Skoči na vsebino

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-


Priporočene objave

Objavljeno

sm že mal jih primerju vtr sp-1 in sp-2 pa ne porvi pogled nism našel nobene razlike med njima

in u cem je potem razlika SP-1 in SP-2 :?

VTR SP-1 in SP-2 sta različna motocikla . Imata različne vilice spredaj ( sp-2 zlate, sp-1 rjavkaste) in tudi v notranjosti sta popolnoma različne (imel oboje razstavljene zato iz prve roke informacija :P ). Imata različen okvir motorja, ki je na oko isti vendar ko snameš oklepe vidiš da imata različno nameščena "ušesa" za vpetje agregata zato agregat od SP-1 ne paše v okvir SP-2 in seveda po logiki tut obratno ne. Imata različne zadnje nihajke. SP-2 ima daljšo in ima že nihajka "vboklino" da se lahko spelje racing izpuh pod sedež (kot je imel edwards) in ni zgrajena iz štirioglatih profilov kot pri SP-1. Različna imata tudi platišča saj so pri SP-1 šestkraka pri SP-2 pa petkraka in tudi lažja. Malo je spremenjen tudi vbrizg goriva in elektronika. Ko snameš oklepe je drugačen tudi zadnji del okvirja.

post-8975-1154646417.jpg

post-8975-1154646473_thumb.jpg

Objavljeno

RVT, hvala za to pojasnitev. Mi dolgo ni blo lih jasno kje so razlike. :OK:

Kaj pa kej v voznji? Najbrz si oba vozu. Sej ne govorim na pisti in do daske, ampak tko, po cestah, mogoce kak del ovinkast mal hitreje. A je kej razlike? (nadaljevanje bi blo: ..al mi bo lih tko fajn ce vzamem SP-1? :P)

lp

duhec

Objavljeno

RVT, hvala za to pojasnitev. Mi dolgo ni blo lih jasno kje so razlike. :OK:

Kaj pa kej v voznji? Najbrz si oba vozu. Sej ne govorim na pisti in do daske, ampak tko, po cestah, mogoce kak del ovinkast mal hitreje. A je kej razlike? (nadaljevanje bi blo: ..al mi bo lih tko fajn ce vzamem SP-1? :P)

lp

duhec

Glih tko ti bo fajn, če vzameš SP-1 ker razlike so res majhne in ne bo ti žal če jo boš kupil ( SP-1 ali SP-2) ker se motorja res peljeta kot po tračnicah. (Edin zamenjat je potrebno izpušni sistem, ki je serijski res težak in duši mašino- komplet akrapovič mu zbije 5 kilogramov in poveča moč 7 konjev kar se full pozna)

Objavljeno

VTR SP-1 in SP-2 sta različna motocikla . Imata različne vilice spredaj ( sp-2 zlate, sp-1 rjavkaste) in tudi v notranjosti sta popolnoma različne (imel oboje razstavljene zato iz prve roke informacija :P ). Imata različen okvir motorja, ki je na oko isti vendar ko snameš oklepe vidiš da imata različno nameščena "ušesa" za vpetje agregata zato agregat od SP-1 ne paše v okvir SP-2 in seveda po logiki tut obratno ne. Imata različne zadnje nihajke. SP-2 ima daljšo in ima že nihajka "vboklino" da se lahko spelje racing izpuh pod sedež (kot je imel edwards) in ni zgrajena iz štirioglatih profilov kot pri SP-1. Različna imata tudi platišča saj so pri SP-1 šestkraka pri SP-2 pa petkraka in tudi lažja. Malo je spremenjen tudi vbrizg goriva in elektronika. Ko snameš oklepe je drugačen tudi zadnji del okvirja.

hvala za zelo podrobno pojasnilo

končno mi je edn obrazložu tko k je treba :OK:

dobiš za per k se vidmo na rakitni :beer2:

:topic: zadnc sm te spet vidu k si letu gor :D

Objavljeno

a mogoce kdo kej vec ve o novi vtr-i ki prihaja baje naslednje leto :?

na internetu sem dobu da bo ta nova firestorm mela 1200 ccm agregat....... :hmm:

