MarduK Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 . :unsure: ..stvar bo počasi spet aktualna... v Sloveniji je danes kar precej mojstrov, ki vgradnjo teh sistemov obvladajo....prednjačijo predvsem najmodernejši trije sistemi - Italjanski, nizozemski in češki (ali poljski)... vsi ponujajo tudi kvalitetne injektorje z gretjem za vsak cilinder posebej (večtočkovni vbrizg, dodatno mazanje ventilov...), ki preko računalnika v odvisnosti od položaja pedala za plin prilagaja vbrizg plina... izgube moči (le 2 %) in večje porabe glede na bencin ni več občutiti... Cena teh sistemov za najnovejše avtomobile okrog 2000 ccm, tja do 200 ks je od 1400 do 1600 e... pri 20000 km letno se zadeva začne splačati prej kot v 2 letih... po zagotovilih prodajalcev ima 5 let garancije, homologacijo itd... :unsure: ...a ima kdo konkretne, praktične izkušnje? :hmm: Predelava avta na plin pri nas je ena bedarija...jih poznam kar veliko, ki so z uslugami vse prej kot zadovoljni. Izkušenj imajo bore malo, saj so s predelavami začeli šele pred parimi leti, pri avtomobilih z večtočkovnim vbrizgavanjem baje fajn usekajo mimo. Kolega je imel in še ima neskončne probleme s Hondo Civic predelano pri nekem slovenskem podjetju... Nasprotno naj bi bilo s predelavami na hrvaškem, kjer se v veliko več delavnicah ukvarjajo s to dejavnostjo že po več desetletij, vgrajujejo rezervoarje za plin po dogovoru tudi v prostor za rezervno gumo, pripeljejo nastavek za polnjenje za vratca prav k luknji za polnjenje bencina (se pač izogneš nagravžnim črnim priključkom na odbijačih), modificirajo elektroniko...povrh vsega vse s homologacijo za približno 1/2 cene predelave pri nas... V glavnem sodelavec se vozi na plin že s petim avtom (predelano vse nekje v okolici Zagreba), pa nikoli nobenega problema. Po vsej verjetnosti peljem Mazdo dol enkrat v drugem mesecu...poročam kako bodo naredili in koliko točno bodo računali...
Bojč Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Predelava avta na plin pri nas je ena bedarija...jih poznam kar veliko, ki so z uslugami vse prej kot zadovoljni. Izkušenj imajo bore malo, saj so s predelavami začeli šele pred parimi leti, pri avtomobilih z večtočkovnim vbrizgavanjem baje fajn usekajo mimo. Kolega je imel in še ima neskončne probleme s Hondo Civic predelano pri nekem slovenskem podjetju... Nasprotno naj bi bilo s predelavami na hrvaškem, kjer se v veliko več delavnicah ukvarjajo s to dejavnostjo že po več desetletij, vgrajujejo rezervoarje za plin po dogovoru tudi v prostor za rezervno gumo, pripeljejo nastavek za polnjenje za vratca prav k luknji za polnjenje bencina (se pač izogneš nagravžnim črnim priključkom na odbijačih), modificirajo elektroniko...povrh vsega vse s homologacijo za približno 1/2 cene predelave pri nas... V glavnem sodelavec se vozi na plin že s petim avtom (predelano vse nekje v okolici Zagreba), pa nikoli nobenega problema. Po vsej verjetnosti peljem Mazdo dol enkrat v drugem mesecu...poročam kako bodo naredili in koliko točno bodo računali... Buče prodajaš. Ampak saj zato so forumi namenjeni anede.
MarduK Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Buče prodajaš. Ampak saj zato so forumi namenjeni anede. Whatever...ti že veš. Kaj točno ti ni prav? BTW, malo se pozanimaj koliko procentov avtomobilov je na plin predelano v Srbiji in na Hrvaškem in koliko v naši Sloveniji...
