T Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Če kdo rabi prodam Vings rorčke za VTR 1000 F sej so gor na sliki. Alu, okrogli lepi, glasni :evilgrin: Bremzer 1
vrho1679 Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Tle je mal tuninga za VTR 1000 F : http://www.cbr1000rr.org/HawkParts.htm Men se bolj zdi de je ta motor tole: http://www.geocities.com/cbxbikergirl/HondaNTV650.jpg ( NTV 650 )
RVT Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Tle je mal tuninga za VTR 1000 F : http://www.cbr1000rr.org/HawkParts.htm Se popravljam. To je link za tuning Honda GT 650 Hawk. Narobn link sm nalimu :blush:
T Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 (popravljeno) A kdo pozna modro VTR 1000 F ki se prodaja na avtopikanetu s komplet Akrapoviči? Mal mi diši Akrapovič... Popravljeno Marec 16, 2009. Popravil T Bremzer 1
perimund Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 (popravljeno) to niso akrapovici. ce sem taprav oglas gledal t. modra. al tista k vijolcna zgleda? btw: akr. brezveze na tem motorju. Popravljeno Marec 16, 2009. Popravil perimund
T Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 to niso akrapovici. ce sem taprav oglas gledal t. modra. al tista k vijolcna zgleda? btw: akr. brezveze na tem motorju. Akrapovič je brezveze za vsak motor ki ni vožen na pisti z zelo dobrim pilotom... Zato je pa fejst :) Bremzer 1
perimund Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 T jest sem imel gor akrapovice prodal. Pol sem pa wingse gor dal ker mi je ostal dnarja za pol sezone pa isti smoren je bil, koncna brzina pa pospesek v visokih obratih je bil se boljsi z wingsi + v nizkih je bil tak bas da je gate trgal sem jih takrat narocu s 60 lukno ce se ne motim - bolano- :alien1:
Brihta Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Če kdo rabi prodam Vings rorčke za VTR 1000 F sej so gor na sliki.Alu, okrogli lepi, glasni :evilgrin: jst bi mel
T Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 jst bi mel Prpel se na Vrhniko, pa boš videl slišal, pa še pogajanja bomo začel (brez Rupla in Mediacije...) Se pravi dejansko se bomo zmenil :) Bremzer 1
Brihta Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Prpel se na Vrhniko, pa boš videl slišal, pa še pogajanja bomo začel (brez Rupla in Mediacije...)Se pravi dejansko se bomo zmenil :) Bo vikend vredu???
krava Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Alo. Kaj je tako posebnega na sp2? Usb PC priklop? Zdrsljiva kuplonga?(če jo ima) Izvlečljiv menjalnik? Itd... kaka huda elektronika? TCS ? Kdaj so jo nehali delat? hvala lepa
simonsi Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Kaj je tako posebnega na sp2? Zame je ena redkih hond, ki bi jo sploh hotel od blizu pogledat. :whistle:
sesir Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Zame je ena redkih hond, ki bi jo sploh hotel od blizu pogledat. :whistle: Ostale pa so VFR 750 R RC30 , RVF 750 RC45 , NR 750 :naughty: tu se pa pesmica konča :whistle:
EAST Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Alo. Kaj je tako posebnega na sp2? Usb PC priklop? Zdrsljiva kuplonga?(če jo ima) Izvlečljiv menjalnik? Itd... kaka huda elektronika? TCS ? Kdaj so jo nehali delat? hvala lepa Motor!
T Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 (popravljeno) Alo. Kaj je tako posebnega na sp2? Usb PC priklop? Zdrsljiva kuplonga?(če jo ima) Izvlečljiv menjalnik? Itd... kaka huda elektronika? TCS ? Kdaj so jo nehali delat? hvala lepa Hondo so nardil za SBK, in to jim je zelo dobro uspelo. Motor je za vozit pač dirkalnik, ni sledu o udobju, mehkem pospesevanju... NORO!! :) Težko je primerjat SP-02 z kaksno 1000rr al pa R1 al pa... Je pač malce zastarel dirkalnik, in tak mi je vseč. :rolleyes: Nehal so delat mislim da Lani. Elektonike hude ni, edin če za kabl od svečke primeš pa te razmeče :evilgrin: Sklopka nič posebnega, zavore klasične... Sej pravim klasičn dirkalnik. Aja da pohvalim kolegico, se je do Sardinije zadej prpelala. Na črpalki skor ni mogla dol :lol: Popravljeno Marec 27, 2009. Popravil T Bremzer 1
krava Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Tazadnji primerki so res brez zdrsljive kuplunge? Kakšna je amortizacija? Hm,še ena "težka"...Mille 04 ali sp2 ?? kako bi primerjali ta dva? ....da mi ne bo težko,ko bom menjal r1 za aprilijo ali hondo... :naughty:
krava Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 ...in navsezadnje,zakaj so pri nas tako "poceni" glede na cene v tujini? ...pričakoval bi obratno,a ni tako...
nk84 Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Poceni so zato ker ni nekega povpraševanja po njih. Tist ki jo pa ma, pa če jo hoče prodat ker rab denar jo mor pocen naprej dat. Drugač je pa to super motor. Se pelje po ovinkih ko 600.
