klemn Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 KTM Duke lepši ampak dražji, kako je glede agregata, pri kateremu so dražji rezervni deli,servis. Še kakšen drug SM motor v tem razredu,s katerim se da tud malo dlje zapeljat,da ti glih rit ne odpade po pol urce pa da lahko mogoče še koga zapelješ? Se kakšn KLE 500 lahko primerja? thx lp
batzajla Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 da uporabiš takle motor za 'potovanje',morš bit mal mazohista...se pa da delat največ 150-200km v šusu s kšno pavzo za pišanje. v ta razred gre lah kvečjemu š kšn LC4 supermoto kle je za daljše fure primernejši,se pa ne more niti slučajno primerjat po voznih lastnostih (vzmetenje,zavore,teža),pa tud mašina je čist neki druzga (2cilindra-manj tresljajev,manj brutalnosti)
Dark Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 KTM Duke lepši ampak dražji, kako je glede agregata, pri kateremu so dražji rezervni deli,servis. ← KTM Duke je odlična izbira - pravi moped za zabavo. Za daljše vožnje ni posebej primeren - vibracije - čeprav sem se z njim pogosto vozil tudi na morje. V dveh letih nisem imel - razen rednih servisov in menjav gum - nobenega servisiranja.
stuhec Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 ce se neprestano z KTM-om peljes 500 km (razen 5 min za tankanje), si ze dober :OK: onemu odzadi pa ni tako hudo, razen malo vibracije cuti na zadnji plati
batzajla Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 ce se neprestano z KTM-om peljes 500 km (razen 5 min za tankanje), si ze dober :OK: onemu odzadi pa ni tako hudo, razen malo vibracije cuti na zadnji plati ← no no rad bi te videl 500km v šusu :huh: s sopotnikom :slap: to je motor za enga,morš met zlo dobr razlog da pelješ eno zadej :whistle: :D
BC Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 da se 500km prepeljat, ampak brez sopotnika :) vsaj jaz sem po 200km s sopotnikom oz. sopotnico že bogi, ker moram sedet bolj spredaj, kjer se sedež vzdiguje in to potem pritiska direkt na :xx:
Butnglavc Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 no no rad bi te videl 500km v šusu :huh: s sopotnikom :slap: to je motor za enga,morš met zlo dobr razlog da pelješ eno zadej :whistle: :D ← A niso nočne dogodivščine dovolj velik razlog :devil:
gidl Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 KTM Duke lepši ampak dražji Teh dveh modelov nemorš primerjat med seboj...z Husqvarno SM 610S bi se lahko primerjal KTM 640 LC4 SM ali pa KTM625SM pa še ta ima petdeset kubikov več od Husqvarne, bi pa šlo vsaj po namembnosti. Preberi si Avtomagazinov primerjalni test v naslednji številki. Jaz sem vozu vse od njih in konkretno za KTM lahko povem, da me je z svojimi vibracijami močno razočaral, tud sam agregat ni nič posebnega... sem osebno več pričakoval od teh kubikov. Ima sicer navor, kar bi bilo logično pričakovat od teh kubikov, vendar se po krajšem sunku v spodnjih obratih ne zgodi nič več, motor ni prožen, nasprotno, je zelo tog v višjih obratih. Tudi navor v nizkih obratih ni za drugega, kot za vožnjo po zadnjem ali pa po ravnini, v ovinku, sploh pa takem ki malo drsi, si ne upam dati gasa, ker mi takoj spodrsne zadnje kolo, kar se mi naprimer pri Suzukiju DR400 ali pa Apriliji 650 