Bojč Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Whatever...ti že veš. Kaj točno ti ni prav? BTW, malo se pozanimaj koliko procentov avtomobilov je na plin predelano v Srbiji in na Hrvaškem in koliko v naši Sloveniji... Vem ja. Jih že nekaj let vgrajujem. Kaj točno mi ni prav? Praktično vse kar si napisal. Jaz jih tudi poznam veliko ki z uslugami v HR niso bili ravno zadovoljni. Blago rečeno. Ampak zaradi enega "kolega", ki je bogsigavedikajpacal smo sedaj vsi monterji pri nas osrani?? Običajno je problem v tem, da se izbira najcenejšega ponudnika. Kaj čmo, nekaterih nikoli ne izuči. Homologirat plinsko inštalacijo, ki je bila kupljena v HR pri nas ni možno BTW. Kako potem pride pol cene mi ni glih najbolj jasno. Mi lahko razložiš?
MarduK Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Vem ja. Jih že nekaj let vgrajujem. Kaj točno mi ni prav? Praktično vse kar si napisal. Jaz jih tudi poznam veliko ki z uslugami v HR niso bili ravno zadovoljni. Blago rečeno. Ampak zaradi enega "kolega", ki je bogsigavedikajpacal smo sedaj vsi monterji pri nas osrani?? Običajno je problem v tem, da se izbira najcenejšega ponudnika. Kaj čmo, nekaterih nikoli ne izuči. Homologirat plinsko inštalacijo, ki je bila kupljena v HR pri nas ni možno BTW. Kako potem pride pol cene mi ni glih najbolj jasno. Mi lahko razložiš? Ni možno? Aja? Zakaj pa ne? Je možno in je bilo izvedeno. Pa ne izjemoma in samo enkrat, ampak pri več avtomobilih, oz. pri vseh, ki so zadevo vgradili pri njemu. Tudi nihče ni rekel da ste vsi usrani, opisal sem samo slabo izkušnjo mojega kolega, dodam ti pa lahko še izkušnjo sodelavke, ki ima plin vgrajen pri Ljubljanskem monterju na Mercedes ML...v 50000 kilometrih je bila najmanj 5x pri njemu, od tega je vsakič kompliciral z garancijo...pa še koga ti lahko naštejem. In ali je to, da napišem izkušnje ljudi, ki jih dobro poznam in srečujem vsak dan neko brezvezno pljuvanje? Je pač moje mnenje, ki sem si ga ustvaril ob izkušnjah teh ljudi, vsiljujem ga pa tudi nikomur ne, vsak naj si (ne) vgradi plin pri komerkoli hoče, verjetno tudi ta odločitev ne bo padla po eni prebrani objavi na forumu... Ceno predelave 2500 kubičnega avtomobila z V6 motorjem pa ti bom poslal na PM, da ne boš rekel, da delam slabo reklamo (cena je tudi par procentov nižja zaradi poznanstev sodelavca, ki je k njemu pripeljal že vsaj 5 avtomobilov na predelavo)...na to mi prosim odpiši, napiši tudi vrsto plinske inštalacije in upoštevaj rezervoar, ki pride namesto rezervnega kolesa, nastavek za polnjenje za vratci pri odprtini za polnjenje z bencinom (tudi slučajno nočem grdobije na odbijaču) in pa seveda 3-letno garancijo ali 150000km... To so namreč pogoji, ki mi jih ponuja hrvaški monter, če mi postaviš boljše bom seveda v manj kot mesecu dni pri tebi. Ne pozabi na to, da mi on zmontira plin v avto čez vikend, oz. na varianto-pripeljem v petek popoldne odpeljem v soboto zvečer ali nedeljo dopoldne...
Port Folio Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 @marduk: dej pošlji mi mal informacij na kaj je dobro biti pozoren, pa če ti ni panike mi lahko pošlješ tudi kakšno ponudbo. @bojč: kje delaš predelave, ker se jaz nekaj odločam, pa še sam nevem kam :hmm: , če že pade, ja. Koliko se to vrtijo cene za predelave za avto pod 2.0 prostornine ali je od avta do avta različna cena? A je starost avtomobila lahko problem, če ni glih nov? thx lp PF
Miki Mauss Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Hmmm zelo zanimivo je vse skupaj, ni kaj. Ravno včeraj so na popu rekli da je v slo le 6.000 na plin, ne vem sicer od kje jim podatek, saj načeloma ni treba da oblasti to vedo. (Koji k... jim bom razlagu??!?) V letu dni naj bi ob 20.000 km investicijo povrnil. Hmmmm. Rade volje tudi verjamem, da je to trenutno trend in da Bojč in razni kompanjoni poskušajo "Janezu" spulit čimveč iz žepa. Ko pa mu na rep stopiš pa zacvili s homologacijo.... Tukaj se še enkrat vprašam, čemu je potrebna; jo moram kazat na pumpi? Potem pa še tretja, luštna kapitalistična past; tisti dan, ko bom šel na plin ga bodo zaradi čudežno povišanega povpraševanja dvignili za 100%. Potem pa bodi brihten.... O podražitvah je bilo že govora na RTL, kot je že nekdo omenil v drugi temi tega foruma... Samo glasno razmišljanje....