Kawl Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 (popravljeno) Tazadnji primerki so res brez zdrsljive kuplunge? Kakšna je amortizacija? Hm,še ena "težka"...Mille 04 ali sp2 ?? kako bi primerjali ta dva? ....da mi ne bo težko,ko bom menjal r1 za aprilijo ali hondo... :naughty: Honde nisem nikoli peljal mi je bla pa vedno želja da bi jo. Aprilio sem pa imel letnik 2001, vozil sem tudi novejšo -in motor je fenomenalen za vozit, sploh zacestno rabo je to vsekakor boljša izbira kot motocikel s 4valjno zasnovo. Nikoli me ni presenetil pa sem ga vedno kar konkretno gnal - zelo miren motocikel. Glede moči nisem nikoli jamral, ker jo ima za na cesto in moje izkušnje vrh glave. R1 in drugih tisočakov razen honde 954 nisem peljal bi pa tudi rad enkrat probal, sploh R1 me mika, me zanima razlika z mojo staro kanto :) Drugače pa glede na opremo bi sam raje izbral rsv1000, factory seveda. Če bi za naslednji motocikel izbiral cestaka bi bil to sigurno en dvovaljnik! Bom pa šel čist v druge vode tko da bo verjetno bolj kakšna krava dvovaljna s 653 kufri :) LP Rok Popravljeno Marec 27, 2009. Popravil Kawl
sesir Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 ....da mi ne bo težko,ko bom menjal r1 za aprilijo ali hondo... :naughty: Odvisno kateri letnik imaš :evilgrin: ...in navsezadnje,zakaj so pri nas tako "poceni" glede na cene v tujini? ...pričakoval bi obratno,a ni tako... Pri nas ta motor ni tako cenjen,kot v tujini.Plus tega imajo v tujini po večini še nekaj opreme...Že same druge felgne so drage,če ostalo pustimo. Se pelje po ovinkih ko 600. Prosim?Glede na to,da kao imaš TL1000R res ne smel takšne bedarije napisat!Niti en V2 motor se po ovinkih ne pelje enako kot 600ccm!Je zelo velika razlika :whistle:
nk84 Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Prosim?Glede na to,da kao imaš TL1000R res ne smel takšne bedarije napisat!Niti en V2 motor se po ovinkih ne pelje enako kot 600ccm!Je zelo velika razlika :whistle: S tem sm mislu da ful dobr pade u ovink in ga je lažje obvladovat po ovinkih v primerjavi s 1000 vrstnim štirivalnikom. Ma pač ful dobr geometrijsk razmerje in je zelo obvladljiv motor.
T Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Ha!! Sm že pozabu kaj je luxuz na vsaki drugi pumpi točit 16L tank pa 8 poraba, super, skoda k ne kadim bi mi prav pasalo vsakih 160-180 km :smoke: Drugač je pa res prav huda tale Veti, sicer je Vfr precej boljsi motor ampak VTR je pač legenda. Sej vem da noben ne ve, ampak vseeno. Koliko je za pričakovati dvig porabe ob Dynojet kitu (šobe...) in K&N filtru?!? Upam da ne preveč drugace bom res kupil še tank od novejse... maco47 in Bremzer 2
cb1300 Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Ha!! Sm že pozabu kaj je luxuz na vsaki drugi pumpi točit 16L tank pa 8 poraba, super, skoda k ne kadim bi mi prav pasalo vsakih 160-180 km :smoke: Drugač je pa res prav huda tale Veti, sicer je Vfr precej boljsi motor ampak VTR je pač legenda. Sej vem da noben ne ve, ampak vseeno. Koliko je za pričakovati dvig porabe ob Dynojet kitu (šobe.. .) in K&N filtru?!? Upam da ne preveč drugace bom res kupil še tank od novejse... Ob enakih pogojih, enakem načinu vožnje bi rekel da celo kak deci manj..........
T Objavljeno April 22, 2009 Opozori Objavljeno April 22, 2009 Evo mi je že crknu regler... se kar drag špas tale košček elektronike. So pa proti prvi vgradnji naredili regler že na pogled boljši. Star ni imel rebr za hlajenje, nov pa je večji z rebri kar mi vliva upanje da se ne bo pregreval... Bremzer in maco47 2
Salieri Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Sem včerja hodil gledat rdeče VTR-ke firestorme iz Dravograda. Motor super ohranjen, me pa moti sledeče. Motor drugače deluje ok, vendar mi je dvakrat na vožnji kar na lepem, ko sem obračal (in imel na štandgasu) in ko sem prispel na cilj in je motor laufal en čas, sam ugasnil. Če držiš gas, je vse v redu, tudi vedno ne crkne, zgodi pa se. Lastnik pravi, da mi naj bi neko stikalo imelo slabi kontakt, da se pa sam ni spuščal preveč v to, ker ga ni preveč motilo. Je lahko kaj večjega narobe ali gre tukaj za kako banalno stvar? Hvala!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se