Skoči na vsebino

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-


Priporočene objave

Objavljeno

Zgleda ves razvoj usmerjajo v štirivaljne agregate.

Je pa lepo slišat VTR SP01-02 z kakimi odprtimi rori.Čista pesem.

Objavljeno
Je pa lepo slišat VTR SP01-02 z kakimi odprtimi rori.Čista pesem.

To je beseda :worship:

Objavljeno
Pa kaj je s to Hondo zdej !!! A misl kej VTR SP posodobit k je že od 2002 identična. :krneki:

Sam če pa že šest let japončki nč bolžga ne pogruntajo je pa tut neki na tem, da je res motorček 1A. :worship:

Kšnga konja bi vsaj lohk dal še v agregat, da se bomo lažje japončki branil makaronarskih desantov :P

verjetno veš da je Honda model VTR SP razvila z enim sami ciljem; zmagati v SBK, ko so se spremenila pravila

dvovaljnik ni bil več zanimiv

Honda ni glih kakšen razvojni in dizajnerski guru, tko da...

jaz mislim da je Honda vodilna na tem področju

Objavljeno
verjetno veš da je Honda model VTR SP razvila z enim sami ciljem; zmagati v SBK, ko so se spremenila pravila

dvovaljnik ni bil več zanimiv

Zlo dobr jest to vem ;)

Pa še Rossi in Edwards na 8 ur Suzuke z VTR SP-2 CABIN kjer sta tudi v tandemu zmagala :naughty:

post-8975-1191353188_thumb.jpg

Objavljeno

Ewo legendo MAN-a na VTR Joey Dunlop :worship: :worship: :worship:

post-8975-1191353619_thumb.jpg

Objavljeno

Da ne pozabim še Edwardsa v svojih najboljših časih z VTR. :hooray:

post-8975-1191353757_thumb.jpg

post-8975-1191353782_thumb.jpg

Objavljeno

Tut Nicky Hayden je dobr letu z njo :naughty:

post-8975-1191354439_thumb.jpg

Objavljeno
Zlo dobr jest to vem ;)

Sem vedel da veš .) , zato me tudi čudi da pričakuješ posodobitev tega motorja

Objavljeno

od zgodovine ne živi nobena tovarna tehničnih izdelkov. nedvomno zanimiv povzetek, ki je pa samo muzejske vrednosti.

v športnem motociklizmu je zraven še masovni marketing, ki voznikom daje vrtoglave prihodke-slava je posledično instantna. tehnika se tako obdrži vsaj kot heritage, vozniki pa so kvečjemu (včerajšnji) fosilni ostanek.

od zgodovine ne živi nobena tovarna tehničnih izdelkov. nedvomno zanimiv povzetek, ki je pa samo muzejske vrednosti.

v športnem motociklizmu je zraven še masovni marketing, ki voznikom daje vrtoglave prihodke-slava je posledično instantna. tehnika se tako obdrži vsaj kot heritage, vozniki pa so kvečjemu (včerajšnji) fosilni ostanek.

Objavljeno
Sem vedel da veš .) , zato me tudi čudi da pričakuješ posodobitev tega motorja

Upanje umre zadje B)

Objavljeno
od zgodovine ne živi nobena tovarna tehničnih izdelkov.

No tuki se nebi jest čist strinjal s tabo. Dobesedno od zgodovine res ne živi nobena tovarna ampak na račun zgodovine se pa dosti lažje in hitreje prodaja ( MV Agusta, Benelli... Porsche, Bugatti ) kot pa tehnični izdelki tovarn brez zgodovine saj je zgodovina pri ljudeh tudi določen segment, ki ga upošteva pri nakupu oziroma sami izbiri.

Objavljeno

RVT, ti maš res rad ta motor, a? :closedeyes:

Objavljeno
RVT, ti maš res rad ta motor, a? :closedeyes:

Sej si vidu njegovega, ne? To ti pove vse. :worship:

Objavljeno

Edwards je osvojil zadnje svetovno prvenstvo v motociklizmu z aksijalnimi bremzami...Med vsemi stroji(ducati), ki so meli ze ohinsploh brezveze radialke.How cool is that????

Objavljeno
Edwards je osvojil zadnje svetovno prvenstvo v motociklizmu z aksijalnimi bremzami...Med vsemi stroji(ducati), ki so meli ze ohinsploh brezveze radialke.How cool is that????

Eh, radialne ali aksialne bremze, so po domače rečeno isti qrac, razlika je minimalna...Je pa modna muha in must have za marsikoga...

Objavljeno
RVT, ti maš res rad ta motor, a? :closedeyes:

Ja pizda res ga mam :blush:

In tist k se je že z VTR SP čez ovinke vozu tut ve zakaj :OK:

Objavljeno
Sej si vidu njegovega, ne? To ti pove vse. :worship:

Vidu vidu.... ja pove dost že sam pogled na motor...

RVT aaa daš en krog? :whistle:

Objavljeno

Rvt pokazi, vidm da radi govorite...jaz limam. Slikane slike tko da quality sucks a bit

Aja pa hayden ko je osvojil AMA

post-3618-1191622752_thumb.jpg

post-3618-1191622766_thumb.jpg

post-3618-1191622788_thumb.jpg

Objavljeno
Rvt pokazi, vidm da radi govorite...

Zlata feltna je drgač tut zadaj in je črna le rezervna B)

post-8975-1191662822_thumb.jpg

post-8975-1191663014_thumb.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
- Slabe zavore :blush:

-Majen tank :headbang:

Ostalo (meni) :OK:

Pod sedežem je še en "regler", ki uravnava napetost med altenatorjem in akumulatorjem. Ta se rad skur, ker se pregrejejo. Standardna jeba, ki doleti baje vsako vtr f. Če greš na servis po novga, dobiš takega z rebri, se bolj hladi (cca. 100EUR).

Drgač generalno je pa tole dobr moped, da se lepo pelat v dvoje z lepšo polovico, da se ga pa tud fajn prtisnt. :naughty:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mater lohk bi Honda tut nardila VTR 1200 pa šla v SBK nazaj z dvema kolbnoma, da damo Dukli spet po p.č.i :D :P

Objavljeno
Mater lohk bi Honda tut nardila VTR 1200 pa šla v SBK nazaj z dvema kolbnoma, da damo Dukli spet po p.č.i :D :P

Hmmm,lahko bi šla, saj ima bistveno več denarja namenjenega za razvoj novih agregatov, kot pa Ducati. Sam en razlog že more bit, da ne gre :hmm:

Objavljeno

V2 agregati niso več množicno prodajani...

Mislim, da je to vse.

Škoda

Objavljeno
V2 agregati niso več množicno prodajani...

Mislim, da je to vse.

Škoda

hehe bojo dal kr rc211v notr pa bo

5 jih bo že zadost

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!