nikoli ni zgodilo. Tudi pri Husqvarni ki ni ravno mucek nisem imel tega problema. No sicer pa to so samo moji občutki.... :oops: Kar se tiče udobja, pa KTMa rešuje malo širši sedež katerega pa Husqvarna SM 610S nima. Sedež na Husi je res ozek, bolj primeren za tekmovanja kot pa za turistično vožnjo, to me je res motilo, se pa da po daljših ravninah sedeti na zadnjem delu sedeža (kjer sedi sopotnik) z nogami na sopotnikovih stopalkah da se malo ohladi rit... :lol: Kar pa se tiče vseh ostalih komponent (zavore, vzmetenje... ) pa je Husqvarna po mnenju vseh boljša od konkurence na sliki zgoraj, tudi teža in vozne lastnosti so zelo blizu dirkalnika, sploh pa se to odraža na progi, kjer se hitro pokaže kje so limiti serijskih motorjev (gum, zavor, vzmetenja). Če kupuješ motor za dva, izgleda Supermoto, pa povrhu še za na kakšno daljšo pot, potem kupi Yamaho XT660R. Je čist primern šminka motor, katerega se težko spravi na prednje kolo, s svojimi 48 konji ter 160 kilogrami tudi na zadnjega ne gre rad, hitro nasede na pisti, niti ni nevarnosti da ti ob agresivnem zaviranju ispadejo oči iz jamic, je pa zato uporabniku prijazen z manj znanja in neutrjeno ritjo. B) Cene, ter karakteristike vseh na primerjalcu si preberi v že omenjenem časopisu, ter seveda tudi mnenja profesionalnih voznikov :yea1: :yea1: :yea1:
sax Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 Ej Gidl, se ti ne zdi, da prov manjka odgovor najinega PRJATLA? :lol1: :kva2:
bladzo Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 Teh dveh modelov nemorš primerjat med seboj...z Husqvarno SM 610S bi se lahko primerjal KTM 640 LC4 SM ali pa KTM625SM pa še ta ima petdeset kubikov več od Husqvarne, bi pa šlo vsaj po namembnosti. Če kupuješ motor za dva, izgleda Supermoto, pa povrhu še za na kakšno daljšo pot, potem kupi Yamaho XT660R. Je čist primern šminka motor, katerega se težko spravi na prednje kolo, s svojimi 48 konji ter 160 kilogrami tudi na zadnjega ne gre rad, hitro nasede na pisti, niti ni nevarnosti da ti ob agresivnem zaviranju ispadejo oči iz jamic, je pa zato uporabniku prijazen z manj znanja in neutrjeno ritjo. B) Cene, ter karakteristike vseh na primerjalcu si preberi v že omenjenem časopisu, ter seveda tudi mnenja profesionalnih voznikov :yea1: :yea1: :yea1: ← presenetljiv nasvet uvoznika Husqvarne :yea1:
jupiter Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 KTM Duke lepši ampak dražji, kako je glede agregata, pri kateremu so dražji rezervni deli,servis. Še kakšen drug SM motor v tem razredu,s katerim se da tud malo dlje zapeljat,da ti glih rit ne odpade po pol urce pa da lahko mogoče še koga zapelješ? Se kakšn KLE 500 lahko primerja? thx lp ← Če primerjaš SM motorje, potem KLE res ne paše zraven. So pa pri motoradu (in pri hrvaškem prevodu Motorrada, MOTOREVIJI) primerjali Duka, KLE-ja, novo Pegaso strada, malo Multistrado in F650CS. Če ti to kaj pomaga...
GUMY Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 ... Tudi navor v nizkih obratih ni za drugega, kot za vožnjo po zadnjem ali pa po ravnini, v ovinku, sploh pa takem ki malo drsi, si ne upam dati gasa, ker mi takoj spodrsne zadnje kolo, ... ...od tu naprej pa je ponavadi premalo moči, da bi drsel čez cel ovinek. Na žalost res.
