Skoči na vsebino

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-


Janck

Priporočene objave

Zdravo!

Zanima me, če je VTR sp res tolk dražji za vzdrževanje kot cbr 1000rr. Sej veste kako gre to (od kolega kolega je reku bla bla).

Pa me zanima iz prve roke, če je kej resnice na tem.

Lp, Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Zanima me, če je VTR sp res tolk dražji za vzdrževanje kot cbr 1000rr. Sej veste kako gre to (od kolega kolega je reku bla bla).

Pa me zanima iz prve roke, če je kej resnice na tem.

Lp, Mitja

Hm, dva kolega mata SP-02 jest sm mel pa F-ko pa ni kakšne razlike med ostalimi Hondami ali

na splošno japonci.

Pac menjas olje in filtre pa sem pa ke kake sveče.

Al kakšno vzdrževanje misliš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Zanima me, če je VTR sp res tolk dražji za vzdrževanje kot cbr 1000rr. Sej veste kako gre to (od kolega kolega je reku bla bla).

Pa me zanima iz prve roke, če je kej resnice na tem.

Lp, Mitja

Jest mam VTR SP-2 že četrto leto in meu pred tem med drugim tut pet CBR in ni nobene razlike v vzdrževanju. Mogoč je poraba kakšen liter večja to je pa tut vse. Za tiste k pa prav da je vzdrževanje VTR dražje pa jim povej da ma VTR dve sveče pri servisu za zamenjat CBR pa štiri ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tiste k pa prav da je vzdrževanje VTR dražje pa jim povej da ma VTR dve sveče pri servisu za zamenjat CBR pa štiri ;)

Res :hmm: no res ne vem kako je pri Hondi, samo pri moji V2 Apriliji so vseen 4 komadi :kva1: .

@RVT mi lahko na kratko opišeš razliko vožnje med F/SP1/SP2, če odšteješ užitke na stezi

izključno vsakdanja uporaba in fure :huh: .

Popravljeno . Popravil Port Folio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res :hmm: no res ne vem kako je pri Hondi, samo pri moji V2 Apriliji so vseen 4 komadi :kva1: .

@RVT mi lahko na kratko opišeš razliko vožnje med F/SP1/SP2, če odšteješ užitke na stezi

izključno vsakdanja uporaba in fure :huh: .

Tudi mene zanima kako se pelje Honda SP1/SP2 - če bi jo primerjal z Italjanskimi dvovaljniki

Aja RVT lepo SP-jko imaš... Ko se boš vozil sporoči da slišim kakšna je štima iz dveh akrapotov ;)

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@RVT mi lahko na kratko opišeš razliko vožnje med F/SP1/SP2, če odšteješ užitke na stezi

izključno vsakdanja uporaba in fure :huh: .

No razlika med SP 1in SP 2:

VTR SP-1 in SP-2 sta različna motocikla . Imata različne vilice spredaj ( sp-2 zlate, sp-1 rjavkaste) in tudi v notranjosti sta popolnoma različne (imel oboje razstavljene zato iz prve roke informacija ). Imata različen okvir motorja, ki je na oko isti vendar ko snameš oklepe vidiš da imata različno nameščena "ušesa" za vpetje agregata zato agregat od SP-1 ne paše v okvir SP-2 in seveda po logiki tut obratno ne. Imata različne zadnje nihajke. SP-2 ima daljšo in ima že nihajka "vboklino" da se lahko spelje racing izpuh pod sedež (kot je imel edwards) in ni zgrajena iz štirioglatih profilov kot pri SP-1. Različna imata tudi platišča saj so pri SP-1 šestkraka pri SP-2 pa petkraka in tudi lažja. Malo je spremenjen tudi vbrizg goriva in elektronika. Ko snameš oklepe je drugačen tudi zadnji del okvirja.

V sami vožnji med SP-1 in SP-2 ni bistvene razlike le da je mogoče SP-1 malenkost bolj toga in v rokah deluje malo težja. V vožnji je Honda SP tako po videzu, moči kot voznih lastnostih zelo primerljiv z Aprilijo RSV Mille, medtem ko je Ducati 1098 lažji za vozit in mnogo močnejši od SP in Mille vendar tudi manj stabilen od teh dveh:

Aprilija RSV Mille: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2783

Ducati 1098: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3720

F model je napram tem neprimerljiv, ker motocikel ni namenjen ekstremu in dirkališču. F model je lažji, mehkejši in okretnejši za vožnjo kot SP in tudi sama pozicija voznika na F modelu je dosti manj športna in neutrujajoča. F model ima tudi 1000 kubični dvovaljni agregat, ki pa nima skoraj nič skupnega z agregatom z modela SP-1,SP-2. Agregat pri F modelu je šibkejši vendar v spodnjem režimu delovanja dosti bolj brutalen kot v modelu SP. Agregat pri modelu SP vleče zvezno od začetka pa vse do omejevalca medtem ko F v spodnjem režimu delovanja "ruva" vendar mu kmalu zmanjka moči v zgornjem režimu delovanja napram SP. F model je tudi "znan" po večji porabi goriva ... no lohk bi še nalagal ampak.... :P

UGLAVNEM TKO K SE HONDA SP PELE ČEZ OVINEK SE JIH ZELO MAL MOTORJEV IN TIST K JO JE PELJAL VE KAJ GOVORIM :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala lepa za pojasnolo.