Objavljeno

hvala za zelo podrobno pojasnilo

končno mi je edn obrazložu tko k je treba :OK:

dobiš za per k se vidmo na rakitni :beer2:

:topic: zadnc sm te spet vidu k si letu gor :D

Jaz imam tudi SP-1 seveda z akrapoviči, ki so nujno potrebni saj so original izpuhi res težki + seveda zvok je ubijalski, motor je narejen za ovinke samo vzmetenje je vrhunsko edino zadek oz. zadnjo luč bi lahko spremenili za kakšno bolj okroglo, seveda pa tudi na to pozabiš med vožnjo :OK:

Objavljeno

Jaz imam tudi SP-1 seveda z akrapoviči, ki so nujno potrebni saj so original izpuhi res težki + seveda zvok je ubijalski, motor je narejen za ovinke samo vzmetenje je vrhunsko edino zadek oz. zadnjo luč bi lahko spremenili za kakšno bolj okroglo, seveda pa tudi na to pozabiš med vožnjo :OK:

Res je, da je zadnja luč grda vendar to ni zaradi tega ker jo pri hondi nebi znali narediti ( ker bi že bilo čisto drugače če bi namontirali samo zadnjo luč od CBR 600 RR ali CBR 1000 RR) Tukaj se gre predvsem za ohranjevanje tradicije in prepoznavnosti Hondinih modelov, ki so namenjeni razredu Superbike in Endurance. VTR SP-1 in 2 sta nadgradnji RVF 750 ali RC 51 ter VFR 750 R ali RC 30, ki sta bile maloserijsko izdelane za Superbike in Endurance in obe imata zadaj dve štirioglati lučki.

post-8975-1154961164.jpg

post-8975-1154961256_thumb.jpg

Objavljeno

ampak res škoda, da Honda ne proizvaja več nobenega supersport motorja z V-four agregatom..

kajti VFRko RC30 sploh ne moreš primerjat z VTRko, OK res da so obe iz superbike tekmovanj...

Objavljeno

Res je, da je zadnja luč grda vendar to ni zaradi tega ker jo pri hondi nebi znali narediti ( ker bi že bilo čisto drugače če bi namontirali samo zadnjo luč od CBR 600 RR ali CBR 1000 RR) Tukaj se gre predvsem za ohranjevanje tradicije in prepoznavnosti Hondinih modelov, ki so namenjeni razredu Superbike in Endurance.

Ne nova vtr nesme vsebovati elementov cbr niti najman ne zato ker je vtr svoj motor in je res tako kot je ze napisal t honda za drugacen krog motoristov kot pa bolj komercjalne cbr ali podobni modeli

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kot kaže se za drugo leto ne obeta nič kaj novega na področju vtr-ke, ker če so objavili cbr600rr in podobne potem bi pomoje tud vtr-ko, ali pa bomo morali še malo počakati do konca leta. :krneki: :krneki:

No mogoče je pakdo izmed vas že kaj izbrskal??? :eek: :eek: :eek:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

a je ze kej novga glede nove vtr :?

dost novosti je ze odzun zakva to tok skrivajo :krneki:

Objavljeno

Ne bo nove ker nimajo več na VTR SP več kej izboljšat !! :D :P

Objavljeno

Ne bo nove ker nimajo več na VTR SP več kej izboljšat !! :D :P

saj obliko mal saj zadek bol sexy predni del ni nc za izbolsvt k je tak k je treba

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Naprošam vse prisotne na tem četu ,za informacijo in izkušnje z modelom HONDA VTR 1000 SP2?! Lep pozdrav .) :) ;) :yea1:

Objavljeno

Naprošam vse prisotne na tem četu ,za informacijo in izkušnje z modelom HONDA VTR 1000 SP2?! Lep pozdrav .) :) ;) :yea1:

1. Preberi navodila za uporabo foruma, ker je to tema za motociklizem (ne športni motociklizem) in tut že za ta model odprta .)

2. Neki je že tuki http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...=1421&st=90

3. Zelo dobr motor :OK:

4. Kar te zanima kr vpraši :P

Objavljeno

Mene zanima kako je s porabo pri VTR.

Po enih podatkih so prve žrle preveč.

