Skoči na vsebino

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-


Priporočene objave

Objavljeno

Če kdo rabi prodam Vings rorčke za VTR 1000 F sej so gor na sliki.

Alu, okrogli lepi, glasni :evilgrin:

Objavljeno (popravljeno)

A kdo pozna modro VTR 1000 F ki se prodaja na avtopikanetu s komplet Akrapoviči?

Mal mi diši Akrapovič...

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno (popravljeno)

to niso akrapovici. ce sem taprav oglas gledal t. modra.

al tista k vijolcna zgleda?

btw: akr. brezveze na tem motorju.

Popravljeno . Popravil perimund
Objavljeno
to niso akrapovici. ce sem taprav oglas gledal t. modra.

al tista k vijolcna zgleda?

btw: akr. brezveze na tem motorju.

Akrapovič je brezveze za vsak motor ki ni vožen na pisti z zelo dobrim pilotom...

Zato je pa fejst :)

Objavljeno

T jest sem imel gor akrapovice prodal. Pol sem pa wingse gor dal ker mi je ostal dnarja za pol sezone pa isti smoren je bil, koncna brzina pa pospesek v visokih obratih je bil se boljsi z wingsi + v nizkih je bil tak bas da je gate trgal sem jih takrat narocu s 60 lukno ce se ne motim - bolano- :alien1:

Objavljeno
Če kdo rabi prodam Vings rorčke za VTR 1000 F sej so gor na sliki.

Alu, okrogli lepi, glasni :evilgrin:

jst bi mel

Objavljeno
jst bi mel

Prpel se na Vrhniko, pa boš videl slišal, pa še pogajanja bomo začel (brez Rupla in Mediacije...)

Se pravi dejansko se bomo zmenil :)

Objavljeno
Prpel se na Vrhniko, pa boš videl slišal, pa še pogajanja bomo začel (brez Rupla in Mediacije...)

Se pravi dejansko se bomo zmenil :)

Bo vikend vredu???

Objavljeno

Alo.

Kaj je tako posebnega na sp2? Usb PC priklop? Zdrsljiva kuplonga?(če jo ima) Izvlečljiv menjalnik? Itd...

kaka huda elektronika? TCS ? Kdaj so jo nehali delat?

hvala lepa

Objavljeno
Kaj je tako posebnega na sp2?

Zame je ena redkih hond, ki bi jo sploh hotel od blizu pogledat. :whistle:

Objavljeno
Zame je ena redkih hond, ki bi jo sploh hotel od blizu pogledat. :whistle:

Ostale pa so VFR 750 R RC30 , RVF 750 RC45 , NR 750 :naughty: tu se pa pesmica konča :whistle:

Objavljeno
Alo.

Kaj je tako posebnega na sp2? Usb PC priklop? Zdrsljiva kuplonga?(če jo ima) Izvlečljiv menjalnik? Itd...

kaka huda elektronika? TCS ? Kdaj so jo nehali delat?

hvala lepa

Motor!

Objavljeno (popravljeno)
Alo.

Kaj je tako posebnega na sp2? Usb PC priklop? Zdrsljiva kuplonga?(če jo ima) Izvlečljiv menjalnik? Itd...

kaka huda elektronika? TCS ? Kdaj so jo nehali delat?

hvala lepa

Hondo so nardil za SBK, in to jim je zelo dobro uspelo.

Motor je za vozit pač dirkalnik, ni sledu o udobju, mehkem pospesevanju...

NORO!! :)

Težko je primerjat SP-02 z kaksno 1000rr al pa R1 al pa...

Je pač malce zastarel dirkalnik, in tak mi je vseč. :rolleyes:

Nehal so delat mislim da Lani.

Elektonike hude ni, edin če za kabl od svečke primeš pa te razmeče :evilgrin:

Sklopka nič posebnega, zavore klasične...

Sej pravim klasičn dirkalnik.

Aja da pohvalim kolegico, se je do Sardinije zadej prpelala.

Na črpalki skor ni mogla dol :lol:

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno

Tazadnji primerki so res brez zdrsljive kuplunge?

Kakšna je amortizacija?

Hm,še ena "težka"...Mille 04 ali sp2 ??

kako bi primerjali ta dva?

....da mi ne bo težko,ko bom menjal r1 za aprilijo ali hondo... :naughty:

Objavljeno

...in navsezadnje,zakaj so pri nas tako "poceni" glede na cene v tujini?

...pričakoval bi obratno,a ni tako...

Objavljeno

Poceni so zato ker ni nekega povpraševanja po njih. Tist ki jo pa ma, pa če jo hoče prodat ker rab denar jo mor pocen naprej dat. Drugač je pa to super motor. Se pelje po ovinkih ko 600.