MarduK Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 (popravljeno) @marduk: dej pošlji mi mal informacij na kaj je dobro biti pozoren, pa če ti ni panike mi lahko pošlješ tudi kakšno ponudbo. Nimam nobenih tržnih ambicij, to kar sem napisal sem napisal samo zato, da povem svoje mnenje, tako, da tudi nobenih ponudb ne morem dat. Bom pa sodelavca vprašal kje točno je ta delavnica (predelujejo tudi gliserje, jahte, motorje... ) takoj, ko pride z dopusta pa se boš že sam pozanimal za ceno...pričakuj PM, če napišem direktno v forum me bodo zasuli s PMji kot mrhovinarji... Hmmm zelo zanimivo je vse skupaj, ni kaj. Ravno včeraj so na popu rekli da je v slo le 6.000 na plin, ne vem sicer od kje jim podatek, saj načeloma ni treba da oblasti to vedo. (Koji k... jim bom razlagu??!?) V letu dni naj bi ob 20.000 km investicijo povrnil. Hmmmm. Rade volje tudi verjamem, da je to trenutno trend in da Bojč in razni kompanjoni poskušajo "Janezu" spulit čimveč iz žepa. Ko pa mu na rep stopiš pa zacvili s homologacijo.... Tukaj se še enkrat vprašam, čemu je potrebna; jo moram kazat na pumpi? Potem pa še tretja, luštna kapitalistična past; tisti dan, ko bom šel na plin ga bodo zaradi čudežno povišanega povpraševanja dvignili za 100%. Potem pa bodi brihten.... O podražitvah je bilo že govora na RTL, kot je že nekdo omenil v drugi temi tega foruma... Samo glasno razmišljanje.... 6000 jih je vpisanih v homologacijo in evidentiranih, če mene vprašaš. Homologacijo je kar fajn met, ker se ti bo ob morebitni nezgodi ali kaj podobnega vsak klinac zapičil v plinsko napravo pa četudi nima nobene veze z dogodkom. Pa še policaji so teoretično lahko sitni in ti napišejo kazen, prepovejo vožnjo in predpišejo izredni tehnični... Še enkrat: Plinsko inštalacijo, vgrajeno na Hrvaškem sodelavec IMA homologirano in sem homologacijo tudi videl na lastne oči. Čez naj bi šlo brez problema. Plin bom v avto dal vgradit tudi jaz, zato me je to o homologaciji izrecno zanimalo. Glede podražitve pa...že nekaj časa se zanimam za pogon na plin, pa sem zadnjič nekje zasledil, da naj bi obstajal celo predpis, ki naj bi določal, da cena plina ne bi smela presegat okoli 50% najvišje cene goriva. Tako mora biti npr. nekje 50% cenejši kot trenutno najdražje gorivo - nafta. Kar zaenkrat kar drži, glede na to, da je cena litra nafte 1,3€, plina pa 0,66€...Ni pa dvakrat za rečt, da se zadeva še ni spremenila oz. da se ne bo?! Popravljeno Junij 11, 2008. Popravil MarduK
Thundercat Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 a se da plin vgraditi v dizel motorje?
MarduK Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 a se da plin vgraditi v dizel motorje? Da, ampak je to čista bedarija... 1. Predelava je tam nekje 30% dražja 2. Predelani agregat meša nafto in plin, nikoli ne deluje samo na plin, tako, da je vožnja mogoče 20% cenejša ali pa še to ne 3. Prodaj traktor in kupi avto ;)
danci1973 Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 3. Prodaj traktor in kupi avto ;) In ga predelaj v štedilnik... :whistle: D.
