej (ona še posebej). Res upam, da se nisem zaklal
vuk76 Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 Thnx. Me je že mal zaskrbelo, ker ta bi bla pa res brezvezna, da si želim imet moped, ki ga lahko malo naložim, če ljubico kam popeljem, pol mi pa rečejo, da pa 12 model ni predviden za nalaganje . Že tako sva malo v dvomih, da ne bo tolk fajn tko kot je blo zdej (ona še posebej). Res upam, da se nisem zaklal Model 2012 je tako predviden za nalaganje kot moj letnik 2008. Malo bolj se bo sicer zibal,ko je polno nalozen, se ga pa da se vedno lepo peljat. RobiRoberto 1
m@dness Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 A original je v obeh vilicah 5w? ker sem nekaj bral po forumih in eni dajajo v eno 10W v drugo pa 5W. to mi niti na misel ni prišlo.. tud v service manualu ne piše da bi bilo kaj drugačnega.. za rebound bo 5w kr dowolj, za kompresijo pa bi mogoče res lahko dal gostejšega..
Bremzer Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 A original je v obeh vilicah 5w? ker sem nekaj bral po forumih in eni dajajo v eno 10W v drugo pa 5W. Če boš menjal olje v vilicah bi ti priporočal, da daš notri Motul Fork oil MEDIJUM 5 - 10 sintetika, ne spreminja wizkoznosti zato je tudi brez W oznake ! Jure 1
Bremzer Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 jaz sem nabavil originalnih 5W, se mi zdi da je to čist dovolj za normalno težo.. se mi ni zgodilo da bi mi zabijalo kljub temu da je verjetno še prvo olje noter.. menjava bo potekala predvidoma v naslednjem tednu Če teleskop ZABIJA ni krivo olje ampak trdota vzmeti (nastavš trdoto)seveda, če je sploh ta nastavitev možna, sicer moraš v nasprotnem primiru dati TRšE vzmeti.Sam blažilec (amortizer) blaži SAMO v eno smer in to samo, ko se teleskop raztegne ko pa gre skupaj sam blažilec (če ni plinski ali za napumpat)nima nikakršne vloge !
m@dness Objavljeno April 10, 2012 Opozori Objavljeno April 10, 2012 nič ne zabija.. g. Bremzer brez skrbi :grim pri 5 klikih od najtrše vrednosti nazaj (serijsko nastavljeno) je pri 5w še vedno malo "mehek" občutek oz. se vzmet dokaj hitro pokrči, je pa ne zabija.. to bi lahko spremenil z gostejši oljem.. ali bi bilo dovolj 7,5 ali 10 bi pa bilo treba testirat.. v info. - klikov bi naj bilo 26
m@dness Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 no pa je le ratalo.. home made "športni fussrasterji".. no v bistvu samo distančnik za dvig stopalk.. mogoče malo pomaga.. ampak kaj dosti pa tud ne.. pri "normalnem" presedanju (na pol riti) ne pridem do kolena.. če pa se presedem, da visim dol ko špaget pa se dotaknem asfalta s koleno približno istočano kot s tačko... tak da dosti ravno nisem rešil s tem :/ bi blo vseeno treba šprtne nabavit..
3xATA Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 (popravljeno) ja nč.. al pa na R1 presedlat Popravljeno April 29, 2012. Popravil 2kratATA
yamaha2025 Objavljeno Junij 20, 2012 Opozori Objavljeno Junij 20, 2012 Mene pa zanima sledeče: Za FZ1S me zanima kakšen dodaten izpušni lonec.... Pred dnevi sem v Postojni na OMW slišal sound, ki se mi je vsedel v dušo..... Torej zelo nizek- globok sound bass a ne preglasen.... Malo sem "čekiral" med proizvajalci...., vendar ne dobim prave informacije preko spleta, zvočnikov. Gledal sem znane proizvajalce. Akrapovič, Arrow, yoshimura, Leovince.........., jih je kar nekaj. Kakšen nasvet mi bo prišel prav... P.S. Torej res zelo globok sound, a hkrati ne preglasen, in ne moteč za okolico.
