Ice Objavljeno September 13, 2005 Opozori Objavljeno September 13, 2005 ker se lady-in hugec pocasi poslavlja od zdravja in mu tudi vsi poskusi podaljsanja zivljenja ne pomagajo kaj prida bi jaz tukaj vprasal ce ima kdo kje koga, ki bi se mogoce odrekel kaksnemu do 4 leta staremu dizelcku v rangu polo-corsa-clio ali podobno. in proooooooooosim ne mi nabijat brez veze. hvala.
Ice Objavljeno September 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 14, 2005 nobeden ne ve nic? :huh:
batzajla Objavljeno September 14, 2005 Opozori Objavljeno September 14, 2005 tamalih dizlov v telih cajtov noben neče od bajte dat :grrr
Fritz Objavljeno September 14, 2005 Opozori Objavljeno September 14, 2005 Če si pa rekel, da ne nabijat in so/smo vsi prestrašeni. Koliko denarja je v igri? Ker je boljša polovica leto dni nazaj dobila novega pežojčka 206 1.4 HDI za 2.4 mio SIT, bi ti priporočil tega, saj sva z njim oba zelo zadovoljna. Zdaj zdaj bo zunaj nov model in bodo cene morale krepko dol. To be deleted in case of misunderstanding.
batzajla Objavljeno September 14, 2005 Opozori Objavljeno September 14, 2005 Ice :topic: ->mali oglasi :angry: :whistle: ok,sm že tih :D
AndY1 Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 ker se lady-in hugec pocasi poslavlja od zdravja in mu tudi vsi poskusi podaljsanja zivljenja ne pomagajo kaj prida bi jaz tukaj vprasal ce ima kdo kje koga, ki bi se mogoce odrekel kaksnemu do 4 leta staremu dizelcku v rangu polo-corsa-clio ali podobno. in proooooooooosim ne mi nabijat brez veze. hvala. ← Če si želiš varčnost avtomobila, si lahko omisliš modifikacijo avteka, da teče tudi na plin. Modifikacija z delom in materialom stane cca. 350kSIT za 4 cilindre, 2% višja poraba plina in 2% izguba moči, vendar ni problema, ker med vožnjo, po potrebi, še vedno lahko preklapljaš na bencin in nazaj. Cena avtoplina je 1/2 bencina, Petrol v Lj. gradi nove črpalke na Barje1 in 2, v prihodnosti pa še 30 črpalk s plinom v Lj. Izpuh je CO2 in vodna para, katalizator deluje dlje (cca. 300%) in motorno olje drži dlje. Strošek se ti povrne odvisno od količine vožnje in porabe, vsekakor ga pa boš lahko dražje prodal in se ti bo investicija v celoti povrnila.
Kölm Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Če si želiš varčnost avtomobila, si lahko omisliš modifikacijo avteka, da teče tudi na plin. Modifikacija z delom in materialom stane cca. 350kSIT za 4 cilindre, 2% višja poraba plina in 2% izguba moči, vendar ni problema, ker med vožnjo, po potrebi, še vedno lahko preklapljaš na bencin in nazaj. Cena avtoplina je 1/2 bencina, Petrol v Lj. gradi nove črpalke na Barje1 in 2, v prihodnosti pa še 30 črpalk s plinom v Lj. Izpuh je CO2 in vodna para, katalizator deluje dlje (cca. 300%) in motorno olje drži dlje. Strošek se ti povrne odvisno od količine vožnje in porabe, vsekakor ga pa boš lahko dražje prodal in se ti bo investicija v celoti povrnila. ← Pa gre to tudi na ajnšpric? Včas se je to lhk le na fargazar modele delal, če se seveda moj veleum ne moti...
AndY1 Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Pa gre to tudi na ajnšpric? Včas se je to lhk le na fargazar modele delal, če se seveda moj veleum ne moti... ← Seveda! http://www.mobisux.com/tabla/showflat.php?...page=0&fpart=10
Zok Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 izogibaj se fordovega 1.4 TDCi. sej je varcen. sam pod 1800 rpm bi si pa res zelel bencinarja, pa tud ce ficota... :whistle: ...se spomnim ko sm k Bauci sou, pa mi je masina ugasala, sm si sramoto delu... :D mama je bentila, foter ma za sabo okrog 4 milijone kilometrov z vsemi mogocimi prevoznimi sredstvi, pa je obupoval nad njim, sestra pa itak po moje ne zna vozit... :) ...pol sm ga pa zvrnu. :D
Zok Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 R5 1,6D :OK: s prve roke ← je reku ne nabijat. :doze: preberi se enkrat prvi post.
Zdrawc Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 je reku ne nabijat. :doze: preberi se enkrat prvi post. ← :oops:
cheff Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Če si želiš varčnost avtomobila, si lahko omisliš modifikacijo avteka, da teče tudi na plin. Modifikacija z delom in materialom stane cca. 350kSIT za 4 cilindre, 2% višja poraba plina in 2% izguba moči, vendar ni problema, ker med vožnjo, po potrebi, še vedno lahko preklapljaš na bencin in nazaj. Cena avtoplina je 1/2 bencina, Petrol v Lj. gradi nove črpalke na Barje1 in 2, v prihodnosti pa še 30 črpalk s plinom v Lj. Izpuh je CO2 in vodna para, katalizator deluje dlje (cca. 300%) in motorno olje drži dlje. Strošek se ti povrne odvisno od količine vožnje in porabe, vsekakor ga pa boš lahko dražje prodal in se ti bo investicija v celoti povrnila. ← A na plin se tut da?? JA pa sem ko smo na morje šli, tak gledo kaj te pi*** tanka, pol je tisto vun potegno pa se je vun skadilo vse, pol sem premišleval da je to plin, zaj pa te vem da je plin tisto bil.
