Skoči na vsebino

Countersteering


Vikking

Priporočene objave

samo na omvju majo zares slabo kavo...ž

Bo treba countersteerat po AC do MS in si naročit kavo pri Tuš-u (med AC in MS). Boste vsaj dobro kavo pili za samo 90c. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

tole sem danes zasledil v cajtngu - Avto magazin.

Kar me je zmotilo je to, kar je markirano z rumeno.

 

post-22468-0-26760300-1406331867_thumb.jpg

Dokler sem se še jaz vozil z motorjem, je bilo treba vedno in

ne samo pogosto, pri vožnji skozi ovinek, uporabiti tehniko "kontra" krmila oz. t.i.countersteering-a.

In to je takrat veljalo tudi za velike motorje. 

Pa me zanima ali se je sedaj tehnika vožnje spremenila in se krmilo obrača v smer vožnje oz. ovinka  ?!?

(kar je načeloma prav, če se pelješ cca 10-20km/h)

(gre se pa za motor triumph tiger in explorer - mogoče se angleže vozi malce drugače)   ;-)

Me zanima vaše mnenje......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kvečjemu kontra, pri skuterju z 10" kolesom če pritisneš na balanco te skor skipa ker ni nobenega upora ker kolesa nimajo nobenega vztrajnostnega momenta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kaj to gruntate? Kontra belanca pač zvrne mortor, in takoj po tem sevede morš zavijat v ovinek. Če ne, se izstreliš v ograjo! Jaz  ga uporabljam samo ko sm zelo samozavestn in je treba motor podrt v ovinek daleč preko 18 točk in 1200€. Pr normalni vožnji ke do 140km/h se mi zdi popolnoma nepotrebno motoviljenje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe cartman..tukile si pa ustrelu mimo :D

 

 

Nč ne rečem. po motosvetovih forumskih doktrinah jez itak skor vse  delam najmanj 90% narobe :D 

 

Mi pa princip zavijanja v desno z odrivanjem desnega klipona ne gre skozi. ne v praksi, ne v teoriji. Lahk pa mi razložiš bol na dolgo, pa grem popoldne probat z Wajdovšne na Col. Gime a reason.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no..jest ko zavijam v desno levi del balance potegnem k sebi..

in ta poteg je res minimalen..če to delaš "zavestno" potem je hitro preveč..

mislim da mamo to večinoma vsi v "krvi"..kontra balanca pa to mislim..

lahko se pa matraš in rineš motor v ovinek..ampak nima nekega smisla..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To dela 99 posto ljudi brez, da bi se tega zavedal. Na Vranskem tem rečejo vožnja z potiskanjem. Pri normalni vsakdanji vožnji so to tako mali gibi na krmilu, da se zadeva komaj opazi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nč ne rečem. po motosvetovih forumskih doktrinah jez itak skor vse  delam najmanj 90% narobe :D

 

Mi pa princip zavijanja v desno z odrivanjem desnega klipona ne gre skozi. ne v praksi, ne v teoriji. Lahk pa mi razložiš bol na dolgo, pa grem popoldne probat z Wajdovšne na Col. Gime a reason.....

Cartman, ko greš v levi ovinek in malo presedeš.... Bodi pozoren, kaj naredita roki.... Leva potisne krmilo, desna povleče.... Ampak to je tok minimalno, da moraš vedet za to.... Tudi recimo serija ovinkov in hitrost... Vsakič mal kontra pokrmiliš, čeprav se tega ne zavedaš....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...naredi preskus:

Postavi pokonci 2m dolg tram na ravno podlago.....pa ga brcni čisto spodaj z desne strani. Kam bo padel?

..če ga brcneš toliko, da ga spodaj spodnese, bo padel na desno, ker se mu težišče prevesi na desno stran...

ravno tako na motorju.....ti se pelješ naravnost na motorju, poravnan kot sveča.... porineš desen klipon in s tem motor "rukneš" v levo, vztrajnost telesa pa še vedno sili naravnost. To se pravi, da si spodbil motor v levo (kot zgoraj tram), skupno težišče se prevesi v desno...in zato se nagneš v desno.

...nisem šel brati nazaj...mogoče je že to kdo napisal... zato se opravičujem, če ponavljam že napisano, pa da ne izpadem preveč "pameten"...  :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

je že Jure vse povedal, pa zgleda ni dovolj: ne komplicirat, countersteering je simpl ko pasulj: peljite se naravnost po (čim bolj prazni) cesti (ne pretiravat za prvič, 80 do 100 na uro je čist OK), potem z levo roko RAHLO potisnite levi clip-on (ali levi del balance) naprej - prednje kolo bo posledično zavilo RAHLO v desno in vaš motorček se bo (zaradi "izgube ravnotežja") nagnil v levo... enako velja za desno... in, to je TO - kot sem rekel, simpl ko pasulj :)

 

to vsi delamo, ko je hitrost večja od 40 ali 50 (čeprav nekateri nezavedno) sicer se motorja ne bi dalo porinit v ovinek ;) vožnja motorčka postane neskončno bolj zabavna ko se naučiš to narest hitro, odločno in natanko ob pravem trenutku, na vstopu v zavoj  :OK: evo še filmček (nekateri bodo prepoznali glas komentatorja ;) ):

 

Keith Code on Countersteering

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo lepo opazno je, ko voziš z eno roko. Ko s tisto roko porineš krmilo, gre motor v eno smer, ko ga povlečeš, gre v drugo smer.

