Skoči na vsebino

Avtomobilska prikolica


Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me sledeče:

Imam avtomobilsko prikolico (homologirano, s papirji)

Imam avto s kluko (homologacija, brez tretje tablice)

Koliko me bo stalo in kaj moram narediti, da zadevo uradno spravim na cesto?

LP

Matija

Objavljeno

če gre za lahki priklopnik (NDM do 750 kg) potem rabiš samo tretjo tablico...

če pa gre za prikolico (NDM nad 750 kg) mora imeti lastno reg.tablico in tudi zavarovanje...

povprašaj na AMZS

Objavljeno
če pa gre za prikolico (NDM nad 750 kg) mora imeti lastno reg.tablico in tudi zavarovanje...

povprašaj na AMZS

šofer pa izpit za E kategorijo, ali E k B :grim

Objavljeno
šofer pa izpit za E kategorijo, ali E k B  :grim

:grrr

Izpi Ek B se NE potrebuje v primeru, ko dovoljena skupna mas vlečnega vozila in prikolice ne presega 3500 kg IN ko je največja skupna dovoljena masa vlečnega vozila večja od največje skupne dovoljene mase prikolice.

Tako so mene učili, ko sem delal E. Mogoče pa vseeno pride prav!!?? :hmm:

Objavljeno
:grrr

Izpi Ek B se NE potrebuje v primeru, ko dovoljena skupna mas vlečnega vozila in prikolice ne presega 3500 kg IN ko je največja skupna dovoljena masa vlečnega vozila večja od največje skupne dovoljene mase prikolice.

Tako so mene učili, ko sem delal E. Mogoče pa vseeno pride prav!!??  :hmm:

Skoraj pravilno :OK: (saj so te verjetno prav učili, samo da si že malo pozabil).

Prvi del je v redu (skupna dovoljena masa 3500 kg), drugi pa ne - skupna dovoljena masa priklopnega vozila ne sme presegati teže praznega vlečnega vozila + 80 kg, če ima priklopno vozilo naletno zavoro.

Še odgovor Tamavmu - na podlagi homologirane kljuke lahko pridobiš 3. tablico, ali zamenjaš obstoječe s kompletom treh (ne eno, ne drugo ni zastonj), pa tudi lahki priklopnik (do 750 kg skupne dovoljene mase) mora biti registriran, se pravi da ne samo homologirana kljuka, ne samo homologirana prikolica ni dovolj.

Še zanimivosti, ki niso splošno znane:

Skupna dovoljena masa priklopnega vozila brez naletne zavore (če nimaš izpita E ali EkB) sme dosegati največ polovico teže vlečnega vozila + 80 kg.

Omejitev 3500 kg ne velja, če je vlečno vozilo lahki priklopnik (do 750 kg SDM) - npr. kombi 2000 kg + 1200 kg dovoljene obremenitve lahko vleče lahki priklopnik, čeprav skupna dovoljena masa presega 3500 kg.

Če pa imaš izpit E ali EkB, pa ta razmerja ne veljajo.

Objavljeno
Še odgovor Tamavmu - na podlagi homologirane kljuke lahko pridobiš 3. tablico, ali zamenjaš obstoječe s kompletom treh (ne eno, ne drugo ni zastonj), pa tudi lahki priklopnik (do 750 kg skupne dovoljene mase) mora biti registriran, se pravi da ne samo homologirana kljuka, ne samo homologirana prikolica ni dovolj.

Tretja tablica se dobi brez vpisane homologirane kljuke. Lahki priklopnik ni mogoče registrirati (niti nima prom. dovoljenja). Pridobi se le potrdilo o tehnični brezhibnosti.

lp

Objavljeno
Tretja tablica se dobi brez vpisane homologirane kljuke.

Od kdaj pa to? A lahko mal razložiš? (se mi ne da brskat po zakonih)

Tadej

Objavljeno

Prav zares, od kdaj?

Štiri leta nazaj sem registriral nov avto.

Bil je brez vlečne naprave, kot se običajni kljuki uradniško reče.

Na UE sem se moral skoraj po tleh metati, da sem lahko kupil

komplet treh tablic,

potem so mi trtetjo tablico zadržali, dokler nisem

čez tri dni prinesel homologacijskega kartona z

vpisom vlečne naprave.

Tako, da po mojem vedenju brez prijavljene vlečne naprave ni tretje tablice.

Pri drugem avtu, kje kljuke ni, ima pa tablice od predprejšnjega avtomobila, kjer je kljuka bila,

sem ob registraciji moral vrniti tetjo tablico.

Ali pa je vse skupaj odvisno od dobre volje uradnika za okencem.