Če bo sreča bo drugo leto pod mojimi nogami vtr (f al pa sp), za letos bo treba pa še na er6-f pregurat.

Lp, Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No razlika med:

VTR SP-1 in SP-2 ter F

THX tudi z moje strani za izčrpno poročilo razlik, ta tvoj je res lep :yes: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

UGLAVNEM TKO K SE HONDA SP PELE ČEZ OVINEK SE JIH ZELO MAL MOTORJEV IN TIST K JO JE PELJAL VE KAJ GOVORIM :worship:

upam da bom mev kdaj to šanso da bom okusu to :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
upam da bom mev kdaj to šanso da bom okusu to :wub:

Okusit SP1/2 zna bit travmatična izkušnja, če si je ne moreš prioščit :ninja: Jst sm jo kar dostkrat okusila.. upam, da jo bom kdaj prpeljala lahko tudi v garažo :wub: :) SP1 bo kar dovolj :rolleyes:

A ima kdo slučajno kake fajn izpuhe za VTR 1000F in bi jih bil pripravljen prodat?? Oglasniki nimajo kaj dosti rabljenih za VTRke :( Vsaj jaz ne najdem nič takega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SP-02 je sicer res fina sam je pa nepremičnina (za prodat mislim).

Folk sploh ne ve kolk je to dobr... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi cestaki z dvovaljnim agregatom se slabo prodajajo...

Je pač več privržencov štirivaljnih motorjev... kar pa ne pomeni da dvovaljniki niso uredu.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo!

Zanima me, če ve kdo kaj več o tej vtr sp1 (rdeča), ki se na avtonetu prodaja za 5250€?? Vsake informacije dobrodošle.

Lp Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo kaj ve o prihodnosti VTR-ke ............ jih bodo še delali ?

Thanx P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal...

Nehal delat, pa nč ne kaže na kakšen nov model.

Zgleda, da bom mogu mal v akcijo :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal...

Nehal delat, pa nč ne kaže na kakšen nov model.

Zgleda, da bom mogu mal v akcijo :evilgrin:

škoda :( sem kr mal upal da bodo kak fajn 1,2 k nadomestek nardil pa šli v superbike z njim :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

škoda :( sem kr mal upal da bodo kak fajn 1,2 k nadomestek nardil pa šli v superbike z njim :hmm:

MA NEKA SE TI RIJEČI POZLATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yea2: :yea1: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MA NEKA SE TI RIJEČI POZLATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yea2: :yea1: :worship:

UPAM O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MA NEKA SE TI RIJEČI POZLATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yea2: :yea1: :worship:

Se še jest pridružim z pobožnimi željami O:-) :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

O svojo bivšo sm včeri srečal v Lj...

slika007.jpg

A jo ma kakšen od tukej?

Spucat jo bo treba spucat :grim

Za ta moped mi je pa res žal da sm prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A mi lahko en pomer kolk na premer vilic spredaj?

Lahko kar nad kliponom s šublerjem...

Me zanima če bi pasal Superbike kit iz VFR na VTR :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najdu :whistle:

Engine Liquid-cooled 4-stroke 8-valve DOHC 90° V-twin

Bore x Stroke 98 x 66mm

Displacement 996cm³

Compression Ratio 9.4 : 1

Carburettors 48mm slanted flat-slide CV-type x 2

Max. Power Output 110PS/9,000rpm (DIN) (81kW/9,000min -1)

Max. Torque 9.9kg-m/7,000rpm (DIN) (97Nm/7,000min -1)

Ignition Computer-controlled digital transistorised with electronic advance

Starter Electric

Transmission 6-speed

Final Drive ‘O’-ring sealed chain

Dimensions (LxWxH) 2,050 x 710 x 1,155mm

Wheelbase 1,430mm

Seat Height 810mm

Ground Clearance 135mm

Fuel Capacity 16 litres (including 2.5-litre warning light reserve)

Wheels Front/Rear Hollow-section triple-spoke cast aluminium

Tyres Front 120/70 ZR17 (58W) (Radial)

Rear 180/55 ZR17 (73W) (Radial)

Suspension Front 41mm H.M.A.S. cartridge-type fork with adjustable spring pre-load and rebound damping, 109mm axle travel

Rear Pro-Link with pre-load and rebound damping-adjustable gas-charged H.M.A.S. damper, 124mm axle travel

Brakes Front 296 x 4.5mm dual hydraulic disc with 4-piston callipers and sintered metal pads

Rear 220 x 5mm hydraulic disc with single-piston calliper and sintered metal pads

Dry Weight 192kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Eh a res noben nima kej za povedat o VTR?

Če oziroma ko mi uspe prodat Vfr se bom lotil spodnje predelave.

Narisal sem si motor čisto po mojih zeljah! :evilgrin:

vtrn1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko gledam tole tvojo predelavo sem se nekaj spomnil... Znancu viška hodijo popolnoma nove krivine za hondo VTR za izpuhe zgoraj, če ti kaj prav pride...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!