 

*Seveda pri zmerni hitrosti in na pregledni rahlo ovinkasti cesti... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo nepomembno filozofiranje o nečem kar človek pač zna, ker mu je to narava dala... Vskršne misli in znanost fizike so ob tem čisto odveč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... itak pa so si fiziko izmislili....

... jebo te Ajnštajn... kaj ni imel kakega drugega dela... :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo nepomembno filozofiranje o nečem kar človek pač zna, ker mu je to narava dala... Vskršne misli in znanost fizike so ob tem čisto odveč!

Načeloma se strinjam, samo veliko lažje je razumeti pojav, če poznaš vsaj osnove fizike ... :grim , pa da ni potrebe potem ne vem kolk filmčkov objavljat, pa razlagat na dolgo in široko ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo nepomembno filozofiranje o nečem kar človek pač zna, ker mu je to narava dala... Vskršne misli in znanost fizike so ob tem čisto odveč!

Žal ne vejo/vemo vsi vsega tako kot ti.... Bodi strpen in ne prebiraj če te tako zelo moti...

 

lp,mz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo nepomembno filozofiranje o nečem kar človek pač zna, ker mu je to narava dala... Vskršne misli in znanost fizike so ob tem čisto odveč!

 

Pomojem noben tega ne dela med vožnjo zavestno - se pravi da pred ovinkom razmišja v kero smer bo potisnu balanco.

Podobno kot dihanje - lahko ti kdo razloži kako to delaš in se ti bo zdelo trapasto, ker to delaš podzavestno.

Hkrati pa ti lahko koristi, če teorijo boljše razumeš tudi lažje obvladuješ "tehniko" in nagib motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomojem noben tega ne dela med vožnjo zavestno - se pravi da pred ovinkom razmišja v kero smer bo potisnu balanco.

Podobno kot dihanje - lahko ti kdo razloži kako to delaš in se ti bo zdelo trapasto, ker to delaš podzavestno.

Hkrati pa ti lahko koristi, če teorijo boljše razumeš tudi lažje obvladuješ "tehniko" in nagib motorja.

Ja, jaz to zavestno počnem v šikanah za hitro prelaganje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Countersteeringu se znamo podzavestno tudi zelo dobro izogniti v primeru, če se preveč približamo robu ceste. Takrat odreagiramo tako, da zavijemo od roba s težo telesa, saj bi s countersteeringom morali najprej zaviti s ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo dodtnega gradiva za kreganje... če bi pa komu koristilo pa še toliko bolje!?

 

The Physics of Countersteering

 

Popravljeno . Popravil SandiGulje
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomojem noben tega ne dela med vožnjo zavestno - se pravi da pred ovinkom razmišja v kero smer bo potisnu balanco.

Podobno kot dihanje - lahko ti kdo razloži kako to delaš in se ti bo zdelo trapasto, ker to delaš podzavestno.

Hkrati pa ti lahko koristi, če teorijo boljše razumeš tudi lažje obvladuješ "tehniko" in nagib motorja.

jaz sem zadnje čase parkrat prav čisto zavestno to naredil ...ovinek se je kar zapiral , hitrosti pa pač nisem hotel zmanjšati ker bi potem silil iz ovinka ... odrineš balanco , motor spodnese v podn in si čez ovinek ... seveda v nekih mejah normale ko si 5 al pa 7 km/h hitrejši kot ponavadi ... 

nazadnje na jezerskem iz A strani pa ko sem bil razpolžen je pa tačka podrajsala moja pa težila ...

čez par ovinkov pa sem naredil napako ker sem gledal eno motoristko , ki je nekaj mahala - tipu k je bil prek ceste ( boljše kot da bi opozarjala na nek neljubi dogodek ) ... a sem bil že malce pozen na vstopu v ovinek in preveč desno ..ja ni bilo druge kot porint bajanco na levi strani ...na pa sm jih spet slišal od moje če vem kolk košta tačka s poštnino ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, jaz to zavestno počnem v šikanah za hitro prelaganje.

 

Kako pa to funkcionira enkrat ko si znotraj ovinka? je še vedno "varno" potiskati v kontra smer ko si že na recimo polovici zavoja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!