Objavljeno
Tretja tablica se dobi brez vpisane homologirane kljuke. Lahki priklopnik ni mogoče registrirati (niti nima prom. dovoljenja). Pridobi se le potrdilo o tehnični brezhibnosti.

lp

Pri tretji tablici si usekal mimo, to so ti razložili že drugi.

Lahki priklopnik je moral biti tehnično pregledan (v enakih intervalih kot osebni avtomobili), dokler smo imeli nalepke, jo je moral imeti tudi lahki priklopnik, se pravi. da je bil postopek zelo podoben, kot pri registraciji, lahko se pa uradno reče tudi potrdilo o tehnični brezhibnosti - hotel sem samo povedati, da homologacija sama po sebi ni dovolj.

Objavljeno
Pri tretji tablici si usekal mimo, to so ti razložili že drugi.

Lahki priklopnik je moral biti tehnično pregledan (v enakih intervalih kot osebni avtomobili), dokler smo imeli nalepke, jo je moral imeti tudi lahki priklopnik, se pravi. da je bil postopek zelo podoben, kot pri registraciji, lahko se pa uradno reče tudi potrdilo o tehnični brezhibnosti - hotel sem samo povedati, da homologacija sama po sebi ni dovolj.

Nič ne sekam mimo. Napišem, kadar sem v nekaj prepričan.

To velja od 1.1.2005, ko je stopil v veljavo novi ZVCP. Zakaj? Ker notri ni več omenjen ta pogoj.

lp

Boštjan

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Da ne odpiram nove teme..... bom kr tukaj vprašal..

Imam avto - priklop (homologiran) - imam 3tjo tablco - IŠČEM PRIKOLICO!

Primerno za prevoz,... stvari (cement zidaki, (bom zidat začel čez leto dni), 2 športna motorja)

Kje se da kako tako univerzalno prikolico nabavit, iskreno nisem še nič gledal,...

Če ma kdo kako ustrezno rešitev ali nasvet, ceno, slike, lokacija nabave bi bil zelo hvaležen.

LP

Marjan

Mah sem uporabil SEARCH in videl TEMO!!!

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=258&hl=

lahko deletate... sorry

Popravljeno . Popravil BaTeMaN
Objavljeno (popravljeno)

Tretja tablica je za tiste, ki se jim ne da zadnje tablice na avtomobilu dol vzet in jo namestit na prikolico. Poglejmo kje je tu logika - ko imaš prikolico priključeno pol se zadnja tablica na avtomobili ne vidi. Torej tablica na avtomobilu ne služi svojemu namenu.

Potrjena praksa - tudi s strani policije ni bilo nobenih komplikacij. Šlo tudi preko mejnega prehoda brez problemov.

Popravljeno . Popravil DenisR
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno
Še zanimivosti, ki niso splošno znane:

Skupna dovoljena masa priklopnega vozila brez naletne zavore (če nimaš izpita E ali EkB) sme dosegati največ polovico teže vlečnega vozila + 80 kg.

Omejitev 3500 kg ne velja, če je vlečno vozilo lahki priklopnik (do 750 kg SDM) - npr. kombi 2000 kg + 1200 kg dovoljene obremenitve lahko vleče lahki priklopnik, čeprav skupna dovoljena masa presega 3500 kg.

Če pa imaš izpit E ali EkB, pa ta razmerja ne veljajo.

Tudi jaz tko razumem zakon, da omejitev 3500 kg ne velja če je vlečno vozilo lahki priklopnik kar piše v ZVCP-1-UPB4, 194. členu, točki 17 a žal si policaji razlagajo zakon po svoje in J****O narod.

Zato že pišem pritožbo na plačilni nalog in obvestilo o prekršku( 500€ kazni in 8 kazenskih pik), ki mi ga je izdala "pametna policiska" na mejnem prehodu Jelša dne 26.06. 2007, ko smo se vračali z Grobnika. Vozil sem kombinirano vozilo s skupno dovoljeno maso 3250 kg in zadaj sem imel pripet lahki priklopnik z SDM 600 kg. Zabil sem celo uro s pregovarjanjem na meji, pa še nadalno vožnjo s lahkim priklopnikom mi je bila prepovedana...skratka samo sranje zaradi policistke in nepotrebni stroški zaradi glupe policajke, ki mi je rekla da ona pa že ve kako je prav saj je zato hodila v šolo.

Objavljeno
mi je rekla da ona pa že ve kako je prav saj je zato hodila v šolo.

In to celih nekaj mesecev, ampak važna je kvaliteta in ne kvantiteta :grim

Objavljeno
Tudi jaz tko razumem zakon, da omejitev 3500 kg ne velja če je vlečno vozilo lahki priklopnik kar piše v ZVCP-1-UPB4, 194. členu, točki 17 a žal si policaji razlagajo zakon po svoje in J****O narod.

Pardon mal sem se zatipkal ne 194. člen ampak 149. člen ZVCP-ja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!