Miki Mauss Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 (popravljeno) Glede podražitve pa...že nekaj časa se zanimam za pogon na plin, pa sem zadnjič nekje zasledil, da naj bi obstajal celo predpis, ki naj bi določal, da cena plina ne bi smela presegat okoli 50% najvišje cene goriva. Tako mora biti npr. nekje 50% cenejši kot trenutno najdražje gorivo - nafta. Kar zaenkrat kar drži, glede na to, da je cena litra nafte 1,3€, plina pa 0,66€...Ni pa dvakrat za rečt, da se zadeva še ni spremenila oz. da se ne bo?! V današnjem kapitalizmu sem 99% da taki predpisi ne vzdržijo.... Žal. Če imaš pa slučajno kak link v kak predpis ali zakon pa hitro prilepi Popravljeno Junij 12, 2008. Popravil Miki Mauss
Miki Mauss Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 (popravljeno) Prilagam primerjavo stroškov in neke normalne porabe za nek povprečen avto. Mislim, da je POP spet zavajal in promoviral plin, saj nikakor v enem letu pri prevoženih 20.000 km ne povrneš stroškov instalacije. Še en dokaz da je škoda vsake minute za poročila, ker so itak samo laži. Torej profit je pri plinu cca 642 €, kar pomeni, da boste samo instalacijo 3 leta noter nosili, v teh treh letih pa sam bog ve kaj bo s cenami. Mislim, da plin ni upravičen, oziroma se ne splača.... Razen če gledamo absolutno, brez stroškov vgradnje. Potem imate pa z razliko registracijo plačano. Žal..... Popravljeno Junij 12, 2008. Popravil Miki Mauss
C4V4L13R Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 ištalacijo računaj pri nakupu avtomobila. enostavno. za ta budžet, ko misliš avto nabavit računaj avto + plin pa se po mojem kr splača. sam morš met črpalko dost blizu. men se trenutno ne, ker j enikjer v okolici nm nimamo :unsure:
Miki Mauss Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 No to je opcija, niö ne rečem.... Pumpa je kolikor toliko blizu....
danci1973 Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Prilagam primerjavo stroškov in neke normalne porabe za nek povprečen avto. Mislim, da je POP spet zavajal in promoviral plin, saj nikakor v enem letu pri prevoženih 20.000 km ne povrneš stroškov instalacije. Še en dokaz da je škoda vsake minute za poročila, ker so itak samo laži. Torej profit je pri plinu cca 642 €, kar pomeni, da boste samo instalacijo 3 leta noter nosili, v teh treh letih pa sam bog ve kaj bo s cenami. Mislim, da plin ni upravičen, oziroma se ne splača.... Razen če gledamo absolutno, brez stroškov vgradnje. Potem imate pa z razliko registracijo plačano. Žal..... Na 'spritmonitor.de' sem malo primerjal in opazil, da imajo avti z LPG cca. 2 l/100km večjo porabo od enakih avtov z bencinom. Kar pomeni, da je prihranka z LPG še manj. D.
Frips Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 (popravljeno) Ko sem se zanimal za inštalacijo cca 10-15% večja poraba. Cena vgradnje cca 1500€, najbližja bencinska je oddaljena 20 km. Zaključek: Se ne splača. PieS.: Pri predelavi na hrvaški se je potrebno zelooo dobrooo pozanimati kako je z homologacijo pri nas. Ni vse tako enostavno in lahko. Majo pa hrvati butast zakon glede plina v avtu. Registracija (ali tehnični) ne vem točno kaj, je dražje kot pa za "normalni" avto, tako da se itak vsi vozijo z nehomologirano napravo. Popravljeno Junij 12, 2008. Popravil Frips
NX650 Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Ko sem se zanimal za inštalacijo cca 10-15% večja poraba. Cena vgradnje cca 1500€, najbližja bencinska je oddaljena 20 km. Zaključek: Se ne splača. PieS.: Pri predelavi na hrvaški se je potrebno zelooo dobrooo pozanimati kako je z homologacijo pri nas. Ni vse tako enostavno in lahko. Majo pa hrvati butast zakon glede plina v avtu. Registracija (ali tehnični) ne vem točno kaj, je dražje kot pa za "normalni" avto, tako da se itak vsi vozijo z nehomologirano napravo. Kako 1500 eur??? Nisi vprašal dol potem..? Kar se porabe tiče je pa odvisna od tega kako želiš da je avto nastavljen.. maš kar nekaj opcij glede tega.. Mislim da se kar motiš glede tega.. lani si moral dat not.. :rolleyes:
Frips Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Kako 1500 eur???Nisi vprašal dol potem..? Kar se porabe tiče je pa odvisna od tega kako želiš da je avto nastavljen.. maš kar nekaj opcij glede tega.. Mislim da se kar motiš glede tega.. lani si moral dat not.. :rolleyes: Je rekel do 1100€ plus f*k s papirji. ( ne da se mi s tem zaj*bavat). Glede porabe vsi pravijo cca 10% več. Ma računica se mi nikak ne izide. Če bi dal pred 3 leti not....mogoče...sedaj...nikakor ne.
