Andrejcer Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 samo na omvju majo zares slabo kavo...ž Bo treba countersteerat po AC do MS in si naročit kavo pri Tuš-u (med AC in MS). Boste vsaj dobro kavo pili za samo 90c. trebor 1
nejcgs Objavljeno Julij 25, 2014 Opozori Objavljeno Julij 25, 2014 tole sem danes zasledil v cajtngu - Avto magazin. Kar me je zmotilo je to, kar je markirano z rumeno. Dokler sem se še jaz vozil z motorjem, je bilo treba vedno in ne samo pogosto, pri vožnji skozi ovinek, uporabiti tehniko "kontra" krmila oz. t.i.countersteering-a. In to je takrat veljalo tudi za velike motorje. Pa me zanima ali se je sedaj tehnika vožnje spremenila in se krmilo obrača v smer vožnje oz. ovinka ?!? (kar je načeloma prav, če se pelješ cca 10-20km/h) (gre se pa za motor triumph tiger in explorer - mogoče se angleže vozi malce drugače) ;-) Me zanima vaše mnenje......
smasher Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 kvečjemu kontra, pri skuterju z 10" kolesom če pritisneš na balanco te skor skipa ker ni nobenega upora ker kolesa nimajo nobenega vztrajnostnega momenta.
Cartman Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 ma kaj to gruntate? Kontra belanca pač zvrne mortor, in takoj po tem sevede morš zavijat v ovinek. Če ne, se izstreliš v ograjo! Jaz ga uporabljam samo ko sm zelo samozavestn in je treba motor podrt v ovinek daleč preko 18 točk in 1200€. Pr normalni vožnji ke do 140km/h se mi zdi popolnoma nepotrebno motoviljenje.
biker77 Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 hehe cartman..tukile si pa ustrelu mimo trebor, I30, nejcgs in 1 other 4
Cartman Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 hehe cartman..tukile si pa ustrelu mimo Nč ne rečem. po motosvetovih forumskih doktrinah jez itak skor vse delam najmanj 90% narobe Mi pa princip zavijanja v desno z odrivanjem desnega klipona ne gre skozi. ne v praksi, ne v teoriji. Lahk pa mi razložiš bol na dolgo, pa grem popoldne probat z Wajdovšne na Col. Gime a reason.....
biker77 Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 no..jest ko zavijam v desno levi del balance potegnem k sebi.. in ta poteg je res minimalen..če to delaš "zavestno" potem je hitro preveč.. mislim da mamo to večinoma vsi v "krvi"..kontra balanca pa to mislim.. lahko se pa matraš in rineš motor v ovinek..ampak nima nekega smisla.. nejcgs, I30 in trebor 3
urkoman Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Na kolesu se vidi countersteering, pri skoraj nicti brzini, ko gres v zavoj, stem da ne drzis balance.
ciciban Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 To dela 99 posto ljudi brez, da bi se tega zavedal. Na Vranskem tem rečejo vožnja z potiskanjem. Pri normalni vsakdanji vožnji so to tako mali gibi na krmilu, da se zadeva komaj opazi. nejcgs 1
motozajebant Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Nč ne rečem. po motosvetovih forumskih doktrinah jez itak skor vse delam najmanj 90% narobe Mi pa princip zavijanja v desno z odrivanjem desnega klipona ne gre skozi. ne v praksi, ne v teoriji. Lahk pa mi razložiš bol na dolgo, pa grem popoldne probat z Wajdovšne na Col. Gime a reason..... Cartman, ko greš v levi ovinek in malo presedeš.... Bodi pozoren, kaj naredita roki.... Leva potisne krmilo, desna povleče.... Ampak to je tok minimalno, da moraš vedet za to.... Tudi recimo serija ovinkov in hitrost... Vsakič mal kontra pokrmiliš, čeprav se tega ne zavedaš.... trebor 1
Zivnorc Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 ...naredi preskus: Postavi pokonci 2m dolg tram na ravno podlago.....pa ga brcni čisto spodaj z desne strani. Kam bo padel? ..če ga brcneš toliko, da ga spodaj spodnese, bo padel na desno, ker se mu težišče prevesi na desno stran... ravno tako na motorju.....ti se pelješ naravnost na motorju, poravnan kot sveča.... porineš desen klipon in s tem motor "rukneš" v levo, vztrajnost telesa pa še vedno sili naravnost. To se pravi, da si spodbil motor v levo (kot zgoraj tram), skupno težišče se prevesi v desno...in zato se nagneš v desno. ...nisem šel brati nazaj...mogoče je že to kdo napisal... zato se opravičujem, če ponavljam že napisano, pa da ne izpadem preveč "pameten"... trebor, Scarlett in igorkr 3
suzuki Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 (popravljeno) Hola, je že Jure vse povedal, pa zgleda ni dovolj: ne komplicirat, countersteering je simpl ko pasulj: peljite se naravnost po (čim bolj prazni) cesti (ne pretiravat za prvič, 80 do 100 na uro je čist OK), potem z levo roko RAHLO potisnite levi clip-on (ali levi del balance) naprej - prednje kolo bo posledično zavilo RAHLO v desno in vaš motorček se bo (zaradi "izgube ravnotežja") nagnil v levo... enako velja za desno... in, to je TO - kot sem rekel, simpl ko pasulj to vsi delamo, ko je hitrost večja od 40 ali 50 (čeprav nekateri nezavedno) sicer se motorja ne bi dalo porinit v ovinek vožnja motorčka postane neskončno bolj zabavna ko se naučiš to narest hitro, odločno in natanko ob pravem trenutku, na vstopu v zavoj evo še filmček (nekateri bodo prepoznali glas komentatorja ): Keith Code on Countersteering Popravljeno Julij 28, 2014. Popravil suzuki igorkr, trebor, Jure in 1 other 4
