Skoči na vsebino

Avto na plin


Ice

Priporočene objave

ker se lady-in hugec pocasi poslavlja od zdravja in mu tudi vsi poskusi podaljsanja zivljenja ne pomagajo kaj prida bi jaz tukaj vprasal ce ima kdo kje koga, ki bi se mogoce odrekel kaksnemu do 4 leta staremu dizelcku v rangu polo-corsa-clio ali podobno.

in proooooooooosim ne mi nabijat brez veze. hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si pa rekel, da ne nabijat in so/smo vsi prestrašeni.

Koliko denarja je v igri? Ker je boljša polovica leto dni nazaj dobila novega pežojčka 206 1.4 HDI za 2.4 mio SIT, bi ti priporočil tega, saj sva z njim oba zelo zadovoljna. Zdaj zdaj bo zunaj nov model in bodo cene morale krepko dol.

To be deleted in case of misunderstanding.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker se lady-in hugec pocasi poslavlja od zdravja in mu tudi vsi poskusi podaljsanja zivljenja ne pomagajo kaj prida bi jaz tukaj vprasal ce ima kdo kje koga, ki bi se mogoce odrekel kaksnemu do 4 leta staremu dizelcku v rangu polo-corsa-clio ali podobno.

in proooooooooosim ne mi nabijat brez veze. hvala.

Če si želiš varčnost avtomobila, si lahko omisliš modifikacijo avteka, da teče tudi na plin. Modifikacija z delom in materialom stane cca. 350kSIT za 4 cilindre, 2% višja poraba plina in 2% izguba moči, vendar ni problema, ker med vožnjo, po potrebi, še vedno lahko preklapljaš na bencin in nazaj.

Cena avtoplina je 1/2 bencina, Petrol v Lj. gradi nove črpalke na Barje1 in 2, v prihodnosti pa še 30 črpalk s plinom v Lj. Izpuh je CO2 in vodna para, katalizator deluje dlje (cca. 300%) in motorno olje drži dlje. Strošek se ti povrne odvisno od količine vožnje in porabe, vsekakor ga pa boš lahko dražje prodal in se ti bo investicija v celoti povrnila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si želiš varčnost avtomobila, si lahko omisliš modifikacijo avteka, da teče tudi na plin. Modifikacija z delom in materialom stane cca. 350kSIT za 4 cilindre, 2% višja poraba plina in 2% izguba moči, vendar ni problema, ker med vožnjo, po potrebi, še vedno lahko preklapljaš na bencin in nazaj.

Cena avtoplina je 1/2 bencina, Petrol v Lj. gradi nove črpalke na Barje1 in 2, v prihodnosti pa še 30 črpalk s plinom v Lj. Izpuh je CO2 in vodna para, katalizator deluje dlje (cca. 300%) in motorno olje drži dlje. Strošek se ti povrne odvisno od količine vožnje in porabe, vsekakor ga pa boš lahko dražje prodal in se ti bo investicija v celoti povrnila.

Pa gre to tudi na ajnšpric? Včas se je to lhk le na fargazar modele delal, če se seveda moj veleum ne moti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izogibaj se fordovega 1.4 TDCi.

sej je varcen.

sam pod 1800 rpm bi si pa res zelel bencinarja, pa tud ce ficota... :whistle:

...se spomnim ko sm k Bauci sou, pa mi je masina ugasala, sm si sramoto delu... :D mama je bentila, foter ma za sabo okrog 4 milijone kilometrov z vsemi mogocimi prevoznimi sredstvi, pa je obupoval nad njim, sestra pa itak po moje ne zna vozit... :) ...pol sm ga pa zvrnu. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je reku ne nabijat. :doze: preberi se enkrat prvi post.

:oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si želiš varčnost avtomobila, si lahko omisliš modifikacijo avteka, da teče tudi na plin. Modifikacija z delom in materialom stane cca. 350kSIT za 4 cilindre, 2% višja poraba plina in 2% izguba moči, vendar ni problema, ker med vožnjo, po potrebi, še vedno lahko preklapljaš na bencin in nazaj.

Cena avtoplina je 1/2 bencina, Petrol v Lj. gradi nove črpalke na Barje1 in 2, v prihodnosti pa še 30 črpalk s plinom v Lj. Izpuh je CO2 in vodna para, katalizator deluje dlje (cca. 300%) in motorno olje drži dlje. Strošek se ti povrne odvisno od količine vožnje in porabe, vsekakor ga pa boš lahko dražje prodal in se ti bo investicija v celoti povrnila.