lightning Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 Torej kakšen je zaključek?Da je edina s katero lahko drsiš skozi ovinek Husqvarna ali kaj??Je pa res da KTM ni nič posebnega, razen tega da je zanesljiv, močan,vozen, deli so hitro dobavljivi - skoraj vse se dobi že naslednji dan, in še niso astronomsko dragi.... Je pa res da bi bil lahko močnejši, kar tako in tako velja za vsak motor.Sej poznate tistega: '' Moja Busa gre 305km/h, piz.., sem mislu da gre vsaj 310km/h.Lahko bi bla mal mučnej, vidim da morem dat prec Akrapota gor :lol: '' In še eno vprašanje direkt za Gidla.Kar dolgo smo že na forumu, tem in onem malo bolj hard, pa še nikoli nisi kaj dost govoril o cenah/dobavi rezervnih delov, vzdržljivosti agregata, ceni servisov itd.Če se motim, me popravi.Možakar, ki je začel to temo, namreč sprašuje tudi po tem.... Gidl še eno vprašanje, kaj ti meniš o Husabergih??Zdijo se mi zelo zanimivi, pa ne poznam nobenega , ki bi ga imel.Bral že vse sorte stvari, pa povsod piše drugače.Malo razjasni stvar če lahko, glede na to, da jih delajo isti ljudje kot so včasih husqvarno. LP, Nejc
gidl Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 (popravljeno) Torej kakšen je zaključek?Da je edina s katero lahko drsiš skozi ovinek Husqvarna ali kaj?? to si zaključil ti, ne jaz! Kar se hotel povedat jaz je to, da lahko z Husqvarno prej odprem gas in ker mi brutalen navor ne zavrti kolesa v prazno lahko ostanem na gasu in se preje zvlečem skozi ovinek. Drsenje skozi ovinek pa nima veze z močjo, razen če ti drsiš oz. misliš da si drsel skozi ovinek ko si na koncu ovinka dal gas do konca in ti je pometlo zadek... In še eno vprašanje direkt za Gidla.Kar dolgo smo že na forumu dolgo... In še eno vprašanje direkt za Gidla.Kar dolgo smo že na forumu, tem in onem malo bolj hard, pa še nikoli nisi kaj dost govoril o cenah/dobavi rezervnih delov, vzdržljivosti agregata, ceni servisov itd.Če se motim, me popravi.Možakar, ki je začel to temo, namreč sprašuje tudi po tem.... LP, Nejc ← Cene rezervnih delov so primerljive cenam evropskih motorjev, nekateri deli so dražji, drugi cenejši, vendar smo tu nekje...Se pa mi vsi ki delamo Husqvarno zavedamo da bi deli morali biti cenejši in se trudimo ter z argumenti dokazujemo in seveda tud uspešno do neke mere znižujemo cene rezervnih delov pri tovarni, ampak to je že politika ki pa se mi je neda razlagat. Kar se tiče dobave delov pa se jaz osebno trudim da je to tedensko ali pa vsaj 10 dnevno, včasih se kaj zalomi in traja tudi 14 dni.Všasih dela tudi ni za dobit in traja lahko tud 6 tednov... Drži pa da nisem edini ki prodaja rezervne dele in vem da so roki dobave pri ostalih veliko daljši, ljudje se obračajo všasih popolnoma razočarani name kako je to in ono možno da niso dobili in da jih nategujejo serviserji in bla bla bla...znana zgodba, jaz se trudim in delam po svojih najboljših močeh, se je že zgodilo da sem iz novih motorjev pošravfal dele dol da so se ljudje lahko vozili, tud svoj motor sem že dal ker ni zneslo popravit strankinega... Na temo deli imam še veliko zgodb na zalogi, ampak ni to tema v kateri bi se lahko jaz razpisal okrog tega. Seveda pa tud jaz nisem všeč vsem...so ljudje ki nikoli nebi in tudi nebodo kupovali od mene. Kar se tiče vzdržljivosti se SM610S lahko primerja z KTM-om, je vzdržljiv ter zanesljiv agregat, čeprav jaz osebno mislim da bi lahko bil manj navit in bi zdržal še več...Italjan pač... Cene servisov...smo cenejši ter strokovnejši od KTM-a, ker me že ravno primerjaš z njimi... Gidl še eno vprašanje, kaj ti meniš o Husabergih??Zdijo se mi zelo zanimivi, pa ne poznam nobenega , ki bi ga imel.Bral že vse sorte stvari, pa povsod piše drugače.Malo razjasni stvar če lahko, glede na to, da jih delajo isti ljudje kot so včasih husqvarno. LP, Nejc slabo poznam Husaberga, vem samo da jih je malo in da se baje veliko kvarijo in da delov sploh ni, to ti povem po pričevanju kolega ki ga ima in ga servisira v Avstriji Popravljeno September 22, 2005. Popravil gidl