Objavljeno (popravljeno)
Tazadnji primerki so res brez zdrsljive kuplunge?

Kakšna je amortizacija?

Hm,še ena "težka"...Mille 04 ali sp2 ??

kako bi primerjali ta dva?

....da mi ne bo težko,ko bom menjal r1 za aprilijo ali hondo... :naughty:

Honde nisem nikoli peljal mi je bla pa vedno želja da bi jo. Aprilio sem pa imel letnik 2001, vozil sem tudi novejšo -in motor je fenomenalen za vozit, sploh zacestno rabo je to vsekakor boljša izbira kot motocikel s 4valjno zasnovo. Nikoli me ni presenetil pa sem ga vedno kar konkretno gnal - zelo miren motocikel. Glede moči nisem nikoli jamral, ker jo ima za na cesto in moje izkušnje vrh glave. R1 in drugih tisočakov razen honde 954 nisem peljal bi pa tudi rad enkrat probal, sploh R1 me mika, me zanima razlika z mojo staro kanto :)

Drugače pa glede na opremo bi sam raje izbral rsv1000, factory seveda. Če bi za naslednji motocikel izbiral cestaka bi bil to sigurno en dvovaljnik! Bom pa šel čist v druge vode tko da bo verjetno bolj kakšna krava dvovaljna s 653 kufri :)

LP Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno
....da mi ne bo težko,ko bom menjal r1 za aprilijo ali hondo... :naughty:

Odvisno kateri letnik imaš :evilgrin:

...in navsezadnje,zakaj so pri nas tako "poceni" glede na cene v tujini?

...pričakoval bi obratno,a ni tako...

Pri nas ta motor ni tako cenjen,kot v tujini.Plus tega imajo v tujini po večini še nekaj opreme...Že same druge felgne so drage,če ostalo pustimo.

Se pelje po ovinkih ko 600.

Prosim?Glede na to,da kao imaš TL1000R res ne smel takšne bedarije napisat!Niti en V2 motor se po ovinkih ne pelje enako kot 600ccm!Je zelo velika razlika :whistle:

Objavljeno
Prosim?Glede na to,da kao imaš TL1000R res ne smel takšne bedarije napisat!Niti en V2 motor se po ovinkih ne pelje enako kot 600ccm!Je zelo velika razlika :whistle:

S tem sm mislu da ful dobr pade u ovink in ga je lažje obvladovat po ovinkih v primerjavi s 1000 vrstnim štirivalnikom. Ma pač ful dobr geometrijsk razmerje in je zelo obvladljiv motor.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ha!!

Sm že pozabu kaj je luxuz na vsaki drugi pumpi točit :whistle:

16L tank pa 8 poraba, super, skoda k ne kadim bi mi prav pasalo vsakih 160-180 km :smoke:

Drugač je pa res prav huda tale Veti, sicer je Vfr precej boljsi motor ampak VTR je pač legenda.

Sej vem da noben ne ve, ampak vseeno.

Koliko je za pričakovati dvig porabe ob Dynojet kitu (šobe...) in K&N filtru?!?

Upam da ne preveč drugace bom res kupil še tank od novejse...

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno
Ha!!

Sm že pozabu kaj je luxuz na vsaki drugi pumpi točit :whistle:

16L tank pa 8 poraba, super, skoda k ne kadim bi mi prav pasalo vsakih 160-180 km :smoke:

Drugač je pa res prav huda tale Veti, sicer je Vfr precej boljsi motor ampak VTR je pač legenda.

Sej vem da noben ne ve, ampak vseeno.

Koliko je za pričakovati dvig porabe ob Dynojet kitu (šobe.. .) in K&N filtru?!?

Upam da ne preveč drugace bom res kupil še tank od novejse...

Ob enakih pogojih, enakem načinu vožnje bi rekel da celo kak deci manj..........

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo mi je že crknu regler...

se kar drag špas tale košček elektronike.

So pa proti prvi vgradnji naredili regler že na pogled boljši.

Star ni imel rebr za hlajenje, nov pa je večji z rebri kar mi vliva upanje da se ne bo pregreval...

  • Ni mi všeč 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem včerja hodil gledat rdeče VTR-ke firestorme iz Dravograda. Motor super ohranjen, me pa moti sledeče.

Motor drugače deluje ok, vendar mi je dvakrat na vožnji kar na lepem, ko sem obračal (in imel na štandgasu) in ko sem prispel na cilj in je motor laufal en čas, sam ugasnil. Če držiš gas, je vse v redu, tudi vedno ne crkne, zgodi pa se. Lastnik pravi, da mi naj bi neko stikalo imelo slabi kontakt, da se pa sam ni spuščal preveč v to, ker ga ni preveč motilo.

Je lahko kaj večjega narobe ali gre tukaj za kako banalno stvar?

Hvala!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!