Ice Objavljeno September 15, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 15, 2005 Koliko denarja je v igri? Ker je boljša polovica leto dni nazaj dobila novega pežojčka 206 1.4 HDI za 2.4 mio SIT, bi ti priporočil tega, saj sva z njim oba zelo zadovoljna. Zdaj zdaj bo zunaj nov model in bodo cene morale krepko dol. To be deleted in case of misunderstanding. ← C2/C3 je potem preferenca. s peugeoti imam nekako slabe izkusnje )pa ceprav samo s testnimi). denar...heh.......najraje dzabe/zastonj/free...... :naughty: nekako imava druge nacrte kot za avtomobile denar ven metati. pac potrebna zamenjava. Če si želiš varčnost avtomobila, si lahko omisliš modifikacijo avteka,..... ← vse lepo in prav, samo 18 let starega yugeca modificirati..... I don´think so. :grrr izogibaj se fordovega 1.4 TDCi. sej je varcen. sam pod 1800 rpm bi si pa res zelel bencinarja.... ← enaka masina kot 1.4 HDi; forda hebe prestavno razmerje. :)
AndY1 Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 vse lepo in prav, samo 18 let starega yugeca modificirati..... I don´think so. Narobe si me razumel. Mislil sem povedati, da ta 'novi' avto, ki ga kupuješ, raje kupiš bencinarja in ga daš predelati za na plin in te bo prišlo varčneje kot diesel, motorno olje in deli ti bodo dlje zdržali, pa še nežnejši boš do okolja.
italjet maniac Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Pa tudi jugece na plin sem ze vido na hrvaski....ok so pac taka ras samo ok :D vglavnem treba si je racun naret kdaj se splaca kdaj pa ne sedaj ko je bencin malo cez 250 :hmm:
Špilferderber Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 Narobe si me razumel. Mislil sem povedati, da ta 'novi' avto, ki ga kupuješ, raje kupiš bencinarja in ga daš predelati za na plin in te bo prišlo varčneje kot diesel, motorno olje in deli ti bodo dlje zdržali, pa še nežnejši boš do okolja. ← hja, pa dve pumpi za avtoplin imaš v Sloveniji.. :grrr
AndY1 Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 hja, pa dve pumpi za avtoplin imaš v Sloveniji.. :grrr ← Trenutno je v Lj ena pumpa, Petrol ima že skoraj zgrajeni 2 na Barje1 in 2, nameravajo pa jih imeti 30 samo v Lj. Za ostale pumpe pa poglej tukaj.
Ice Objavljeno September 19, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 19, 2005 yep, konec koncev je tudi bi-fuel vozilo vredno premisleka. moti me samo fakt, da je rezervoar za plin velik vecinoma samo med 8 in 12 kg (ca. 150 - 280 km).
simonsi Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 Če iščeš kinderjajček za avto, predvidevam, da ne misliš kakih dolgih tur delat. Za po mestu in primestju je pa doseg čist dober.
Zok Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 enaka masina kot 1.4 HDi; forda hebe prestavno razmerje. :) ← aja, ta ista masina (1.4 TDCi/HDi) je na izboru za motor leta '05 bila na cetrtem mestu... ...ampak js je vseen ne maram SPLJOH. :alien1:
AndY1 Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 yep, konec koncev je tudi bi-fuel vozilo vredno premisleka. moti me samo fakt, da je rezervoar za plin velik vecinoma samo med 8 in 12 kg (ca. 150 - 280 km). ← Ne, zakaj? Na mesto, kjer je rezervna guma, ti montirajo toroidni rezervoar, ki za moj avto Clio 1.4 16V, pride 48 litrski. Te rezervoarji se polnijo do 80%, kar pomeni cca. 39 litrov, kar nanese 500-600km. Namesto rezervne gume pa imaš s sabo piksno s peno - isto kot za motocikel.
Ice Objavljeno September 20, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 20, 2005 andy, imas tvoj avto stikalo za preklop med plinom in bencinom ali lahko samo na plin vozis? mislim, lahko kombiniras (jasno, enkrat eno in drugic drugo) obe pogonski sredstvi ali samo eno?
AndY1 Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 (popravljeno) Nimam še montirano, ker še vedno cincam, ker je 350kSIT veliko denarja zame, samo ga bom po vsej verjetnosti dal. Ko je cel sistem inštaliran, lahko preklapljaš med bencinom in plinom med vožnjo (stikalo je montiran v kabini, hkrati z pokazateljem, koliko plina še imaš v rezervoarju). Menda se sploh ne občuti preklopa, ko ga narediš. Sistem tudi tako dela, da ko ti zmanjka plina v rezervoarju, sistem samodejno preklopi na bencin (seveda te s piskom opozori). Popravljeno September 21, 2005. Popravil AndY1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se