pohajač Objavljeno Junij 20, 2012 Opozori Objavljeno Junij 20, 2012 Probaj MASS...kontaktiraj člana na MS....OKigor
Jure Objavljeno Junij 20, 2012 Opozori Objavljeno Junij 20, 2012 Mivv Suono Mene pa zanima sledeče: Za FZ1S me zanima kakšen dodaten izpušni lonec.... Pred dnevi sem v Postojni na OMW slišal sound, ki se mi je vsedel v dušo..... Torej zelo nizek- globok sound bass a ne preglasen.... Malo sem "čekiral" med proizvajalci...., vendar ne dobim prave informacije preko spleta, zvočnikov. Gledal sem znane proizvajalce. Akrapovič, Arrow, yoshimura, Leovince.........., jih je kar nekaj. Kakšen nasvet mi bo prišel prav... P.S. Torej res zelo globok sound, a hkrati ne preglasen, in ne moteč za okolico.
cimprman Objavljeno Julij 2, 2012 Opozori Objavljeno Julij 2, 2012 Pozdravljeni, Imam omenjen motor letnik 2006 in prevoženih 40000 km. Od kar nekaj motoristov sem slišal, da so pri tem letniku motorja problemi z slabim materialom ventilov in so nekaterim že razpadli, potem pa so imeli veliko škode, zato nebi rad da bi imel podoben problem. Zaenkrat motor dela brezhibno, zanima pa me če se med delovanjem motorja da kaj opaziti, če je kaj narobe in če je bolje iz preventive zamenjati ventile? Hvala za nasvete
musaschi64 Objavljeno Julij 2, 2012 Opozori Objavljeno Julij 2, 2012 Prav si slišal, kolega je imel isti letnik in je porajtu ker je motor dajal od sebe čuden zvok čeprav ne tako ekstremno čudne da bi takoj pomislu na kakšno okvaro.No vseeno je nekemu serviserju povedal da ga to moti in če bi pogledal in evo ga cela pizdarija z ventili, kljub temu da je bila mašina še čisto 100% po moči itd. ga je ta poseg kar krepko po denarnici usekal.
BIZIXXX Objavljeno Julij 2, 2012 Opozori Objavljeno Julij 2, 2012 Pozdravljeni, Imam omenjen motor letnik 2006 in prevoženih 40000 km. Od kar nekaj motoristov sem slišal, da so pri tem letniku motorja problemi z slabim materialom ventilov in so nekaterim že razpadli, potem pa so imeli veliko škode, zato nebi rad da bi imel podoben problem. Zaenkrat motor dela brezhibno, zanima pa me če se med delovanjem motorja da kaj opaziti, če je kaj narobe in če je bolje iz preventive zamenjati ventile? Hvala za nasvete Predlagam ti obisk serviserja Yamaha Primec, sem bil zraven ko je rešil že kar nekaj telih zadev z FZ1 ventili. V vsakem primeru sledi pregled zračnosti in nastavitev ventilov v izogib večji škodi ( ene par motorjev je kar dobro zdelalo, ko je ventil utrgalo). Pokliči Primca pa ti bo vse razložil.
TOMCAT Objavljeno Julij 2, 2012 Opozori Objavljeno Julij 2, 2012 V priročniku za uporabo piše, da je potrebno na vsakih 40 000 km preveriti oz. nastaviti ventile. FZ1-SERVIS.pdf
MARJA Objavljeno Julij 2, 2012 Opozori Objavljeno Julij 2, 2012 V priročniku za uporabo piše, da je potrebno na vsakih 40 000 km preveriti oz. nastaviti ventile. To je že res. Problem teh ventilov je da menda lahko padejo v cilinder.
danci1973 Objavljeno Julij 2, 2012 Opozori Objavljeno Julij 2, 2012 Jaz pa sem mislil, da se to samo Hyosung-u dogaja... D.
yamaha2025 Objavljeno Julij 2, 2012 Opozori Objavljeno Julij 2, 2012 Ja, res je, lahko odletijo in gre motor..., oziroma so potem stroški tako visoki, da se samega motorja ne izplača popravljati, temveč zamenjati za kak drug rabljen agregat. To napako so imele - imajo FZ1 in R1 06 letnik.
m@dness Objavljeno Julij 2, 2012 Opozori Objavljeno Julij 2, 2012 Prav si slišal, kolega je imel isti letnik in je porajtu ker je motor dajal od sebe čuden zvok čeprav ne tako ekstremno čudne da bi takoj pomislu na kakšno okvaro.No vseeno je nekemu serviserju povedal da ga to moti in če bi pogledal in evo ga cela pizdarija z ventili, kljub temu da je bila mašina še čisto 100% po moči itd. ga je ta poseg kar krepko po denarnici usekal. pa je potem zamenjal vse ventile ali samo tiste tačudne?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se