Potem pa naj bi jim okoli leta 2001 zmanjšali porabo, po drugih podatkih pa so jim samo malo povečali rezervoar za gorivo, poraba pa naj bi ostala visoka.

Pa prosim, če se javijo samo lastniki, ne nekdo, ki je samo nekje bral, oz. slišal od nekoga, ki naj bi slišal.....

hvala.

Objavljeno

Mene zanima kako je s porabo pri VTR.

Po enih podatkih so prve žrle preveč.

Potem pa naj bi jim okoli leta 2001 zmanjšali porabo, po drugih podatkih pa so jim samo malo povečali rezervoar za gorivo, poraba pa naj bi ostala visoka.

Pa prosim, če se javijo samo lastniki, ne nekdo, ki je samo nekje bral, oz. slišal od nekoga, ki naj bi slišal.....

hvala.

A tebe zanima poraba F, SP-1 ali SP-2 modela :)

Objavljeno

Glede na to, da je napisano leto 2001 kot povečanje rezervoarja si mislim da gre za Firestorm :naughty:

Motor je zelo uporaben, ni pa športnik.

Porabo ima malce preveliko, tank pa tudi ni več tako majcen(s tastaro sem delal okoli 180km) če smo malce lepše vozili. :blush:

Se pravi z novim modelom(ki to ni) je za pričakovati razdalje okoli 250 km

Nove ne bi kupil, saj je model prestar in ni vreden toliko € :krneki:

Objavljeno

Nove ne bi kupil, saj je model prestar in ni vreden toliko € :krneki:

Meni je glih dizajn pri vtr-i ubijalski. In lani decembra si lahko kupil novo za 1.800.000 sitov. Kar se mi zdi še vedno boljši nakup od kakega 600 kubičnega sportaka. Seveda je odvisno kaj ti sede :)

Objavljeno

Meni je glih dizajn pri vtr-i ubijalski. In lani decembra si lahko kupil novo za 1.800.000 sitov. Kar se mi zdi še vedno boljši nakup od kakega 600 kubičnega sportaka. Seveda je odvisno kaj ti sede :)

Ja sej vem :blush:

Ampak jest še vedno upam, da pride nova VTR 1000 F :blush:

Ko sem kupoval sem se odločil za Hornet 900 saj je bila takrat VTR 1000€ dražja

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

no,js mam en problem in bi vprašu vse tiste ki majo vtr 1000 f za mnenje. med prvo in drugo rado pokne v menjalniku in kolikor se slisu od raznih lastnikov teh motorjev,da je to neki čist normalnga da mal zaruži med prvo in drugo,da pa nebi mogu bit razlog za to v sklopki,ker ne drsi. no zdej sprašujem še vas ,da mi kdo kaj pove okol tega pri hondi vtr 1000f, kako je s tem ?? olje mam motul ful sintetiko,eni mi svetujejo pol sintetiko.

Objavljeno

no,js mam en problem in bi vprašu vse tiste ki majo vtr 1000 f za mnenje. med prvo in drugo rado pokne v menjalniku in kolikor se slisu od raznih lastnikov teh motorjev,da je to neki čist normalnga da mal zaruži med prvo in drugo,da pa nebi mogu bit razlog za to v sklopki,ker ne drsi. no zdej sprašujem še vas ,da mi kdo kaj pove okol tega pri hondi vtr 1000f, kako je s tem ?? olje mam motul ful sintetiko,eni mi svetujejo pol sintetiko.

Če ti mal poka v menjaniku po moje ni nič hujšega.

Olje sem točil 5100 Motul.

Ti sam voz, maš enga boljših motorjev!

Ker letnik pa maš?

lp

Objavljeno

Če ti mal poka v menjaniku po moje ni nič hujšega.

Olje sem točil 5100 Motul.

Ti sam voz, maš enga boljših motorjev!

Ker letnik pa maš?

lp

no ,super,upam ,da je res,eden od boljših,sem zelo zadovoln z njim. glede pijače pri tem motorju se pa ve da rad pije ampak tud ne tolk drastično kot nekateri pravijo. ja mam pa 97 letnik in je brez praske,nikoli barvan,narazn dan, skratka tipi topi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!