shadow125 Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Zdravo! Zanima me, če je VTR sp res tolk dražji za vzdrževanje kot cbr 1000rr. Sej veste kako gre to (od kolega kolega je reku bla bla). Pa me zanima iz prve roke, če je kej resnice na tem. Lp, Mitja
T Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Zdravo! Zanima me, če je VTR sp res tolk dražji za vzdrževanje kot cbr 1000rr. Sej veste kako gre to (od kolega kolega je reku bla bla). Pa me zanima iz prve roke, če je kej resnice na tem. Lp, Mitja Hm, dva kolega mata SP-02 jest sm mel pa F-ko pa ni kakšne razlike med ostalimi Hondami ali na splošno japonci. Pac menjas olje in filtre pa sem pa ke kake sveče. Al kakšno vzdrževanje misliš? Bremzer 1
RVT Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Zdravo! Zanima me, če je VTR sp res tolk dražji za vzdrževanje kot cbr 1000rr. Sej veste kako gre to (od kolega kolega je reku bla bla). Pa me zanima iz prve roke, če je kej resnice na tem. Lp, Mitja Jest mam VTR SP-2 že četrto leto in meu pred tem med drugim tut pet CBR in ni nobene razlike v vzdrževanju. Mogoč je poraba kakšen liter večja to je pa tut vse. Za tiste k pa prav da je vzdrževanje VTR dražje pa jim povej da ma VTR dve sveče pri servisu za zamenjat CBR pa štiri ;)
Port Folio Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 (popravljeno) Za tiste k pa prav da je vzdrževanje VTR dražje pa jim povej da ma VTR dve sveče pri servisu za zamenjat CBR pa štiri ;) Res :hmm: no res ne vem kako je pri Hondi, samo pri moji V2 Apriliji so vseen 4 komadi :kva1: . @RVT mi lahko na kratko opišeš razliko vožnje med F/SP1/SP2, če odšteješ užitke na stezi izključno vsakdanja uporaba in fure :huh: . Popravljeno Marec 7, 2008. Popravil Port Folio
Kawl Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 (popravljeno) Res :hmm: no res ne vem kako je pri Hondi, samo pri moji V2 Apriliji so vseen 4 komadi :kva1: . @RVT mi lahko na kratko opišeš razliko vožnje med F/SP1/SP2, če odšteješ užitke na stezi izključno vsakdanja uporaba in fure :huh: . Tudi mene zanima kako se pelje Honda SP1/SP2 - če bi jo primerjal z Italjanskimi dvovaljniki Aja RVT lepo SP-jko imaš... Ko se boš vozil sporoči da slišim kakšna je štima iz dveh akrapotov ;) Popravljeno Marec 7, 2008. Popravil Kawl
RVT Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 @RVT mi lahko na kratko opišeš razliko vožnje med F/SP1/SP2, če odšteješ užitke na steziizključno vsakdanja uporaba in fure :huh: . No razlika med SP 1in SP 2: VTR SP-1 in SP-2 sta različna motocikla . Imata različne vilice spredaj ( sp-2 zlate, sp-1 rjavkaste) in tudi v notranjosti sta popolnoma različne (imel oboje razstavljene zato iz prve roke informacija ). Imata različen okvir motorja, ki je na oko isti vendar ko snameš oklepe vidiš da imata različno nameščena "ušesa" za vpetje agregata zato agregat od SP-1 ne paše v okvir SP-2 in seveda po logiki tut obratno ne. Imata različne zadnje nihajke. SP-2 ima daljšo in ima že nihajka "vboklino" da se lahko spelje racing izpuh pod sedež (kot je imel edwards) in ni zgrajena iz štirioglatih profilov kot pri SP-1. Različna imata tudi platišča saj so pri SP-1 šestkraka pri SP-2 pa petkraka in tudi lažja. Malo je spremenjen tudi vbrizg goriva in elektronika. Ko snameš oklepe je drugačen tudi zadnji del okvirja. V sami vožnji med SP-1 in SP-2 ni bistvene razlike le da je mogoče SP-1 malenkost bolj toga in v rokah deluje malo težja. V vožnji je Honda SP tako po videzu, moči kot voznih lastnostih zelo primerljiv z Aprilijo RSV Mille, medtem ko je Ducati 1098 lažji za vozit in mnogo močnejši od SP in Mille vendar tudi manj stabilen od teh dveh: Aprilija RSV Mille: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2783 Ducati 1098: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3720 F model je napram tem neprimerljiv, ker motocikel ni namenjen ekstremu in dirkališču. F model je lažji, mehkejši in okretnejši za vožnjo kot SP in tudi sama pozicija voznika na F modelu je dosti manj športna in neutrujajoča. F model ima tudi 1000 kubični dvovaljni agregat, ki pa nima skoraj nič skupnega z agregatom z modela SP-1,SP-2. Agregat pri F modelu je šibkejši vendar v spodnjem režimu delovanja dosti bolj brutalen kot v modelu SP. Agregat pri modelu SP vleče zvezno od začetka pa vse do omejevalca medtem ko F v spodnjem režimu delovanja "ruva" vendar mu kmalu zmanjka moči v zgornjem režimu delovanja napram SP. F model je tudi "znan" po večji porabi goriva ... no lohk bi še nalagal ampak.... :P UGLAVNEM TKO K SE HONDA SP PELE ČEZ OVINEK SE JIH ZELO MAL MOTORJEV IN TIST K JO JE PELJAL VE KAJ GOVORIM :worship:
shadow125 Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Hvala lepa za pojasnolo. Če bo sreča bo drugo leto pod mojimi nogami vtr (f al pa sp), za letos bo treba pa še na er6-f pregurat. Lp, Mitja
Port Folio Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 No razlika med: VTR SP-1 in SP-2 ter F THX tudi z moje strani za izčrpno poročilo razlik, ta tvoj je res lep :yes: .
