Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Moja štirka s 60 ccm cilindrom, vgrajeno peto prestavo in z Bing vplinjačem je "letela" 80 km/h + ...   ?

Objavljeno
pred 1 uro, thumper pravi:

Štirka je apn4. Gištel iz dveh plehnatih polovic po dolžini ročno zvarjen z avtogenim varjenjem, alu ohišje prednje luči,zagon na preklopna pedala enojen gumi sedež. 49 ccm.

Ma, se nebi strinjal s tabo. Takšna je pač tvoja štirka. Ob istem času so ven prišle tudi štirke brez pedal, tadolgi sedež, z ščitom(oznaka S), z stranskimi kovčki in na koncu še opevani hippy (oznaka H). Vse to so bile štirke. Pa še poštarska.

pred 6 minutami, RobiRoberto pravi:

Moja štirka s 60 ccm cilindrom, vgrajeno peto prestavo in z Bing vplinjačem je "letela" 80 km/h + ...   ?

Ja, sam ti nisi imel 140+ kil ?  Al?

  • Hvala 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, Buschi pravi:

Ja, sam ti nisi imel 140+ kil ?  Al?

Takrat sem imel toliko kil kolikor jih imam sedaj:  64.  Ker so vmes moje kile poskočile skoraj za 20, sem seveda potreboval mopede z večjo močjo ...   :D   :OK:   ?

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
  • Haha 2
Objavljeno

Drugače pa, štirka se da spraviti do 140-150. Sem imel sošolca iz Šmarja(pri Jelšah), ki je pilil do 140, pa pride razkurjen u šolo: ''Kurba, še zmeri sta dva u Šmarij, k me stegneta !''

Ampak, to je bila ena vožnja, pol pa je zamlelo vse skupaj.

 

Ker smo zašli iz teme, zaključna misel:

Tomos je zaspal na lovorikah. Če se nebi tako kot pavi  nosili v 80, bi to ime živelo še danes, tako pa je tam, kjer je: nekdo ga ima v predalu.

Je zanimivo današnji skuter mladini razlagati, da so 50 kubični tomosi leteli 209 na uro in da so pregovorno popolni in natančni japončeki hodili k nam v Jugoslavijo na inštrukcije...mater, sem dobu kr solzne oči.

Objavljeno

spacer.png

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 urami, Buschi pravi:

Apn 4 je štirka (tastara štirka)

APN 6 je plastična štirka

14TL je izpitna štirka

14TL je pršu ven okol 78 in je imel 4 prestave, ampak mal spremenjen cilinder in kapo in je zaradi tega šel več kot 50 in si zanj rabil izpit, zato se mu je reklo izpitna štirka. 81-82 ga je nasledil 14M, se pravi moj, ki je imel podoben okvir(22mm cevi, TL=20mm), enak cilinder in kapo, a 5 prestav. Ker sta bila na oko poplnoma enaka, je tudi 14M ostal vzdevek izpitna štirka, čeprav ni imel 4 prestav.

 

Evo, mal zgodovine o Avtotskem Paljenju Nogom četiri(4) puta.

apn4 je štirka ..49km/h ...vse ostalo so kopije,,  prava stirka je 49km/h .

14m ni imel 5 prestav.. če bi jih imel bi imel oznako 15m - te pa ni bilo..je imel pa drug vplinjač in hitrost višjo od 49km/h - posledično je bilo potrebno imeti izpit..

pred 10 urami, Buschi pravi:

Ma, se nebi strinjal s tabo. Takšna je pač tvoja štirka. Ob istem času so ven prišle tudi štirke brez pedal, tadolgi sedež, z ščitom(oznaka S), z stranskimi kovčki in na koncu še opevani hippy (oznaka H). Vse to so bile štirke. Pa še poštarska.

Ja, sam ti nisi imel 140+ kil ?  Al?

apn4 je štirka....  vse ostalo je nadaljevanje.. kapiš?

pred 10 urami, Buschi pravi:

Drugače pa, štirka se da spraviti do 140-150. Sem imel sošolca iz Šmarja(pri Jelšah), ki je pilil do 140, pa pride razkurjen u šolo: ''Kurba, še zmeri sta dva u Šmarij, k me stegneta !''

Ampak, to je bila ena vožnja, pol pa je zamlelo vse skupaj.

poglej videe , slike na forumu... preko  11000km v enem leti.. 

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Eh...

Objavljeno
Ob 12. 5. 2021 ob 19:43, thumper pravi:

14m ni imel 5 prestav.. če bi jih imel bi imel oznako 15m - te pa ni bilo..

  

Ob 12. 5. 2021 ob 19:59, Buschi pravi:

Eh...

Ne, ne bom ti dal prav. Tomos 14M, vsaj moj, letnik 83, je imel tovarniških pet prestav. Kot dokaz, ti bom prilepil sliko iz tehničnih navodil:

spacer.png

Tako, da nehaj učit krivo vero !

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno

In da zaključim z mislijo, ki bi šla s tole temo:

Celo življenje se učimo, pa še vedno butasti umremo.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)
On 5/12/2021 at 7:43 PM, thumper said:

14m ni imel 5 prestav.. če bi jih imel bi imel oznako 15m

Na mijonarju bi brez kancka dvoma reku 14M je mel 5 brzin!!
 

Pa vecji frgazr ko APN, 15SLC pa se vecji bing in rebrast cilinder, u bistvu BT50 na platine. Pr nas so bli vsi APN-ji štirke, 14M je bla 14ka in 15SLC petnajstka. 
 

https://agmoto.hr/wp-content/uploads/2014/08/prospekt-14m1.pdf

 

....in ostal brez keša. 

 

 

 

8A1BA700-E0E7-4856-BDAB-FEBF8397B427.jpeg

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 12. 5. 2021 ob 7:01, thumper pravi:

Štirka je apn4. Gištel iz dveh plehnatih polovic po dolžini ročno zvarjen z avtogenim varjenjem, alu ohišje prednje luči,zagon na preklopna pedala enojen gumi sedež. 49 ccm.

Ne pa neki novodobni potomci.20200506_221752.thumb.jpg.72b004c7499aff7440a83e693e186604.jpg

puch

Objavljeno
pred 9 urami, Buschi pravi:

  

Ne, ne bom ti dal prav. Tomos 14M, vsaj moj, letnik 83, je imel tovarniških pet prestav. Kot dokaz, ti bom prilepil sliko iz tehničnih navodil:

spacer.png

Tako, da nehaj učit krivo vero !

ena globoka misel.. šeraj tvoja navodila za uporabo tej strani bodo veseli za dopolnitev ..  https://dvotaktol.com/tomos-arhiv-vozil

Objavljeno
pred 10 urami, Ninč. pravi:

FB_IMG_1620928631227.jpg

Pismo Ninč, pa spet si me u nulo zadela, tokrat tudi mojo ženo. Pa, mi bi mogl jet trojčka.

  • Haha 2
Objavljeno

186461843_10219879963334897_6961801181125490330_n.jpg.26e358a7acc220853d9dfbb4158bea69.jpg

i'm ironmen :P (pun železja)

 

Objavljeno

no tako, točno!!!

163156686_196895585567844_3991241721790342796_n.thumb.jpg.2fc977e8e3e2c55a34be80f33a557aac.jpg

Objavljeno
pred 11 urami, Alla pravi:

186036011_4305197159541140_4917574929238122890_n.jpg

men boš čist tiho dokler te ne peljem na obljubljeno sadno kupo ane..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!