Skoči na vsebino

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-


Priporočene objave

Objavljeno

se zadnji pos k ga mam. :wub:

post-4-1075146981.jpg

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

...torej ce ma motor 36k km s servisno knjizico potrjeno ima se 50k km zivljenja garant, am I right?

Joj kako me mika. Ne morm niti spat. :wacko:

Hmali bo moja, hmali... :wub:

LP

duhec

Objavljeno

Ok, vas bom prasu pa tako: kaj je boljse vzet?

VTR1000F

'97, 28000km, slabše ohranjena (glede na ketno (rjava) :BUA: ) za 4300EUR

ali

VTR1000F

'99, 36000km, servisna, boljše ohranjena (glede na ketno :OK: <_< ) za 5200EUR.

Oba motorja sta lepa, oba bila na easy potleh. Edn ma odprte original auspuhe, drugi boljse gume. Skratka, vse ostalo je balansirano, samo tiste reči ki sem omenil so si različne. Aja še neki: a se da zmanjšat število kilometrov na števcu, tudi če je digitalni? OK, najverjetneje se da ampak... lažje al težje kot na analognem?

Skratka, zgornja je celih 900EUR bolj poceni, to pomeni da ti "ostane" neki soldov za vlozit (druge gume, ketna) sam pol ostane vprasanje da ce je vse uredu tudi z agregatom. :doze:

What to do... :xx: :ph34r: :( :unsure:

LP

duhec

Objavljeno (popravljeno)

Stari zvok je ubijalski!! :yea2: :yea2: :yea2: Pa motor je tut zlo lep...

Popravljeno . Popravil Mr-Sale
Objavljeno
Stari zvok je ubijalski!!  :yea2:  :yea2:  :yea2: Pa motor je tut zlo lep...

That doesn't help me much but...

Prou maš stari!!! :OK: ...... :huh: :ph34r:

LP

duhec

ps: za zvok, glej par postov bolj gor.

Objavljeno

What to do... :xx: :ph34r: :( :unsure:

LP

duhec

Hm, prej se postavlja vprašanje, če sploh kej od tega vzet. Zakaj ravno VTR 1000? Mene najbolj moti pri tem modelu ogromna poraba glede na posodo goriva (kolega tanka na vsakih 150km), pa tudi poraba olja ni majhna. Mašina drugače zelo zanesljiva.

Objavljeno

moje mnenje že veš, tako d nebom nakladu še tle. Motor bo pa tvoj in naredi kar ti veš d je prou :grim

Objavljeno

Zakaj VTR1000?

1.) Dvocilindraš :notworthy: (Suzuki? <_< No thanks, Ducati? :huh: Premalo moči, Edino še Cagiva Raptor samo jih ni :unsure: )

2.) Baby's got character :wub:

3.) Meni osebno je VTRka najlepša... ampak ok, zadnje dve je bolj moje mnenje... :rolleyes:

..in najpomembnejše: Je HONDA. Ma ok.. odgovor sem dobil, masina je zanesljiva. :D

LP

duhec

Objavljeno
moje mnenje že veš, tako d nebom nakladu še tle. Motor bo pa tvoj in naredi kar ti veš d je prou :grim

Eeee če bi jst vedu kej je prou bi že grmjlo po Vipavski dolini... :grim :grim :lol:

Samo ker ne vem... :ph34r:

LP

duhec

Objavljeno

Ma kupi uno črno z 35k kilometri in nebo jebačine s homologacijo in vsemi jajci. Prvo se sploh pozanimej u KP na A+ če se ta motor da uvozit...d ne bo kšna kindersurprize pole->To sm ti pozabu omenit :xx: pa reši ta problem d bo čim prej grmenje po soncu k meni je že dougcajt se sam vozit naokul <_< :)

Objavljeno

Na tehničnih so mi rekli da za '97 sploh ni problem. Je rekla da so uvažali že tudi starejše avte in motorje tko da... :hmm: Morm pa za vsak slučaj klicat še na A+.

gizmokak: jutri in pojutrišnem bo idealno vreme in še fraj bom.. kolko misliš da me mika met VTR zdej? Hint: :grim :kva2:

Objavljeno
...torej ce ma motor 36k km s servisno knjizico potrjeno ima se 50k km zivljenja garant, am I right?

tukaj žal nimaš prov....motor se da v 5000 km bolj zjebat kot v 80.000 km...vedi da je vtr-jka tak motor, ki ni glih neki potovalni motocikel...torej je tistih 30k kilometrov na njem narejeno kot se motorju spodobi......verjetno

men je tud vtr všeč :wub: ....ful....bi ga mel takoj.... :)

sam registracija je draga pa tud kot blaž pravi je z njim veliko stroškov...

odloči se za tistega ki misliš da je boljši....en je cenejši to pa ne pomeni da je boljši in obratno...sej boš vidu kaj se je z motorjem delalo...

ko pa nabaviš pa brž na ride...da daš en krog... :rolleyes:

srečno.... :OK:

Objavljeno

....pismu ja. :angry: Al je razbito, al je zvito, slabo vzdrževano.. prou nimam srece s temi VTRkami. :doze: Pozna kdo koga, ki prodaja nepolomljeno VTR? :? :unsure:

LP

duhec

Objavljeno
Ok, vas bom prasu pa tako: kaj je boljse vzet?