RVT Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 Evo Gidla na zadnjem testu supermoto :photo: B)
lightning Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 to si zaključil ti, ne jaz! Kar se hotel povedat jaz je to, da lahko z Husqvarno prej odprem gas in ker mi brutalen navor ne zavrti kolesa v prazno lahko ostanem na gasu in se preje zvlečem skozi ovinek. Drsenje skozi ovinek pa nima veze z močjo, razen če ti drsiš oz. misliš da si drsel skozi ovinek ko si na koncu ovinka dal gas do konca in ti je pometlo zadek... Hvala za izčrpen odgovor, sem spet zvedel nekaj novega :) Jaz pa itak nikjer ne drsim skoz ovinek(razen po blatu), ker ne vozim supermota.Da se pa trudite/jo biti cenejši pa tudi drži, sem ravnokar gledal na tvoji strani Te 450 za 1.6M sit.Ne vem, kdaj se bodo pri Motorjetu spravili kaj takega narest. BTW..ali bo to postala stalna praksa, da prihaja do takih znižanj lanskih letnikov(Yamaha Wr 250/450F, Husqvarna Te) ali so to bolj redke izjeme, ki zavisijo od prevelike zaloge ali kako gre to?? LP
SiR Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 Evo Gidla na zadnjem testu supermoto :photo: B) ← Uf, tkole se pa jst sam na fotomontaži pelem ;)
lightning Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 Uf, tkole se pa jst sam na fotomontaži pelem ;) ← ...in še ostalih 98% motosvetovcev :)
gidl Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 Evo Gidla na zadnjem testu supermoto :photo: B) ← hehe, Gidl ne vozi Yamahe... :slap: je pa tole Gidl na zadnjem testu supermoto...
GUMY Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 Drsenje skozi ovinek pa nima veze z močjo, razen če ti drsiš oz. misliš da si drsel skozi ovinek ko si na koncu ovinka dal gas do konca in ti je pometlo zadek... Gidl, ali beseda "powersliding" ne govori nekaj o povezavi med močjo in drsenjem?
stuhec Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 (popravljeno) no no rad bi te videl 500km v šusu :huh: s sopotnikom :slap: to je motor za enga,morš met zlo dobr razlog da pelješ eno zadej :whistle: :D ← saj pravim, dober tisti ki to naredi sem se peljal cca 120 km in 2 gor, in sem cutil zapestje Popravljeno September 22, 2005. Popravil stuhec
gidl Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 Gidl, ali beseda "powersliding" ne govori nekaj o povezavi med močjo in drsenjem? ← powersliding je drsenje ob izhodu ne pa skozi ovinek... ...je edina s katero lahko drsiš skozi ovinek... na "skozi" pa je bil moj odgovor da to nima veze z močjo... ampak prej z tehniko zaviranja, vstopanja v ovinek ter odpiranja gasa....kdaj, kako in zakaj v kakšni drugi temi...
batzajla Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 bravo gidlu,ker se mu ljubi in si vzame čas za takele debate v forumu :) da pa pohval huso tko kt jst svojga ktm-a,je pa čist razumljivo (mogoč tud čist zares upravičeno!) in si res ni treba kuj v lase skočit... drgač pa tale nova husa zgleda kr bomba,bo treba probat :whistle:
klemn Objavljeno September 26, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 26, 2005 Slišal sem, da imajo starejše Husqvarne(SM 610 l.99-01) probleme z vžiganjem? Kakšne?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se