ToniTic Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Da, ampak je to čista bedarija... 1. Predelava je tam nekje 30% dražja 2. Predelani agregat meša nafto in plin, nikoli ne deluje samo na plin, tako, da je vožnja mogoče 20% cenejša ali pa še to ne 3. Prodaj traktor in kupi avto ;) Kaj pa, če bi želel predelat turbodizla na plin (kombiji pač ne obstajajo bencinarji)? Mi lahko kdo konkretno pove, koliko bi stala taka predelava, za koliko se poveča poraba, ker za mene bi že 20 % cenejša vožnja pomenila nekaj, ker pač delam kr nekaj kilometrov. Lahko tudi na PM
Frips Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Pošči koga, ki se ukvarja s predelavami in vprašaj. Fantje ti bodo TOČNO povedali kako in kaj.
skiper Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Da, ampak je to čista bedarija... 1. Predelava je tam nekje 30% dražja 2. Predelani agregat meša nafto in plin, nikoli ne deluje samo na plin, tako, da je vožnja mogoče 20% cenejša ali pa še to ne 3. Prodaj traktor in kupi avto ;) Hola! Še ena pametna s strani poznavalca plinskih instalacij in monterjev. Diesel na plin NE GRE. (še ne, morda kdaj kasnej) lp g.
MarduK Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 (popravljeno) Hola! Še ena pametna s strani poznavalca plinskih instalacij in monterjev. Diesel na plin NE GRE. (še ne, morda kdaj kasnej) lp g. No, malo se pozanimaj... Mater ste nekateri pametni, vam kar čez ušesa ven seka... :fredy: :fredy: :fredy: http://www.ilovesponge.com/spongecars/diesel/diesel.htm http://www.teamgreenautogas.com.au/default...%20Substitution http://www.diesellpg.co.uk/ http://www.iwemaenterprise.nl/Diesel_LPG.htm Ti tudi predeluješ na plin pri nas? P.S. Kar se porabe pri bencinarjih predelanih na plin tiče, se poveča za približno 10%. Popravljeno Junij 12, 2008. Popravil MarduK
MarduK Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Še malo domačega branja: http://www.dieselgas.com.au/ http://www.d-gas.com.au/ http://www.gastek.com.au/cgi-bin/engine.pl....html&Rec=9 http://autospeed.com/cms/A_110053/article.html http://www.webwombat.com.au/motoring/news_...-conversion.htm http://www.mrsharkey.com/lpg.htm http://www.chilterngascars.co.uk/cars/lpgdiesel.htm http://www.autobloggreen.com/2008/03/17/diesel-lpg-wow/ ...ipd
Miki Mauss Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Kaj pa, če bi želel predelat turbodizla na plin (kombiji pač ne obstajajo bencinarji)?Mi lahko kdo konkretno pove, koliko bi stala taka predelava, za koliko se poveča poraba, ker za mene bi že 20 % cenejša vožnja pomenila nekaj, ker pač delam kr nekaj kilometrov. Lahko tudi na PM Kolikor sem jaz uspel izvedeti je treba zmanjšati kompresijo in pa dodati injektorje beri: vrtati v glavo... N vem če gre. Sicer pa so obstajali cimosi 2.0 kombiji :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se