VTR1000F

'97, 28000km, slabše ohranjena (glede na ketno (rjava) :BUA: ) za 4300EUR

ali

VTR1000F

'99, 36000km, servisna, boljše ohranjena (glede na ketno :OK: <_< ) za 5200EUR.

a se da zmanjšat število kilometrov na števcu, tudi če je digitalni? OK, najverjetneje se da ampak... lažje al težje kot na analognem?

Števca (digi) ni noben problem previjat. Sicer pa jaz kilometrom ne bi posvečal take pozornosti. Kot že rečeno lahko motor zjebeš v 5000 km ali pa ga (ob ustrezni vožnji in vzdrževanju) ne tudi pri 150.000 km. Tako da bolj glej druge stvari. Rjava ketna ni dober znak. Vzemi tistega, ki je bolje ohranjen (vzdrževan) in ki ni bil razbit.

Zna bit pa problem .. pa ne samo z VTRko ampak s katerimkoli športnejšim motorjem.

Objavljeno (popravljeno)
Rjava ketna ni dober znak. Vzemi tistega, ki je bolje ohranjen (vzdrževan) in ki ni bil razbit.

Zna bit pa problem .. pa ne samo z VTRko ampak s katerimkoli športnejšim motorjem.

Me knows.

Glede rjave ketne, ne? Prpopam slikco da si nrdiste eno idejo. :hmm:

http://www.motosvet.com/tabla/uploads/post-1-1094414665.jpg

Drgace pa ta motor zgleda takole:

http://www.motosvet.com/tabla/uploads/post-1-1094414688.jpg

Je pa še en rumen, letnik 98, zelo uredu ohranjen, samo ima 45.000km <_< Damn! Je pa ugodno. :hmm:

LP

duhec

ps: še vprašanje za moderatorje: zakaj ko dam link od slike, če je .jpg napisano z malimi ne dela, če je pa .JPG z velikimi črkami pa dela? :?

<zok> ker je server case sensitive - isto kot bi narobe napisal link. .) naslednjic lepi slike do sirine 800 pixlov, oziroma jih uploadaj na motosvet, da ne bo raztegnilo celga foruma. hvala. .)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Serbuss...!!

Tkole...ko gledam in berem podobne poste kot je tale...modrovanje o kilometrih in pododbno kar paše zraven..uhhh..ne morem da ne bi kaj napisal..uhh.

45.000 kilometrov, pa maš pomisleke glede kilometrov. Če so realni in je bil motor normalno vpeljan, redno servisiran in mrzel nikoli gnan, potem ta številka pomeni preklemansko malo kilometrov. Motor, ki bo mel recimo 90.000 in en s po 9.000 je lahko ta s po 9.000 dosti bolj unicen. Kot jih je že večina napisala..motor, sploh pa sportaka lahko izredno hitro uničiš, če ga pa vzdržuješ tako kot je treba, je pa dejansko neuničljiv. Naj ti kilometri na stevcu ne delajo preglavic, pozanimaj se bolj za druge stvari.

Kar se tiče km/letnik....v povprečju je tko, večina motoristov na leto naredi vsaj...od 7.000 do 10.000 km. Vse ostalo kar se ne sklada s to računico..so redke izjeme, ki jih je izredno malo, ali pa so števci obrnjeni nazaj !!! To je zlato pravilo, ki se ga drzim pa se marsikdo, ne samo jaz.

Kar se tiče ketne...hm...mal zarustana. To je zdej možnih več for. Glede rje, je pa tko..mogoče se je možakar vozil po dežju, redko mazal ketno, motor je potem dalj časa stal, se je nabralo mal rje gor. To se pac ocisti, ketna namaze in dijaaa. Raje poglej kako stoji hladna, ce je dost cikcakasta in ne popolnoma v ravnini, potem bo zanič.

Ajaaaa pa se to.. VTRke F in to crne..z rumenimi napisi !!!!!!!!..Jst osebno se nisem videl rumenih napisov na teh modelih...Rdeče ja, mogoče so obstajale z rumenimi napisi tudi, to preveri. Mogoče so ga strihal..pa so vrgli gor rumene..hmmm..ne vem.