A na plin se tut da?? JA pa sem ko smo na morje šli, tak gledo kaj te pi*** tanka, pol je tisto vun potegno pa se je vun skadilo vse, pol sem premišleval da je to plin, zaj pa te vem da je plin tisto bil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko denarja je v igri? Ker je boljša polovica leto dni nazaj dobila novega pežojčka 206 1.4 HDI za 2.4 mio SIT, bi ti priporočil tega, saj sva z njim oba zelo zadovoljna. Zdaj zdaj bo zunaj nov model in bodo cene morale krepko dol.

To be deleted in case of misunderstanding.

C2/C3 je potem preferenca. s peugeoti imam nekako slabe izkusnje )pa ceprav samo s testnimi).

denar...heh.......najraje dzabe/zastonj/free...... :naughty:

nekako imava druge nacrte kot za avtomobile denar ven metati. pac potrebna zamenjava.

Če si želiš varčnost avtomobila, si lahko omisliš modifikacijo avteka,.....

vse lepo in prav, samo 18 let starega yugeca modificirati..... I don´think so. :grrr

izogibaj se fordovega 1.4 TDCi.

sej je varcen.

sam pod 1800 rpm bi si pa res zelel bencinarja....

enaka masina kot 1.4 HDi; forda hebe prestavno razmerje. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse lepo in prav, samo 18 let starega yugeca modificirati..... I don´think so.

Narobe si me razumel. Mislil sem povedati, da ta 'novi' avto, ki ga kupuješ, raje kupiš bencinarja in ga daš predelati za na plin in te bo prišlo varčneje kot diesel, motorno olje in deli ti bodo dlje zdržali, pa še nežnejši boš do okolja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tudi jugece na plin sem ze vido na hrvaski....ok so pac taka ras samo ok :D vglavnem treba si je racun naret kdaj se splaca kdaj pa ne sedaj ko je bencin malo cez 250 :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narobe si me razumel. Mislil sem povedati, da ta 'novi' avto, ki ga kupuješ, raje kupiš bencinarja in ga daš predelati za na plin in te bo prišlo varčneje kot diesel, motorno olje in deli ti bodo dlje zdržali, pa še nežnejši boš do okolja.

hja, pa dve pumpi za avtoplin imaš v Sloveniji.. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, pa dve pumpi za avtoplin imaš v Sloveniji.. :grrr

Trenutno je v Lj ena pumpa, Petrol ima že skoraj zgrajeni 2 na Barje1 in 2, nameravajo pa jih imeti 30 samo v Lj.

Za ostale pumpe pa poglej tukaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep, konec koncev je tudi bi-fuel vozilo vredno premisleka. moti me samo fakt, da je rezervoar za plin velik vecinoma samo med 8 in 12 kg (ca. 150 - 280 km).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enaka masina kot 1.4 HDi; forda hebe prestavno razmerje. :)

aja, ta ista masina (1.4 TDCi/HDi) je na izboru za motor leta '05 bila na cetrtem mestu... ...ampak js je vseen ne maram SPLJOH. :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep, konec koncev je tudi bi-fuel vozilo vredno premisleka. moti me samo fakt, da je rezervoar za plin velik vecinoma samo med 8 in 12 kg (ca. 150 - 280 km).

Ne, zakaj? Na mesto, kjer je rezervna guma, ti montirajo toroidni rezervoar, ki za moj avto Clio 1.4 16V, pride 48 litrski. Te rezervoarji se polnijo do 80%, kar pomeni cca. 39 litrov, kar nanese 500-600km.

Namesto rezervne gume pa imaš s sabo piksno s peno - isto kot za motocikel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

andy, imas tvoj avto stikalo za preklop med plinom in bencinom ali lahko samo na plin vozis? mislim, lahko kombiniras (jasno, enkrat eno in drugic drugo) obe pogonski sredstvi ali samo eno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam še montirano, ker še vedno cincam, ker je 350kSIT veliko denarja zame, samo ga bom po vsej verjetnosti dal.

Ko je cel sistem inštaliran, lahko preklapljaš med bencinom in plinom med vožnjo (stikalo je montiran v kabini, hkrati z pokazateljem, koliko plina še imaš v rezervoarju). Menda se sploh ne občuti preklopa, ko ga narediš. Sistem tudi tako dela, da ko ti zmanjka plina v rezervoarju, sistem samodejno preklopi na bencin (seveda te s piskom opozori).

Popravljeno . Popravil AndY1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!