Kiri Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Zelo lepo opazno je, ko voziš z eno roko. Ko s tisto roko porineš krmilo, gre motor v eno smer, ko ga povlečeš, gre v drugo smer. *Seveda pri zmerni hitrosti in na pregledni rahlo ovinkasti cesti... Jure 1
ferek Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Samo nepomembno filozofiranje o nečem kar človek pač zna, ker mu je to narava dala... Vskršne misli in znanost fizike so ob tem čisto odveč! Andrejcer 1
Zivnorc Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 ... itak pa so si fiziko izmislili.... ... jebo te Ajnštajn... kaj ni imel kakega drugega dela... trebor in gsxf750 2
nofla Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Samo nepomembno filozofiranje o nečem kar človek pač zna, ker mu je to narava dala... Vskršne misli in znanost fizike so ob tem čisto odveč! Načeloma se strinjam, samo veliko lažje je razumeti pojav, če poznaš vsaj osnove fizike ... :grim , pa da ni potrebe potem ne vem kolk filmčkov objavljat, pa razlagat na dolgo in široko ...
motozajebant Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Samo nepomembno filozofiranje o nečem kar človek pač zna, ker mu je to narava dala... Vskršne misli in znanost fizike so ob tem čisto odveč! Žal ne vejo/vemo vsi vsega tako kot ti.... Bodi strpen in ne prebiraj če te tako zelo moti... lp,mz
'.' Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Samo nepomembno filozofiranje o nečem kar človek pač zna, ker mu je to narava dala... Vskršne misli in znanost fizike so ob tem čisto odveč! Pomojem noben tega ne dela med vožnjo zavestno - se pravi da pred ovinkom razmišja v kero smer bo potisnu balanco. Podobno kot dihanje - lahko ti kdo razloži kako to delaš in se ti bo zdelo trapasto, ker to delaš podzavestno. Hkrati pa ti lahko koristi, če teorijo boljše razumeš tudi lažje obvladuješ "tehniko" in nagib motorja.
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Pomojem noben tega ne dela med vožnjo zavestno - se pravi da pred ovinkom razmišja v kero smer bo potisnu balanco. Podobno kot dihanje - lahko ti kdo razloži kako to delaš in se ti bo zdelo trapasto, ker to delaš podzavestno. Hkrati pa ti lahko koristi, če teorijo boljše razumeš tudi lažje obvladuješ "tehniko" in nagib motorja. Ja, jaz to zavestno počnem v šikanah za hitro prelaganje. I30, AleksG, suzuki in 2 others 5
motom Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Countersteeringu se znamo podzavestno tudi zelo dobro izogniti v primeru, če se preveč približamo robu ceste. Takrat odreagiramo tako, da zavijemo od roba s težo telesa, saj bi s countersteeringom morali najprej zaviti s ceste.
AleksG Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 (popravljeno) Še malo dodtnega gradiva za kreganje... če bi pa komu koristilo pa še toliko bolje!? The Physics of Countersteering Popravljeno Julij 28, 2014. Popravil SandiGulje Zivnorc in MisterM 2
thumper Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Pomojem noben tega ne dela med vožnjo zavestno - se pravi da pred ovinkom razmišja v kero smer bo potisnu balanco. Podobno kot dihanje - lahko ti kdo razloži kako to delaš in se ti bo zdelo trapasto, ker to delaš podzavestno. Hkrati pa ti lahko koristi, če teorijo boljše razumeš tudi lažje obvladuješ "tehniko" in nagib motorja. jaz sem zadnje čase parkrat prav čisto zavestno to naredil ...ovinek se je kar zapiral , hitrosti pa pač nisem hotel zmanjšati ker bi potem silil iz ovinka ... odrineš balanco , motor spodnese v podn in si čez ovinek ... seveda v nekih mejah normale ko si 5 al pa 7 km/h hitrejši kot ponavadi ... nazadnje na jezerskem iz A strani pa ko sem bil razpolžen je pa tačka podrajsala moja pa težila ... čez par ovinkov pa sem naredil napako ker sem gledal eno motoristko , ki je nekaj mahala - tipu k je bil prek ceste ( boljše kot da bi opozarjala na nek neljubi dogodek ) ... a sem bil že malce pozen na vstopu v ovinek in preveč desno ..ja ni bilo druge kot porint bajanco na levi strani ...na pa sm jih spet slišal od moje če vem kolk košta tačka s poštnino ... pikolo in trebor 2
'.' Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Ja, jaz to zavestno počnem v šikanah za hitro prelaganje. Kako pa to funkcionira enkrat ko si znotraj ovinka? je še vedno "varno" potiskati v kontra smer ko si že na recimo polovici zavoja?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se