Skoči na vsebino

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-


Janck

Priporočene objave

Je lahko kaj večjega narobe ali gre tukaj za kako banalno stvar?

Lahko je banalno, lahko pa doktoriraš in bankrotiraš zraven. Če ne znaš vijačit, se obrni stran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na nemškem forumu pravijo, da imajo eni uporabniki dokaj enake težave. Problem je v stikalih na konektorjih pod sedežem, kjer so tudi varovalke. Baje rado potegnejo vlago. Malo počistiš in je en čas mir..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem včerja hodil gledat rdeče VTR-ke firestorme iz Dravograda. Motor super ohranjen, me pa moti sledeče.

Motor drugače deluje ok, vendar mi je dvakrat na vožnji kar na lepem, ko sem obračal (in imel na štandgasu) in ko sem prispel na cilj in je motor laufal en čas, sam ugasnil. Če držiš gas, je vse v redu, tudi vedno ne crkne, zgodi pa se. Lastnik pravi, da mi naj bi neko stikalo imelo slabi kontakt, da se pa sam ni spuščal preveč v to, ker ga ni preveč motilo.

Je lahko kaj večjega narobe ali gre tukaj za kako banalno stvar?

Hvala!

Jest prodajam eno, ki nima teh problemov. Paše nove gume ma gor. l.06, 26.000km, rdeča. Je na netu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest prodajam eno, ki nima teh problemov. Paše nove gume ma gor. l.06, 26.000km, rdeča. Je na netu.

Denarnica je žal preplitka za tak dober motorček... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ima kdo doma original prednje smerokaze viška? zanima me tud kak Givi nosilec in kaki pregorjeni rori :naughty: Hondologi pravijo, da je moj pretih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo jo, pa je doma...

Haha, moja bivša izpred let, še vedno lepa kot se šika (prepoznam jo pa po rdečih wingsih in mat utežeh na balanci)

Srečno!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Moja revca pa res nima srece, že prejšnji lastnik se ni nič vozil, jest pa tud nimam časa...

Ni je prav nerodno, mam letos več kilometrov z biciklom :)

Cartman, žmigala imam mislim da čisto lepa, če rabiš mi javi...

Rorčke prepihane sem prodal, morm tud jest neki nazaj naštimat, da zadiha.

K&N filtr mam že doma sam ga bom menjal skupaj z rori.

Za vozit je pa res lustna tale drvarnca...

Mal old scul :whistle:

Se stabilizator si morm ustimat, pa nimam nobenga časa.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prov zanima, kako se z aftermarket izpuhi (Leo Vince, Akrapovič, itd...) motor pelje, ker predvidevam, da se težišče motorja bistveno spremeni.

Jest mam pa originalne, ki so mal predelani. Zadaj ima dušilec kot Akrapovič, ampak je tukaj luknja večja za skor še enkrat. Ma hud zvok. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prov zanima, kako se z aftermarket izpuhi (Leo Vince, Akrapovič, itd...) motor pelje, ker predvidevam, da se težišče motorja bistveno spremeni.

Pozna se v voznosti in moči, sam prou čudeža pa sam z auspuhi nikjer ni ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cigosi italjanski so nehal delat za VTR auspuhe!

Mrjasci :fight1:

Ja jih bom pa se zase sam naredu... :whistle:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo jih home made...

Še speskam cevi pa je gotovo.

post-2720-1249364786_thumb.jpg

post-2720-1249372606_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil T
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej mam VTR že skor 5000 km, začetk je bil zelo neobetaven in boleč, u 1000 km sm jo dvakrat zvrnil na mestu in enkrat vrgel potleh, v ridah. tako de. . ljubezn na prvi pogled to ni bla. Zdej pa sva se en na druzga navadla. mislil sem de je to manj motroja. preseneča me de v 75k km še zmer ne pije olja, in de pije dobrih osem litrov bencina, neglede na to kolk se trudim bit smooth.

a ima kdo na njej touring šipo? jez sm krupan dečko, in me piha ko na nakedu.

@T: jaz sem nosilce, samo palce, dobil od kappe mislim de sm zanje dal 60€ poklical sem na aures, TC jih ni mogu dobit.

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj je moja vtr-ka malo zatajila. Po 50 km poti sem se ustavil, vgasnil motor za 15 min in potem spet hotel peljati dalje. Motor ni hotel vžgati, obračal še je en čas, potem pa nič več, samo klikanje iz levega konca, kjer je glavna varovalke (30A) se je slišalo.

Si mislim dobro, je pač šel akumulator, grem do prvega prodajalca akumulatorjev, zmerima napetost, pokaže 11,5...pravi da bi to moralo zadostovati. Grem nazaj zmontiram akumulator nazaj, nato ga priključim na kable iz avtomobila in motor vžge s prve. Sedaj zaenkrat vžiga dobro, akumulator se pri prižganem motorju polni (pokaže nekaj čez 14.9 napetosti pri konstantnih 4000 obratih)

Akumulator je bil nov kupljen maja.

Je možno, da je regler zatajil? Nekaj problemov z reglerjem so baje imeli na VTR-kah...

Nebi rad ostal sred ničesar spet na cesti, tako da prosim s predlogi na plano...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!