Objavljeno

@Zok: bom upošteval! :) Bom pa vseeno raje lepu 800x600 dokler mam placa na Volji.net ker se spomnem iz casov modemske povezave sm mel raje da je bla slika lepljena kot uploadana. Zdi se mi namrec da mora nalozit isto velikost (Kb) slike, al je lepljena alpa uploadana, samo da pr slednji ce jo hoces videt normalno (uno preview okence popaci ful) jo mors na novo nalozit v drugem oknu kar traja... hm.. prevec :wacko: Ne zamjrte gospwt ;)

@Gianni:

Veš, take nasvete kot so tvoji rabim jst. Žalostno je samo to, da smo te mogli prou razjezit, da si se oglasu! :P ;) hehe

Vglavnem, ja, mas prou 45k km res naj ne bi blo dosti, ohranjena je zlo zlo uredu (kot nova actually :hmm: ) tko da.. ta crna me matra pa samo zato ker res vse kaze da je stala dosti cajta :rolleyes: -> umazana povsod, rjava ketna, rjavo pri kolektorjih, malo celo pri sraufih pri nosilcih od auspuhov. Je pa res, da ni videt, da bi bla kdajkoli švajsana, glihana alpa barvana. Razen tistih malih reci, kar jst sprejmem. :rolleyes: Za olje tudi jst ful sumim da je tam notr ze par let. To itak mislim menjat takoj.

Nisi se vidu z rumenimi nalepkami? Jst pa vec z rumenimi kot rdecimi. Sej, ce bodo soldi bodo letele rumene dol in rdece gor. Dost lepse zgleda. :wub:

Hvala res za nasvete.

Zdej bi imel se neki glede uvazanja, ma bom raje v tapravo temo pisal da ne bo :topic: . :)

LP

duhec

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

@capiromzy: Sej.. ni moja stvar in ne vem zakaj se utikam ampak nisi dal malo preveliko ceno za tvojo VTR ki jo prodajas? :hmm: :unsure: :huh: I mean, sej je res, da ponavadi, daš tolko kolkr se ti zdi tebi vredna + 100.000SIT ki boš kupcu zbil ampak.. ni vseeno malo prevec? :? Ce jo pa prodas za ta soud, pol pa :OK: :grim

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ke si duhec, ma to sm jst čist za foro dal tako ceno, če se slučajno najde kkšno TESLO, ker ponavadi se :) , sm pač probal.

Drugač mam pa še zmer rdečo VTR, škoda bi mi jo bilo dat za 1.200.000, ker za tak denar ne bi dobil takega motorja .)

Lep pozdrav

Objavljeno

Ojej ma jst sm ze pozabu na ta post! :)

Sicer pa, ja, ti dam prou. Jst sm na tak nacin prodal mojo staro CBR, ma ok, vseeno ne za tako ogromno... marzo ;)

Sicer pa sm jst tebi ze zdavnaj obljubu da se bom kej ustavu v tvojih krajih da si kej povemo glede VTRk itd itd... upam, da letos obdrzim obljubo. :OK:

LP

duhec

Objavljeno

Danes sm sel do local dealerja za potrosni materijal se pozanimat kolko me bo kej kostalo olje pa filter zanj pa mi pove da bo s popustom okrog 15k SIT.. ok. :mellow: Pol pa za vsak slucaj vprasam, ce je kaka razlika glede uporabe olja za stirivaljnike oziroma dvovaljnike. :ninja: Prvo sm mislu da se mi bo smejal, na koncu je pa reku da neki razlike je. :o Mi je reku da v recimo aprilie in ducatije dajajo redkejse olje, s tem je mislu na 10w-40. Aja, v ponudbi ima samo Motul tko da bom dal verjetno kar to.

Cena mi ni problem, sm pa neodlocen med kao redkejsim sinteticnim 10W-40 oljem Motul ali gostejsim 15W-50 Motul oljem ki sem ga uporabljal do zdej na Hondi CBR600F? :? Ce gledamo po tempraturah delovanja bi bil 15W-50 kao boljsi... ne vem no

Kaj dajate vi v dvovaljnike oziroma kar kontretno v VTR1000? :)

LP

duhec

Objavljeno

Spet bom imu monologe, ma ni panike. :P :? :ninja:

Vglavnem, naredu servis, olje + filter, svecice in filter zraka za vse skupaj 35k SIT, dela si nism racunal. Za foro pa se malo slikic. Aja, olje sm dal 15W-50 od Motula (300V, 100% sinteticno), so mi ga kr vsi po vrsti priporocali tko da.. je zmagu. :OK:

LP

duhec

Objavljeno

pridn fant. K boš diplomiru iz servisiranja hond ti bom celo pustu mojo u varstvu :grim

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!