miha Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 UGLAVNEM TKO K SE HONDA SP PELE ČEZ OVINEK SE JIH ZELO MAL MOTORJEV IN TIST K JO JE PELJAL VE KAJ GOVORIM :worship: upam da bom mev kdaj to šanso da bom okusu to :wub:
devilish Objavljeno April 1, 2008 Opozori Objavljeno April 1, 2008 upam da bom mev kdaj to šanso da bom okusu to :wub: Okusit SP1/2 zna bit travmatična izkušnja, če si je ne moreš prioščit :ninja: Jst sm jo kar dostkrat okusila.. upam, da jo bom kdaj prpeljala lahko tudi v garažo :wub: :) SP1 bo kar dovolj :rolleyes: A ima kdo slučajno kake fajn izpuhe za VTR 1000F in bi jih bil pripravljen prodat?? Oglasniki nimajo kaj dosti rabljenih za VTRke :( Vsaj jaz ne najdem nič takega..
T Objavljeno April 2, 2008 Opozori Objavljeno April 2, 2008 SP-02 je sicer res fina sam je pa nepremičnina (za prodat mislim). Folk sploh ne ve kolk je to dobr... :naughty: Bremzer 1
Kawl Objavljeno April 2, 2008 Opozori Objavljeno April 2, 2008 Vsi cestaki z dvovaljnim agregatom se slabo prodajajo... Je pač več privržencov štirivaljnih motorjev... kar pa ne pomeni da dvovaljniki niso uredu. LP
shadow125 Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Zdravo! Zanima me, če ve kdo kaj več o tej vtr sp1 (rdeča), ki se na avtonetu prodaja za 5250€?? Vsake informacije dobrodošle. Lp Mitja
primozh Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Mogoče kdo kaj ve o prihodnosti VTR-ke ............ jih bodo še delali ? Thanx P
T Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Žal... Nehal delat, pa nč ne kaže na kakšen nov model. Zgleda, da bom mogu mal v akcijo :evilgrin: Bremzer 1
primozh Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Žal... Nehal delat, pa nč ne kaže na kakšen nov model. Zgleda, da bom mogu mal v akcijo :evilgrin: škoda :( sem kr mal upal da bodo kak fajn 1,2 k nadomestek nardil pa šli v superbike z njim :hmm:
RVT Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 škoda :( sem kr mal upal da bodo kak fajn 1,2 k nadomestek nardil pa šli v superbike z njim :hmm: MA NEKA SE TI RIJEČI POZLATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yea2: :yea1: :worship:
primozh Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 MA NEKA SE TI RIJEČI POZLATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yea2: :yea1: :worship: UPAM O:-)
T Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 MA NEKA SE TI RIJEČI POZLATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yea2: :yea1: :worship: Se še jest pridružim z pobožnimi željami O:-) :grupni: Bremzer 1
T Objavljeno Julij 30, 2008 Opozori Objavljeno Julij 30, 2008 O svojo bivšo sm včeri srečal v Lj... A jo ma kakšen od tukej? Spucat jo bo treba spucat :grim Za ta moped mi je pa res žal da sm prodal. Bremzer 1
T Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 A mi lahko en pomer kolk na premer vilic spredaj? Lahko kar nad kliponom s šublerjem... Me zanima če bi pasal Superbike kit iz VFR na VTR :unsure: Bremzer 1
T Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 Najdu :whistle: Engine Liquid-cooled 4-stroke 8-valve DOHC 90° V-twin Bore x Stroke 98 x 66mm Displacement 996cm³ Compression Ratio 9.4 : 1 Carburettors 48mm slanted flat-slide CV-type x 2 Max. Power Output 110PS/9,000rpm (DIN) (81kW/9,000min -1) Max. Torque 9.9kg-m/7,000rpm (DIN) (97Nm/7,000min -1) Ignition Computer-controlled digital transistorised with electronic advance Starter Electric Transmission 6-speed Final Drive ‘O’-ring sealed chain Dimensions (LxWxH) 2,050 x 710 x 1,155mm Wheelbase 1,430mm Seat Height 810mm Ground Clearance 135mm Fuel Capacity 16 litres (including 2.5-litre warning light reserve) Wheels Front/Rear Hollow-section triple-spoke cast aluminium Tyres Front 120/70 ZR17 (58W) (Radial) Rear 180/55 ZR17 (73W) (Radial) Suspension Front 41mm H.M.A.S. cartridge-type fork with adjustable spring pre-load and rebound damping, 109mm axle travel Rear Pro-Link with pre-load and rebound damping-adjustable gas-charged H.M.A.S. damper, 124mm axle travel Brakes Front 296 x 4.5mm dual hydraulic disc with 4-piston callipers and sintered metal pads Rear 220 x 5mm hydraulic disc with single-piston calliper and sintered metal pads Dry Weight 192kg Bremzer 1
T Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Eh a res noben nima kej za povedat o VTR? Če oziroma ko mi uspe prodat Vfr se bom lotil spodnje predelave. Narisal sem si motor čisto po mojih zeljah! :evilgrin: Bremzer 1
SF Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 (popravljeno) Ko gledam tole tvojo predelavo sem se nekaj spomnil... Znancu viška hodijo popolnoma nove krivine za hondo VTR za izpuhe zgoraj, če ti kaj prav pride... Popravljeno Januar 24, 2009. Popravil SF
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se